Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

1
Καλημέρα.. Μια απορία που προέκυψε. Αν σε ένα μάθημα κορμού δεν έχει πατήσει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ κανείς από ένα σημείο και μετά, θεωρείται ότι διδάχτηκε το μάθημα από το σημείο αυτό και πέρα?
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

2
Τι εννοείς Βίρνα δεν πατούσε κανείς; Ο διδάσκοντας/η διδάσκουσα πατούσε;
Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα.
Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.

Re: Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

3
Βεβαια, βεβαια... Το αιωνιο ερωτημα ξανα μπροστα μας, υπο αλλη μορφη.

Απο την στιγμη που το μαθημα δεν παρατηρηθηκε, παραμενει σε μια υπερθεση διδαχης/μη διδαχης μεχρι την αποκαλυψη των θεματων της εξεταστικης.
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-The Hitchhiker's Guide to the galaxy

Re: Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

4
i griega έγραψε:Τι εννοείς Βίρνα δεν πατούσε κανείς; Ο διδάσκοντας/η διδάσκουσα πατούσε;
όχι, σε γνωστό μάθημα του 7ου εξαμηνου ο καθηγητής ναι μεν πάτησε, αλλα απο τους φοιτητές δεν εμφανίσθηκε μες την αίθουσα ούτε ένας σύμφωνα με μαρτυρίες!!
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα