Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Ρύθμιση Διεργασιών
Σύνολο ψήφων: 8 (44%)
Οικονομική Ανάλυση Βιομηχανικών Αποφάσεων
Σύνολο ψήφων: 6 (33%)
Περιβαλλοντική Μηχανική
Σύνολο ψήφων: 4 (22%)
Σύνολο ψήφων: 18

Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

1
Ποιες οι εντυπώσεις σας από το 8ο εξάμηνο; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε;

Τώρα που τελείωσε και η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. :)

Edit by i griega
Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 3 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα εμβάθυνσης και επιλογής που δε συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους.

Re: Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

6
Νομίζω ήρθε η ώρα να γκρινιάξω για ακόμα ένα εξάμηνο που πέρασε...

Από που να αρχίσω.....

Βιοϋλικά: Θα είμαι ειλικρινής. Δεν τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια στην κα Κουή και ο μόνος λόγος που το επέλεξα ήταν γιατί δε μου άρεσαν ως αντικείμενο τα καύσιμα, αποκλείοντας έτσι το μάθημα του κου Καρώνα και είδα τους διδάσκοντες στα άλλα μαθήματα και απογοητεύτηκα, είπα το μη χείρον βέλτιστον και έτσι πήρα το μάθημα των Βιοϋλικών. All in all, πρέπει να είναι το πρώτο μάθημα επιλογής που πήρα και τελικά δε μετάνιωσα. Το αντικείμενο είχε ένα Α ενδιαφέρον, το γεγονός ότι είχαμε guest διαλέξεις από την κα Αναστασοπούλου και την κα Δρίτσα έδινε ένα διαφορετικό τόνο στο μάθημα, η εξέταση ήταν λογικη, υπήρχε ποικιλία στα θέματα των εργασιών.. Μάλλον θα το πρότεινα στους επόμενους να το πάρουν...

Περιβαλλοντική Μηχανική: Το μάθημα του εξαμήνου με το οποίο έπαθα συνδρομο της Στοκχόλμης τελικά. Τις διαλέξεις της θεωρίας δεν τις παρακολούθησα καθώς επρόκειτο κυρίως για φυσικές διεργασίες, και να'ναι καλά η γνωστή άγνωστη καθηγήτρια των ΜΦΔ χάρη στην οποία έμαθα να διαβάζω μόνος μου το αντικείμενο, είπα να γλιτώσω ένα τρίωρο τη βδομάδα και μελετάω μόνος μου. Δεν μπορώ να πω ότι το μετάνιωσα. Ήταν σχετικά καλογραμμένο με παραδείγματα το βιβλιο και οι σειρές ασκήσεων (που ουσιαστικά ήταν παλιά θέματα) ήταν αρκετά βοηθητικές και λίγο να ασχολιόσουν μόνος σου, λιγο να πήγαινες στα έξτρα μαθήματα με τις ασκησεις, είχες μια πληρη είκονα για το μάθημα. Τώρα για την εργασία, η αλήθεια ήταν ότι λίγο βαριά την έλεγες, αλλά η κα Γρηγοροπούλου ήταν βοηθητική και δε σε αφηνε με τίποτα να βαρεθείς κατά τη διάρκεια της διεκπεραίωσής της. Aν και κατά τη διάρκεια του εξάμηνου μου είχε σπάσει λίγο τα νεύρα το όλο μάθημα, τελικά μπορώ να πω ότι μάλλον είναι από τα πιο οργανωμένα στη σχολη και ίσως από τα πιο εφαρμοσμένα

