Re: Πρόγραμμα εξεταστικής χειμερινού εξαμήνου (2012-13)

71
και ερωτω τωρα... ειναι λογικη αντιδραση αυτη??? αν δωθουν 2 φορες τα μαθηματα, μετα δε θα υπαρξουν παραπονα του στυλ αδικιας στα θεματα, ανισης μεταχειρισης κλπ... ή εστω κ μονο οτι καποιοι ειχαν την ευκαιρια να διαβασουν περισσοτερο ή χωρις αβεβαιοτητα κλπ... με μια λεξη, ΜΠΑΧΑΛΟ. αλλα δε φταιει κανεις αλλος, μονο οι φοιτητες που υποκινησαν τη συζητηση σε πρωτη φαση κ ο προεδρος που καθισε κ ασχοληθηκε μαζι τους!!! Στις αλλες σχολες ειναι λιγοτερο εξυπνοι που εδιναν κανονικα μαθηματα την προηγουμενη εβδομαδα? (βλεπε μηχανολογοι). κ μην παρεξηγηθουμε... αλλα οποιοι εβαζαν ως προτεραιοτητα το μαθημα θα εβρισκαν τροπο να ανεβουν.. αλλα εχουμε μαθει να βολευομαστε κ να μην ειμαστε ευελικτοι! γιατι το λεω αυτο? γιατι αν τελικα δινοταν η εξεταση κανονικα κ δε γινοταν ολη αυτη η ιστορια (που κακως ξεκινησε ηδη απο την τριτη), ολοι θα "εκοβαν το λαιμο τους" για να ανεβουν... ειτε με γνωστο, ειτε με αμαξι, ειτε ποδια ή ταξι... ή carpooling... οπως θελετε πειτε το....
γιατι καλως ή κακως η ιστορια με τις απεργιες δεν κραταει μια μονο μερα... στηην τελικη, αν ολα τα μαθηματα μετακινθουν μετα την εξεταστικη καποιος αλλος συμφοιτητης μπορει να "ζημειωνεται" κ να αλλαζει ο προγραμματισμος του... απλα ενας προβληματισμος για το χαος...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Πρόγραμμα εξεταστικής χειμερινού εξαμήνου (2012-13)

72
panos108 έγραψε:Και καμία ανακοίνωση πολύ έξυπνο από μεριά της σχολής.
Καλά αυτό περιμέναμε? Πραγματικά, είναι καθένας υποχρεωμένος να έχει facebook ή να ψάχνει στα forum? Κανονικά πρέπει να υπάρχει άμεση και ακριβής ενημέρωση για οτιδήποτε εκτός προγράμματος αλλά μάλλον ζητάμε πολλά..

Re: Πρόγραμμα εξεταστικής χειμερινού εξαμήνου (2012-13)

74
Πάντως τα περί δεύτερης εξέτασης που ακούγονται, περισσότερο χάος θα δημιουργήσουν, ειδικά από τη στιγμή που δεν βγαίνει επίσημη ανακοίνωση. Γιατί και τον Σεπτέμβρη με την Περιβαλλοντική Μηχανική αυτό ακουγόταν ανεπισήμως αλλά ποτέ δεν έγινε.

Αφού το να γίνουν οι εξετάσεις δημιουργεί πρόβλημα (μικρότερο ή μεγαλύτερο) σε τόσα άτομα, το καλύτερο θα ήταν να αναβληθούν και μετά ας πέσουν και 4 μαθήματα την ίδια μέρα. Σίγουρα το πρόβλημα μεταφέρεται και τελικά βγαίνουμε εντελώς εκτός προγράμματος, αλλά προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλοι... Το να μην έχει μετρό πάει και έρχεται, τα λεωφορεία καλύπτουν όλη την Αθήνα. Αλλά το να μην έχει λεωφορεία (και ΟΣΕ και Προαστιακό, ναι, τα χρησιμοποιούν κάποιοι για να έρθουν στη σχολή) δημιουργεί πρόβλημα. Όσο για το κάθε πότε έχει απεργία και το πόσα μέσα μπορεί να απεργούν, εκεί χρειάζεται στάθμιση παραγόντων. Νομίζω ότι χρειάζεται να λειτουργούν τουλάχιστον τα λεωφορεία και, αν λειτουργούν μόνο αυτά, να υπάρχει η αλλαγή ώρας που ορθώς έγινε. Όσοι δεν μπορούν να έρθουν ούτε με λεωφορεία, νομίζω ότι θα ήταν μια καλή λύση να συννενοούνται με όποιον συμφοιτητή τους μπορεί να τους βοηθήσει προσφέροντας είτε μεταφορά είτε φιλοξενία. Αύριο όμως δεν είναι αυτή η περίπτωση.

Σίγουρα υπάρχουν από την άλλη όσοι παίρνουν άδειες από τη δουλειά τους ή ταξιδεύουν μόνο και μόνο για να δώσουν συγκεκριμένο μάθημα και γενικώς όσοι η αλλαγή στο πρόγραμμα τους δημιουργεί πρόβλημα. Νομίζω όμως ότι αν έβγαινε εγκαίρως κάποια ανακοίνωση θα μπορούσαν πολλά προβλήματα να λυθούν. Βεβαίως δεν μοπρείς να ξέρεις εγκαίρως τι θα αποφασίσουν οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ.

Προσωπικά πάντως δεν ανήκω σε καμία από τις δυο κατηγορίες (δεν με επηρεάζουν τα ΜΜΜ) και δεν μπορώ να παρά να υποθέσω τα προβλήματα κάθε ομάδας συμφοιτητών μου. Ανήκω σε πολύ μικρό ποσοστό όμως.

Πάντως, η διοίκηση της σχολής καλό θα ήταν να έχει υπ' όψιν ότι, όπως η αναβολή δημιουργεί κάποια προβλήματα, έτσι και η μη αναβολή δημιουργεί πολλά προβλήματα, ένα εκ των οποίων είναι να σφαζόμαστε μεταξύ μας. Θα πω ένα μεγάλο "ΜΠΡΑΒΟ" πάντως σε όποιον καθηγητή βγει και πει "έχω αυτοκίνητο, θα περάσω από αυτούς τους δρόμους, θα βοηθήσω όποιον μπορώ".

Re: Πρόγραμμα εξεταστικής χειμερινού εξαμήνου (2012-13)

75
Κοιτάξτε παιδιά, θέλω και γω να εκφράσω μια τελευταία άποψη, κάπως συμπερασματική:
Spoiler: show
Όταν μπήκα στη σχολή σκεφτόμουν διαφορετικά. Στην πρόοδο της Fortran για την οποία μιλήσαμε εγώ πήγα πληρώνοντας ταξί και ταλαιπωρούμενος στην κίνηση. Δεν με πείραξε όμως γιατί τότε ήμουν πιο ανοιχτός με τα χρήματα και γιατί μου άρεσε πολύ η σχολή που μόλις είχα επιλέξει για να με ενοχλήσει η κίνηση αυτή. Φυσικά θεώρησα λανθασμένη τη στάση του καθηγητή αλλά αφού μπόρεσα να πάω πήγα κι ήλπιζα να δωθεί μια ευκαιρία και σε αυτούς που δεν μπόρεσαν. Δε βοήθησα κανέναν άλλο όμως.

Πριν το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, σε όλη τη διάρκεια του Αυγούστου που υποτίθεται είναι μήνας διακοπών, δούλευα και παράλληλα διάβαζα για τα μαθήματα που ήθελα να περάσω και να βελτιώσω το Σεπτέμβρη. Οι υπόλοιποι φοιτητές όμως είχαν άλλα σχέδια. Καλώς ή κακώς. Ενοχλήθηκα αλλά το αποδέχτηκα. Ο ντόρος όμως και οι καταλήψεις τελείωσαν μαζί με το τέλος του μήνα εξεταστικής. Μου φάνηκε σαν να ήθελαν να παρατείνουν τις διακοπές τους, ακόμη κι αν δεν ήταν έτσι, και μου φάνηκε άδικο.

Η σχολή μας από την άλλη επίσημα αποφάσισε να μην δώσουμε τα μαθήματα τότε όπως οι περισσότερες άλλες σχολές του πολυτεχνείου, αλλά να κάνουμε τις δύο άλλες εξεταστικές επαναληπτικές. Δεν με βόλεψε, μάλλον έκανε χειρότερα και τα υπόλοιπα, αλλά κάτι ήταν κι αυτό. Όταν όμως θα δίναμε ένα μάθημα, του Βουτσά συγκεκριμένα το οποίο είχα διαβάσει επί τέσσερις μέρες και ήμουν απόλυτα έτοιμος, ανέβαλε την εξέταση, αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει και στην περίπτωση της Fortran π.χ., και το πήγε πιο μετά. Ενοχλήθηκα αλλά σκέφτηκα ότι έτσι ήταν καλύτερο για τους πολλούς κι όχι μόνο για μένα που μπορούσα να πάω και πάλι. Μου κόστισε όμως γιατί για να δώσω το Βουτσά που είχα ήδη διαβάσει, κάνοντας την απαραίτητη επανάληψη, έχασα άλλο μάθημα. Αλλά ήταν για τους πολλούς, μπράβο στη σχολή.

