Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 1 από MakisH Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; Καλύτερο από τα προηγούμενα; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε; Ποιες οι "ευχάριστες" και οι "δυσάρεστες" στιγμές του εξαμήνου; Τώρα που τελείωσε η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. Edit by i griega Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 4 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα εμβαθύνσεων και επιλογής που δε συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους. ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΤρί 01 Μαρ 2011, 12:10 pm
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 2 από Overspark Λοιπόν, από που να ξεκινήσω ? Θα ήταν ψέματα αν έλεγα ότι δεν μου άρεσε κάποιο μάθημα. Αντιθέτως, από πλευρά μαθημάτων το 7ο εξάμηνο ήταν το πιο ενδιαφέρον ever. Και (προφανώς) ήταν σίγουρα πιο δύσκολο από τα προηγούμενα εξάμηνα. Το δυσάρεστο του εξαμήνου είναι ότι κάποια πάρα πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα όπως τα ΣΜΕ δεν έγιναν καλά λόγω καταλήψεων, ενώ στα ΜΧΔ ΙΙ τα θέματα που μπήκαν στην εξεταστική εεε δεν θα τα έλεγε κάποιος και ανάλογα της ποιότητας της ύλης που κάναμε. Όμως υπήρχαν και μαθήματα όπως τα Νανουλικά (επιλογής), τα οποία όχι μόνο έγιναν καλά αλλά το συγκεκριμένο μάθημα συμπεριέλαβε και εργαστήρια στο Δημόκριτο - κάτι ομολογουμένως εξαιρετικό. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω ότι αυτό το εξάμηνο είχε πάρα πολλές βιβλιογραφικές εργασίες. Όχι ότι αυτό είναι κακό - απλά είναι κουραστικό Chemical Engineers are the present day's Alchemists. ΠαράθεσηΚυρ 20 Μαρ 2011, 9:36 pm
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 3 από MakisH 7ο εξάμηνο; Χμ... Ενδιαφέρον! Πολύ ενδιαφέρον και με αρκετό τρέξιμο λόγω εργασιών, ειδικά μετά από ένα μάλλον ελαφρύ 6ο εξάμηνο. Τα υλικά αποτέλεσαν την (άσχημη) εξαίρεση μέσα στα υπόλοιπα μαθήματα καθώς ήταν ένα κάπως... βαρετό μάθημα. Πολλά εργαστήρια είχαν αρκετό ενδιαφέρον πάντως. Η βιβλιογραφική ενδιαφέρουσα, αν και μάλλον οι περισσότεροι την κάναμε αρκετά πρόχειρα σε σχέση με το πώς θα μπορούσε να είναι. Είπαμε, είχε τρέξιμο το εξάμηνο, οπότε δεν μπορούσαν να είναι τέλεια όλα... Τα καύσιμα ήταν ένα μάθημα για το οποίο άξιζε πραγματικά να ξυπνήσεις πρωί πρωί Δευτέρα, με ένα παράπονο όμως από το εργαστήριο. Ενώ ήταν πολύ ωραία τα εργαστήρια, ήταν μάλλον λίγα (κατανοητό βέβαια ότι δεν γινόταν μάλλον κάτι περισσότερο) και άσχημο point ότι η δουλειά που έγινε εκεί δεν μετρούσε καθόλου στον τελικό βαθμό. Η βιβλιογραφική εργασία θα μπορούσε να είναι καλύτερα οργανωμένη