Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Re: Αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

81
http://www.edopolytexneio.gr/index.php/ ... E%95%CE%99

Εδώ οι καταλήψεις αναλυτικά, σε ποιες σχολές και για ποιο χρονικό διάστημα.
ΚΩ.ΜΗΤ.Η.Σ και στους Χημικους Μηχανικους!

Δύο Φράσεις Προκαλούν Αληθινό Τρόμο: ''Κάναμε ό,τι μπορούσαμε..'' και ''ο Βύντρα Σεντράρει! :o ''

Re: Αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

82
Εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για τη μετάβαση στο νέο πλαίσιο λειτουργίας των ΑΕΙ

Συγκεκριμένα στην εγκύκλιο αναφέρεται:
Spoiler: show
α. Η Σύγκλητος κάθε ιδρύματος εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντά της, σύμφωνα με το ισχύον κατά τη δημοσίευση του ν. 4009/2011 θεσμικό πλαίσιο μέχρι την πρώτη συγκρότηση, του Συμβουλίου κάθε ιδρύματος, που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στις 16 -1-2012.

Μετά την ανωτέρω ημερομηνία και την έκδοση της προβλεπόμενης στην παρ. 14 του άρθρου 8 του ιδίου νόμου διαπιστωτικής πράξης της Υπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, η Σύγκλητος- διατηρώντας την υφιστάμενη κατά τη δημοσίευση του νέου νόμου σύνθεση- ασκεί τις προβλεπόμενες στην παρ. 20 του άρθρου 8 του ως άνω νόμου 4009/2011 αρμοδιότητες, καθώς και όσες άλλες προβλέπονται στο νόμο αυτό.

Από την ολοκλήρωση των διαδικασιών εκλογής των νέων κοσμητόρων, δηλαδή από 1-9-2012 η Σύγκλητος συγκροτείται, αποτελούμενη από τον πρύτανη, τους κοσμήτορες των σχολών, τον αρχαιότερο καθηγητή πρώτης βαθμίδας κάθε σχολής έναν εκπρόσωπο των προπτυχιακών, έναν των μεταπτυχιακών φοιτητών και έναν των υποψηφίων διδακτόρων όπου υπάρχουν, καθώς και από έναν εκπρόσωπο κάθε κατηγορίας προσωπικού..

β. Το Πρυτανικό Συμβούλιο εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντά του σύμφωνα με τις ισχύουσες κατά τη δημοσίευση του νέου νόμου διατάξεις, μέχρι 1-9-2012, ημερομηνία ανάληψης καθηκόντων από τους νέους πρυτάνεις, οπότε και καταργείται.

γ. Η θητεία των Πρυτάνεων και Αντιπρυτάνεων που έχουν εκλεγεί

Η Κοσμητεία και η Γενική Συνέλευση της Σχολής, στα ιδρύματα που υπάρχουν, εξακολουθούν να λειτουργούν σύμφωνα με το ισχύον κατά τη δημοσίευση του νέου νόμου θεσμικό πλαίσιο.

Από την έκδοση των προεδρικών διαταγμάτων της παρ. 7 του άρθρου 76, για τη σύσταση νέων σχολών, την κατάργηση των υφιστάμενων σχολών και τη μετατροπή των υφιστάμενων τμημάτων σε προγράμματα σπουδών, και την εκλογή των νέων κοσμητόρων, διαδικασίες που αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την 31η -7-2012 και την 31η -8-2012 αντίστοιχα, η Κοσμητεία συγκροτείται σύμφωνα με το νέο.

Οι εν ενεργεία κοσμήτορες, εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους, σύμφωνα με το ισχύον κατά τη δημοσίευση του νόμου 4009 /2011 νομικό πλαίσιο, μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών εκλογής των νέων κοσμητόρων την 31η -8-2012.

Η Γενική Συνέλευση του Τμήματος εξακολουθεί να λειτουργεί, σύμφωνα με το ισχύον κατά την έκδοση του νέου νόμου πλαίσιο, μέχρι την έκδοση των προβλεπόμενων προεδρικών διαταγμάτων, για τη μετατροπή των υφιστάμενων τμημάτων σε προγράμματα σπουδών, που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί την 31η-7-2012.

Οι Πρόεδροι των Τμημάτων εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους σύμφωνα με το κατά τη δημοσίευση του νέου νόμου ισχύον πλαίσιο.

Όσον αφορά στα όργανα των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών, αυτά είναι :

α. η Σύγκλητος Ειδικής Σύνθεσης

β. η Γενική Συνέλευση Ειδικής Σύνθεσης

γ. η Συντονιστική Επιτροπή

δ. ο Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών και

ε. ο Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων

Επισημαίνεται ότι στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά ιδρύματα που διοικούνται από Διοικούσα Επιτροπή, δεν εφαρμόζονται οι σχετικές με τα όργανα διοίκησης των ιδρυμάτων διατάξεις, μέχρι τη λήξη της θητείας των επιτροπών.
Πηγή
"I went numb when I learned to see..."

