Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο; 51 από madadayo Η αλήθεια είναι ότι η συζήτηση με ιντριγκάρει. Εγώ είμαι της άποψης ότι πολλά μαθήματα γενικής γνώσης των μηχανικών, όπως η ηλεκτροτεχνία ή η τεχνική μηχανική είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ. όχι γιατι θα κάνεις ένα Thevenin ή θα σου χρειαστεί η ροπή στρέψης, αλλά γιατί αποκτάς μία -έστω οριακή- επαφή με τα αντικείμενα άλλων μηχανικών. Παίρνεις μία εικόνα από κάποια πράγματα γιατί καλώς ή κακώς, πολύ εξειδίκευση έχει πέσει. Κανονικά, ο μηχανικός θα έπρεπε να έχει -κατ' εμέ- τις γνώσεις έστω βασικές όλων -έστω των κοντινών του- αντικειμένων. Δεν μπορεί πχ να προτείνεις σχεδιασμό αντιδραστήρα που να έρθει ο μηχανολόγος να σου πει ότι υλικό που να αντέχει τέτοια πίεση δεν υπάρχει.... λεω ακραία παραδείγματα, αλλά κατά τη γνώμη μου χάνουμε πολύ σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με άλλες σχολές. Ή στους υπολογιστές... κανουμε τόσα στα φμα, αλλα ουτε ενα -τι ένα- ουτε καν αναφορα σε καποιο εργαστήριο περί transmiters ή μεταφορά σηματος ή κωδικοποίηση ψηφιων.... όχι, δεν είπα να γινουμε ΗΜΜΥ ή ΜΜ, αλλα μία ιδέα έστω του τι σημαίνει αυτό το black box συνδεση με ΗΥ.... Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΤετ 17 Φεβ 2016, 10:38 am
Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο; 52 από stan Spoiler: showθεωρεία Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση. ΠαράθεσηΠέμ 18 Φεβ 2016, 12:00 am
Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο; 53 από Papajim202 Βαριεμαι απιστευτα να γραψω εκτενη απαντηση σε οσα ειπατε αλλα ως συνηθως θα συμφωνησω με MakisH και geoste. “Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes.” ΠαράθεσηΠαρ 19 Φεβ 2016, 12:59 am
Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο; (από έτος 2018-19) 54 από trenooo_00 Με μια λέξη, ξέσκισμα. Υπερβολικά πολλές εργασίες. Δομή και καταστάσεις της ύλης: Θεωρία: Πολύ βαρύ μάθημα. Ο Θεοδώρου είναι φοβερός επιστήμονας, όμως δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα για δευτεροετείς. Υπερβολικά πολλές σημειώσεις, χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση. Όποιος λείψει σε ένα τουλάχιστον μάθημα, θα το μετανιώσει σύντομα. Στο διάβασμα για το τέλος χρειάζονται οι ασκήσεις που έχουν λυθεί μέσα στο μάθημα και παλιά θέματα. Εργαστήριο: Μπόλικες απαιτητικές ομαδικές εργασίες, ψιλοσυνδέονται με τη θεωρία. Καλή τύχη στη φ30 και στη ρόφηση. Θερμοδυναμική ΙΙ: Φοβερό μάθημα. Πολύ μέσα στο αντικείμενο του χημικού μηχανικού. Η διδασκαλία και οι σειρές ασκήσεων θυμίζουν τη θέρμο Ι του προηγούμενου εξαμήνου, η θέρμο ΙΙ όμως είναι ευκολότερη. Προσοχή, δεν παύει να είναι απαιτητική. Οι σειρές ασκήσεων από τη μία είναι υπέροχες, από την άλλη υπερβολικά χρονοβόρες. Τα παλιά θέματα και 3-4 sos ασκήσεις από το μάθημα αρκούν για το διάβασμα. Μαθηματικά IV (Διαφορικές εξισώσεις): Πολύ ενδιαφέρον. Αρκεί να μη χαθείς με το στυλάκι του Γκιντίδαρου. Οι 2 προαιρετικές σειρές ασκήσεων πολύ απαιτητικές, όμως βοηθούν αρκετά στο βαθμό. Ενόργανη χημική ανάλυση: Σαν την αναλυτική χημεία σε τρόπο διαβάσματος. Είναι σαν επέκταση της αναλυτικής, με διαφορετική προσέγγιση όμως. Ένα ενδιαφέρον το έχει. Θεωρία και εργαστήριο είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα. Ψιλοαπαιτητικές ομαδικές εργασίες. Στατιστική και σχεδιασμός πειραμάτων: Θεωρία, Πιθανότητες: Διδάσκονται μέσα σε μερικές εβδομάδες, οπότε η ύλη είναι αρκετά στριμωγμένη. Πάντως έχει αρκετό ενδιαφέρον το αντικείμενο. Διάβασμα παλιά θέματα και λυμένες ασκήσεις από το μάθημα για το τέλος. Θεωρία, Στατιστική/Σχεδιασμός: Ο σχεδιασμός σχεδόν ανύπαρκτος. Η θεωρία στη στατιστική σχεδόν αχρείαστη, καλύπτεται σε μεγάλο βαθμό από το εργαστήριο. Διάβασμα τις ασκήσεις από τις διαφάνειες. Εργαστήριο: SPSS λατρεία. Πολύ καλή φασούλα. Η συνεχής εξάσκηση την ώρα του εργαστηρίου και η χρονοβόρα προαιρετική εργασία αρκούν για διάβασμα. Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trenooo_00 την Παρ 28 Ιουν 2019, 1:41 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά. Είναι ξεκούραστο να κουράζεσαι για αυτό που αγαπάς. ΠαράθεσηΠαρ 28 Ιουν 2019, 12:48 am