Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2016-17)

31
myrtoxyn έγραψε: Γενικα εχει πει οτι το 4ο θεμα δεν θα λυνεται

LIVE YOUR MYTH IN EMP
κανονικά πρέπει όλοι να του κάνουμε πολύ κακή αξιολόγηση και μόνο για αυτήν την φράση του δεν θα πρεπε να είναι καθηγητής

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2016-17)

33
Faker έγραψε:
myrtoxyn έγραψε: Γενικα εχει πει οτι το 4ο θεμα δεν θα λυνεται

LIVE YOUR MYTH IN EMP
κανονικά πρέπει όλοι να του κάνουμε πολύ κακή αξιολόγηση και μόνο για αυτήν την φράση του δεν θα πρεπε να είναι καθηγητής
Εννοείς από τη στιγμή που το μάθημα του ήταν κακό, έτσι; Γιατί νομίζω το πρόβλημα δεν είναι να βάλει ένα πολύ δύσκολο θέμα- που στην τελική κρατάει ένα επίπεδο στο τελικό διαγώνισμα (σε αντίθεση με άλλα μαθήματα)- αλλά ότι δεν έκανε ο ίδιος σωστή διδασκαλία και έχει τέτοια απαίτηση ...

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2016-17)

34
piou έγραψε:Καλησπέρα!
Από τη 2η σειρά ασκήσεων στους εναλλάκτες θερμότητας, στη σελίδα 17, στην εξ (5) από τα ισοζύγια ενέργειας και στις εξ (2) και (3) από την εξίσωση θερμοροής έχουν γίνει κάποια λάθη στους δείκτες των μεγεθών?
Λογικά ναι. Πρέπει να είναι Qw=FgCpg(Tg-Tg2)

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2016-17)

35
Αλέξανδρος Μαντζανάς έγραψε:
piou έγραψε:Καλησπέρα!
Από τη 2η σειρά ασκήσεων στους εναλλάκτες θερμότητας, στη σελίδα 17, στην εξ (5) από τα ισοζύγια ενέργειας και στις εξ (2) και (3) από την εξίσωση θερμοροής έχουν γίνει κάποια λάθη στους δείκτες των μεγεθών?
Λογικά ναι. Πρέπει να είναι Qw=FgCpg(Tg-Tg2)
Ναι και γω έτσι νομίζω ότι είναι αυτή. Και οι εξισώσεις θερμοροής λογικά είναι η (2): 1/Us=1/ha+1/hs και η (3):1/Uw=1/hg+1/hw ...

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2016-17)

37
Καλησπέρα, στις ασκησεις με τους εναλλακτες θερμότητας στη σελ. 12 πώς γίνεται να βρίσκει διαφορετικές τιμές για τα Qv, Ql για κατακορυφο και οριζόντιο εναλλάκτη με τα F, Cp, Tv , Tc ίδια? (είναι ίδια?) Επισης με τα νουμερα που έχει βρει στον κατακόρυφο το Qv+Qc+Ql = Qολ δεν επαληθευεται.

Και κάτι ακόμα στη σελ. 17 στα ισοζύγια ενεργειας η εξισωση (4) πως προκύπτει, αφου ο ατμός δεν αλλάζει φάση?

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2016-17)

38
PanosBino έγραψε:Καλησπέρα, στις ασκησεις με τους εναλλακτες θερμότητας στη σελ. 12 πώς γίνεται να βρίσκει διαφορετικές τιμές για τα Qv, Ql για κατακορυφο και οριζόντιο εναλλάκτη με τα F, Cp, Tv , Tc ίδια? (είναι ίδια?) Επισης με τα νουμερα που έχει βρει στον κατακόρυφο το Qv+Qc+Ql = Qολ δεν επαληθευεται.

Και κάτι ακόμα στη σελ. 17 στα ισοζύγια ενεργειας η εξισωση (4) πως προκύπτει, αφου ο ατμός δεν αλλάζει φάση?
Για τη σελ 12 όντως κάποιες τιμές δεν πρέπει να είναι σωστές...και σε άλλες ασκήσεις νομίζω υπάρχουν λάθη στις πράξεις...

Για τη σελίδα 17, δεν είμαι σίγουρη τι ρωτάς, αλλά αυτή η εξίσωση είναι από τις βασικές του μαθηματικού μοντέλου του εναλλάκτη, οπότε δεν πιστεύω ότι είναι λάθος...

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2016-17)

40
Aoratos έγραψε:
Faker έγραψε:
myrtoxyn έγραψε: Γενικα εχει πει οτι το 4ο θεμα δεν θα λυνεται

LIVE YOUR MYTH IN EMP
κανονικά πρέπει όλοι να του κάνουμε πολύ κακή αξιολόγηση και μόνο για αυτήν την φράση του δεν θα πρεπε να είναι καθηγητής
Εννοείς από τη στιγμή που το μάθημα του ήταν κακό, έτσι; Γιατί νομίζω το πρόβλημα δεν είναι να βάλει ένα πολύ δύσκολο θέμα- που στην τελική κρατάει ένα επίπεδο στο τελικό διαγώνισμα (σε αντίθεση με άλλα μαθήματα)- αλλά ότι δεν έκανε ο ίδιος σωστή διδασκαλία και έχει τέτοια απαίτηση ...
1. Για μαθήματα όπως η ρύθμιση π.χ. που βάζει πολυ δυσκολα αλλα βγαινουν εντος χρονου αν εισαι πολυ καλα προετοιμασμενος δεν εχω παραπονεθει ποτε!
2. Υπάρχουν δύο ειδών μαθήματα στα οποία οι καθηγητές θα πρεπε να φύγουν αμεσα για τα θεματα που βαζουν. Πρωτον μαθηματα οπως τα ΜΦΔ1 που συζηταμε στα οποια απλα το μαθημα ειναι χαλια δεν καταλαβαινεις τιποτα πρεπει ολα μονος σου να τα κανεις και στο τελος τα θεματα απλα δεν λυνονται λογω δυσκολιας, ειναι 100 φορες πιο δυσκολα απο τις ασκησεις που λυνονται στο μαθημα

3. Ειναι και τα μαθηματα οπως το ΣΧΒ, στα οποια απλα ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ εντος χρονου. ειναι αδυνατον να λυθουν τα θεματα εντος 2 ή 3 ωρών, και το κανουν επιτηδες οι καθηγητες για να λυνουμε αναγκαστικα τις ασκησεις τους και να παιρνουμε εργασιες. Το οποιο ειναι παρανομο, ΠΡΕΠΕΙ εντος της ωρας να υπαρχει μια πιθανοτητα να μπορεις να γραψεις 10 εφοσων ειναι προαιρετικες οι εργασιες
cron