Re: Ευτυχώς δεν θα χαθεί η εξεταστική... 21 από MakisH Το θέμα "Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11" διαχωρίστηκε σε δυο. Συγκεκριμένα, διασπάστηκαν όσες δημοσιεύσεις αφορούσαν τη γενικότερη συζήτηση που ξεκίνησε και δημιουργήθηκε ένα νέο topic με τίτλο "Ευτυχώς που δεν θα χαθεί η εξεταστική...", τον οποίο επέλεξα εγώ, λόγω της φράσης από την οποία πιάστηκε ο χρήστης madadayo για να ξεκινήσει τη συζήτηση. (δεν μου πρότεινε κάποιον άλλο) Επειδή έγιναν πολλές συγχωνεύσεις και διασπάσεις topic μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα θέματα, ίσως να μην υπάρχει φυσική συνέχεια του διαλόγου σε μερικά σημεία. Στην περίπτωση αυτή, διαβάστε το μητρικό topic εδώ. Συνεχίστε ελεύθερα τη συζήτηση εδώ. ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΤρί 25 Ιαν 2011, 4:15 pm
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 22 από madadayo αϊ-ο έγραψε:Madadayo, θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω για ακόμα μια φορά. Για το περιβάλλον: Άλλο η περιβαλλοντική επιστήμη, άλλο η περιβαλλοντική μηχανική και θα πρέπει να διδασκόμαστε και τα δύο γιατί υποχρεούμαστε να είμαστε γνώστες των περιβαλλοντικών κινδύνων όταν δουλεύουμε σε βιομηχανία. Για τη συγχώνευση: Θεωρώ ότι κάποια μαθήματα όχι απλά θα έπρεπε να συγχωνευτούν, αλλά να χωριστούν σε δυο διαφορετικά, αναφερόμενη και στη κατεύθυνση και στο κορμό, καθώς πραγματεύονται 2 γνωστικά αντικείμενα και κανένα από τα δυο εντέλει δεν διδάσκεται σωστά και επαρκώς. Για τα επιλογής: δεν επαναλαμβάνουν τα ίδια με τα μαθήματα κορμού, τουλάχιστον στην πλειοψηφία τους και αν κάποια το κάνουν, θα έπρεπε να αντικατασταθούν με άλλα, όχι να καταργηθούν. Ναι, ζητάμε τα 5 χρόνια να αναγνωριστούν με μάστερ στην ελλάδα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μειώσουμε τις σπουδές στα 3 χρόνια γιατί "δεν μας αναγνωρίζουν τους κόπους μας". Η εντατικοποίηση τέτοιων επιστημών όπως η χημική μηχανική, μόνο κακό μπορεί να κάνει και στους αποφοίτους αλλά και στην ίδια εφαρμογή της επιστήμης. Τέλος, να σου υπενθυμίσω ότι η Ελλάδα δεν είναι η μόνη τρελή χώρα που το πολυτεχνείο έχει 5 χρόνια σπουδών, αλλά στην πλειοψηφία τους οι πολυτεχνικές σχολές ακολουθούν 5ετές πρόγραμμα σπουδών ανά τον κόσμο. Τέλος,από προσωπικής εμπειρίας και ανταλλαγής απόψεων με χημικούς μηχανικούς που δουλεύουν χρόνια στο εξωτερικό, θα σου έλεγα ότι θα καταλάβεις τι εξιδείκευση θέλεις να ακολουθήσεις , μόνο αν δουλέψεις. Και προπαρασκευστικό έτος να καθιερωθεί, λίγο παραπάνω μαθηματικά-φυσική-χημεία θα διδαχτούν, οπότε όλα αυτά που λες τα θεωρώ ως επιρροές ξένων προτύπων σπουδών που απλά δεν έχουν φιλτραριστεί στο μυαλό κανενός και δεν έχουν καν μελετηθεί για το πώς και αν μπορούν να εφαρμοστούν σε ελληνικό επίπεδο. Τo monkey see , monkey do δεν βοήθησε ποτέ κανένα, γιατί το μόνο στο οποίο θα καταλήξουμε είναι ενα μπάσταρδο σύστημα που δεν προάγει τίποτα. Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι αποπροσανατολιστήκαμε από το θέμα,αν θέλετε ας συνεχίσουμε σε κάποιο άλλο τόπικ τη συζήτηση ,καθώς όποιος θέλει να μάθει για την παράταση και την εξεταστική δεν είναι υποχρεωμένος να μας διαβάζει. Λοιπόν, δεν είχα απαντήσει σεβόμενος το θέμα του προηγούμενου τόπικ, αλλά μιας και ο Makis μας έδωσε τη δυνατότητα, θα επεκταθώ. Καταρχήν το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ είναι απλά μία ωραία λέξη που πουλάει πολύ! Μπορεί να ακούγεται πολύ τεχνοκρατικό, αλλά ποια πραγματική εταιρεία ενδιαφέρεται? το ΜΟΝΟ που την απασχολεί είναι τα ΠΡΟΣΤΙΜΑ και η ΚΑΚΗ ΦΗΜΗ. Και αυτά μόνο αν έχουν φθάσει στο έπακρο!. Όσο για τα μαθήματα, πρακτικά κάθε καθηγητής δίνει τη δική του οπτική γωνία και υπάρχουν άπειρα να ειπωθούν σε ορισμένα θέματα. Κατά τη γνώμη μου, θα ταν πιο χρήσιμο να συγχωνεύονταν δύο μαθήματα παρόμοιου αντικειμένου με τρόπο τέτοιο ώστε να καλύπτονται και οι δύο σκοπιές, αλλά να μην υπάρχουν επικαλύψεις. Ας δώσω ένα παράδειγμα με τα μαθήματα "Περιβαλλοντική Επιστήμη" του 6ου εξαμήνου και "Περιβαλλοντική Μηχανική" του 8ου εξαμήνου. Θα μπορούσε, αντί για την [επιτρέψτε μου τη χρήση του όρου] "ΠΑΡΕΛΑΣΗ" 4 καθηγητών στο πρώτο, να υπάρχει ένας [που αντιπροσωπεύει την Περιβαλλοντική Επιστήμη] ο οποίος θα καλύπτει τις θεωρητικές βάσεις του μαθήματος (έστω τη Δευτέρα). και [έστω την Πέμπτη] (κάποιος άλλος) να καλύπτει τις σχεδιαστικές γνώσεις που πραγματεύεται η Περιβαλλοντική Μηχανική. Φυσικά γνωρίζω ότι τα δύο αυτά μαθήματα έχουν τελείως διαφορετικές σκοπιές, αλλά αν ήθελες να δώσεις θεωρητικό υπόβαθρο στο 2ο, θα αξιοποιούσες το πρώτο και αν ήθελες να δώσεις πρακτικό υπόβαθρο στο πρώτο θα χρησιμοποιούσες το 2ο! όσο για το θέμα του μάστερ, με παρεξήγησες. Δε ζήτησα κ άλλη υποβάθμιση των σπουδών. Απλά είπα ότι με 5 χρόνια παίρνουμε ό,τι άλλοι με 3! Επιπλέον, δε μίλησα για "στείρα" αντιγραφή κάποιου ξένου συστήματος γιατί στην ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ το προπαρασκευατικό έτος θα σημαίνει απ ευθείας ένταξη αυτών που "τα έχουν" όπου θέλουν! (όχι κ ότι τώρα δεν ισχύει, αλλά τότε θα ναι πανεύκολο). Και άλλο να μπαίνει κάποιος χωρίς να στερεί τη θέση κ από μένα κ άλλο να μπαίνει και να καταλαμβάνει όλες τις θέσεις. Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΤετ 26 Ιαν 2011, 12:40 am
Re: Ευτυχώς δεν θα χαθεί η εξεταστική... 23 από αϊ-ο Καταρχήν το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ είναι απλά μία ωραία λέξη που πουλάει πολύ! Μπορεί να ακούγεται πολύ τεχνοκρατικό, αλλά ποια πραγματική εταιρεία ενδιαφέρεται? το ΜΟΝΟ που την απασχολεί είναι τα ΠΡΟΣΤΙΜΑ και η ΚΑΚΗ ΦΗΜΗ. Και αυτά μόνο αν έχουν φθάσει στο έπακρο!. Καταρχήν το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, δεν είναι μόνο μια ωραία λέξη που πουλάει πολύ. Προφανώς δεν μπορεί κανείς να εκμηδενίσει τους ρύπους γιατί προφανώς δεν θα μπορούσε να υπάρξει βιομηχανική παραγωγή. Σόρυ που θα σε απογοητεύσω αλλά είσαι υποχρεωμένος να έχεις γνώσεις επί του αντικειμένου και καλές μάλιστα,για να μην επιφέρεις κόστος και πρόστιμα στο εργοστάσιο που θα εργαστείς στο μέλλον (γιατί μάντεψε!! θα σε απολύσουν!). Δεν είναι το θέμα να σώσεις τον κόσμο, το θέμα είναι να κάνεις σωστά τη δουλειά που θα κληθείς να κάνεις.