Re: Αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

84
http://edopolytexneio.gr/?p=503

"...Έχεις όμως λίγο χρόνο ακόμα. Όχι για να διαβάσεις, αλλά για να αλλάξεις στρατόπεδο. Γιατί η ιστορία είναι σκληρή και αμείλικτη. Γιατί πρέπει να καταλάβεις ότι τα συμφέροντά σου, σήμερα και αύριο, είναι κοινά με τους αγωνιζόμενους φοιτητές, με τον ανυπότακτο λαό. Ο δρόμος είναι ανοιχτός και το μέλλον μπορεί να έχει τη μορφή που θέλουμε. Άλλαξε πλευρά για να αλλάξουμε τη ζωή…"

Ένα γράμμα για τους "αγανακτισμένους" φοιτητές που θέλουν ανοιχτές τις σχολές... Παιδιά ξυπνήστε! Απλά παίζετε το παιχνιδάκι της ΔΑΠ και όλων των αντιδραστικών φωνών μες στο πανεπιστήμιο! Αν είστε τώρα αγανακτισμένοι τι θα είστε όταν δε θα πάρετε πτυχίο, όταν θα χάσετε τα εργασιακά σας δικαιώματα, όταν θα είστε άνεργοι, όταν θα πληρώνεται δίδακτρα, όταν δε θα έχετε σχολή γιατί θα συγχωνευθεί ή θα καταργηθεί; Παιδιά δεν αγωνιζόμαστε για τον εαυτό μας... Αγωνιζόμαστε για όλους μας και τη δυνατότητα να υπάρχει μέλλον για μας... Ξυπνήστε! Η ευθύνη είναι πλέον ΙΣΤΟΡΙΚΉ...
...για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε. (Ναζίμ Χικμέτ-"Μικρόκοσμος")

Re: Αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

85
e.z.l.n. έγραψε:http://edopolytexneio.gr/?p=503

"...Έχεις όμως λίγο χρόνο ακόμα. Όχι για να διαβάσεις, αλλά για να αλλάξεις στρατόπεδο. Γιατί η ιστορία είναι σκληρή και αμείλικτη. Γιατί πρέπει να καταλάβεις ότι τα συμφέροντά σου, σήμερα και αύριο, είναι κοινά με τους αγωνιζόμενους φοιτητές, με τον ανυπότακτο λαό. Ο δρόμος είναι ανοιχτός και το μέλλον μπορεί να έχει τη μορφή που θέλουμε. Άλλαξε πλευρά για να αλλάξουμε τη ζωή…"

Ένα γράμμα για τους "αγανακτισμένους" φοιτητές που θέλουν ανοιχτές τις σχολές... Παιδιά ξυπνήστε! Απλά παίζετε το παιχνιδάκι της ΔΑΠ και όλων των αντιδραστικών φωνών μες στο πανεπιστήμιο! Αν είστε τώρα αγανακτισμένοι τι θα είστε όταν δε θα πάρετε πτυχίο, όταν θα χάσετε τα εργασιακά σας δικαιώματα, όταν θα είστε άνεργοι, όταν θα πληρώνεται δίδακτρα, όταν δε θα έχετε σχολή γιατί θα συγχωνευθεί ή θα καταργηθεί; Παιδιά δεν αγωνιζόμαστε για τον εαυτό μας... Αγωνιζόμαστε για όλους μας και τη δυνατότητα να υπάρχει μέλλον για μας... Ξυπνήστε! Η ευθύνη είναι πλέον ΙΣΤΟΡΙΚΉ...
Συμφωνούμε οτι κάποια απο τα συμφέροντά και δικαιώματά μας θίγονται απο το νέο νόμο και οτι πρέπει να αγωνιστούμε. Μέσα απο το ποστ σου φαίνεται να νομίζεις πως όσοι θέλουν ανοικτές σχολές καταθέτουν τα όπλα. Ξύπνιοι είμαστε και εμείς και προβληματιζόμαστε με την κατάσταση που επικρατεί στα πανεπιστήμια/πολυτεχνεία της χώρας, απλά επιλέγουμε να διαμαρτυρηθούμε με ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.

Προσωπικά δε θέλω να ανοίξει το ίδρυμα για να διαβάσω όπως λεει το ποστ σου. Θέλω να ανοίξει για να μπορέσω να φοιτήσω στη σχολή της επιλογής μου, που μου βγήκε ο κώλος στο διάβασμα για να περάσω και που οι γονείς μου σε δύσκολες οικονομικές εποχές ξεπαραδιάζοντε για να μην μου λείψει εμένα τίποτα.

Η εξεταστική είναι για εμένα χαμένη πια. Ας μην χαθεί και το εξάμηνο! Με ανοικτές σχολές μπορούμε να οδηγηθούμε σε έναν εποικοδομητικό ανοικτό διάλογο μεταξύ όλων των φοιτητών για τη νέα κατάσταση εκτός συνελεύσεων. Όλοι το καλό της σχολής μας επιδιώκουμε θέλω να πιστεύω, ας το προσπαθήσουμε λοιπόν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ σε ένα περιβάλλον που ούτε θα υπολειτουργεί, ούτε θα είναι εκτός λειτουργίας, αλλά θα λειτουργεί στο 100%.

ΥΓ: Όσο καλά γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας μέσα στο πολυτεχνείο, τόσο καλά θα έπρεπε να γνωρίζουμε και τις υποχρεώσεις μας απέναντι στους συναδέλφους/συναγωνιστές μας, τους καθηγητές μας, καθώς και το ίδιο το ίδρυμα.
"I went numb when I learned to see..."

Re: Αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

88
fotinit17 έγραψε:Συμφωνούμε οτι κάποια απο τα συμφέροντά και δικαιώματά μας θίγονται απο το νέο νόμο και οτι πρέπει να αγωνιστούμε. Μέσα απο το ποστ σου φαίνεται να νομίζεις πως όσοι θέλουν ανοικτές σχολές καταθέτουν τα όπλα. Ξύπνιοι είμαστε και εμείς και προβληματιζόμαστε με την κατάσταση που επικρατεί στα πανεπιστήμια/πολυτεχνεία της χώρας, απλά επιλέγουμε να διαμαρτυρηθούμε με ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.
Εγώ δεν συμφωνώ. Πιστεύω οτι ο νόμος άμεσα, αυτός καθ' εαυτός, σαν κείμενο, δεν θίγει άμεσα κάτι από τα συμφέροντα/δικαιώματα ενός φοιτητή, άρα δεν συμφωνώ και στο να αγωνιστούμε. Τουλάχιστον όχι απέναντι στον νόμο και στο υπουργείο (σε ό,τι αφορά τον νόμο, υπάρχουν και άλλα πράγματα που γίνονται αυτόν τον καιρό και δεν γίνονται λόγω του νόμου). Ο νόμος μπορεί να εφαρμοστεί σε μια πολύ καλή κατεύθυνση (αν το θέλουμε εμείς και οι καθηγητές μας και φροντίσουμε να το εκμεταλλευτούμε) με πολύ καλά αποτελέσματα. Μπορεί τουλάχιστον να δοκιμαστεί! Ο νόμος δεν επιβάλει να "χαθούν κεκτημένα". Δίνει όμως ελευθερίες στο ίδρυμα να αποφασίζει. Και οι αποφάσεις αυτές μπορεί να είναι και άσχημες για εμάς.

Και διαφωνώ με τη στάση "ανοιχτές σχολές για τις ανοιχτές σχολές και κάνουμε σα να μη συμβαίνει τίποτα". Σαφέστατα και οι σχολές θα πρέπει να είναι ανοιχτές πάντοντε (κατά την άποψή μου) και δεν θα πρέπει να μπαίνει καν σε συζήτηση το θέμα κατάληψης ενός πανεπιστημίου. Έχουμε βέβαια ανεβάσει τόσα χρόνια τόσο ψηλά τον πύχη της "σκληροπυρηνικότητας" των αντιδράσεων, που οτιδήποτε άλλο φαντάζει απλώς "χάδι". Θεωρώ πως όποιος συμφωνεί με τον νόμο θα πρέπει να το λέει ξεκάθαρα πάντως και όχι "ναι, να αγωνιστούμε, αλλά με ανοιχτή σχολή". Φυσικά μπορεί να είναι και αυτή η άποψη κάποιου, δεν διαφωνώ. Αλλά νομίζω (ή ξέρω) οτι πολλοί οι οποίοι το λένε αυτό, πρακτικά δεν διαφωνούν ιδιαίτερα με τον νόμο. Υπάρχει βέβαια στον αέρα και ένα διάχυτο κλίμα "δεν νομίζω να έχεις αντίθετη άποψη, ΕΤΣΙ;".

Θέμα υπάρχει προς συζήτηση και είναι σοβαρό. Το θέμα όμως δεν είναι "αντίδραση στον νόμο", αλλά "ο νόμος".
Αυτός ο νόμος είναι μια "σκούπα". Αυτό σαφέστατα θα δημιουργήσει κάποια προβλήματα και λογικότατα υπάρχουν αντιδράσεις. Θα μπορούσαμε όμως, αντί να λέμε όχι σε κάθε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, να προετοιμαζόμαστε για την επόμενη μέρα, ψάχνοντας τι μπορούμε να εκμεταλλευτούμε και πού και πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ασφαλιστικές δικλείδες εκεί που χρειάζονται.

Τέλος πάντων, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Έχω ακούσει και διαβάσει καλοπροαίρετα ένα σωρρό απόψεις από κάθε κατεύθυνση, αλλά εγώ σε αυτήν τη θέση έχω καταλήξει. Δεν σκοπεύω να την προωθήσω όμως γιατί δέχομαι την πολύ υψηλή πιθανότητα να κάνω λάθος.

Re: Αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

90
http://panospirin.blogspot.com/2011/09/ ... st_11.html

Το παραθέτω γιατι πιστεύω προσωπικά ότι είναι πολύ ενδιαφέρον..

Και ένα εξίσου ενδιαφέρον άρθρο από την ελευθεροτυπία:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=309481
~once you've grown up, you can never come back..~
cron