Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

11
Πάντως, από ότι ακούγεται, φημολογείται ότι στην καλύτερη περίπτωση, η κατάσταση που περνάμε τώρα θα αλλάξει κατά τον Νοέμβρη.
Εκτός φυσικά αν γίνουν κοσμοϊστορικά γεγονότα, όπως η κυβέρνηση να πάρει πίσω αυτά που προωθεί.

Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

12
Το θέμα είναι τι ακριβώς θα μπορούμε να σώσουμε το Νοέμβρη...Γιατί και το εξάμηνο θα είναι αρκετά δύσκολο να σωθεί αν έχουμε χάσει ένα μήνα και η εξεταστική δεν καταλαβαίνω πώς ακριβώς θα γίνει. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι έχου πολύ θράσος οι κυβερνητικοί και δείχνουν εμφανέστατα ότι δεν τους καίγεται καρφάκι.. :rant:

Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

13
Στο παρελθόν έχει ξεκινήσει εξάμηνο πάντως τέλος Οκτωβρίου-αρχές Νοεμβρίου. Φυσικά, αν γίνει αυτό, σημαίνει πως όλη η χρονιά θα είναι προβληματική. Για την εξεταστική, τη βλέπω να συνεχίζεται σε mini έκδοση και μόνο για τους επί πτυχίω. Για να δούμε...

Re: Απ: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

15
Στην ανακοινωση που ανέβασα, πριν από λιγο συνειδητοποίησα ότι γράφει μόνο για τα μαθήματα μέχρι τις 18 του μήνα. Αυτό τί σημαίνει? Ότι σε περίπτωση που έστω ότι την Τρίτη ανοίγουμε δίνουμε κανονικά τα μαθήματα? Ότι δεν πρέπει να πρέπει να εφησυχαστουμε? Υπό άλλες συνθήκες δε θα Ρωτούσα αλλά λόγω του κλίματος "τυπικοτητας" που μας εχει πιάσει μου μπήκαν υποψίες..
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

17
Πάνο, αυτό που λες δεν έχει νόημα. Όταν λέμε "χάνεται το εξάμηνο" εννοούμε χάνεται, όχι μετατοπίζεται. Άσε που για την οικονομία της σχολής αυτό θα ήταν αδύνατο. Το πιο πιθανό σενάριο είναι να ξεκινήσει το επόμενο εξάμηνο και απλά να είναι σα να μη παρακολουθήσατε το εξάμηνο που πέρασε.

Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

18
eleanor έγραψε:Όταν λέμε "χάνεται το εξάμηνο" εννοούμε χάνεται, όχι μετατοπίζεται. Άσε που για την οικονομία της σχολής αυτό θα ήταν αδύνατο. Το πιο πιθανό σενάριο είναι να ξεκινήσει το επόμενο εξάμηνο και απλά να είναι σα να μη παρακολουθήσατε το εξάμηνο που πέρασε.
O Μαυρωτάς πάντως σε άρθρο του είχε μιλήσει για μετατόπιση εξαμήνων.. Επίσης το αν γίνει όπως το λες, πως θα γίνει να χωρέσουν του χρόνου 2 έτη σε ένα εργαστήριο, ενώ μετα βίας χωράει ένα; Δε θα αναφερθώ καν στα γνωστικά κενά που θα προκύψουν από την καθαρή απώλεια του εξαμήνου...
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

19
Τι θα γίνει με το εξάμηνο;
Πιθανή θεωρούν παράγοντες της εκπαιδευτικής κοινότητας την προσφυγή σε δοκιμασμένες «ταχυδακτυλουργικές» μεθόδους, ακόμη και αν η απεργία των διοικητικών υπαλλήλων λήξει στις... παραμονές των Χριστουγέννων, αν και θεωρούν πως επί της ουσίας το εκπαιδευτικό εξάμηνο στο ΕΚΠΑ και το ΕΜΠ έχει χαθεί.
Ειδικότερα, εκτός από την έκτακτη δυνατότητα των φοιτητών στις εξεταστικές περιόδους του Φεβρουαρίου και του Ιουνίου να εξεταστούν σε όσα μαθήματα οφείλουν ανεξάρτητα από το εκπαιδευτικό εξάμηνο στο οποίο αυτά εντάσσονται, πρακτικά υπάρχει μία σειρά πιθανών συνδυαζόμενων εκδοχών:
  • Μείωση του ελάχιστου αριθμού εβδομάδων διδασκαλίας
  • Παρακολούθηση μαθημάτων τα Σαββατοκύριακα
  • Παρακολούθηση μαθημάτων τα Χριστουγέννα και το Πάσχα
  • Επιμήκυνση της εκπαιδευτικής περιόδου έως τον Αύγουστο
«Κανονικά, σε μια σοβαρή χώρα και σε ένα πραγματικό πανεπιστήμιο το εξάμηνο θα είχε χαθεί. Στην πραγματικότητα έχει χαθεί και σε μας. Διότι αυτό που μπορεί να διασώσουμε δεν θα είναι βέβαια εξάμηνο. Θα είναι η φαντασίωσή μας ότι κάνουμε ό,τι μπορούμε για τις φοιτήτριες και τους φοιτητές ενώ στην πραγματικότητα τους εθίζουμε στην "άρπα κόλα" ανώτατη εκπαίδευση, σε ένα δηλαδή τύπο ανώτατου ιδρύματος που μοιράζει απλώς χαρτιά σε όσους έχουν το στομάχι να αντέξουν μέχρι το τέλος», σχολιάζει στο naftemporiki.gr ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών Αριστείδης Χατζής.
Ο ίδιος συμπεραίνει χαρακτηριστικά: «Προς το παρόν μας απασχολεί η ποσότητα. Η ποιότητα είναι δευτερεύουσα. Όλα τα σφάζουμε, όλα τα μαχαιρώνουμε! Περάστε κόσμε».
Όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να εφαρμοστούν μέσα από νομοθετικές ρυθμίσεις, εγκυκλίους και αποφάσεις Συγκλήτων και Τμημάτων.
Τα δύο μεγάλα πανεπιστήμια της χώρας είναι κλειστά εδώ και 80 ημέρες.
Οι ιθύνοντες χαρακτήριζαν οριακή την κατάσταση για τη διασφάλιση του εκπαιδευτικού εξαμήνου από τη δεύτερη εβδομάδα του Νοεμβρίου.
"I went numb when I learned to see..."

Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

20
Διευκρινίσεις στη Βουλή για τη δεύτερη εξεταστική των φοιτητών
Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, να μπορούν -αυτό που ήταν η πρόβλεψη επί πτυχίω, αυτό προβλέπει η σημερινή τροπολογία- να το κάνουν όλοι οι φοιτητές, για όλα τα μαθήματα, από όλα τα εξάμηνα, προκειμένου να συντμησούμε όσο μπορούμε τη διάρκεια παραμονής κάποιου στο χώρο του πανεπιστημίου, αν μπορεί και είναι προετοιμασμένος να πάρει το πτυχίο του για να μπορέσει ο άνθρωπος να πάει παρακάτω, όπου εκείνος επιλέξει. Αυτή είναι η ουσία και το νόημα αυτού του τμήματος της τροπολογίας.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
cron