και με πιο "ελεύθερο" χαρακτήρα (αντί για το "εσείς θα γράψετε για το τάδε κομμάτι στο τάδε θέμα του τάδε επιβλέποντα"). Τα Στοιχεία Μηχανολογικού Εξοπλισμού κάλυψαν αρκετά κενά που είχαν μείνει από Φαινόμενα Μεταφοράς I και ΜΦΔ Ι, ενώ η ΜΧΔ ΙΙ ήταν ένα μάθημα στο οποίο πραγματικά έγινε πολλή προσπάθεια και κάποια πράγματα μείνανε. H "Μηχανική & Ανάπτυξη Διεργασιών" της κατεύθυνσης Μηχανικής Διεργασιών επίσης κάλυψε πολλά κενά, αλλά υπήρχε αρκετός χρόνος να επεκταθεί και σε άλλες διεργασίες (χρόνος που ίσως σπαταλήθηκε κάπως ανούσια στα πρώτα 2-3 μαθήματα). Η διαφορά έγινε πρακτικά στο εργαστήριο (ημιβιομηχανικό και υπολογιστικό). Πολύ ενδιαφέρον ήταν και το επιλογής "Μηχανική Συστημάτων Εφοδιαστικής Διαχείρισης" και προτείνω σε όσους το πάρουν να ασχοληθούν με την εργασία. Αν είναι καλό το θέμα θα τους παιδέψει αρκετά (με την καλή έννοια του "παιδεύω"). Από τα ωραιότερα εξάμηνα της σχολής μέχρι στιγμής! Αντίστοιχα topics υπάρχουν και για τα υπόλοιπα εξάμηνα, στο subforum κάθε εξαμήνου. Γράψτε τη γνώμη σας, αξίζει! ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΣάβ 10 Μαρ 2012, 8:11 pm
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 4 από elfotopoylos Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τις απόψεις του Μάκη αν και θα φανώ με κάπως εξτρεμιστικές αντιλήψεις. ΥΛΙΚΑ : 3*10 = 30 χαμένες ώρες από τη ζωή μου στις διαλέξεις του μαθήματος.Δεν βοηθάνε καθόλου στο να περάσεις το μάθημα.Ανιαρές παραδόσεις με δικτακτορικό μονόλογο (εξαιρούνται οι παραδόσεις του Κ.Ζουμπουλάκη) σε ακροατήριο 5-6 ανθρώπων.Παρόλαυτα η πλειοψηφία των εργαστηριακών ασκήσεων του μαθήματος ήταν σε σχετικά υψηλό επίπεδο και αρκετά ενδιαφέρουσες Στα ΚΑΥΣΙΜΑ συμφωνώ πλήρως με τα λεγόμενα του Μάκη και απλά θα προσθέσω ότι ο διδάσκων ήταν άριστος γνώστης του αντικείμενου ( για την ακρίβεια ήταν παντογνώστης του αντικειμένου ) ΜΧΔΙΙ : Το δυσκολότερο μάθημα του εξαμήνου που όμως ο διδάσκων έκανε πολλές φιλότιμες προσπάθειες.Στα πολύ θετικά του μαθήματος οι αμέτρητες βοηθητικές ασκήσεις που λυνόντουσαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.Τα εργαστήρια ήταν διδακτικά και ωραία ! ΜΑΔ : Πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο !! Στα μείον οι βαρετές διαλέξεις και η πλήρης ανυπαρξία επίλυσης ασκήσεων στην αίθουσα.Στα συν τα εντυπωσιακά εργαστήρια με το μεράκι όλου του επιτελείου που συμμετείχε σε αυτά και ο ακόμα πιο εντυπωσιακός προσωμοιοτής διεργασιών Aspen Hysys Μηχανική Συστημάτων Εφοδιαστικής Διαχείρησης : Απλά το πιο ωραίο μάθημα ολόκληρης της Σχολής.Αφορά στα πιο ρεαλιστικά προβλήματα της σύγχρονης εφοδιαστικής αλυσίδας.