Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο

11
Ωραία, αφού είναι έτσι, ας τα αφήσουμε έτσι και ας χαιρόμαστε για αυτό που έχουμε! Ή να πάμε να τα κάψουμε όλα, να μην σπαταλάει και λεφτά το κράτος για τη συντήρηση...

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι για το οτιδήποτε χρειάζεται πάνω από όλα καλή διάθεση/διάθεση συνεννόησης. Μου θύμιζεις συζήτηση με συμφοιτητή μου:
- Αυτό που μας δώσανε δεν δουλεύει...
- Να δω;
- Όχι, σου λέω, δεν δουλεύει...
- Κοίταξες αν έχεις ρυθμίσει σωστά το (τάδε);
- Δεν είμαι χαζός, δεν δουλεύει!
- Ωραία, δεν δουλεύει, ας δέσουμε τα χέρια μας και ας μην κάνουμε την εργασία... (...) Ρύθμισες το (δείνα);
- Χμ, τελικά δουλεύει...

Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο

12
προτιμώ την επιλογή της βομβας. νομίζω είναι πιο αποτελεσματική :P
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Αξιολόγηση Μαθημάτων 2015-16 Χειμερινό Εξάμηνο

13
Συμφωνώ ότι τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα δεν μας λένε και πολλά, όπως είναι αναμενόμενο από την αρχή. Είναι όμως έστω ένα κάτι σε σχέση με προηγούμενα χρόνια που δεν έβγαινε προς τα έξω τίποτα και ελπίζω ότι σύντομα θα γίνει και το επόμενο βήμα, το οποίο θα έπρεπε να είναι αριθμητικά αποτελέσματα και επιλεγμένα σχόλια για κάθε μάθημα. Ίσως ένα ενδιάμεσο βήμα θα μπορούσε να είναι μια αναφορά, πάλι σε επίπεδο συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων, της "γενικής ιδέας" των σχολίων που γράφονται στα ερωτηματολόγια και τα συνηθισμένα προβλήματα. Προφανώς καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα είναι ότι πολλοί αντιδρούν σε τέτοιου είδους αλλαγές. Ελπίζω όμως ότι σιγά σιγά θα καταλάβουν πως σε βάθος χρόνου αυτό βοηθάει.

Στο πανεπιστήμιο/τμήμα που είμαι τώρα, το σύστημα που ακολουθούν είναι το εξής: την όλη αξιολόγηση την οργανώνει και διαχειρίζεται ο φοιτητικός σύλλογος. Για κάθε μάθημα, μας δίνουν μετά τη μέση του εξαμήνου (κάποια συγκεκριμένη εβδομάδα) ένα τυπωμένο ερωτηματολόγιο αντίστοιχης μορφής με το προηγούμενο που είχαμε στο ΕΜΠ. Αυτό είναι σχετικά προσαρμοσμένο ανά κατηγορία μαθήματος (πχ θεωρητικό, εργαστήριο, αν έχει επιπλέον ασκήσεις κτλ). Εκτός από τα νούμερα, υπάρχουν και δυο πεδία σχολίων, ουσιαστικά "υπερ" και "κατά". Αφού τα συμπληρώσουμε, τα παίρνει ο ΦΣ, τα σκανάρει και σε 1-2 εβδομάδες δίνει τα αποτελέσματα, με κάποια/όλα(?) τα σκαναρισμένα σχόλια, στον καθηγητή. Κάποιοι καθηγητές τα παρουσιάζουν αυτά την ώρα του μαθήματος και τα συζητάνε. Ως προς τις αλλαγές, σίγουρα έχω δει μέχρι και καθηγητές να αλλάζουν τελείως από χρονιά σε χρονιά. Υπάρχουν όμως και εδώ κάποια κωλύμματα από ότι καταλαβαίνω.

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να γίνεται σαφές ότι σκοπός δεν είναι ούτε η "αξιολόγηση για την αξιολόγηση", ούτε η "σύγκρουση για τη σύγκρουση", αλλά η βελτίωση του συνόλου.