Τρόφιμα Κατεύθυνση: Λοιπόν, mixed feelings για αυτό το μάθημα και συγκεκριμένα για την κα Τζια. Στις διαλέξεις της θεωρώ ότι ήταν πάρα πολύ καλή, ενδιαφέροντα και on point όσα έλεγε και στο εργαστήριο του οργανοληπτικού επεξηγηματικότατη. Στην εξέταση του εργαστηρίου και του μαθήματος βέβαια ήταν λίγο υπερβολική. Δηλαδή, στην εξέταση του εργαστηρίου η διάρκεια της διαδικασίας ήταν αρκετά μεγάλη το οποίο το έκανε κουραστικό και οι παρατηρήσεις επι των εργασιών ήταν περισσότερο σε όχι και τόσο σημαντικές λεπτομέριες παρά στην ουσία της. Όσον αφορά στην εξέταση του μαθήματος από τη μία το γεγονός ότι τα θέματα τα έλεγες και κουλά, μου ψιλοάρεσε, το ότι, όμως, δεν έφτανε ο χρόνος και ορισμένα πράγματα τα έβλεπες πρώτη φορά, σου έσπαγε και λίγο τα νεύρα. Όσον αφορά το κομμάτι του κου Ταούκη, δεν ενθουσιάστηκα και για αυτό ίσως να φταίνε και τα κομμάτια που πραγματεύονταν, ίσως βέβαια να φταίνε οτι και ο ίδιος ο κος Ταούκης μάλλον έχει βαρεθεί λίγο να λέει τα ίδια κάθε χρόνο. Από τα εργαστήρια δεν είχα παράπονο. Ήταν μεν απαιτητικά από άποψη όγκου, αλλά αν είχες πρόγραμμα δεν είχες πρόβλημα, καθώς δεν είχαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία αυτά καθ'αυτά.

Βιοτεχνολογία Κατευθυνση Το κομμάτι του κου Τόπακα ενδιαφέρον ήταν, αν όχι κάτι το ιδιαίτερα απαιτητικό και τρομερό. Το κομμάτι του κου Κέκκου από την άλλη surprise surprise δεν είχε τπτ σχεδόν το καινούργιο. Οι πρώτες ασκησεις που λυθηκαν στην τάξη είχαν λυθεί ξανά στο μάθημα του 6ου εξαμήνου, κάπου στην 4η-5η διάλεξη σταμάτησα να τον παρακολουθω και όταν πήρα σημειώσεις στο τέλος του εξαμήνου συνειδητοποίησα ότι δεν έχασα και τίποτα, καθώς στοιχειώδεις γνώσεις από προηγούμενα μαθήματα και κυρίως από ΜΧΔ ΙΙ να είχες, έβγαινε το διάβασμα σε ένα απόγευμα (και πολύ λέω). Το εργαστήριο καλό ήταν, βέβαια ο οδηγός θέλει επειγόντως ανανέωση και να γραφεί σε σωστά ελληνικά.

Ρυθμιση Και πάμε στο μάθημα που με απογοήτευσε περισσότερο σε αυτήν την σχολη.... Και παρακολουθούσα ανελειπώς σαν καλό παιδάκι τις διαλέξεις, και νόμιζα ότι οι σημειώσεις που κρατούσα αν τις διαβαζα στο τέλος θα καταλάβαινα τι έχουμε κάνει στο μάθημα και ότι κάποτε το μάθημα αυτό θα κατέληγε κάπου. Δυστυχώς, δε συνέβη τίποτα από τα αυτά. Όταν πήγα να διαβάσω τις σημείωσεις μου στο τέλος, δεν είχαν τελικά καμία λογική σειρά και ενώ σε άλλα σημεία τρώγαμε ώρες για Β+Α=ΒΑ, σε άλλα πηδούσαμε 800 βήματα και δεν καταλάβαινα τι είχαμε κανει. Πρώτη φορά διαβάζω σημειώσεις μου από μάθημα και δεν έβγαζα νόημα. Επίσης, στο τέλος δεν μπορούσα να πω ότι από αυτό το μάθημα έμαθα το Α το Β και το Γ πράγμα, όπως, μπορώ να πω σε κάθε άλλο μάθημα της σχολης, γιατί θεωρώ ότι δεν καταλήξαμε ποτέ σε κάτι συγκεκριμένο.. Μπορεί να είμαι και πολυ χαζός για να καταλάβω το μεγαλείο της ρύθμισης, αλλά δε θεωρώ ότι πήρα κάτι από αυτό το πράγμα. (όχι το πρόβλημα μου δεν ήταν τα μαθηματικά, αλλωστε εν τέλει, σιγά το τι χρησιμοποιήσαμε..... αχρηστα τα πρώτα μαθήματα που αποδειξαμε τους laplace χωρίς λόγο και αιτία)... Ίσως, όταν έρθει η ώρα να το ξαναδιάβασω για να το περάσω να καταλάβω τι δεν έπιασα την πρώτη φορά και αυτο που κάνει τους παλαιοτερους να δήλωνουν ενθουσιασμένοι με το αντικείμενο, αν και δε νομίζω...

Αυτά.. Ίσως συγκριτικά, παρά το φόρτο εργασίας να ήταν από τα καλά εξάμηνα της σχολής...
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

7
Συμφωνώ για τα Βιοϋλικά, κι εγω δε το περίμενα οταν το επέλεξα αλλά τελικά φυσιολογικά πράματα ζήτησαν. Άσχετο που το βιβλίο ήταν προχειρογραμμένο.

Επίσης Ρύθμιση = :heart: απλά (ακόμη ο Σαρίμβεης δε το κάνει;).

Επειδή το μεγαλύτερο μέρος του μαθήματος πρακτικά είναι σήματα, νομίζω έχει πολύ νόημα να καταλαβαίνεις την αντιστοίχιση αυτού που κάνεις στη πραγματικότητα (τι ακριβώς είναι ο ρυθμιστής στη φύση, γιατί με νοιάζει πως θα γίνει αυτό το σήμα αν περάσει απο αυτό το στοιχείο του διαγράμματος). Επίσης μου κάνει εντύπωση αυτό με τις σημειώσεις γιατί θεωρώ οτι κάνει τις πιο δομημένες διαλέξεις της σχολής. Θεωρώ απλά πως είναι μάθημα που πρέπει να το αφήσεις να ωριμάσει και να το πιάσεις στην ολότητα του γιατί αν ενα διώρο που κάνει δε το χωνέψεις δε θα καταλάβεις τι παίζει μετά.
Θα χορέψετε ...

Re: Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

8
Τα δικά μου 2 cents όσο αφορά τη Ρύθμιση:

Το θεωρώ ένα από τα πιο άρτια εκτελεσμένα μαθήματα της σχολής.

Ο κ. Σαρίμβεης ήταν εξαιρετικός, πραγματικά ικανός αλλά πάνω απ΄ όλα ενθουσιώδης με το μάθημα του, και κυρίως ΠΟΛΥ υπομονετικός και διαθέσιμος να απαντήσει και στις πιο off topic-random-και ενίοτε άστοχες απορίες (σε αυτό μου θύμισε πολύ τον κ. Θεοδώρου :razz: ).

Οι σημειώσεις κατ' εμένα κάθε άλλο παρά χαοτικές ήταν. Αντιθέτως ήταν ένα πολύ καλό συμμάζεμα αυτού του εν γένει πολύπλοκου αντικειμένου. Προκαλώ τον οποιοδήποτε θεωρεί τις σημειώσεις χαοτικές να προσπαθήσει να το διαβάσει από το σύγγραμμα, ίσως αναθεωρήσει.

Όσο αφορά την εργασία, ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να συνειδητοποιήσει κανείς πόσες ψευδαισθήσεις έτρεφε με το πέρας κάθε διάλεξης όταν νόμιζε πως 'κατάλαβε' και να ξεστραβωθεί, αν το θελήσει :razz:

Τώρα, θεωρώ πως σε κάποια σημεία το μάθημα θα μπορούσε να είναι καλύτερο, και συγκεκριμένα:

1) Θα προτιμούσα να έβλεπα περισσότερες ασκήσεις ενδιάμεσα των διαλέξεων. Αντιλαμβάνομαι πως εν γένει είναι δύσκολο αυτό, αφού η Ρύθμιση αποκτά νόημα μόνο αφότου παρουσιαστεί η πλήρης εικόνα του αντικειμένου, οπότε επιφυλάσσομαι.
2)Θα μου άρεσε αν γινόταν λίγο πιο έντονη αναφορά στη φυσική σημασία των εκάστοτε εννοιών ,όπου αυτό είναι δυνατό φυσικά. Και πάλι, σε ένα προπτυχιακό μάθημα δεν ξέρω αν κρίνεται σκόπιμο κάτι τέτοιο, οπότε επιφυλάσσομαι.


Οverall, πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο, που θεωρώ πως βρίσκεται στην καρδία της Χημικής Μηχανικής, εξαιρετικός διδάσκοντας, μια καλή εργασία που σε μπάζει περισσότερο στο νόημα, κατατοπιστικές σημειώσεις που σε γλιτώνουν από πολύ βάσανο με τα σχετικά συγγράμματα (τα οποία πάντως είναι πολύ βοηθητικά και μπορούν να ξηθολόσουν τα ελάχιστα μελανά σημεία των διαλέξεων), με κάποια περιθώρια βελτίωσης κατά την ταπεινή μου (και uneducated) άποψη.