Re: [6o] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών II (2015-16)

11
Συνάδελφοι καλησπέρα.
Επειδή δε μου είναι καθόλου κατανοητό, ΠΟΥ βρίσκονται οι ασκήσεις απόσταξης ισορροπίας που πρέπει να επιλέξω για να στείλω λυμένες μέχρι αύριο στο βιβλίο του Mc Cabe- Smith ??? Σε ποιες σελίδες ???? Εκπέμπω SOS.

Ευχαριστώ!

Re: [6o] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών II (2015-16)

12
Σελ. 812+, ό,τι έχει απόσταξη εκτόνωσης. Διαλέγεις μια. Πρέπει να στείλεις mail και να επιβεβαιωθεί η άσκηση από τον κ. Μπουκουβάλα.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΕΟ
"Ποιός τον χ@ζει τον πρεζάκια τον Κέρουακ; Μόνο Καββαδίας ρε!"

Re: [6o] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών II (2015-16)

14
Μήπως γνωρίζει κανείς τί έχει γίνει με τις σειρές ασκήσεων; Έχουν ζητηθεί ασκήσεις μόνο για τα δύο από τα τέσσερα κεφάλαια που αρχικά είχαν πει οι διδάσκοντες πως θα συμπεριληφθούν στις σειρές ασκήσεων. Τί συμβαίνει;

Re: [6o] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών II (2015-16)

15
Καθώς τελείωσαν οι ανοιξιάτικες εκπτώσεις και τελειώνουν και τα μαθήματα του ακαδημαϊκού έτους 2015 - 2016, ας δούμε τις εκπτώσεις, αλλά και τις προσθήκες που έγιναν στα μαθήματα των Φυσικών Διεργασιών

Ψύξη κάτω από το περιβάλλον - Αντλίες θερμότητας. ΚΟΠΗΚΕ

Εξατμιστήρες backward-flow. ΚΟΠΗΚΕ

Ξήρανση. ΚΟΠΗΚΕ!!! (έγινε μόνο σύντομη παρουσίαση για τα λίγα άτομα που παρακολουθούν το μάθημα)

Στήλες με πληρωτικά υλικά (διαστασιολόγηση). ΚΟΠΗΚΕ

Διαστασιολόγηση στηλών με δίσκους (υπολογισμός ύψους - διαμέτρου). ΚΟΠΗΚΕ

Εκχύλιση. ΚΟΠΗΚΕ!!!

Συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας (σε ξηραντήρες, εξατμιστήρες, αποστακτικές στήλες, ενεργειακή ανάλυση λεβήτων, συμπαραγωγή). ΚΟΠΗΚΑΝ
Σχεδιασμός διεργασιών με τη χρήση προσομοιωτή (π.χ. Aspen). ΚΟΠΗΚΕ!!!

Ας δούμε και το νέο υλικό που αντικατέστησε τα παραπάνω

Τ Ι Π Ο Τ Α

Μοναδική όαση στο φετινό χάος το υπολογιστικό θέμα του Μαρούλη που και ενδιαφέρον ήταν και έδινε τη δυνατότητα στους φοιτητές να πάρουν μια ιδέα για το σχεδιασμό διεργασιών με υπολογιστικά εργαλεία, πέρα από τη λύση προβλημάτων με χαρτί και μολύβι που καλύπτει όλα τα υπόλοιπα του διδάκτηκαν (ίσως φανεί χρήσιμο όταν στη χώρα δε θα υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα!). Κρίμα πραγματικά που υπήρξε τόσο μικρή ανταπόκριση.

Τέλος θα μπορούσε κάποιος παλαιότερος να μας ενημερώσει αν κάποτε το μάθημα υπήρξε φτωχότερο και χειρότερο???

Re: [6o] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών II (2015-16)

18
lora έγραψε:
KiritoShu έγραψε::shock: :shock: :shock:
δηλαδη τι διδαχτηκε φετος?????
Έτσι όπως το βλέπω από το ποστ του φίλου μας μάλλον τπτ :P (όχι ότι πέρσι γίνονταν σοβαρά όλα τα παραπάνω, αλλά τουλάχιστον είχες την ευκαιρία να τα δεις :P)
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [6o] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών II (2015-16)

19
Προς τον prost και τις.. ανοιξιάτικες εκπτώσεις. Τα 3 πρώτα που αναφέρεις ότι κόπηκαν ανήκουν στην ύλη των ΜΦΔ 1 και όχι στα 2... οι αποστακτικές στηλες με πληρωτικά υλικά και η διαστασιολόγηση έγιναν όπως και η εξοικονόμηση ενέργειας πχ στους εξατμιστήρες (οπότε αν δεν τα έχεις και τα χρειάζεσαι μπορείς να αναφερθείς σε οποιονδήποτε συνάδελφο που παρακολουθεί το μάθημα να σου τα δώσει). Το ασπεν ανέκαθεν ήταν στα πλαίσια μίας προαιρετικής εργασίας του Κ.Μιχαηλίδη. Δεν ξέρω αν το έτος εισαγωγής που έχεις γράψει στο φόρουμ είναι αληθές αλλά απορεί κανείς πώς όλα αυτά που γράφεις τα σκέφτηκε ένας ανθρωπος που παρακολουθεί και έχει σοβαρά παράπονα πάνω στο μάθημα και το περιεχόμενό του. Όπως και να έχει όλοι οι καθηγητές είναι πολύ πρόθυμοι να βοηθήσουν αν ενδιαφερθείς ή και να ακούσουν τα παράπονα σου και να συζητήσετε και αυτό σου το λέω από προσωπική εμπειρία.

Re: [6o] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών II (2015-16)

20
iovere έγραψε: Όπως και να έχει όλοι οι καθηγητές είναι πολύ πρόθυμοι να βοηθήσουν αν ενδιαφερθείς ή και να ακούσουν τα παράπονα σου και να συζητήσετε και αυτό σου το λέω από προσωπική εμπειρία.
Στο ΕΜΠ σπουδάζεις Έτσι? Αν ναι, μην ξαναχρησιμοποιησεις την έκφραση "όλοι οι καθηγητές ειναι πολύ πρόθυμοι να βοηθήσουν". Αυτοί που θέλουν να βοηθήσουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Είναι πραγματικά λίγοι, και το λέω απο προσωπική εμπειρία. Άλλο να βοηθάς ουσιαστικά και άλλο να πουλάς φρουφρου και αρώματα και τάχα μου δήθεν συμπόνια. σε αυτήν τη σχολή έχουμε μπερδέψει το φαίνεσθαι με το είναι. Απο το "ρωτηστε ο,τι θέλετε" μέχρι να λάβεις ουσιαστική βοήθεια ειναι παρα πολύ μεγάλη η απόσταση
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
cron