Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Διοίκηση Έργων και Υποστήριξη Αποφάσεων
Σύνολο ψήφων: 5 (42%)
Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών
Σύνολο ψήφων: 5 (42%)
Ασφάλεια Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων
Σύνολο ψήφων: 2 (17%)
Σύνολο ψήφων: 12

Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

1
Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο; Καλύτερο από τα προηγούμενα; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε; Ποιες οι "ευχάριστες" και οι "δυσάρεστες" στιγμές του εξαμήνου;

Τώρα που έχει σχεδόν τελειώσει η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. :)

Edit by i griega
Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 3 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα εμβαθύνσεων και επιλογής που συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους. Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα αρνητικής ψήφου...

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

2
ειλικρινά περιμένεις απάντηση??? μετά τις 18 Μάρτη θα χω πιο σφαιρική άποψη....

(καταραμμένες εργασίες...) αυτό είναι το συμπέρασμα...
κάψιμο στο pc lab χωρίς αποτέλεσμα...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

4
Θα πρέπει να συμφωνήσω...

Καταρχήν, τα περισσότερα μαθήματα ήταν απογοητευτικότατα!
Ο χρόνος ελάχιστος.. και ειδικά φέτος με τις καταλήψεις... οι εργασίες πολλές και δύσκολες και ο χρόνος για να πραγματοποιηθούν λίγος (και σε επικάλυψη με την εξεταστική)

γενικά... από τα χειρότερα εξάμηνα στη σχολή...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

6
Ελάχιστος χρόνος, τσαπατσούλικες κ γρήγορες παραδόσεις μαθημάτων λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά άπειρες εργασίες. Αχρείαστο εξάμηνο, θα προτιμούσα μία 6μηνη πρακτική στη θέση του παρά αυτό που έγινε, περισσότερα θα μου μάθαινε η πρακτική πιστεύω.
"I went numb when I learned to see..."

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

7
Πριν παραδοθεί η παρωδία εργασία θα γράψω τις εντυπώσεις μου.

ΣΧΒ: υποτίθεται από τα πιο σημαντικά μαθήματα της σχολής, ωστόσο κακές διαλέξεις, κακό βιβλίο,παρωδία εξέταση (έκανα 3 σελίδες πράξεις για να δω ότι το θέμα που ζήταγε τα πάντα έπιανε 2/10 ΕΛΕΟΣ) και φυσικά παρωδία εργασία (είναι δυνατόν να ζητούνται αυτά τα πράγματα :p)

Ασφάλεια: ξήλωμα καθηγητών τίποτα παραπάνω, θα αφήσω απέξω τη διόρθωση της εξέτασης που με το χειρότερο βιβλίο στην ιστορία της σχολής ζητήθηκαν άπειρες παραδοχές.

Διοίκηση έργων: συμπαθητικό και ευχάριστο μάθημα ενδιαφέρον το Ms project. Ελάχιστος φόρτος εργασίας σου έμεναν πράγματα, πολύ οργανωμένο μάθημα απλά από την πολύ εύκολη γινόταν κάπως βαρετό.

Προχωριμένος τεχνοοικονομικός σχεδιασμός: από τη μία μάθαμε τη vba από την άλλη δε ήταν συμπαθητική γλώσσα :p επίσης το μάθημα παίρνει βελτιώσεις και φυσικά ο διδασκοντας να μάθει ελληνικά πριν βάλει θέματα την επόμενη φορά

Αυτόματη ρύθμιση: από τα αγαπημένα μου μαθήματα, καταπληκτικός καθηγητής, πολύ οργανωμένο ενώ αν σου αρέσουν τα μαθηματικά και ειδικά η γραμμική άλγεβρα θα περάσεις καλά

Καινοτομία: αν σου αρέσουν αυτού του τύπου τα μαθήματα θα σαρεσει εμένα όχι :p:p
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

8
Βλέποντας τους συμφοιτητές μου να γράφουν παρακινήθηκα και εγώ :bleh: :