Και το επάγγελμα που διάλεξες εμπεριέχει και αυτό.Είσαι υποχρεωμένος και να έχεις θεωρητικές γνώσεις πάνω στην περιβαλλοντική μόλυνση (περιβαλλοντική επιστήμη) και να έχεις γνώσεις σχεδιασμού (περιβαλλοντική μηχανική) ώστε να προσαρμόσεις το απόβλητό σου να είναι στα όρια που τίθενται από τη νομοθεσία.Για να κάνεις το δεύτερο είναι απαραίτητο να γνωρίζεις τη σημαντικότητα του πρώτου Δεν είναι θέμα οπτικής γωνίας, είναι θέμα διαφορετικών επιστημών. Αν δεν σου αρέσει ο τρόπους που γίνεται το μάθημα (δεκτό και συμφωνώ μαζί σου, όσον αφορά την παρέλαση των καθηγητών κτλ κτλ) δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα καταργήσουμε του στυλ: έχουμε πήξει με τα περιβαλλοντικά μαθήματα, όπως ανέφερες σε προηγούμενο ποστ, ή να τα συγχωνεύσουμε. Η περιβαλλοντική επιστήμη αποτελεί το πρώτο σκαλί, και η περιβαλλοντική μηχανική το δεύτερο. Αν χάσεις ένα από τα δύο η γνώση σου θα είναι ημιτελής. Τέλος, να σου αναφέρω ότι οι μεγάλες βιομηχανίες , επενδύουν πολλά χρήματα για την μείωση των ρύπων/αποβλήτων που απορρίπτουν στο περιβάλλον για δύο λόγους 1. εμπλέκεται η εξοικονόμηση ενέργειας από την αξιοποίηση των αποβλήτων και η ενεργειακή αυτονομία της εγκατάστασης 2. χτίζεται ένα οικολογικό προφίλ που κάνει καλό στη φήμη της εταιρείας (καθαρό προμόσιον, αλλά δεν μας αφορά). Και να φανταστείς ότι εγώ σιχαίνομαι το περιβάλλον σαν μάθημα! όσο για το θέμα του μάστερ, με παρεξήγησες. Δε ζήτησα κ άλλη υποβάθμιση των σπουδών. Απλά είπα ότι με 5 χρόνια παίρνουμε ό,τι άλλοι με 3! Πρακτικά δεν παίρνουμε τα ίδια, εσύ διδάσκεσαι 56-57 μαθήματα , ο άλλος 25-30. Δεν είναι το ίδιο. In my glass coffin. I'm waiting. ΠαράθεσηΠέμ 27 Ιαν 2011, 5:29 pm
Re: Ευτυχώς δεν θα χαθεί η εξεταστική... 24 από madadayo Θα σταθώ ακριβώς σε μία από τις προτάσεις σου Δεν είναι το θέμα να σώσεις τον κόσμο, το θέμα είναι να κάνεις σωστά τη δουλειά που θα κληθείς να κάνεις.Και το επάγγελμα που διάλεξες εμπεριέχει και αυτό Θα σε απογοητεύσω λοιπόν, λέγοντας σου ότι έφερα το συγκεκριμένο μάθημα ως απλό παράδειγμα και ότι είμαι σε θέση να κάνω το διαχωρισμό που προανέφερες. Ωστόσο, δεν αντέχω να μην κατακρίνω... την "τεχνοκρατική" άποψη με την οποία αναφερόμαστε στο περιβάλλον χτίζεται ένα οικολογικό προφίλ που κάνει καλό στη φήμη της εταιρείας (καθαρό προμόσιον, αλλά δεν μας αφορά) Επειδή τυχαίνει να είμαι υπέρμαχος της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ προστασίας του περιβάλλοντος και όχι απλά του κάθε συμφέροντος μίας εταιρείας, αυτός είναι ο βασικός λόγος που "εκνευρίζομαι" με το πως "πλασάρονται" τα περιβαλλοντικά ζητήματα στη σχολή (και γενικά σε όλο το