Τον επόμενο Σεπτέμβρη, το φετινό, πάλι τα ίδια. Διάβαζα και δούλευα τον Αύγουστο για να χαθούν οι δύο πρώτες βδομάδες και να στριμωχτούν τα μαθήματα όπως όπως, με αποτέλεσμα πάλι να πάει χαράμι ο προγραμματισμός. Απεργία αυτή τη φορά. Ήταν σημαντικό όμως για τους καθηγητές, και πάλι εμείς ενοχληθήκαμε αλλά κάναμε ότι έπρεπε.

Και ερχόμαστε στο σήμερα, ή μάλλον στο προχτές. Πιθανότητα για απεργία των λεωφορείων ΜΟΝΟ υπήρχε, κι όπως και τότε με το Βουτσά η σχολή εμφανίστηκε συνεπής και ανέβαλε το μάθημα της τρίτης. Δεν έδινα κάτι την Τρίτη. Αμέσως Δευτέρα βράδυ γνώριζα περί Πέμπτης, κάτι που εν μέρει επιβεβαιώθηκε αργότερα, οπότε άρχισα να διαβάζω το μάθημα της Δευτέρας θεωρώντας της Πέμπτης χαμένο.

Έκανα αυτό που μου έμαθε η σχολή να κάνω στην περίπτωση του Βουτσά, όχι αυτό που θα επέλεγα εγώ στην αρχή (Fortran). Έκανα αυτό που μου έμαθαν οι φοιτητές να κάνω, τον πρώτο Σεπτέμβριο. Έκανα αυτό που μου έμαθαν οι καθηγητές να κάνω, τον δεύτερο Σεπτέμβριο. Κι έκαναν και αυτό που μου έμαθε η Όξενκιουν να κάνω, όταν ανέβαλε τα εργαστήρια της για χάρη της Γενικής Συνέλευσης, κι ας είμασταν όλοι εκεί, έστω και μετά από πολύ προσπάθεια.

Η απεργία των λεωφορείων ήρθε, συνεπής στο ραντεβού της. Όμως η Σχολή είπε ότι τα μαθήματα θα δωθούν κανονικά, όχι το ίδιο που είχε κάνει στην περίπτωση του Βουτσά. Πολλοί φοιτητές είπαν ότι μπορούν να πάνε, ότι είχα πει κι εγώ στην αρχή αλλά άλλαξα μυαλά γιατί τους άκουσα. Οι καθηγητές είπαν ότι δεν τους νοιάζει και τα μαθήματα να δωθούν, κι ας είχαν κάνει το αντίθετο σε άλλες, λιγότερο αναγκαίες περιπτώσεις.

Το αποτέλεσμα λοιπόν, είναι η απογοήτευση. Ό,τι και να κάνεις τελικά αποδεικνύεται ότι κανείς δεν είναι συνεπής.
Προσπάθησα να προβλέψω με τα κριτήρια των άλλων και τελικά έπεσα έξω. Είναι ότι ήμουν σωστός; Οτι πρέπει να αδιαφορεις για τα πάντα και να διαβάζεις και μετά να επιμένεις να δωθεί το μάθημα αφού εσύ μπορείς να δώσεις;

Όχι. Απλά πολλοί άλλοι ήταν ασυνεπείς. Γι αυτό δεν πρέπει ποτέ να αποφασίζεις σκεπτόμενος ότι "μου φαίνεται λογικό πως ότι έγινε και χτες Τρίτη θα γίνει και αύριο Πέμπτη". Πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα. Και έτοιμος να μην εκνευριστείς αν η σχολή δεν είναι πάλι συνεπής και θα έπρεπε όντως να είχες αρχίσει να διαβάζεις για Δευτέρα.


Πάντως για μένα φταίει ο Πρόεδρος. Εκπροσωπεί τη διοίκηση και πρέπει να παίρνει αποφάσεις. Αποφάσεις που έχουν στο σκεπτικό τους την ταλαιπωρία και το κόστος που πρέπει να αντιμετωπίσει ο φοιτητής για να δώσει ένα μάθημα, κάτι που είναι δικαίωμα του. Και που δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα, δεν είναι ευχάριστο να εξετάζεσαι οπότε γιατί να συνδυάζεται με όλα αυτά;
Φταίει που είναι έρμαιο του τι θέλουν οι καθηγητές. Φταίει που αργεί να αποφασίσει.
ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΠΡΟΧΤΕΣ?
Φταίει που απαντάει μόνο σε λίγους, κι ούτε καν απαντά γρήγορα στο ΔΣ του ΦΣ. Βγήκε μια ανακοίνωση και όλα εντάξει, ας εξαφανιστώ στο ηλιοβασίλεμα; Δεν έλυσαν και κανα Γόρδιο δεσμό. Ότι κατέβασε η κούτρα τους ανακοίνωσαν, δεν περίμεναν τις αντιδράσεις;

