Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 11 από Σοφια Συμφωνω απολυτα παιδια!!Κι αυτη η κατασταση επικρατει σε ολες τις βαθμιδες εκπαιδευσης.Δεν θελω ουτε καν να θυμαμαι την περσινη χρονια και τον τροπο που εξεταστηκα στις πανελληνιες..Στηρα αποστοιθηση, εξοντωτικο ωραριο,πολλες ωρες φροντιστηριακων μαθηματων και ουσιαστηκα ελαχιστες πραγματικες γνωσεις!!Μια καταστηση που πρεπει καποια στιγμη να αλλαξει! ΠαράθεσηΣάβ 22 Ιαν 2011, 4:22 pm
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 12 από positiviber ας μου επιτραπει το σχόλιο, welcome to greece ΠαράθεσηΣάβ 22 Ιαν 2011, 5:54 pm
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 13 από αϊ-ο madadayo έγραψε:Δεν μπορώ να διαφωνήσω... πόσο μάλλον όταν οι ώρες είναι όλο και αυξανόμενες. Αλλά αν σου έλεγαν μία εβδομάδα λιγότερη η εξεταστική και να γίνουν (παραδοθούν εργασίες/εξέταση) σε "προβληματικά" μαθήματα, όπως Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών που κινδυνεύουν να μεταφερθούν στον Ιούνη, τι θα έλεγες??? Θα σου έλεγα να παραταθεί μια εβδομάδα το εξάμηνο και η εξεταστική να γίνει κανονικά αμέσως μετά. Καλώς ή κακώς κάποια μαθήματα είναι απαιτητικά ακόμα και στην απλή επανάληψη και καλώς ή κακώς πολύ μεγάλο ποσοστό φοιτητών ίσως χρωστούν μαθήματα προηγούμενων εξαμήνων για πολλούς και διάφορους λόγους. Εκκρεμούν εργασίες, προαιρετικές και μη και δεν γίνεται να συμπιεστεί η εξεταστική ακόμα χειρότερα και στις 10 ημέρες (!!!) που πρότεινες. Δεν σου λέω να διαρκεί 1,5 μήνα, αλλά 3 με 4 εβδομάδες είναι υπεραρκετές. Πολλές φορές σε προηγούμενα εξάμηνα η εξεταστική διήρκησε 3 εβδομάδες. Μην ξεχνάς ότι, όσο δυσλειτουργικό και να είναι το σύστημα εξετάσεων/μαθημάτων , λόγω καταχρήσεων και εκφυλισμού για το οποίο ευθύνονται αποκλειστικά οι φοιτητές, η βάση στην οποία χτίστηκε εξαρχής είναι άκρως δημοκρατική, δεν μπορείς να στερείς το δικαίωμα σε κάποιον συνάδελφό σου να δώσει μαθήματα, υπερκαλύπτοντας 2-3 μαθήματα (όλων των εξαμήνων) σε μια ημέρα. Μπορείς να μου πεις την απλή απάντηση: ας πρόσεχε! , όμως δεν είναι τόσο απόλυτα τα πράγματα, κάποιοι δουλεύουν ,κάποιοι ταλαιπωρούνται με εργασίες εργαστηρίων και μαθημάτων ακόμα και σε περιόδους εξεταστικής, χωρίς να ευθύνονται απαραίτητα οι ίδιοι. Όσο για τον Σχεδιασμό, θα μου επιτρέψεις να μην το σχολιάσω... Από προσωπική μου άποψη, θεωρώ ότι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται το συγκεκριμένο μάθημα είναι επιεικώς απαράδεκτος. Σίγουρα ο χρόνος δεν επαρκεί, όμως και οι χειρισμοί δεν ήταν οι καλύτεροι δυνατοί, ούτε τα συγγράμματα βοηθούν. In my glass coffin. I'm waiting. ΠαράθεσηΚυρ 23 Ιαν 2011, 2:37 am
