Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

101
piou έγραψε:Έχει λύσει κάποιος το 2γ από τα θέματα του 2013; Εμένα δεν μου βγαίνουν οι ίδιες λύσεις με το κομπιουτεράκι (για την κάθε επανάληψη) με αυτές που έχουν ανεβάσει. :|
Ναι ουτε κι εμενα, μου βγαίνει κάτι σταθεροποιημένο στα 5 δεκαδικά από τη δεύτερη επανάληψη....:/
No price is too high to pay for the privilege of owning yourself

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

102
alexandra.d. έγραψε:
piou έγραψε:Έχει λύσει κάποιος το 2γ από τα θέματα του 2013; Εμένα δεν μου βγαίνουν οι ίδιες λύσεις με το κομπιουτεράκι (για την κάθε επανάληψη) με αυτές που έχουν ανεβάσει. :|
Ναι ουτε κι εμενα, μου βγαίνει κάτι σταθεροποιημένο στα 5 δεκαδικά από τη δεύτερη επανάληψη....:/
Δυστυχώς τώρα το είδα, και εύχομαι να μην έχει πλέον νόημα για σας, αλλά ίσως βοηθήσει επόμενους: Λογικά το κομπιουτεράκι σας δεν μετρούσε τις γωνίες σε ακτίνια. Ο Κολέτσος έχει πει ότι τις γωνίες στο μάθημα αυτό τις μετράμε ΜΟΝΟ σε ακτίνια και σε τίποτε άλλο. Οπότε:

1ο βήμα: Ελέγχουμε σε τι μονάδες μετράει το κομπιουτεράκι τις γωνίες
Ο τρόπος είναι απλός: χρησιμοποιούμε γωνίες με γνωστούς τριγωνομετρικούς αριθμούς. Αυτό που προτείνω είναι το sin(π/2), που κάνει 1. Υπάρχουν 3 δυνατές περιπτώσεις:
  • Να γράψετε sin(π/2) και να σας βγάλει 1. Τότε δεν έχετε κανένα πρόβλημα: το κομπιουτεράκι μετράει τις γωνίες σε ακτίνια (rad).
  • Να γράψετε sin(90) και να σας βγάλει 1. Τότε το κομπιουτεράκι μετράει τις γωνίες σε μοίρες (deg).
  • Να γράψετε sin(100) και να σας βγάλει 1. Τότε το κομπιουτεράκι μετράει τις γωνίες σε μια άγνωστή μου μονάδα που τη λέει grad.
2ο βήμα: Αν χρειαστεί, διορθώνουμε τις μονάδες
Λογικά, κάπου στο setup/ρυθμίσεις/κάτι τέτοιο θα υπάρχουν οι τρεις παραπάνω μονάδες, οπότε πατάμε το rad και είμαστε έτοιμοι. Ελέγχουμε όπως πριν αν το sin(π/2) δίνει 1 για επιβεβαίωση.
Εναλλακτικά του 2 (δε συστήνεται)
Αν δε βρίσκουμε το setup ή για κάποιο λόγο δεν μπορούμε να αλλάξουμε τις μονάδες, θα πρέπει σε κάθε σχέση που υπάρχει τριγωνομετρικός αριθμός να μετατρέπουμε τις δικές μας μονάδες σε ακτίνια. Για παράδειγμα, στην επαναληπτική μέθοδο που θέλει 0.5*cos(Ans) και το κομπιουτεράκι μας ξέρουμε ότι χρησιμοποιεί μοίρες, θα γράψουμε 0.5*cos(Ans*180/π). Προσοχή: Αν στην ίδια σχέση υπάρχει μεταβλητή μέσα και έξω από τριγωνομετρική συνάρτηση, της αλλάζουμε μονάδες μόνο μέσα. Αν πχ ήταν x+cos(2x) η συνάρτηση, θα γράφαμε x+cos(x*90/π). (Αντίστοιχα, αν το κομπιουτεράκι χρησιμοποιεί grad, μάλλον απίθανο, όπου x γράφουμε x*200/π)

Σημείωση: Στα αποτελέσματα, ποτέ δε γράφουμε μονάδες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος i griega την Κυρ 07 Ιουν 2015, 9:48 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Διόρθωση μετά από αίτημα του χρήστη
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

105
pantherpgss έγραψε:Στην ύλη της ανάλυσης,οι μέθοδοι ολοκλήρωσης τύπου LAGRANGE αφορούν π.χ. τη μεθοδο ορθογωνίου, τραπεζίου, Simpson κτλπ???

yeap

Η παρεμβολή Newton και ανιούσες κατιούσες διαφορές είναι στην ύλη?
Newton νομίζω πως ναι (κάτι μου θυμίζει). Ανιούσες κατιούσες ούτε καν
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

107
Καλησπερααα ^^ :help:

Μιας και ειναι αυτό το τελευταιο threadακι με ενιαιο το μάθημα...θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
1)Στην εξεταστική του Φεβρουαρίου που ήταν διπλή και δόθηκαν τα μαθηματικα 4 ως ενιαίο εβαλε τα κλασσικά θεματακια (στατιστική και ανάλυση) ή μπήκαν τελειως διαφορετικα....καναν την εκπληξη :razz: (το ρωτω γιατι κατι πήρε το αυτί μου τότε..ελπίζω να μην ισχύει... :weep: ) Αμααα ισχύει μπορεί κάποιος by memory να τα γραψει πανω κατω οτι θυμάται ή ακόμα και αμα τα έχει να τα ανεβάσει ?? :D
2) Τελικά αυτή είνα η τελευταία φορα ή έχουμε αλλη μία φορα και το Σεπτέμβριο και τέλος ?? :bb: :giveup:

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

108
Ο κ.Τσακανίκας (στο μάθημα της οικονομίας του 8ου), ανέφερε πως το μάθημα των μαθηματικών IV θα δωθεί ως ένα ενιαίο μάθημα σε αυτή την ξεταστική και στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Ας το επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος όμως...
Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα.
Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

110
Τι μπορούμε να έχουμε μαζι μας στην εξέταση ? μπορούμε πάνω στους πίνακες να προσθέσουμε διακριτικα δικούς μας τύπους η θα δίνονται ?