Τώρα για να κλείσω, και σόρρυ για το τέρας που έγραψα απλά ήθελα να τα πω, το τελευταίο που ακούστηκε το θεωρώ γελοίο. Αν όντως ο πρόεδρος σκοπεύει να δώσει μια ευκαρία στο τέλος γι αυτούς που δεν μπορούσαν να έρθουν, αν κατανοεί το πρόβλημα, γιατί δεν το ακυρώνει; Ή γιατί δεν βγάζει την ανακοίνωση να πει ότι θα υπάρχει δεύτερη ευκαιρία ΣΙΓΟΥΡΑ; Τα αφήνει όλα σε ανεπίσημες συζητήσεις σε fora και στο facebook? Εγώ που δεν μιλάω μαζί του στο τηλέφωνο και που πέταξε στα σκουπίδια το mail μου μαζί με άλλα τι πρέπει να κάνω;
Καλή επιτυχία σε όσους δίνουν αύριο, και καλό κουράγιο σε όσους θα ταλαιπωρηθούν για να γράψουν. Αλλά εγώ αυτή τη φορά δεν θα ταλαιπωρηθώ. Έκανα την επένδυση μου, διάβασα άλλο μάθημα και όλα πάλι με εξέθεσαν. Αν μάλιστα και η αρβύλα δεν ισχύει, καλή μου επιτυχία το Σεπτέμβριο. Ελπίζω να είναι ο πρώτος Σεπτέμβριος στη σχολή μου που θα εξελιχθεί όπως θα ήθελα, και σύμφωνα με το πρόγραμμα που άλλοι καταστρώνουν και δεν φροντίζουν να τηρηθεί.
Kuchiki Byakuya

Re: Πρόγραμμα εξεταστικής χειμερινού εξαμήνου (2012-13)

76
MakisH έγραψε: Πάντως, η διοίκηση της σχολής καλό θα ήταν να έχει υπ' όψιν ότι, όπως η αναβολή δημιουργεί κάποια προβλήματα, έτσι και η μη αναβολή δημιουργεί πολλά προβλήματα, ένα εκ των οποίων είναι να σφαζόμαστε μεταξύ μας.
Τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο απλά αν μπορούσε αυτή η ρημάδα η σχολή να κρατάει μια κοινή γραμμή σε κάποια θέματα. Δεν μπορεί την μια να απεργούν ΟΛΑ τα μέσα (βλ. προηγούμενη Παρασκευή) και να γίνονται τα μαθήματα κανονικά (τα οποία για κάποιο λόγο τα έχουμε κάπως γραμμένα, για να μην το θέσω αλλιώς. Το ότι είναι προαιρετική η παρακολούθησή τους δεν σημαίνει πως δεν θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα σε κάποιον να τα παρακολουθήσει. Για να μην προσθέσω πως την μέρα εκείνη πολλοί είχαμε και διάφορες άλλες εξετάσεις που έπρεπε να τις δώσουμε και μας βγήκε η πίστη να ανέβουμε...) την άλλη μέρα που υπάρχει ο φόβος απεργιών στα λεωφορεία να ακυρώνονται οι εξετάσεις των μαθημάτων και όταν είναι σίγουρη η απεργία των ίδιων ακριβώς μέσων να μην ακυρώνονται! Ασχέτως του ποια είναι η προσωπική μου άποψη, δημιουργείς "δεδικασμένο" όταν ακυρώνεις τις εξετάσεις υπό κάποιες Χ συνθήκες. Δεν μπορεί μετά να λες θα τις κάνουμε τελικά. Ας κρατήσουν μια ΣΤΑΘΕΡΗ γραμμή. Είναι τόσο δύσκολο; :whistle:

Re: Πρόγραμμα εξεταστικής χειμερινού εξαμήνου (2012-13)

80
KrisI έγραψε:Οποίος ενδιαφέρεται ας μπει στο site της σχολής, αναβλήθηκε η επιστήμη και τεχνική υλικών.
Ο εμπαιγμός δεν έχει τέλος. Νομίζω γίνεται ξεκάθαρο το ποιος εκβίασε την λήψη της χθεσινής απόφασης.

Παρακαλώ κάποιος διαχειριστής να μεταφέρει τις δύο τελευταίες δημοσιεύσεις σε ξεχωριστό θέμα ώστε να προβληθεί καλύτερα.
Kuchiki Byakuya