Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

1
Όταν μπήκατε στην σχολή, ποια ήταν η επιθυμία σας? Να κάνετε φίλους? Να πηγαίνετε σε πάρτυ και να βγαίνετε όπως δεν μπορούσατε στα λυκειακά σας χρόνια? Σκεφτόσασταν το μέλλον και την επαγγελματική σας αποκατάσταση? Μπήκατε γιατί σας πίεζαν έμμεσα οι γονείς σας να περάσετε κάπου και έτυχε για κάποιο λόγο να καταλήξετε εδώ?
Όπως και να έχει σας ευχαριστεί η κατάσταση την οποία βιώνουμε σήμερα με κλειστή την σχολή κάθε τρεις και λίγο? Αντί να προσπαθούμε να βελτιώσουμε τις σπουδές και να απαιτούμε να διδαχτούμε αυτά που θα μπορούσαμε, κλείνουμε την σχολή και κάνουμε την ζωή μας δύσκολη. Ο αγώνας φυσικά και έχει αξία, αλλά είναι αλήθεια αυτό ο τρόπος?
Τι σημασία έχει για εμάς στο 2013 το άσυλο. Τι ακριβώς φοβόμαστε ότι θα συμβαίνει?
Το πτυχίο μας θα υποβαθμιστεί από τον νόμο ή από το μαθήματα που γίνονται μισά και μεσα στην αναστάτωση? Πως θα ζητήσουμε από τους καθηγητές να κάνουν καλύτερα μάθημα αν συνεχώς τους δίνουμε σαν επιχείρημα πως δεν προλαβαίνουν? Επίσης, αξίζει περισσότερο ένα πτυχίο που θα είναι ισχυρότερο χαρτί ή το να έχουμε παραπάνω γνώσεις και να είμαστε καλύτεροι επιστήμονες?
Αυτοί είναι οι προβλημάτισμοι μου και θα ήθελα να μου απαντήσετε με επιχειρήματα και δικούς σας προβληματισμούς.

Re: Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

2
Ώπα Robert (Bob), νομίζω ότι άνοιξες μια πολύ μεγάλη συζήτηση εδώ !
Για κάθε ένα από αυτα τα 'καυτά' θέματα χρειάζεται τουλάχιστον μια
ξεχωριστή συζήτηση για να μην μπλέξουμε τα μπούτια μας !
Κοίτα, προσωπικά εγώ όταν πέρασα στη σχολή μας πέρασα γιατί το γούσταρα :P
Σίγουρα δεν είχα σκοπό το χαβαλέ και τα πάρτυ... Ενώ πιο πολύ με πίεζαν
να περάσω κάπου αλλού... Και για να είμαι ειλικρινής δεν το μετανιώνω που είμαι εδώ.
Αυτή η σχολή, αν κάποιος καταλάβει τι πραγματικά διδάσκει το χημικομηχανιλίκι - πιστεύω ότι
θα αλλάξει πολύ η ζωή του σε πολλές πλευρές...
Τώρα αναφορικά με το κλείσιμο της σχολής.
Αυτός ο τρόπος αντίδρασης πιστεύω ότι μας κάνει κακό αντί για καλό. Αυτά τα ζώα θα περάσουν
τα μέτρα τους είτε το θέλουμε είτε όχι. Ασφαλώς δεν λέω να μην αντιδράσουμε ! Προς Θεού !
Επιβάλλεται να αντιδράσεις όταν εξαπολύουν μια κόλαση εναντίων σου !
Απλά με αυτό τον τρόπο δεν πετυχαίνετε τίποτα... Πολύ που τους ένοιαξε αν είναι ανοιχτές ή κλειστές
οι σχολές... Όμως η σχολή σαν σχολή παθαίνει ζημιά. Μόνο και μόνο από τις καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα
στην έρευνα (ναι έχουμε έρευνα στη σχολή). Και για να προλάβω κάτι - αυτή η έρευνα φέρνει τα χρήματα στο Μετσόβιο
και μπορούμε και έχουμε μια φορά καλύτερα εργαστήρια από το ΕΚΠΑ ή άλλα πανεπιστήμια... (επίσης άλλη ιστορία αυτη).
Αλλά και πάλι ΠΟΙΟΣ είναι ο τρόπος ? Μήπως ο τρόπος είναι να γίνεται μια αντίδραση στην πηγή του προβλήματος
(πχ μετά το μάθημα να μαζευτούν οι φοιτητές έξω από το υπουργείο ή το γραφείο του προέδρου της σχολής και να διαμαρτηρηθούν ΣΩΣΤΑ).
Και ασφαλώς, έχουμε θεωρητικά δημοκρατία και το όπλο μας είναι μια ψήφος... (οκ το παράκανα νομίζω λιγάκι τώρα :P )
Για το πτυχίο μας, στην Ευρώπη δεν είμαστε Bachelor, αλλά Diplomα και πάρα πολλοί μας το αναγνωρίζουν και το εκτιμούν.
Μια υποβάθμιση πτυχίου σημαίνει 3 χρόνια σπουδών αντί 5 και να είναι Bachelor. Προσωπικά εγώ διαφωνώ με κάτι τέτοιο
γιατί μπλέκονται και άλλα στη μέση πχ να κάνεις κάποιος Master κλπ... Άσε δηλαδή που το Diploma υπάρχει και σε άλλες χώρες - βλέπε Γερμανία και Γαλλία... Tώρα για το ίσχυρότερο χαρτί ή καλυτεροι επιστημονες... Κοιτα, απ'όσο έχω καταλάβει, αυτά τα 2 είναι αλληλένδετα. Το ισχυρότερο χαρτί συνήθως φέρνει το 'καλύτεροι επιστήμονες/μηχανικοί'. Αλλά αυτό είναι υποκειμενικό γιατί όλο και αλλάζουν τα κριτήρια που ένα χαρτί ονομάζεται 'ισχυρό'. Πάντως σαν απόφοιτους μας εκτιμούν ιδιαίτερα και στην Αμερική και στην Ευρώπη...
Αυτά από εμένα...
Fear consuming... Rage corrupting...
Welcome to the Dark Side...

Re: Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

3
'Μήπως ο τρόπος είναι να γίνεται μια αντίδραση στην πηγή του προβλήματος
(πχ μετά το μάθημα να μαζευτούν οι φοιτητές έξω από το υπουργείο ή το γραφείο του προέδρου της σχολής και να διαμαρτηρηθούν ΣΩΣΤΑ).'

δωρεάν παιδεία.
δωρεάν σίτιση.
δωρεάν βιβλία.
δωρεάν στέγαση.
πολλαπλές ευκαιρίες να περάσεις ένα μάθημα.


στον αντίποδα, σε μια χώρα όπως η αγγλία..

πληρώνουν μερικές χιλιάδες τον χρόνο.
δεν σιτίζονται και δεν στεγάζονται δωρεάν.
τρέμει ο κόλος τους να μείνουν μάθημα, γιατί τη δέυτερη φορά η απλά τους περνάνε με 5 η τους κόβουν χωρίς ίχνος οίκτου.
πληρώνουν γύρο στα 600 ευρώ το εξάμηνο σε βιβλία.

χμμμ ..θύμησε με, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ;
η λύση φίλε thecowardone, είναι για μια φορά να ΕΚΤΙΜΉΣΟΥΜΕ αυτό που έχουμε και να σταματήσουμε να βρίσκουμε από της πέτρες αφορμή. είναι απλά ανόητο με τόσα κεκτιμένα να εξακολουθούμε να διαμαρτυρόμαστε για ψύλλου πήδημα. ανταυτού, έπρεπε να επενδύουμε σ' αυτά και να τα διαφυλάσσουμε με μια μεγάλη συλλογική προσπάθεια. το να κλείνεις την σχολή σου και να παραλύεις όλο το ακαδημαικό σύστημα, μονο επένδυση και διαφύλαξη ΔΕΝ είναι. όσο για το άσυλο, φτάνει, ας φτήσουμε αυτή την καραμελίτσα επιτέλους.. ο νοών νοείτω.

