Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 11 από panos108 Ν α κάνω μια ερώτηση που μου γεννήθηκε? Το τμήμα που ήμουν εγώ έκανε μόνο Όξενκιουν, το άλλο τμήμα αντιστοιχα μόνο Ζιώμα, αλλά είναι και τα 2 βιβλία μέσα στην ύλη, για ποίο λόγο??? People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding
Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 12 από keiner panos108 έγραψε:Ν α κάνω μια ερώτηση που μου γεννήθηκε? Το τμήμα που ήμουν εγώ έκανε μόνο Όξενκιουν, το άλλο τμήμα αντιστοιχα μόνο Ζιώμα, αλλά είναι και τα 2 βιβλία μέσα στην ύλη, για ποίο λόγο??? Ένας μηχανικός καλείται να πάρει δύσκολες αποφάσεις στην διάρκεια της καριέρας τους.Πολλά διλήμματα θα προκύψουν.Πρέπει να αξιολογεί σωστά της καταστάσεις και να κρίνει ποια λύση είναι πιο συμφέρουσα,με ότι αυτό συνεπάγεται.Σε αυτά τα πλαίσια,μπορεί να χρειαστεί να κάνει κάποιες θυσίες.Η όλη ιστορία ήταν ένα δίδαγμα προς όλους σας και θα σας κάνει καλύτερους μηχανικούς.Το μάθημα αυτό ήταν ανεκτίμητο,αποκτήσατε life skills και όχι απλές στείρες γνώσεις.Άλλωστε,αν θέλατε τόσο πολύ να παρακολουθήσετε και τα 2 τμήματα,θα βρίσκατε τον τρόπο...Η Ερμιόνη στο Χόγκουαρτς πώς το έκανε δηλαδή? Σοβαρά τώρα,είχατε 2 τμήματα?Τόσοι πιστοί παρακολουθούσαν?Κι επίσης,όντως κάλυψαν διαφορετικά κομμάτια της ύλης ο Ζιώμας και η Οξενκιουν? "People don’t listen, they just wait for their turn to talk." — Chuck Palahniuk
Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 13 από panos108 Ναι πραγματικά αυτό το μάθημα μας κάνει καλύτερους μηχανικούς, σε ποιο άλλο μάθημα πρέπει να φτάσουμε στα όρια της βαρεμάρας και να το υπερνικήσουμε? Δεν είχαμε τόση προσέλευση, αλλά τα έκαναν αυτό το κομμάτι σε 2 τμήματα. Κάποια κομμάτια είναι κοινά όπως τα μοντέλα διασποράς, αλλά τα περισσότερα νομίζω είναι διαφορετικά. People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding
Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 14 από Xgal Ξέρουμε που να δώσουμε περισσότερη σημασία? Μήπως και γλυτώσουμε τίποτα απο την ύλη...
Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 15 από maria στον ρηγαδωσε σημασια στις ασκησεις που εχει στο τελος του κεφαλαιου 3 γιατι ειπε οτι κατι θα βαλει , στο ζιωμα φαινομενο θερμοκηπιου , θερμοκρασιακη αναστροφη και γενικα κινησεις αεριων μαζων καθως και τρυπα του οζοντος και μαθηματικα μοντελα langrage euler τονισε κυριως στη χαραλαμπους να ξερεις να υπολογιζεις παροδικη μονιμη σκληροτητα , να ξερεις τα ολικα στερεα αιωρουμενα διαλυμενα και καθιζανοντα στερεα σελ. 46 γτ ειπε θα βαλει καθως και τα BOD COD TOC σελ. 62... η λοιζιδου δε τονισε κατι συγκεκριμενο...
Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 16 από BrAVeSirRObin Ελπίζω να μην πάμε κουβά ΚΩ.ΜΗΤ.Η.Σ και στους Χημικους Μηχανικους! Δύο Φράσεις Προκαλούν Αληθινό Τρόμο: ''Κάναμε ό,τι μπορούσαμε..'' και ''ο Βύντρα Σεντράρει! ''
Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 18 από panos108 Έρχεται ο διασυρμός People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding
Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 19 από panos108 Το περίφημο φυλλαδιάκι εμείς το πήραμε? People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding
Re: [6ο] Περιβαλλοντική επιστήμη (2012-13) 20 από Σοφια Αν εννοείς του Ρήγα τα έχει πλέον όλα στο βιβλίο του..που εμείς πήραμε!