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 14 από MakisH Με τις υπάρχουσες συνθήκες προφανώς θα γινόταν μπάχαλο αν συμπιέζαμε την εξεταστική σε 10 μέρες (το οποίο υποθέτω ότι ειπώθηκε κάπως τυχαία-ενδεικτικά). Όπως μου είχε πει κάποιος κάποτε, "κάθε σύστημα έχει την αδράνειά του" και συνεπώς δεν μπορούμε να μιλάμε τόσο απόλυτα για αλλαγές. Νομίζω το καλύτερο που θα μπορούσε να γίνει θα ήταν: Να επανασχεδιαστεί με προσοχή, σε νέα βάση το πρόγραμμα σπουδών, θέτοντας πολύ συγκεκριμένους στόχους και φροντίζοντας αυτοί να επιτυγχάνονται. Γι' αυτό τον λόγο νομίζω θα πρέπει να γίνεται μια εκτενέστερη αξιολόγηση μαθημάτων και διδασκόντων, η οποία όμως να έχει αντίκρυσμα. Να την βλέπει και ο πρόεδρος, να την βλέπουν και τα εκλεκτορικά που κρίνουν την εξέλιξη ενός διδάσκοντα και να δημοσιεύεται (ελεγχόμενα) στην ιστοσελίδα της σχολής, προσβάσιμη ανά πάσα στιγμή σε κάθε μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας, χωρίς αιτήσεις, διαδικασίες κτλ. Τότε θα δίνανε σημασία και οι φοιτητές στην αξιολόγηση και οι διδάσκοντες θα δίνανε την ψυχή τους στο μάθημα, με πολλά θετικά αποτελέσματα. Κάποια από όσα λέω ίσως γίνονται ήδη βέβαια, αλλά όχι σε τόσο έντονο βαθμό. Να επανασχεδιαστεί, μαζί με το πρόγραμμα σπουδών και το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων......... Οι δυο αυτές αλλαγές να αρχίσουν σταδιακά να εφαρμόζονται από το πρώτο έτος σε κάποια "φουρνιά" φοιτητών, αφήνοντας ανεπηρέαστους τους υπόλοιπους (ή τουλάχιστον να μην τους δημιουργήσει δυσκολίες). Να γίνει μια αποτύπωση του τι υποχρεώσεις έχει ένας φοιτητής κάθε εξαμήνου και να γίνει μια καλύτερη κατανομή, με κάποιο συντονισμό ίσως από κάποιον "συντονιστή εξαμήνου". Ίσως να γίνεται ήδη και αυτό βέβαια. Να γίνει μια γενναία στροφή προς την απασχόληση των φοιτητών κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Να μπαίνουν πρωτότυπες (και ουσιαστικές) εργασίες και πρόοδοι με θέματα μη-κονσέρβα κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Όχι σε ρυθμό "εντατικοποίησης", αλλά σε κάποιον λογικό ρυθμό που θα προκύπτει από γενικό συντονισμό του εξαμήνου. Στις εργασίες να μην τίθεται θέμα αντιγραφής (μπορεί εύκολα να ελεγχθεί αυτό) και τελικά να μετράνε με ένα γενναίο ποσοστό στον τελικό βαθμό, σίγουρα μεγαλύτερο του 50%. Να γίνει ένας σχεδιασμός εργαστηρίων τέτοιος, ώστε πραγματικά να βοηθάει στην κατανόηση της θεωρίας και να μην είναι αυτοτελές κομμάτι. Να μην γίνονται σε άσχετη σειρά με τη θεωρία και να μην γίνονται ασκήσεις όχι και τόσο σχετικές με την θεωρία λόγω "ιστορίας" (κάποτε γινόταν η άσκηση, γίνεται τόσες δεκαετίες, άρα γιατί να την κόψουμε τώρα). Νομίζω πως, αν γίνουν μερικές αλλαγές σαν αυτές ούτε μαθήματα θα χρωστάει κανείς (αν ακολουθεί τον ρυθμό σπουδών του εξαμήνου του) ούτε θα χρειαζόμαστε εξεταστική πάνω από 2 εβδομάδες. Φυσικά, αυτό είναι κάτι ιδιαίτερα απαιτητικό, χρειάζεται τρελή οργάνωση και προσπάθεια, αλλά θα είναι ένα έργο που αν γίνει, θα είναι μια μεγάλη ευλογία για τη σχολή και θα βάλει το τραίνο στις ράγες του. Φυσικά, δεν πρέπει να περιμένουμε από ένα πρόσωπο ή μια επιτροπή ή οτιδήποτε να αναλάβει όλο το έργο, πρέπει να βοηθάμε και οι φοιτητές με κάθε τρόπο. Σχετικά με τις καταλήψεις και τις συνελεύσεις, η συζήτηση έχει γίνει πολλές φορές. Ωστόσο, ας μην ξεχνάμε οτι στη συνέλευση έχει δικαίωμα ψήφου και κατάθεσης προτάσεων/πλαισίου ο καθένας και με έναν καλό συντονισμό δεν θα είναι ίσως και τόσο δύσκολο να καταφέρει κανείς να ακουστεί και ίσως και να ψηφιστεί η δική του εναλλακτική άποψη. Ίσως... ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΚυρ 23 Ιαν 2011, 9:12 am
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 15 από madadayo Δε θέλω να επεκταθώ στο θέμα των συνελεύσεων, γιατί όσο δημοκρατικός κι αν φαίνεται ως θεσμός όλοι λίγο πολύ ξέρουμε ποιοι καταλήγουν στις αποφάσεις... και μία ψήφος δική μου η δική σου, δεν έχει καμία σημασία! Αυτό που τόσα χρόνια στη σχολή δεν αντιλαμβάνομαι, είναι πώς είναι δυνατόν να σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων των άλλων εκτός από αυτούς που παρακολουθούν! (οι τελευταίοι είναι τα πειθήνια όργανα, τα οποία θα κάνουν ο,τι ζητηθεί.. ακόμη και μάθημα από τις 9 παρα το πρωι μέχρι τις 9 + το βράδυ!) Όσο για την αναδιάρθρωση... ξέρεις πολύ καλά γιατί στην Ελλάδα, δεν είναι ΠΟΤΕ δυνατόν να συμβεί ουσιαστικά! Καταρχήν, για να παραλληλιστούν τα εργαστήρια με τη θεωρία... σημαίνει αυτόματα πως απαιτούνται 150 εργαστηριακές θέσεις για έκαστο μάθημα! Και καλά στην οργανική και ανόργανη, που λίγο πολύ θα μπορούσε να οργανωθεί... σε ΦΜΑ + πάνω που υπάρχει ένα πανάκριβο μηχάνημα κάτι τέτοιο είναι αδύνατο! Η μόνη λογική- κατά τη γνώμη μου - θεώρηση [και ελπίζω να μη θίγω άτομα] είναι η μείωση του αριθμού των εισερχόμενων φοιτητών! Όσο "σκληρό" κι αν ακούγεται, όταν οι εγκαταστάσεις της σχολής ανταποκρίνονται το πολύ σε 60 άτομα (και αυτό με βάση τις εργαστηριακές θέσεις ώστε να μπορεί να γίνει η ουσιαστική κατανομή που συζητούσαμε) δεν μπορεί ο αριθμός εισακτέων να είναι επίσημα πάνω από εκατό και με τις "αλόγιστες" μεταγραφές να αγγίζει το 150 με 200! [προς θεού - δεν "χαντακώνω" τα παιδιά των μεταγραφών, απλά θα έθετα ουσιαστικότερα κριτήρια από την ύπαρξη 3 παιδιών!] Και φυσικά, όταν το MIT ή το Harvard έχει περίπου 8 καθηγητές (δεν προλαβαίνω να ψάξω τα νούμερα, αλλά τα είχα δει παλιότερα) εμείς έχουμε περίπου 30 + μέλη ΔΕΠ + +.. Άρα, δεν είναι δυνατόν να συγχωνευτούν μαθήματα ή να γίνει ουσιαστικότερη χρήση του χρόνου και του προγράμματος, καθώς το πρόγραμμα ΔΕ δημιουργείται για να βοηθήσει τους φοιτητές! αλλά απλά προσαρμόζεται στις ανάγκες των καθηγητών! [και σε αυτό είμαστε πολύ καλύτερα από άλλες σχολές - η μεγάλη πλειοψηφία είναι συνεπέστατη!] Αλλά όταν υπάρχουν μαθήματα -όπως η περιβαλλοντική επιστήμη- που γίνεται παρέλαση τεσσάρων καθηγητών, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς στα πλαίσια του εξαμήνου γίνεται να δημιουργηθεί σχέση αλληλεπίδρασης καθηγητή - φοιτητή και εργασιών - θεμάτων... Τώρα, ως προς τις εργασίες... Φυσικά και συμφωνώ μαζί σου! Είναι κοινό μυστικό ότι κυκλοφορούν παλιότερες κλπ... Αλλά εγώ πιστεύω στην ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ, δηλαδή να ξεκινήσει κανείς με ένα βασικό θέμα ... πχ δε νοείται χμ που να μην μπορεί να λύσει με το χέρι μία αποστακτική στήλη! και να κλιμακώνεται σε πιο εξελιγμένα θέματα! Αυτό βέβαια συνεπάγεται όλα τα προηγούμενα, δλδ ότι υπάρχει εξάμηνο!!! οτί υπάρχει ενδιαφέρον τόσο από τους καθηγητές, όσο και από τους φοιτητές... Και μία παρένθεση... αν -καταρχήν- υπήρχαν λιγότερα μαθήματα ανά εξάμηνο πχ 4 αντί για 6 (όπως είναι στο εξωτερικό) [φυσικά δεν μπορεί να συμβεί διότι δε θα δικαιολογείται ο "φουσκωμένος" αριθμός καθηγητών], θα μπορούσε κανείς να ασχοληθεί πιο καλά με εργαστήρια και εργασίες και να "ψαχτεί" τόσο σχετικά με μαθήματα και σχολή όσο και με άλλα θέματα... Επίσης, θα επέτρεπε μία part-time job χωρίς αυτό να συνεπάγεται ότι θα χάνεται το βασικό τμήμα των μαθημάτων... Αναρωτιέμαι... οι Ευρωπαίοι - Αμερικάνοι - ... είναι "χαζοί!" που έχουν μικρότερο (και ουσιαστικότερο) αριθμό μαθημάτων??? δε θέλω να επεκταθώ στην "επικάλυψη" κάποιων μαθημάτων που ουσιαστικά περιλαμβάνονται εξ' ολοκλήρου σε μαθήματα άλλων ή ακόμη και των ίδιων εξαμήνων... Καταλήγω, όμως, στην τωρινή κατάσταση! Όχι απλά μία εβδομάδα παράταση! και δύο θα έπαιρνε άνετα το εξάμηνο!!! και μεταξύ μας, το 2006-7 η σχολή μετά τα χριστούγεννα άνοιξε πάσχα και δεν τέθηκε θέμα χαμένου εξαμήνου... αλλά τώρα θέλουμε να το παίξουμε ότι όλα λειτουργούν ρολόι! Και ναι.. αναφερόμουν στις 10 ημέρες αν όλα γίνονταν "κανονικά" - "φυσιολογικά". Αλλά ακόμη και τώτα, προτιμώ 2 με 3 εβδομάδες εξεταστική και 1 ή δύο εβδομάδες αναπλήρωσης, παρά 4 εβδομάδες εξεταστική και μέσα σε αυτές να πρέπει να παραδίδω εργασίες... Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΚυρ 23 Ιαν 2011, 11:18 am
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 16 από αϊ-ο Οι ευρωπαίοι - αμερικάνοι έχουν διαφορετικό σύστημα σπουδών. Μην διαβάζετε κάτι στο ντούκου και νομίζετε ότι εμείς εδώ είμαστε ηλίθιοι. Συμφωνώ με τα περισσότερα απ'όσα είπες madadayo, OMΩΣ, στην σχολή μας συγκεκριμένα, στις άλλες δεν ξέρω, αυτά τα έξι μαθήματα είναι μάλλον απαραίτητα εφόσον μιλάς για ενιαία εκπαίδευση. Στο εξωτερικό οι χημικοί μηχανικοί κάνουν 4 μαθήματα ανά εξάμηνο, φτάνουν μέχρι θερμοδυναμική και φαινόμενα 4ου-5ου εξαμήνου ,παίρνουν το bachelor τους και φεύγουν. Αν θέλουν να εμβαθύνουν (οι κατευθύνσεις μας δηλαδή) κάνουν master. Αυτό αυτομάτως περιορίζει και το εύρος γνώσης τους και το αντικείμενο ενασχόλησής τους επαγγελματικά. Επίσης, να επισημάνω ότι στο εξωτερικό εκτός από χημικοί μηχανικοί , υπάρχουν biochemical engineers, material engineers, enviromental engineers κτλ κτλ. Στην Ελλάδα, αυτή η εξιδίκευση δεν είναι εφικτή, γιατί προφανώς για να εξειδικεύσεις ένα πτυχίο-δίπλωμα, συνεπάγεται ότι έχεις θέσεις εργασίες και βιομηχανικούς τομείς που περιμένουν αυτό το εργατικό δυναμικό (noooot). Τέλος, τα συμπληρωματικά μαθήματα που υπάρχουν στη σχολή για διάφορους τομείς, μόνο καλό κάνουν, καθώς ανοίγουν λίγο το μυαλό πέραν της αμιγούς χημικής μηχανικής. Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να διαφωνίσω, είμαι πολύ χαρούμενη που έχω 50κάτι μαθήματα για πτυχίο, γιατί διαφορετικά θα είχαμε γίνει πανεπιστήμιο αθηνών. In my glass coffin. I'm waiting. ΠαράθεσηΚυρ 23 Ιαν 2011, 2:48 pm
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 17 από madadayo Δε μ' αρέσει όπως θέτεις το "Πανεπιστήμιο Αθηνών" γιατί αφού δε γνωρίζω από πρώτο χέρι δεν μπορώ να κρίνω το επίπεδο σπουδών. Όσον αφορά στην εξειδίκευση.. όπως ίσως γνωρίζεις εμείς ΖΗΤΑΜΕ το πτυχίο να ισοδυναμεί με μάστερ. ΔΕΝ ισοδυναμεί όμως, γεγονός που συνεπάγεται ότι για κάτι που οι άλλοι θέλουν 3 χρόνια εμείς θέλουμε 5! Ως ατομικό συμφέρον, φυσικά όσα περισσότερα μαθαίνει κανείς, τόσο καλύτερο... Αλλά ας σου επισημάνω.. όταν ο ίδιος καθηγητής (και αυτό αφορά κυρίως στα μαθήματα επιλογής παρά στου κορμού) διδάσκει ένα μάθημα... ανεξαρτήτως τίτλου, λέει λίγο πολύ τα ίδια πράγματα.. ίσως από λίγο τροποποιημένο πρίσμα (αν θες). Επίσης, υπάρχουν μαθήματα που θα μπορούσαν να είχαν συγχωνευτεί σε ένα. Καλά κ άγια τα περιβαλλοντικά θέματα, αλλά έχουμε πήξει τη σχολή με αυτά (επειδή πουλάνε) και έτσι έρχονται σε ρήξη, άλλα σημαντικότερα μαθήματα! όσο για τα διαφορετικά είδη.. δεδομένου ότι βγαίνοντας από εδώ (θεωρητικά τουλάχιστον) έχεις την υποδομή για όλο το φάσμα, ανοίγονται μπροστά σου πολλές δυνατότητες εξειδίκευσης! Ας το πω απλά... στα 18 δεν μπορείς να ξέρεις με ακρίβεια την εξειδίκευση που θ' ακολουθήσεις (ούτε κ στα 23... αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Γι' αυτό έξω υπάρχει το λεγόμενο προπαρασκευαστικό έτος, το οποίο σε κάνει και εσένα και τη σχολή να αντιληφθείς τα ενδιαφέροντα σου και αν όντως θες να συνεχίσεις σε αυτή την κατεύθυνση! (Τώρα, όσον αφορά για κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, δεν υπάρχει η υποδομή του συστήματος... θα πρεπε να είναι κάτι συστηματικό που ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και καταλήγει στο πανεπιστήμιο.. αλλά μάλλον βγαίνουμε εκτός τόπικ) Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΚυρ 23 Ιαν 2011, 3:26 pm
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 18 από αϊ-ο Madadayo, θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω για ακόμα μια φορά. Για το περιβάλλον: Άλλο η περιβαλλοντική επιστήμη, άλλο η περιβαλλοντική μηχανική και θα πρέπει να διδασκόμαστε και τα δύο γιατί υποχρεούμαστε να είμαστε γνώστες των περιβαλλοντικών κινδύνων όταν δουλεύουμε σε βιομηχανία. Για τη συγχώνευση: Θεωρώ ότι κάποια μαθήματα όχι απλά θα έπρεπε να συγχωνευτούν, αλλά να χωριστούν σε δυο διαφορετικά, αναφερόμενη και στη κατεύθυνση και στο κορμό, καθώς πραγματεύονται 2 γνωστικά αντικείμενα και κανένα από τα δυο εντέλει δεν διδάσκεται σωστά και