Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

91
εγω από την μεριά μου θα ήθελα να ρωτήσω αν πρέπει να εκτυπώσουμε τους πίνακες και να τουσ πάρουμε μέσα την ώρα της εξέτασης ή αν οι τιμές θα δίνονται αυτούσιες από τους καθηγητές
δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι πίθηκος

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

92
aristotelis έγραψε:εγω από την μεριά μου θα ήθελα να ρωτήσω αν πρέπει να εκτυπώσουμε τους πίνακες και να τουσ πάρουμε μέσα την ώρα της εξέτασης ή αν οι τιμές θα δίνονται αυτούσιες από τους καθηγητές

Αν λες για τη στατιστική, πρέπει να τους έχετε όπως και δήποτε όλους τους πίνακες μαζί σας!
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

93
Μια ερώτηση για τα θέματα του ιουνίου 2013. Στο κομμάτι της στατιστικής στο 1 α δεν μπορω να καταλάβω το σκεπτικό της λύσης που έχει αναρτηθεί. Αρχικά, για το πρώτο ερώτημα δεν ειναι πιο εύκολο να πεις κατευθείαν P(x>x0)=0,3 και να το υπολογίσεις με ολοκλήρωση του τύπου της εκθετικής κατανομής από x0 έως +άπειρο; Βγαίνει διαφορετικό αποτέλεσμα ομως. Και για το δεύτερο ερώτημα δεν καταλαβαίνω καλα τα γράμματα οπότε δεν εχω καταλάβει καθόλου πως επιχειρεί π συνάδελφος να το λύσει, αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει μπας και το καταλάβω...:/
No price is too high to pay for the privilege of owning yourself

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

94
Το αποτέλεσμα ίσως να βγαίνει διαφορετικό, γιατί έχει κάνει λάθος στην αρχική ολοκλήρωση η οποία κανονικά έχει ως αποτέλεσμα 1-e^-2x και όχι αυτό που βγάζει. Από κει και πέρα δεν ξέρω αν ισχύει η ολοκλήρωση που λες. Ποιο εννοείς ως δεύτερο ερώτημα, το 1ii ή το 1β?

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

95
Ναι για το δεύτερο ερώτημα εννοω το ii. Για το πρώτο δες τη φωτογραφία και πες μου αν κανω κάπου λάθος, γιατι έτσι νομίζω λύνεται πολυ πιο γρήγορα...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
No price is too high to pay for the privilege of owning yourself

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

96
Νομίζω είναι λάθος. Πρώτα πρέπει να βρεις την F(x) για x>=0 και και σε αυτή να αντικαταστήσεις με xo. Συν το ότι έχω την υποψία ότι F(x)=P(x<c) πάντα, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Στο θέμα ιι θέτουμε S= X1+x2+...+X50 και λύνουμε με κεντρικό οριακό θεώρημα και P(S>30)

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

97
Έχει λύσει κάποιος το 2γ από τα θέματα του 2013; Εμένα δεν μου βγαίνουν οι ίδιες λύσεις με το κομπιουτεράκι (για την κάθε επανάληψη) με αυτές που έχουν ανεβάσει. :|

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

98
piou έγραψε:Έχει λύσει κάποιος το 2γ από τα θέματα του 2013; Εμένα δεν μου βγαίνουν οι ίδιες λύσεις με το κομπιουτεράκι (για την κάθε επανάληψη) με αυτές που έχουν ανεβάσει. :|
Ναι ουτε κι εμενα, μου βγαίνει κάτι σταθεροποιημένο στα 5 δεκαδικά από τη δεύτερη επανάληψη....:/
No price is too high to pay for the privilege of owning yourself

Re: [4ο] Μαθηματικά IV (2013-14)

99
alexandra.d. έγραψε:
piou έγραψε:Έχει λύσει κάποιος το 2γ από τα θέματα του 2013; Εμένα δεν μου βγαίνουν οι ίδιες λύσεις με το κομπιουτεράκι (για την κάθε επανάληψη) με αυτές που έχουν ανεβάσει. :|
Ναι ουτε κι εμενα, μου βγαίνει κάτι σταθεροποιημένο στα 5 δεκαδικά από τη δεύτερη επανάληψη....:/
Δυστυχώς τώρα το είδα, και εύχομαι να μην έχει πλέον νόημα για σας, αλλά ίσως βοηθήσει επόμενους: Λογικά το κομπιουτεράκι σας δεν μετρούσε τις γωνίες σε ακτίνια. Ο Κολέτσος έχει πει ότι τις γωνίες στο μάθημα αυτό τις μετράμε ΜΟΝΟ σε ακτίνια και σε τίποτε άλλο. Οπότε:

1ο βήμα: Ελέγχουμε σε τι μονάδες μετράει το κομπιουτεράκι τις γωνίες
Ο τρόπος είναι απλός: χρησιμοποιούμε γωνίες με γνωστούς τριγωνομετρικούς αριθμούς. Αυτό που προτείνω είναι το sin(π/2), που κάνει 1. Υπάρχουν 3 δυνατές περιπτώσεις:
  • Να γράψετε sin(π/2) και να σας βγάλει 1. Τότε δεν έχετε κανένα πρόβλημα: το κομπιουτεράκι μετράει τις γωνίες σε ακτίνια (rad).
  • Να γράψετε sin(90) και να σας βγάλει 1. Τότε το κομπιουτεράκι μετράει τις γωνίες σε μοίρες (deg).
  • Να γράψετε sin(100) και να σας βγάλει 1. Τότε το κομπιουτεράκι μετράει τις γωνίες σε μια άγνωστή μου μονάδα που τη λέει grad.
2ο βήμα: Αν χρειαστεί, διορθώνουμε τις μονάδες
Λογικά, κάπου στο setup/ρυθμίσεις/κάτι τέτοιο θα υπάρχουν οι τρεις παραπάνω μονάδες, οπότε πατάμε το rad και είμαστε έτοιμοι. Ελέγχουμε όπως πριν αν το sin(π/2) δίνει 1 για επιβεβαίωση.
Εναλλακτικά του 2 (δε συστήνεται)
Αν δε βρίσκουμε το setup ή για κάποιο λόγο δεν μπορούμε να αλλάξουμε τις μονάδες, θα πρέπει σε κάθε σχέση που υπάρχει τριγωνομετρικός αριθμός να μετατρέπουμε τις δικές μας μονάδες σε ακτίνια. Για παράδειγμα, στην επαναληπτική μέθοδο που θέλει 0.5*cos(Ans) και το κομπιουτεράκι μας ξέρουμε ότι χρησιμοποιεί μοίρες, θα γράψουμε 0.5*cos(Ans*180/π). Προσοχή: Αν στην ίδια σχέση υπάρχει μεταβλητή μέσα και έξω από τριγωνομετρική συνάρτηση, της αλλάζουμε μονάδες μόνο μέσα. Αν πχ ήταν x+cos(2x) η συνάρτηση, θα γράφαμε x+cos(x*90/π). (Αντίστοιχα, αν το κομπιουτεράκι χρησιμοποιεί grad, μάλλον απίθανο, όπου x γράφουμε x*200/π)

Σημείωση: Στα αποτελέσματα, ποτέ δε γράφουμε μονάδες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anonymous την Κυρ 07 Ιουν 2015, 9:48 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Διόρθωση μετά από αίτημα του χρήστη
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.