Όταν τελείωνε το τρίωρο της διάλεξης την Παρασκευή είχα αγωνία για το επόμενο τρίωρο ! Δεν προαπαιτείται καμία γνώση προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών η οποία όμως δυστυχώς είναι αναγκαία στην περίπτωση παράδοσης απαλλακτικής εργασίας ( Το θέμα για "μη καλούς" γνώστες προγραμματισμού θα σας παιδέψει με την κακή έννοια ) Μαζί μου έλα πάνω απ'τα σύννεφα ΠαράθεσηΚυρ 11 Μαρ 2012, 5:33 am
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 5 από panos108 Γενικά στην ερώτηση 2 ή ένα τμήμα για τα ΜΧΔ ΙΙ η απάντηση είναι ένα, εμείς κάναμε με αυτό το τρόπο τις διπλάσιες ώρες η ύλη βγήκε πολύ καλά και προσωπικά εμαθά πολλά για τους χημικούς αντιδραστήρες. People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding ΠαράθεσηΤρί 17 Μαρ 2015, 1:58 pm
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 6 από panos108 Στην άρχη νομίζω κάθε εξαμήνου αυτό γίνεται, αλλά πιστεύω ότι μετά από τις πρώτες 2 εβδομάδες είναι εφικτό. People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding ΠαράθεσηΤρί 17 Μαρ 2015, 3:05 pm
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 7 από maria93 Πιστεύω ότι ήταν από τα καλύτερα της Σχολής Λοιπόν, λοιπόν...... Επιστήμη και Τεχνική των Υλικών: Αν και δεν ήταν και από τα πιο αγαπημένα μεγάλης μερίδας φοιτητών, εμένα μπορώ να πω πως μου άρεσε σαν μάθημα. Το εργαστηριακό κομμάτι ήταν πολύ ενδιαφέρον και άφηνε κομμάτια γνώσης χρήσιμα που δεν θα υπάρξει ξανά η δυνατότητα να αποκτηθούν στο μέλλον πιθανότατα, ενώ η διδασκαλία ήταν εντάξει σε γενικές γραμμές. Στο τέλος, με καλό διάβασμα των εργαστηρίων και το πολύ μια μέρα διάβασμα, έγραφες άνετα δέκα. Καλό θα ήταν να γινόντουσαν όμως λιγότερα εργαστήρια σε σχέση με τα προβλεπόμενα από τον οδηγό, αλλά πιο αναλυτικά και με περισσότερη προσοχή και μελέτη. Στοιχεία Μηχανολογικού Εξοπλισμού: Ίσως το πιο όμορφο μάθημα του εξαμήνου. Πέρα από την ύλη η οποία ήταν τα κλασσικά αναμενόμενα, ήταν καλή κίνηση η εισαγωγή μιας διάλεξης σχετικά με τα διαγράμματα ροής και το συμβολισμό του εξοπλισμού σ'ένα σχέδιο εγκαταστάσεων. Μηχανική Χημικών Διεργασιών ΙΙ: το κατ'εξοχήν σημαντικότερο μάθημα του εξαμήνου και το πιο δύσκολο σε σχέση με τα υπόλοιπα. Νομίζω πως το αντικείμενο ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον και πιο κατανοητό σε σχέση με τα ΜΧΔΙ όπου έννοιες μας παρουσιάζονταν για πρώτη φορά και δεν υπήρχε κάποιου τύπου επικάλυψη με άλλο μάθημα αναφορικά με την ύλη. Οι συναντήσεις για την επίλυση των ασκήσεων ήταν πολύ βοηθητικές και κρατούσαν τον φοιτητή σε συνεχή επαφή με το αντικείμενο, παρά τον συνολικό φόρτο εργασίας του εξαμήνου που ήταν μεγάλος, ενώ "μπαίναμε κιόλας στο κλίμα" των ασκήσεων του τελικού διαγωνίσματος, που ήταν σαφώς ευκολότερες σε σχέση με της εβδομαδιαίες φροντιστηριακές. Τεχνολογία Καυσίμων και Λιπαντικών: Ωραία ήταν αλλά όχι ότι τρελάθηκα κιόλας. Ωστόσο, το μάθημα που γινόταν ήταν αναλυτικότατο και πολύ ευχάριστο από τον κ.Καρώνη, ο οποίος πράγματι είναι αδιαμφισβήτητα ο καλύτερος διδάσκον που θα μπορούσαμε να έχουμε. Τα εργαστήρια νομίζω με άφησαν αδιάφορη καθώς δεν προλαβαίναμε να κάνουμε και τίποτα ιδιαίτερο.(τουλάχιστον αυτά που έκανα εγώ με την ομάδα μου) Μηχανική και Ανάπτυξη Διεργασιών: Πραγματικά κάλυπταν όλα τα κενά που είχαν μείνει από προηγούμενα σχετικά με σχεδιασμό μαθήματα για καλή μας τύχη. Ωραίες οι παρουσιάσεις και η ομιλία του κ.Βουτσά και του κ.Στάθη από την Statoil και ενδιαφέρουσες και οι εβδομαδιαίες παρουσιάσεις, αν και πιο θεωρητικές από όσο θα ήθελα. Καλό θα ήταν να είχαν λυθεί περισσότερες ασκήσεις κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και να διαβάζαμε μόνοι μας ίσως κάποια άλλα κομμάτια πιο γενικά πάνω στις διεργασίες. Το προσωπικό του εργαστηρίου ήταν πολύ εξυπηρετικό και υπήρχε διάθεση να βοηθηθεί ο φοιτητής προκειμένου να κάνει κτήμα του πράγματα και όχι απλά να γίνει το μάθημα και να μπουν οι βαθμοί. Σχεδιασμός Εγκαταστάσεων Καθαρών Βιομηχανιών: Ίσως από τις καλύτερες επιλογές μαθημάτων που σχετίζεται άμεσα με την κατεύθυνση του σχεδιασμού. Το μάθημα πραγματεύεται δύο διαφορετικά αντικείμενα: 1) Την βέλτιστη χρήση νερού σε μια βιομηχανία συναρτήσει των διεργασιών της 2) την ανάλυση κύκλου ζωής σε επιλεγμένα case study με βάση τα πρότυπα ISO και χρήση κατάλληλου λογισμικού προσομοίωσης Νομίζω πως πέρα από τις αντικειμενικές δυσκολίες που υπήρχαν τόσο στην παρακολούθηση από άποψη ωρών, όσο και από θέματα οργάνωσης δυστυχώς, είναι ένα μάθημα που αξίζει όσο λίγα και παρέχει απαραίτητες γνώσεις για έναν μηχανικό. Jealousy is the fear or apprehension of superiority: envy our uneasiness under it. -William Shenstone ΠαράθεσηΤρί 17 Μαρ 2015, 6:57 pm
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 8 από teopap Ας καταθέσω κι εγώ τον οβολό μου. ΜΧΔ ΙΙ: Το βασικότερο μάθημα του εξαμήνου. Γινόταν όμως τόσο, μα τόσο γρήγορα! Ο καλύτερος τρόπος να παρακολουθεί κανείς κατά τη γνώμη μου είναι: να φέρνει μαζί του το βιβλίο του Levenspiel και να το ξεφυλλίζει παρακολουθώντας τις διαφάνειες και σημειώνοντας πάνω στο βιβλίο ό,τι δεν υπάρχει ήδη (δεδομένου ότι η εξέταση είναι με ανοικτά βιβλία). Έλα μου που δεν έχουμε απαραίτητα το βιβλίο εξαρχής, και ο καθηγητής ενίοτε χρησιμοποιεί διαφορετικό συμβολισμό απ' το βιβλίο! Τέλος πάντων... Οπωσδήποτε μαθαίνει κανείς αρκετά πράγματα, κυρίως αν παρακολουθεί τακτικά τη λύση των σειρών ασκήσεων, ενώ εξοικειώνεται με τις έννοιες (και το βιβλίο - εξίσου σημαντικό!) αν προσπαθήσει από πριν να ασχοληθεί λίγο. Ως προς την ύλη, το πρώτο μέρος είναι μια επανάληψη όλου του ΜΧΔ Ι, ενώ το δεύτερο είναι σαν συνέχεια του κομματιού της Βιοτεχνολογίας του μαθήματος του 6ου. Δηλαδή το μόνο καινούριο είναι το τρίτο μέρος, το οποίο όμως ξαναλέω αν ασχοληθεί κανείς (ίσως χρειαστεί κι ένα μικρό ξεσκόνισμα σε στατιστική - ολοκληρώματα - συνέλιξη) είναι εύκολο κι αυτό. Θα έλεγα ότι τα εργαστήρια δεν έχουν σχέση με την ύλη (όλα έχουν να κάνουν με πράγματα από ΜΧΔ Ι). Η εξέταση ήταν ενδιαφέρουσα (=θέματα εύκολα, μέτρια και δύσκολα, που δεν έχουν λυθεί επακριβώς, αλλά μπορούν να αντιμετωπιστούν στον παρεχόμενο χρόνο με χρήση των γνώσεων που αποκτήθηκαν από την επίλυση των ασκήσεων). Κάυσιμα: Το μάθημα που είχε για εμένα το περισσότερο ενδιαφέρον, και λόγω της ύλης, αλλά και χάρη στον διδάσκοντα. Κι αυτό γίνεται γρήγορα, αλλά εδώ δεν αποτελεί πρόβλημα γιατί οι έννοιες είναι πιο εύκολα αντιληπτές. Θα ήθελα τα εργαστήρια να μετράνε κάπως στον τελικό βαθμό, και το θέμα της βιβλιογραφικής εργασίας να δίνεται πιο νωρίς. Η εξέταση ήταν επίσης ενδιαφέρουσα, με το δύσκολο να είναι η θεωρία. ΣΜΕ: Όπως ειπώθηκε παραπάνω, υπάρχουν πολλές αλληλεπικαλύψεις στην ύλη με άλλα μαθήματα, κι αυτό μείωνε το ενδιαφέρον. Όπως επίσης ειπώθηκε παραπάνω, γίνεται μια διάλεξη επί διαγραμμάτων ροής - συμβόλων κλπ.: πολύ θετικό (για πρώτη φορά γίνεται επίσημα νύξη σε αυτά τα πράγματα), αλλά θα προτιμούσα να ήταν περισσότερο. Επίσης θα ήθελα το μάθημα να έχει εργαστήριο (ή έστω κάποιες επισκέψεις σε κατάλληλα εργαστήρια, πιθανώς στους Μηχανολόγους) το οποίο να με έφερνε στην πράξη κοντά στον Μηχανολογικό Εξοπλισμό του οποίου Στοιχεία μαθαίνουμε (εντάξει, έχουμε δει αντλία στο εργαστήριο ΜΦΔ και ένα Venturi σε ανύποπτο χρόνο στο εργαστήριο ΜΧΔ, αλλά κανένα στρόβιλο, καμιά ΜΕΚ, ακόμη και σωληνώσεις με τα εξαρτήματα - συνδέσεις - όργανα). Καλή η προσθήκη σειρών ασκήσεων, σε φέρνει σε επαφή με την ύλη, μακάρι να συνεχιστεί. Η εξέταση ήταν πολύ εύκολη, σε σύγκριση με παλιότερα θέματα. Υλικά: Εν γένει δεν μου άρεσε. Ίσως να φταίει ότι το μάθημα είναι κατά (100-ε)% θεωρητικό, ίσως ότι έχει πολλούς διαδοχικούς διδάσκοντες, τι να πω. Παρακολούθησα τις περισσότερες διαλέξεις. Διέκρινα κι εγώ ένα μη-ενδιαφέρον από κάποιους διδάσκοντες, όπως αναφέρθηκε ήδη (αν και στις εξαιρέσεις μαζί με την κα Βασιλείου θα βάλω και τον κο Ζουμπουλάκη). Το βιβλίο ήταν πλίνθοι και κέραμοι (εντός θέματος, δεν μπορεί να πει κανείς) ατάκτως ερριμέναι. Το πιο καλογραμμένο μάλλον είναι το μέρος των πολυμερών και ακολουθούν από κοντά τα κεραμικά. Το πρώτο μέρος είναι πολύ κακογραμμένο και, παρόλο το ενδιαφέρον της κυρίας Βασιλείου στις παραδόσεις, το μέρος της διάβρωσης είναι το χειρότερο απ' όλα. Τα εργαστήρια, που θεωρώ κι εγώ ότι ήταν εν γένει χρήσιμα, ήταν πολύ συμπιεσμένα και δεν προλάβαινες να κάνεις τίποτα (σε όσα είχαν πειράματα). Ευτυχώς που οι υπεύθυνοι ήταν καλοί. Ας κάναμε εναλλάξ οι ομάδες ανά 2 εβδομάδες εργαστήριο, λιγότερα πειράματα, όπως ειπώθηκε, αλλά να κάναμε 2 ώρες αντί για τρία τέταρτα. Η εξέταση ήταν μάλλον εύκολη. ΜΑΔ (Εμβάθυνσης Σχεδιασμού): Δεν θεωρώ ότι μου κάλυψε κενά σε μαθήματα σχετικά με σχεδιασμό από προηγούμενα εξάμηνα (αντιθέτως νομίζω ότι κάποια πράγματα τα έχω διδαχθεί πιο ενδελεχώς σε προηγούμενα μαθήματα), αλλά στα υπόλοιπα μάλλον θα συμφωνήσω (εξαιρετικά ενδιαφέροντα και απαιτητικά εργαστήρια και υπολογιστικά θέματα που έβγαινε κανείς πραγματικά κερδισμένος απ' αυτά, σχεδόν καθόλου ασκήσεις ενώ το μάθημα εξετάζεται κυρίως σε ασκήσεις, το highlight των παραδόσεων ήταν οι παρουσιάσεις του κυρίου Σκούρα, ασυμφωνία θεωρίας - παραδόσεων με εργαστήρια, και γενικά αισθάνθηκα μια έλλειψη στόχου και μια ασυνέχεια στο θεωρητικό μάθημα). Αν είχε προπονηθεί κανείς μόνος του 2-3 μέρες και χάρη στα εργαστήρια, η εξέταση είναι πολύ εύκολη. Μηχανική Συστημάτων Εφοδιαστικής Διαχείρισης (επιλογής): Εύκολο μάθημα και ενδιαφέρον θα έλεγα, αν και μου φάνηκε ψιλοάσχετο με τη σχολή. Και πάλι, με προσωπική προπόνηση η εξέταση είναι εύκολη, και βοηθά και το θέμα. Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες. ΠαράθεσηΤρί 17 Μαρ 2015, 9:00 pm
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 9 από KiritoShu Άλλο ένα εξάμηνο έφτασε στο τέλος και ήρθε η ώρα να γκρινιάξω λίγο (πάλι) Πριν μπω ειδικά στο κάθε μάθημα, έχω να πω ότι ως εξάμηνο ξεκίνησε πολύ ελπιδοφόρο και φαίνονταν όαση μπροστά στο τρίτο έτος, όμως, από τα μέσα και μετά αποδείχθηκε μία από τα ίδια Επιστήμη και Τεχνική Υλικών: Και πάνω που λες ότι δεν υπάρχει κατι χειρότερο από τα ΜΦΔ, έρχονται τα υλικά.. Είχα ακούσει ιστορίες, αλλά αν δεν δεις μόνος σου, δε μπορείς να πιστέψεις ορισμένα πράγματα. Δεν κατάφερα να παρακολουθήσει τις διαλέξεις καθώς δεν έβρισκα νόημα στο όλο κόνσεπτ. Ο κος Ζουμπουλάκης απλά δείχνει το βιβλίο σε διαφάνειες, και το κομμάτι των πολυμερών (δλδ 2 από τις 3 διαλέξεις του) έχει καλυφθεί πλήρως και πολύ καλύτερα από το αντιστοιχο μαθημα του 6ου εξάμηνου και διαβάζοντας το κομμάτι των κεραμικών ένιωθα λες και διάβαζα άρθεο από τη wikipedia. To κομμάτι της κας Κουή και του κου Μπακόλα ήταν πως να το πω.. αδιάφορο... λίγο τεχνική μηχανική, λίγο ΦΧ ΙΙ στο κομμάτι με τα διαγράμματα φάσεων, λίγο πράγματα που έχει ακούσει κάποιος που έχει πάρει το μάθημα "χημεία και τεχνολογία μετάλλων" στο 4ο εξάμηνο... Νομίζω ο χαρακτηρισμός "αδιάφορο" ενισχύεται από το γεγονός ότι στις διαλέξεις του κου Μπακόλα είτε παρακολουθούσε 1 άτομο, είτε ΚΑΝΕΝΑ. Τώρα για την κα Βασιλείου, κρίνοντας από τις σημειώσεις που μου δώσαν ίσως ήταν το πιο αξιοπρεπές κομμάτι από άποψη διδασκαλίας, αλλά κρίνοντας και σε συνδυασμό με το """""βιβλίο""""" πολλή θεωρητικούρα χωρίς να πατάει σε μαθηματικά, χημική κινητική όπως θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου. Παραφαίνονταν εμπειρικό το κόνσεπτ. Για το κομμάτι του εργαστηρίου, θα αρκεστώ στο ότι ήταν αχρείαστο. Τώρα γιατί το κάθε εργαστήριο ήταν αχρειαστο, το έγραψα στην αξιολόγηση του μαθήματος που γίνεται από τη σχολή και βαριέμαι να τα ξαναγράφω.. Και δε νομίζω ότι το να ήταν παραπάνω από 45 λεπτά θα βοηθούσε. Θέλουν ξερίζωμα και οργάνωση από την αρχή το εργαστήριο αυτό για να δώσει κάποιες ουσιώδεις γνώσεις. Η εξέταση ήταν σχετικά εύκολη, με το θέμα της κας Κουή να ήθελε απλά γνωσεις λυκείου, τον κο Ζουμπουλάκη να βάζει τα ίδια και τα ίδια αυτούσια. Ένα challenge ήταν τα θέματα της κας Βασιλείου που ήταν λίγο σε φάση "γράψτε ένα θέμα και απαντήστε το" έτσι όπως ήταν διατυπωμένα τα 2 από τα 3 , αλλά και πάλι παλεύονταν.. Στοιχεία Μηχανολογικού Εξοπλισμού Λοιπόν, ξεκινώντας αυτό το μάθημα, στις πρώτες διαλέξεις μπορώ να πω ότι δήλωνα ενθουσιασμένος, όμως, στην πορεία έβρισκα τον εαυτό μου σε κάθε διάλεξη να λέει "αυτό κάπου το ξέρω", "αυτό κάπου το έχουμε ξαναδεί", "αυτό κατι μου θυμίζει".. Eν γένει το λες και μία σουμα από πράγματα που λίγο πολύ έχουμε δει σε άλλα μαθήματα. Κατά τα άλλα νομίζω ότι και οι δύο διδάσκοντες είναι αρκούντως καλοί στο αντικείμενο και βοηθητικοί. Τώρα η εξέταση θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο δύσκολη.. Εξέταζε τα απολύτως στοιχειώδη... Επίσης, πολύ θετικό οι σειρές ασκήσεων, καθώς αν ασχολιόσουν σοβαρά με αυτές, είχες μια σφαιρική άποψη για το μάθημα και δεν έχανες επαφή με το αντικείμενο. Μηχανική Χημικών Διεργασιών ΙΙ Λοιπόν, από άποψη διδασκαλίας, θεωρώ ότι ήταν από τα πιο άρτια εκτελεσμένα μαθήματα της σχολής (το ξέρω ότι οι περισσότεροι διαφωνούν και θα πουν ότι πήγαινε εξαιρετικά γρήγορα ο κος Παπαγιαννάκος, αλλά θεωρώ ότι αν δεν υπάρχουν κενά από προηγούμενα βασικά μαθήματα της σχολής, δεν τίθεται τετοιο ζήτημα). Το πρώτο κομμάτι, παρουσίαζε τρομερή αλληλεπικάλυψη με τα το τελευταίο κομματι των ΜΧΔ Ι, απλά ήταν πιο "advanced", καθώς έπρεπε να παίζεις με τα k και τις μονάδες τους (που βασικά αυτός ήταν και ο σκοπός ολόκληρης της ενότητας). Το κομμάτι με τα ενζυμικά και το μικροβιακά παρουσίαζε αλληλεπικαλύψεις με το μάθημα της βιοχημικής μηχανικής της αντίστοιχης κατεύθυνσης και με το μάθημα της βιοτεχνολογίας του κορμού του 6ου εξαμήνου, και το τελευταίο κομμάτι της μη ιδανική ροής ήταν το πραγματικά καινούργιο! Σε αντίθεση με τον κο Παπαγιαννάκο που έκανε την κυρίως θεωρία, η κα Κορωνάκη στο κομμάτι των φροντιστηριακών ασκήσεων ήταν τουλάχιστον αδιάφορη. Φαίνονταν ότι η γυναίκα το έκανε από αγγαρεία, και δυστυχώς είμαι της άποψης ότι αν δεν κάνεις κάτι επειδή το θες και σου αρέσει, καλύτερα να μην το κάνεις καθόλου... Ίσως θα έπρεπε να υπάρξει σκέψη για να αναλάβει κάποιος άλλο το έργο αυτό. Η εξέταση του μαθήματος ήταν ένας αγώνας δρόμου χωρίς νόημα. Δε λέω ότι ήταν τόσο μεγάλης δυσκολίας, αλλά πρακτικά εξεταζονταν κανείς στο πως να εφαρμόζει τύπους και να κάνει γρήγορα πράξεις, το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο οδηγεί κάπου.. Σχεδιασμός Καθαρών Βιομηχανιών Μην κάνετε το λαθος να το πάρετε τις χρονιές που το διδάσκει ο κος Βλυσίδης.. Χάσιμο χρόνου πραγματικά από όπου και να το πιασω.. Το πόρισμα είναι ότι και οι διδάκοντες πρέπει να εξετάζονται για να ελέγχονται αν έχουν επίγνωση του τι διδάσκουν και αν τα όσα λένε είναι εφαρμόσιμα.... Και όσοι παρακολούθησαν καταλαβαίνουν τι εννοώ Βιοχημική Μηχανική Ένα μάθημα, δύο διδάσκοντες, δύο ταχύτητες Aπό τη μία έχουμε το κομμάτι του κου Λυμπεράτου, που μια χαρά όλα, δεν έχω να προσάψω κάτι και από την άλλη το κομμάτι του κου Κέκου θα το χαρακτήριζε κανείς "τα ίδια και τα ίδια". Φάγαμε το πρώτο μισό του εξαμήνου κάνοντας ό,τι κάναμε και στο 6ο εξάμηνο και το δεύτερο μισό κάναμε πρακτικά ό,τι κάνουμε στο πρώτο κομμάτι των ΜΧΔ ΙΙ με την ετερογενή καταλυση.. Και το κάναμε και με ρυθμούς πιο αργούς και από το θάνατο.. Κρίμα.. Νομίζω ότι το 7ο εξάμηνο αναδεικνύει ένα από τα μεγαλύτερα θέματα της σχολής "ΑΛΛΗΛΕΠΙΚΑΛΥΨΕΙΣ ΥΛΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ". Ας ελπίσουμε ότι το 8ο εξάμηνο θα είναι ελαφρώς πιο εποικοδομητικό.... Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΚυρ 14 Φεβ 2016, 3:40 pm
Re: Πώς σας φάνηκε το 7ο εξάμηνο; 10 από MakisH Οι (μικρές) αλληλεπικαλύψεις δεν είναι πάντα κακές πάντως... Ειδικά αν κάτι το έχεις δει σε μικρό έτος και το ξαναβλέπεις μετά από καιρό. Και ειδικά αν το βλέπεις σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αυτή τη φορά! Φυσικά αν ένα μάθημα είναι μόνο επανάληψη, τότε κάτι δεν πάει καλά. ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΚυρ 14 Φεβ 2016, 3:56 pm