Re: Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

4
michalisfloyd, one does not simply ask 'γιατί να διαμαρτυρηθώ' :P
Έχεις απόλυτο δίκιο στο γεγονός ότι δεν εκτιμάμε αυτά που έχουμε και
ότι η φασαρία γίνεται για το τίποτα. Αλλά αν το πρόγραμμα της εξεταστικής
σου είναι 'βίαιο' ή αν σου λένε ότι δεν μπορείς να πας την εκδρομή που δικαιούσαι,
δεν πρέπει να κάνεις κάτι ? (το πήγα σε θέματα πιο ενδοσχολικά...)
Fear consuming... Rage corrupting...
Welcome to the Dark Side...

Re: Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

5
Γενικά πρέπει να υπάρχει διαμαρτυρία (όχι με τον τωρινό τρόπο), καθώς το ότι είναι δωρεάν παιδεία κ.λ.π. δεν σημαίνει ότι τα λεφτά που πιθανώς υπάρχουν, όσα είναι αυτά, να μπαίνουν σε τσέπες.. Εγώ μπήκα λίγο ξώφαλτσα, λόγω της καταραμένης έκθεσης, αλλά επιλέγοντας αυτή τη σχολή, μπαίνοντας και βλέποντας την αγάπησα, όχι ως κτίριο, αλλά ως χημική μηχανική, και αυτό που δεν μ'αρέσει είναι να διαμαρτύρονται άτομα και να κλείνουν την σχολή έτσι απλά, όταν λένε μπροστά σου ότι δεν με νοιάζει να περνάω μαθήματα και οι παρακολουθήσεις..Ακόμα είναι απαράδεκτο να υπάρχουν μαθήματα που διαβάζοντας τα από βιβλία να είναι τόσο ενδιαφέροντα και στη παρακολούθηση να απογοητεύεσαι..
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

6
Σ' αυτή την περίπτωση φίλε TheCowardOne ναι, θα διαμαρτυριθώ. Όπως θα διαμαρτυρόμουν αν μου έκοβαν βιβλία, όπως ήδη διαμαρτύρομαι για κακή διδασκαλία (κάτι είπε ο Πάνος για απογοήτευση), και όπως γενικά διαμαρτύρομαι για ότιδίποτε ακαδημαικής φύσης! ΑΛΛΑ, θα διαμαρτυρυθώ σωστά! είναι παράλογο ρε φίλε να κλείνω τη σχολή εγώ που υποτίθεται παλέυω για καλύτερη παιδεία. είναι παράλογο να κάνω τραμπουκισμούς σε καθηγητές εγώ που απαιτώ καλύτερη διδασκαλία, κοκ. Επιπλέον, συγνώμη, αλλά δεν θα διαμαρτυρυθώ ούτε για δικαιώματα εργάτη, ούτε για αδικοχαμένους 15χρονους αναρχικούς, ούτε θα κλείσω τη σχολή για να παρευρεθώ σε συλλαλητίρια κατά της τρόικας κτλ, γιατί πολύ απλά όσο ευσεβείς πόθοι και να είναι τα πιο πάνω, δεν αποτελούν θέματα ακαδημαικής φύσεως. έχεις κάθε δικαίωμα να διαμαρτυρηθείς, αλλά κάντο ατόμικα, και μην στερήσεις τη γνώση έστω κι από ΕΝΑΝ μαλάκα που θέλει να κάνει μάθημα (που δεν είναι ένας) ψηφίζοντας κατάληψη... μήπως αυ΄τα είναι αφορμές να λουφάρουν κάπιοι επειδή απλά δεν νοιάζονται γιαυτό που κάνουν; σ αυτό αναφέρομαι όταν λέω δεν εκτιμάμε τι έχουμε. φυσικά όποιος τολμά να τα πει αυτά αμέσως ταμπελώνετε δεξιός, 'δαπίτης' 'μούχλας' συντηριτικός κτλ.

Re: Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

7
Κάτι ανέφερες για 'ψηφίζοντας κατάληψη', το θέμα είναι ότι όποιος θέλει κλειστή τη σχολή για να πάει στη πορεία για διαμαρτυρία κ.λ.π. θα πάει στη συνέλευση και θα ψηφίσει.. Αντίθετα όποιος την θέλει ανοιχτή δεν θα πάει φοβούμενος μήπως ταμπελωθεί όπως είπες ως δαπίτης η πασπίτις ή οτιδήποτε, και απλά θα πει 'πω πω πάλι την έκλεισαν αν είναι δυνατόν'..
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

9
Γιατί είμαστε όλοι κότες ? :P :tomato:
Κατ' εμένα κάτι άλλο χρειάζεται για όλους εκεί μέσα,
αλλά θα με πουν κακό πάλι...
Ναι, όντως πάρα πολλοί δεν θέλουν να ταμπελωθούν,
και στην τελική δεν το βρίσκω παράλογο.
Και γιατί το λέω αυτό ?
Εγώ όταν είχα περάσει στη σχολή, άκουγα από παντού (γνωστούς μου κλπ)
ότι στα πανεπιστήμια υπάρχουν ιδιαίτερες 'συμπεριφορές' απο καθηγητές (καλές και κακές)
προς φοιτητές με συγκεκριμένες πολιτικές πεποιθήσεις - και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας
δεν ήθελα ούτε να χαλάσει η πορεία μου στη σχολή μου απλά και μόνο θα
ήμουν ταμπελωμένος ως 'δαπίτης' ή 'κνίτης' ή 'εαακίτης' , ούτε
να έχει να μου προσάψει ο οποιοσδήποτε ότι, ό,τι έχω καταφέρει
το έκανα επειδή άνηκα κάπου, όχι επειδή προσπάθησα. Και δυστυχώς,
όλα αυτά αν και δεν έχω δει να γίνονται στη δική μας σχολή, σε άλλες
σχολές ευδοκιμούν... Ναι, είναι ο φόβος (τουλάχιστον για εμένα) - το παραδέχομαι.
Αλλά ας θέσω το άλλο ερώτημα. Γιατί το να θες να είναι ανοιχτή η σχολή σου
ή να θες να νοιάζεσαι μόνο για τα πεπραγμένα του ΕΜΠ, να πρέπει να σε κατατάσσει
σε μια παράταξη ?!? Αυτό δεν το έχω καταλάβει. Δεν μπορεί απλά κάποιος να νοιαστεί
για τη σχολή του και την πρόοδο του μόνο και μόνο επειδή το θέλει, δίχως να έχει
από πίσω ένα πολιτικό υπόβαθρο ?
Fear consuming... Rage corrupting...
Welcome to the Dark Side...

Re: Συζήτηση Για Αλλαγές Στην Κατάσταση Που Ζούμε.

10
Για αρχή δεν χρειάζεται να ψηφίσεις κάποια παράταξη φοβούμενος αυτά που ανέφερες, υπάρχει και το λευκό, το οποίο μπορεί να ακυρώσει την συνέλευση.. Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να χαρακτηριστείς από καθηγητή για τις πολιτικές σου πεποιθήσεις επειδή ψήφισες μια φορά δαπ ή πασπ ή οτιδήποτε.. και όσον αφορά τους συμφοιτητές σου, προφανώς και αν σε χαρακτηρίσουν έτσι ή ξεκόψουν να σου μιλάνε για αυτό το λόγω δεν αξίζει ούτε εσύ να τους μιλάς..
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding