[3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική (2013-14) 1 από KiritoShu Αναρτήθηκε η πρώτη σειρά ασκήσεων για το μάθημα. Παραδίδεται μέχρι 9/1 σε ομάδες το πολύ δύο ατόμων. Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική [2013-2014] 2 από KiritoShu Επίσης στο site του μαθήματος έχουν ανέβει οι διαφάνειες από τις διαλέξεις του κυρίου Μαγουλά. Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική [2013-2014] 3 από aggeliko Οι διαφάνειες αυτές αντιστοιχούν στην ύλη που έχει γίνει μέχρι τώρα;;
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική [2013-2014] 4 από KiritoShu Ναι Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική [2013-2014] 5 από KiritoShu Στη θερμοδυναμική για τη συμπλήρωση του πίνακα στην πρώτη σειρά ασκήσεων, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιον άλλο πίνακα από άλλη πηγή εκτός από αυτούς που είναι αναρτημένοι στο Site του μαθήματος. Ρωτάω καθώς για την θερμοκρασία των 135 βαθμώς κελσίου δεν υπάρχουν στοιχεία.... edit: ή μήπως πρέπει να κάνω κάτι σε στυλ γραμμικής παρεμβολής? Αν ναι θεωρείται αποδεκτό? Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική [2013-2014] 6 από i griega Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και άλλους πίνακες και ναι, μπορείς να κάνεις και γραμμική παρεμβολή (με πρόλαβες!). Είναι αποδεκτή και μάλιστα είναι συχνά χρησιμοποιούμενη μέθοδος. Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα. Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική [2013-2014] 7 από panos108 Αν το 135 είναι ανάμεσα σε 2 Τ, δηλαδή πχ 130 και 140, τότε δεν είναι απλά αποδεκτή η λύση αλλά γιαυτό έχει μπει η άσκηση. Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panos108 την Τρί 31 Δεκ 2013, 6:12 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά. People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική [2013-2014] 8 από KiritoShu panos108 έγραψε:τότε δεν απλά αποδεκτή αλλά γιαυτό έχει μπει αυτή η άσκηση. δε σε εννοώ... θα μπορούσες να το διατυπώσεις με σωστό συντακτικό και γραμματική? Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική [2013-2014] 9 από panos108 λέξεις...μόνο προβλήματα... People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding
Re: [3o] Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική (2013-14) 10 από 007 Χρόνια πολλά μόνο σε όσους μπαίνουν στο θέμα για τη Θερμοδυναμική στις 12:05 την Πρωτοχρονιά! Kuchiki Byakuya