Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 1 από KiritoShu Υπενθυμίζεται ότι αξιολόγηση μαθημάτων είναι μέχρι αύριο!!!! Αν προλαβαίνετε, συμπληρώστε τες.. Βέβαια ίσως θα έπρεπε να υπάρχει διορία και μετά την εξεταστική, για να υπάρχει πιο ολοκληρωμένη άποψη των μαθημάτων Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 4:08 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 2 από MakisH Το "διορία και μετά την εξεταστική" θα ήταν μάλλον μία πολύ καλή ιδέα! Δεν ξέρω αν υπάρχει κανένα άλλο πρόβλημα βέβαια... Τι συμμετοχή έχει το νέο σύστημα; Τα ερωτηματολόγια τα συμπληρώνει περισσότερος ή λιγότερος κόσμος από ότι πριν που ήταν χειρόγραφα; ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 6:02 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 3 από KiritoShu MakisH έγραψε: Τι συμμετοχή έχει το νέο σύστημα; Τα ερωτηματολόγια τα συμπληρώνει περισσότερος ή λιγότερος κόσμος από ότι πριν που ήταν χειρόγραφα; Για την ΕΛΣΤΑΤ μας πέρασες?? Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 6:35 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 4 από MakisH Σοβαρά ρωτάω ρε συ... Πάντα πίστευα (και ακόμα πιστεύω) ότι αυτά τα ερωτηματολόγια είναι ιδιαίτερα σημαντικά, ειδικά αν συμπληρώνονται με διάθεση συνεισφοράς. Ακόμα και αν πιστεύουμε ότι "δεν αλλάζουν" κάποιοι διδάσκοντες, γράφε-γράφε, κάτι θα μείνει! Όσο για αυτούς που κάνουν πολύ καλή δουλειά και κάποιος θα έλεγε "μόνο αυτοί τα διαβάζουν, αλλά έτσι κι αλλιώς ενδιαφέρονται", έχει σημασία η επιβράβευση για να συνεχίσουν να κάνουν πολύ καλή δουλειά. Γιατί αν προσπαθείς αλλά τελικά δεν βλέπεις καμία ανταπόκριση από πουθενά, κάποια στιγμή κουράζεσαι και τα παρατάς. ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 7:03 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 5 από Antonyd Πολλοί διδάσκοντες μας ζήτησαν κιόλας να τα συμπληρώσουμε και ότι ανυπομονούν να ακούσουν την άποψη μας. Βεβαία τα ίδια τα ερωτηματολόγια είναι ότι να ναι ρωτάνε το ίδιο πράγμα 2-3 φορές . Εμας στους 2ετης μας ζητάνε να βάλουμε κατέυθυνση και είναι υποχρεωτικό να βάλεις κατί, και τελος υπαρχει περιορισμός 3000 χαρακτήρων στα σχόλια να θέλω να γράψω έκθεση και να μην με αφήνουν ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 7:24 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 6 από KiritoShu @makish το θέμα ειναι ότι αυτά τα στατιστικά που ρωτάς δεν τα ξέρουμε, και δεν πρόκειται. Το μόνο που ξέρω ειναι ότι σε γνωστό μάθημα σίριαλ πέρσι είχε πέσει κράξιμό απο όλους μας, αλλα από ο,τι μαθαμε φέτος, δεν υπήρξε προσπάθεια βλετιωσης. @Antonyd μην ανησυχείς, φτάνουν οι χαρακτήρες που σου δίνει. Έγραψα κάτι εκθέσεις σήμερα Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 7:27 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 7 από MakisH Τώρα που το ξανασκέφτομαι πάντως, θα ήταν ίσως καλύτερο η προθεσμία να είναι ΠΡΙΝ τελειώσει το εξάμηνο, ώστε να μπορεί να δει ο διδάσκοντας τα σχόλια εγκαίρως, να τα σχολιάσει/συζητήσει στο μάθημα και ίσως να προσαρμόσει τα θέματα εξετάσεων ή την επανάληψη αναλόγως. ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 9:54 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 8 από KiritoShu MakisH έγραψε:Τώρα που το ξανασκέφτομαι πάντως, θα ήταν ίσως καλύτερο η προθεσμία να είναι ΠΡΙΝ τελειώσει το εξάμηνο, ώστε να μπορεί να δει ο διδάσκοντας τα σχόλια εγκαίρως, να τα σχολιάσει/συζητήσει στο μάθημα και ίσως να προσαρμόσει τα θέματα εξετάσεων ή την επανάληψη αναλόγως. Όμως αν κρύβει εκπλήξεις για την εξέταση καθηγητής?? Καλό δεν ειναι να συμπεριληφθεί και αυτό στην εξέταση? Επίσης, μπορεί να δει κράξιμο ο καθηγητής και απλά να κόψει κ.....ς στις εξετάσεις... η ιστορία έχει δείξει ότι η μερίδα των καθηγητών που έχουν "θεματάκια", είναι οι λιγότερο δεκτικοί στην κριτική Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 9:57 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 9 από MakisH KiritoShu έγραψε:Όμως αν κρύβει εκπλήξεις για την εξέταση καθηγητής?? Καλό δεν ειναι να συμπεριληφθεί και αυτό στην εξέταση? Σύμφωνοι, απλώς έτσι χάνεις όλη τη συζήτηση με τους φοιτητές του τρέχοντος έτους, που ίσως είναι το πιο σημαντικό. KiritoShu έγραψε:Επίσης, μπορεί να δει κράξιμο ο καθηγητής και απλά να κόψει κ.....ς στις εξετάσεις... η ιστορία έχει δείξει ότι η μερίδα των καθηγητών που έχουν "θεματάκια", είναι οι λιγότερο δεκτικοί στην κριτική Αυτό μου ακούγεται κάπως ακραίο. Δε νομίζω ότι συνάντησα ποτέ στην πράξη τέτοια "εκδικητική" πρακτική. Και ακούγεται, εκτός από "τραγελαφικό", και "απελπισμένο". Αν κάποιος διδάσκοντας έχει τέτοια συμπεριφορά, σταδιακά θα χειροτερέψει τις κριτικές του. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα σε κάτι τους καθηγητές τα ερωτηματολόγια αυτά (τουλάχιστον όχι τους πλήρους βαθμίδας), αλλά θα έπρεπε κάποιος στοιχειωδώς να ενδιαφέρεται για το τι γνώμη έχουν οι φοιτητές του για αυτόν. Και από την άλλη, αν κάποιος κόβει συνεχώς ένα τεράστιο ποσοστό φοιτητών του, τότε δείχνει με τον πιο επίσημο τρόπο ότι υπάρχει πρόβλημα στο μάθημά του (αφού μια σωστή εξέταση αξιολογεί την επιτυχία της διδασκαλίας). ======> Βοηθήστε στο forum! <====== ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 10:19 pm
Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο 10 από KiritoShu MakisH έγραψε:έτσι χάνεις όλη τη συζήτηση με τους φοιτητές του τρέχοντος έτους, που ίσως είναι το πιο σημαντικό plz stop the trolling.. Ξέρεις ότι αυτοί που έχουν το πρόβλημα, θα ρίξουν το μπαλάκι στο ότι φταινε οι φοιτητές και άλλες αρλούμπες. Μιλάμε για το ΕΜΠ Μάκη, που κανείς δεν ελέγχει τπτ, για όλα φταίνε οι άλλοι και ο καθηγητής είναι καθηγητής ΕΜΠ και σαφώς έχει όνομα και την απόλυτη γνώση... Mη ζεις σε ένα ροζ συννεφάκι όπου ο καθηγητής θα θέλει να μάθει.. τη θέση του την έχει, δεν τον κουνάει τπτ και όλα πόπα MakisH έγραψε:θα έπρεπε κάποιος στοιχειωδώς να ενδιαφέρεται για το τι γνώμη έχουν οι φοιτητές του για αυτόν άλλο το θα έπρεπε, άλλο το τι γίνεται..... αν ο άλλος έχει φήμη εκτός ΕΜΠ, τι τον νοιάζει για το τι λένε για αυτόν εντός ΕΜΠ? MakisH έγραψε:κόβει συνεχώς ένα τεράστιο ποσοστό φοιτητών του, τότε δείχνει με τον πιο επίσημο τρόπο ότι υπάρχει πρόβλημα στο μάθημά του είχαμε το γνωστό πρόβλημα του Μασαβέτα πχ τόσα χρόνια.. έγινε τπτ ? όχι! ίσα ίσα ανέβαινε και απρόσκοπτα βαθμίδες χωρίς ούτε ερευνητικό ούτε αξιολογο εκπαιδευτικό έργο... MakisH έγραψε: μια σωστή εξέταση αξιολογεί την επιτυχία της διδασκαλίας τώρα το μια σωστή εξέταση δεν υφίσταται ως έννοια.. τι ορίζεις ως σωστή εξέταση και τι ως λανθασμένη? Τεσπα, βαριέμαι να συνεχίσω το θέμα.. απλά μην ακούω/διαβάζω για ουτοπικές καταστάσεις και ροζ συννεφάκια. τα πράγματα σε αυτό το ίδρυμα είναι γκρίζα προς μαύρα, και όσο καλή διάθεση και να εχεις, και όσο περισσότερο προσπαθείς και τα σκαλίζεις, τόσο περισσότερο καταλήγεις να είσαι ένα βήμα πριν τον νευρικό κλονισμό... Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΤρί 19 Ιαν 2016, 10:55 pm