Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Μηχανική Χημικών Διεργασιών Ι
Σύνολο ψήφων: 19 (32%)
Περιβαλλοντική Επιστήμη (Δεν υπάρχουν ψήφοι)
Μηχανική Φυσικών Διεργασιών ΙΙ
Σύνολο ψήφων: 15 (25%)
Τρόφιμα - Βιοτεχνολογία
Σύνολο ψήφων: 14 (23%)
Μηχανική Πολυμερών
Σύνολο ψήφων: 12 (20%)
Σύνολο ψήφων: 60

Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

1
Ποιες οι εντυπώσεις σας από το 6ο εξάμηνο; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε;

Τώρα που τελείωσε και η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. :)

Edit by i griega
Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 5 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα επιλογής που δε συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους.

Re: Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

3
Στο εξάμηνο αυτό μου άρεσαν πολύ μόνο δύο μαθήματα (από άποψη παραδόσεων). Το γενικό κλίμα του εξαμήνου πολύ απογοητευτικό: πολλές ανούσιες εργασίες, παρέλαση καθηγητών και παρουσιάσεων power point. Χαίρομαι που τελείωσε :T:
Einmal ist keinmal

Re: Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

4
Θα συμφωνήσω το χειρότερο εξάμηνο, με μόνο 2 μαθήματα να με κρατάνε. Είχε το χειρότερο μάθημα που μπορεί να υπάρξει, τόσο από πλευράς παραδόσεων όσο και από πλευράς εξετάσεων. Περίμενα ένα εξάμηνο πολύ χαλαρό και αντί αυτού με περίμεναν εργασίες χωρίς νόημα και ουσία, ίσως με σχετικά εύκολη εξεταστική.
Ωστόσο, τα 2 αυτά μαθήματα, δηλαδή τα ΜΧΔ1 και τα ΦΜ με Η/Υ, ήταν εξαιρετικά.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

7
Ξεκίνησε με προοπτικές αυτό το εξάμηνο, αλλά κάπου στην πορεία το χάθηκαν :P

Ας τα πάρουμε ένα ένα..

ΜΦΔ ΙΙ: Τί να πω για αυτό το μάθημα. Έxω στάξει πολλάκις χολή για αυτό το πράγμα. Αυτήν τη φορά δεν κατάφερα να το παρακολουθήσω καν. Και η εξέτασή του μαθήματος υπερπαραγωγή πάλι... Τελος πάντων, δε θα θάψω άλλο. Απλά ελπίζω με το νέο πρόγραμμα σπουδών να αλλάξει η διδάσκουσα και το επιτελείο του μαθήματος μπας και φτιάξει η κατάσταση και μάθουν οι επόμενοι τπτ από φυσικές διεργασίες χωρίς να χρειαστεί να τα ψάξουν όλα μόνοι τους.

ΜΧΔ Ι: Άρτια εκτελεσμένο μάθημα με εξέταση σε λογικά πλαίσια. Στα εργαστήρια του μαθήματος δεν πολυβρήκα νόημα βέβαια... Το κομμάτι που μου άρεσε από το μάθημα ήταν το τελευταίο με τα ετερογενή συστήματα και την κατάλυση, το οποίο δυστυχώς το "ξεπετάξαμε" λίγο...

Περιβαλλοντική Επιστήμη: Δεν είχε νόημα αυτό το πράγμα. Θα μπορούσε να ήταν ένα ¨καλό" μάθημα επιλογής για όποιον τον ενδιαφέρει το περιβάλλον αλλά μέχρι εκεί. Ίσως το μόνο κομμάτι που να άξιζε να ήταν το υδατικό περιβάλλον. Τα βιβλία της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και των στερεών αποβλήτων είναι ίσως από τα χειρότερα βιβλία και πιο κακογραμμένα βιβλία που έχω διαβάσει ποτε. Τουλάχιστον μάθαμε 5 πράγματα από την εργασία (η οποία ίσως θα μπορούσε να συνεισφέρει και λιγο παραπάνω... )

Φαινόμενα Μεταφοράς Με Η/Υ: Δε θα το συνιστούσα είναι η αλήθεια.. Δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο για μάθημα επιλογής... Επίσης απογοητεύτηκα από την πρακτική απουσία του comsol. 2 εργαστήρια σε όλο το εξάμηνο δεν το λες και πολύ....

Τρόφιμα/Βιοτεχνολογία: Το ένα από τα δύο μαθήματα που με άφησαν ικανοποιημένο αυτό το εξάμηνο. Δεν έχω να προσάψω κάτι αρνητικό (ίσως μόνο ότι στο κομμάτι της βιοτεχνολογιας θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει κατι παραπάνω). Επίσης στα τρόφιμα κατάλαβα πόσο χάλια είχαμε κάνει την ξήρανση στα ΜΦΔ Ι...

Πολυμερή: Κατ'εμέ (ίσως και να μη συμμερίζεται άλλος την άποψη αυτή...) το πιο ενδιαφέρον και σωστά εκτελεσμένο μάθημα του εξαμήνου. Οι διαλέξεις είχαν αρχή, μέση και τέλος, το αντικείμενο καλύφθηκε ικανοποιητικά και η διδάσκουσα ήταν συνεργάσιμη. Επίσης, μέσω της προαιρετικής εργασίας μπορούσε κανείς να μάθει πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα. Ίσως το αρνητικό με το μάθημα να ήταν ότι είναι ένα σερί τρίωρο, το οποίο είναι κουραστικό για το οποιοδήποτε μάθημα.


Καλό καλοκαίρι :P
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

9
Antonyd έγραψε:Καλησπέρα, :)
Μιας και ξεκινά σε λίγες μέρες το νέο εξάμηνο τι Hints έχετε να δώσετε? :P
Επίσης ποσό χειρότερα μπορεί να είναι τα ΜΦΔΙΙ από τα ΜΦΔΙ? :help:
Δε φαντάζεσαι
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

10
Καλησπέρα :)
Ξεκινήσαμε εδώ και μια βδομάδα και έχω μια ερώτηση.....
Το μάθημα της Περιβαλλοντικής Επιστήμης την πρώτη βδομάδα είχε ύλη μελέτης περιβάλλοντος πέμπτης δημοτικού με σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον.....
Οπότε η ερώτηση είναι...... θα γίνει καλύτερο ? αξίζει να μπαίνω?