επαρκώς. Για τα επιλογής: δεν επαναλαμβάνουν τα ίδια με τα μαθήματα κορμού, τουλάχιστον στην πλειοψηφία τους και αν κάποια το κάνουν, θα έπρεπε να αντικατασταθούν με άλλα, όχι να καταργηθούν. Ναι, ζητάμε τα 5 χρόνια να αναγνωριστούν με μάστερ στην ελλάδα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μειώσουμε τις σπουδές στα 3 χρόνια γιατί "δεν μας αναγνωρίζουν τους κόπους μας". Η εντατικοποίηση τέτοιων επιστημών όπως η χημική μηχανική, μόνο κακό μπορεί να κάνει και στους αποφοίτους αλλά και στην ίδια εφαρμογή της επιστήμης. Τέλος, να σου υπενθυμίσω ότι η Ελλάδα δεν είναι η μόνη τρελή χώρα που το πολυτεχνείο έχει 5 χρόνια σπουδών, αλλά στην πλειοψηφία τους οι πολυτεχνικές σχολές ακολουθούν 5ετές πρόγραμμα σπουδών ανά τον κόσμο. Τέλος,από προσωπικής εμπειρίας και ανταλλαγής απόψεων με χημικούς μηχανικούς που δουλεύουν χρόνια στο εξωτερικό, θα σου έλεγα ότι θα καταλάβεις τι εξιδείκευση θέλεις να ακολουθήσεις , μόνο αν δουλέψεις. Και προπαρασκευστικό έτος να καθιερωθεί, λίγο παραπάνω μαθηματικά-φυσική-χημεία θα διδαχτούν, οπότε όλα αυτά που λες τα θεωρώ ως επιρροές ξένων προτύπων σπουδών που απλά δεν έχουν φιλτραριστεί στο μυαλό κανενός και δεν έχουν καν μελετηθεί για το πώς και αν μπορούν να εφαρμοστούν σε ελληνικό επίπεδο. Τo monkey see , monkey do δεν βοήθησε ποτέ κανένα, γιατί το μόνο στο οποίο θα καταλήξουμε είναι ενα μπάσταρδο σύστημα που δεν προάγει τίποτα. Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι αποπροσανατολιστήκαμε από το θέμα,αν θέλετε ας συνεχίσουμε σε κάποιο άλλο τόπικ τη συζήτηση ,καθώς όποιος θέλει να μάθει για την παράταση και την εξεταστική δεν είναι υποχρεωμένος να μας διαβάζει. In my glass coffin. I'm waiting. ΠαράθεσηΚυρ 23 Ιαν 2011, 9:25 pm
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 19 από MakisH Η συζήτηση είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και χαίρομαι για το επίπεδο υγιούς διαλόγου στο οποίο την έχουν κρατήσει οι συμμετέχοντες. Συμφωνώ ότι έχουμε βγει αρκετά off topic, ωστόσο δεν πρέπει να σταματήσει η συζήτηση. Madadayo, μιας που από εσένα ξεκίνησε το κυρίως μέρος της συζήτησης, σου ζητώ να βρεις έναν τίτλο που πιστεύεις ότι εκφράζει καλύτερα το θέμα και θα μεταφέρω όλα τα posts από το δικό σου ("επιτρέψτε μου να διαφωνήσω...") έπειτα σε νέο topic για να συνεχιστεί εκεί ομαλά η συζήτηση. Ευχαριστώ. ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΚυρ 23 Ιαν 2011, 10:24 pm
Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11 20 από dhmhtrhs_xm Ρε παιδια τι λετε τωρα.Τι συζήτηση και κουραφέξαλα;;;Αλλα πραγματα ειναι τα σημαντικα σε αυτη την ζωη και δοξα τω θεώ τα μαθαμε....28/1 ΚΟΒΟΥΜΕ ΠΙΤΑ YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Let all of your memories burn in the fire of oblivion Let all of your regrets burn in the fire of redemption Spoiler: showhttp://www.youtube.com/watch?v=4e16Rw9jSVw&hd=1 ΠαράθεσηΚυρ 23 Ιαν 2011, 11:57 pm