Ενα διλημμα

1
Αραγε τι ειναι καλυτερο για καποιον δευτεροετη που ξερει οτι αυτο που σπουδαζει δεν του αρεσει τελικα τοσο οσο καποιο αλλο τμημα ,το οποιο βρισκεται σε αλλο επιστημονικο πεδιο?
Να συνεχισει στη σχολη που ειναι για να παρει το πτυχιο και μετα να δωσει κατατακτηριες για να περασει στην αλλη σχολη? Ή να στειλει στο καλο τη σχολη που βρισκεται τωρα και να ξαναδωσει πανελληνιες για να περασει σε καποιο τμημα που να του αρεσει περισσοτερο?

Re: Ενα διλημμα

2
Sheldon Lee Cooper έγραψε:Αραγε τι ειναι καλυτερο για καποιον δευτεροετη που ξερει οτι αυτο που σπουδαζει δεν του αρεσει τελικα τοσο οσο καποιο αλλο τμημα ,το οποιο βρισκεται σε αλλο επιστημονικο πεδιο?
Να συνεχισει στη σχολη που ειναι για να παρει το πτυχιο και μετα να δωσει κατατακτηριες για να περασει στην αλλη σχολη? Ή να στειλει στο καλο τη σχολη που βρισκεται τωρα και να ξαναδωσει πανελληνιες για να περασει σε καποιο τμημα που να του αρεσει περισσοτερο?
Aloha. Been there. Άρα νομίζω μπορώ να σου πω από την εμπειρία μου.
Η σχολή ήταν δεύτερη επιλογή μου. Στο πρώτο εξάμηνο αναρωτιόμουν τι κάνω εδω; Μετά σκέφτηκα ας δώσω μία ευκαιρία. Μερικά μαθήματα μου άρεσαν αρκετά και άλλα ήθελα να κόψω τις φλέβες μου κάθετα . Τελικά έμεινα. Ήρθε το 5ο εξάμηνο και το 6ο εξάμηνο. Εκεί είπε "θεέ μου τι μ***ια έκανα, γιατί δεν είχα κάνει 10% για χημικό". Ήταν αργά. Όμως, είχα βρει μερικά μαθήματα που μου άρεσαν όπως βιολογία, φμα, φυσικοχημεία, πολυμερη που έλεγα ότι ίσως άξιζε τον κόπο. Προσπάθησα να πάρω ό,τι μπορούσα και από τα υπόλοιπα μαθήματα που δε μου άρεσαν, όσο και αν "υπέφερα" διαβάζοντάς τα. 4ο έτος υπέφερα λίγο, αλλά είχα δειλα δειλα να δουλεύω τη διπλωματική μου ελαφρώς νωρίτερα από την ώρα της σε ένα θέμα που μου άρεσε. Έτσι πέρασα και το 5ο έτος και τελικά τελείωσα και τώρα κάνω διδακτορικό εδώ μέσα. Βασικά βρήκα να κάνω πραγματα που μου αρέσαν και επιβίωσα. Γυρνώντας πίσω θα είχα φύγει; Μάλλον όχι. Γιατί τα λίγα κομμάτια της σχολής που μου άρεσαν, μου άρεσαν πραγματικά και τα απόλαυσα. Και τώρα το κομμάτι που ασχολούμαι μου αρέσει πολύ επισης και ίσως δε θα είχα καταφέρει να το βρω αλλού.
Η σχολη έχει άπειρα πράγματα να δεις. Που ειναι το αβαντάζ της και το ντισαβαντάς της ταυτόχρονα. Σίγουρα θα βρεις πράγματα που θα σου αρέσουν. Το θέμα είναι να καταφέρεις να ασχοληθείς βαθυτερα με αυτά. Τώρα με αυτά που δε σου αρέσουν ση σχολη, είναι σίγουρα μία καλή εξάσκηση υπομονής .

Τώρα αν αυτό που θες να ασχοληθείς είναι φιλολογία πχ (δλδ τελείως άσχετο) ε τότε μην το σκέφτεται. Αν αυτό που θες να κάνεις το αγγίζει κάπως ο χημικός μηχανικός, κυνήγησέ το. Αυτα
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Ενα διλημμα

3
Ο εν λόγω δευτεροετής είναι σίγουρος ότι το άλλο τμήμα θα του αρέσει ή σε δύο χρόνια θα σκέφτεται το ίδιο πράμα; Δεν το λέω με κακή πρόθεση αλλά στα χαρτιά όλα ωραία φαίνονται :P

Προσωπικά δεν βλέπω λόγω να υπομείνεις 5+ χρόνια για ένα πτυχίο που δεν θα το χρησιμοποιήσεις παρά μόνο για να μπεις με κατατακτήριες στη σχολή που θέλεις. Αν υπάρχουν κατατακτήριες τότε. Επίσης δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι σε 4 χρόνια από τώρα θα έχεις την δυνατότητα να συνεχίσεις να σπουδάζεις για όσα επιπλέον χρόνια χρειαστεί για την άλλη σχολή. Και μετά τί; Άλλα τόσα χρόνια σπουδών για μεταπτυχιακό/διδακτορικό;

Για μένα οι επιλογές είναι δύο και όσο πιο σύντομα πάρεις την απόφαση σου τόσο το καλύτερο. Είτε μένεις στη σχολή και βλέπεις πως μπορείς να ασχοληθείς με αυτό που σου αρέσει είτε αν το προηγούμενο δεν μπορεί να γίνει την παρατάς άμεσα και δίνεις πανελλήνιες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Brewer την Τρί 05 Νοέμ 2019, 11:09 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.