βιομηχανικό/κοινωνικό χώρο)... ωραίος ο ιδεαλισμός, αλλά η εταιρεία πληρώνει τα λεφτούδια... Επιστρέφω στο βασικό θέμα.. ΦΥΣΙΚΑ και δε θέλουμε να καταργηθεί κανένα μάθημα! Μιλούσα περί αποδοτικής τροποποίησης!!! Θα εξηγήσω τον τρόπο σκέψης μου.. για τον α ή β λόγο δεν "πραγματοποιείται με σωστό τρόπο" η διδασκαλία σε κάποιο από τα βασικά μαθήματα (ήδη από τα πρώτα εξάμηνα) ==> Αυτό αμέσως συνεπάγεται ότι οι βασικές γνώσεις που θα έπρεπε να καλύπτονται από αυτό έχουν αντικατασταθεί με αμάθεια ή ακόμη χειρότερα με ημιμάθεια. ==> έρχεται το μάθημα του μεγαλύτερου εξαμήνου οπού οι γνώσεις αυτές πρέπει να βγουν από τη ναθφαλίνη ==> ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ==> ο καθηγητής του μεγ εξ το αναγνωρίζει ==> αξιοποιεί χρόνο για να καλύψει πράγματα τα οποία θεωρούνται ήδη γνωστά ==> χάνει χρόνο και κατά συνέπεια δεν μπορεί να διδάξει βασικές λεπτομέρειες και εξειδικεύσεις στο μάθημα του ..... ο ίδιος αλγόριθμος επαναλαμβάνεται σε μεγ εξάμηνα... ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αν στο πρώτο εξάμηνο το μάθημα είχε διδαχθεί σωστά, στη συνέχεια θα γίνονταν πιο ποιοτικά και εξελιγμένα τα υπόλοιπα μαθήματα που θα πατούσαν πάνω σε αυτό (αφήνω τις αντιστοιχίσεις στην κρίση σας ) Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΠέμ 27 Ιαν 2011, 11:59 pm
Re: Ευτυχώς δεν θα χαθεί η εξεταστική... 25 από αϊ-ο Επίσης, υπάρχουν μαθήματα που θα μπορούσαν να είχαν συγχωνευτεί σε ένα. Καλά κ άγια τα περιβαλλοντικά θέματα, αλλά έχουμε πήξει τη σχολή με αυτά (επειδή πουλάνε) και έτσι έρχονται σε ρήξη, άλλα σημαντικότερα μαθήματα! Αν με αυτό εννοούσες όλα τα παραπάνω που ανέφερες σε αυτό το ποστ! Τότε....μάλλον έχεις πρόβλημα έκφρασης ή φάσκεις και αντιφάσκεις! In my glass coffin. I'm waiting. ΠαράθεσηΠαρ 28 Ιαν 2011, 3:00 am
Re: Ευτυχώς δεν θα χαθεί η εξεταστική... 26 από madadayo ίσως το "φάσκω και αντιφάσκω" με καλύπτει... όταν αναφερόμουν όμως ότι έχουμε πήξει στα περιβαλλοντικά μαθήματα, δεν αναφερόμουν μόνο στα συγκεκριμένα 2. αλλά σε όποια άλλα πειριβαλλοντικού χαρακτήρα πχ καθαρές βιομηχανίες, βιομηχανική ρύπανση... Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΠαρ 28 Ιαν 2011, 10:12 am
Re: Ευτυχώς δεν θα χαθεί η εξεταστική... 27 από MakisH Δεν πιάνετε και κανένα μάθημα χαμηλότερου εξαμήνου να σας καταλαβαίνουμε και εμείς τα μικρά βρε παιδιά; ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΠαρ 28 Ιαν 2011, 10:47 am
Re: Ευτυχώς δεν θα χαθεί η εξεταστική... 28 από madadayo έχεις μεγάλο point ειδικά απ τη στιγμή που η πλειονότητα των μελών ανήκουν σε χαμηλότερα εξάμηνα. Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι στις αναλογίες που ανέφερα προηγουμένως ( 3 ποστ πριν) θα μπορούσες άνετα να κατατάξεις τη φυσικοχημεία Ι ... (τώρα θα πέσει μεγάλο offence, γι αυτό δεν ήθελα να αναφερθώ ονομαστικά προηγουμένως) αντίστοιχα τα ΜΧΔ ΙΙ Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΠαρ 28 Ιαν 2011, 11:56 am