ΣΧΒ: Διαβάζοντας το Smith συνειδητοποίησα τι ωραία που θα μπορούσε να διδάσκεται το μάθημα. Ο κ. Κοκόσης είναι γνώστης αλλά φαινόταν αγχωμένος κατά τη διάρκεια του εξαμήνου με τις διαλέξεις του να περιορίζονται στο πάτημα του κουμπιού για την επόμενη διαφάνεια. Βλέπαμε διαφάνειες να περνάνε μπροστά μας και η επίλυση των ασκήσεων "γινόταν" από εμάς τους ίδιους που χωρίς να έχουμε κατανοήσει τη θεωρία απλά τρώγαμε το χρόνο μας. Θα έπρεπε:
1. Να γίνεται η διδασκαλία με στόχο να καταλάβουν οι φοιτητές την ύλη και όχι απλώς να πούμε ότι βγάλαμε την ύλη.
2. Να λύνονται λίγες ασκήσεις στον Πίνακα που θα χρησιμεύουν αργότερα ως πρότυπα για την εξακρίβωση του εάν κάποιος κατανόησε και έμαθε τη θεωρία.

ΥΓ: Αυτή η εργασία..... Η δική μου ομάδα εντός (το πολύ) 2 εργάσιμων ημερών είχε ολοκληρώσει τη διεργασία. Ο λοιπός χρόνος πέρασε ανοιγοκλείνοντας κρασαρισμένα αρχεία Aspen, ενώ κανουμε τα ίδια run ξανά και ξανά, και ψάχνουμε να λύσουμε "ιδιοτροπίες" του Aspen. :TD: Και συνεχίζεται...

Ασφάλεια Βιομηχνικών Εγκαταστάσεων
: Κακή διδασκαλία, κακό βιβλίο. Ελπίζω του χρόνου να είναι καλύτερα..

Διοιήκηση Έργων: Καλά οργανωμένο μάθημα. Λίγος κόπος που αντανακλούσε άμεσα σε αποτέλεσμα. Έμαθα πράγματα. Θα μπορούσε ίσως να δυσκολέψει λίγο. :)

Σχεδιασμός- Υπολογιστικές Μέθοδοι: Θα μπορούσε να αλλάξει η ύλη. Δεν ήταν αρκετά "υψηλού" επιπέδου. Μάθημα που έβγαινε εύκολα θεωρώ.

Σχεδιασμός-Συστήματα αυτόματης ρύθμισης και πληροφορικής: Πολύ το χάρηκα αυτό το μάθημα. Ενδιαφέρουσα ύλη, έκανα και μια επανάληψη Γραμμική Άλγεβρα. Όλα καλά. :razz:

Επιλογής-Τεχνολογία, Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα
: Αξίζει αν έχει κάποιος μια καινοτόμα ιδέα και θέλει να κάτσει να τη σκεφτεί και να την αναλύσει. Δεν είχα και η εργασία με κούρασε πολύ. Δεν ξέρω αν θα διάλεγα εντούτοις κάποιο άλλο μάθημα. Δεν με ενθουσίασε κανένα του εξαμήνου.. :no:
Einmal ist keinmal

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

9
Σχετικά με την εργασία θα κάνω κάνα 2 παρατηρήσεις ακόμα. Μου έκανε πολύ εντύπωση το γεγονός ότι μας ζητήθηκαν στη διεργασία πράγματα που δεν έχουν αναφερθεί ποτέ στο εργαστήριο, βλέπε στερεά σε εμάς ή να μπει μόριο που δεν υπάρχει σε άλλη ομάδα. Επίσης εμείς φάγαμε 2μερες πάνω σε spec που μας έλεγε που τελικά ήταν εντελώς λάθος. Επίσης αδέλφια όχι save στο economic evaluation...
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

10
Τελείωσε άλλο ένα εξάμηνο και ήρθε η στιγμή που περίμενα εδώ και μερικές βδομάδες. Θα είμαι επιεικής μιας και είναι το τελευταίο εξάμηνο.
Ήταν το απόλυτο αίσχος τόσο από άποψης ενδιαφέροντος όσο και από άποψη φόρτου εργασίας. Δεν ξέρω από που να το πιάσω

Ανόργανες Βιομηχανίες: Καλός και άγιος ο κος Τσιβιλής, αλλά το μάθημα δεν είχε κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Ήταν οργανωμένο, αλλά όταν χρειάστηκε να το διαβάσω για τις εξετάσεις, νομίζω ότι μου περνούσε αδιάφορο ότι έγραφε μέσα το βιβλίο. Τονίζω ότι δε φταίει ο καθηγητής εδώ αλλά το αντικείμενο

Σχεδιασμός Βιομηχανιών Τροφίμων - Επεξεργασία και συντήρηση Τροφίμων Το μάθημα φόρτος εργασιών 3 μαθημάτων σε ένα. Οργανωμένο κλπ μάθημα, δεν μπορώ να πω ότι είχα κάποι ιδιαίτερο παράπονο από τις διαλέξεις, αλλά να έχεις να παραδώσεις 20-30 σελίδες αναφορά για κάθε εργαστηριακή άσκηση, επιπλέον υπολογιστική άσκηση + εργασία HACCP, παραπάει λίγο.... (Στο κομμάτι των διαλέξεων η κ. Ωραιοπούλου ήταν ίσως ό,τι καλύτερο είχε αυτό το εξάμηνο)

Εφαρμοσμένη Βιοτεχνολογία Ίσως είχε από τα πιο άχρηστα εργαστήρια. Δε γίνεται να αφιερώνουμε 2 2ωρα σε ένα πρόγραμμα που απεικονίζει πρωτεϊνες και άλλα 3 δίωρα σε ένα πρόγραμμα που λύνεις την Michaelis Menten. Επίσης, δε βρίσκω το λόγο να κάνει κανείς βιβλιογραφική εργασία με το κιλό στο τελευταίο εξάμηνο. Οι διαλέξεις του κ. Τοπακα ευχάριστες μεν, αν και θα μπορούσαν να γίνουν λίγο πιο advanced, καθώς παραμείναμε σε basic πράγματα. Ο κ. Τσουκιάς ίσως θα πρέπει να ξεσκονίσει λίγο τα ελληνικά του και να μάθει και λίγο την ελληνική ορολογία, μου βγήκαν τα μάτια διαβάζοντας τις διαφάνειες για τις εξετάσεις με αυτά που έβλεπα.

Ασφάλεια Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων Στο μάθημα αυτό δεν μπήκα ποτέ λόγω της γνωστής μου εμπάθειας για τους διδάσκοντες του. Η εμπειρία μου ήταν μόνο από το βιβλίο το οποίο ήταν ενδεχομένως από τα χειρότερα μπεζάκια έβερ (ανταγωνίζεται άνετα τα στερεά απόβλητα ) και δεν κατάλαβα που περίεχεται το ασφάλεια σε αυτό το μάθημα. Καταστροφολογία θα το έλεγα καλύτερα

Σχεδιασμός χημικών βιομηχανιών Μια εργασία ό,τι να'ναι, συνεννόηση ό,τι να'ναι με τους υπευθυνους, "βιβλίο" ό,τι να'ναι (τυπωμένες διαφάνειες? σοβαρά τώρα?), εξετάσεις ακόμα πιο ό,τι να'ναι (δεν ήταν ότι ήταν πολύ δύσκολα, απλά έπρεπε να είχες διαβάσει το σμιθ από την αρχή του εξαμήνου και να αντέξεις να γράφεις 5-6 κολλες αναφοράς, δλδ πάνω από 20 σελίδες για να τα απαντήσεις όλα.)


Αυτά. και τονίζω ότι ήμουν πολύ χαλαρος σε αυτά που είπα παραπάνω. :P Αυτό ήταν. :P Καλο κουράγιο στους επόμενους
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα