Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Αυτοδιαχείριση ενόψει λουκέτου

1
Παραθέτω εδώ ένα σύντομο άρθρο που βρήκα στην ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ και που αξίζει να το διαβάσετε. Πραγματικά κράτησαν καταπληκτική στάση οι εργαζόμενοι και μακάρι να πετύχουν. Σε τέτοιες δύσκολες περιόδους, αντί να κοιτάνε οι μεν πώς θα στερήσουν και οι δε πώς δεν θα στερηθούν, πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί, να "πεισμώσουμε" για να αποδείξουμε οτι αξίζουμε περισσότερα, και ας γίνουν μερικές θυσίες. Σαφέστατα και πρέπει να αντιδρά κάποιος όταν του λένε "σου μειώνω τις αποδοχές σου" αλλά αυτό το πράγμα έχει παραγίνει, ειδικά σε κάποιες κατηγορίες που πληρώνονται αδρά χωρίς να δουλεύουν (βλ. κλασσική φιγούρα γραφειοκράτη πίσω από το γραφείο με την σφραγίδα στο χέρι).
Από ΣΚΑΙ.gr έγραψε:Τη στάση των εργατών της Αργεντινής, μετά τη χρεοκοπία της χώρας, θυμίζει η απόφαση των εργαζομένων του εστιατορίου "Barθelonica" στο κέντρο της Θεσσαλονίκης να αναλάβουν την αυτοδιαχείριση του καταστήματος προκειμένου να αποφύγουν το "λουκέτο" και την απόλυση.

Οι εργαζόμενοι ανέλαβαν από τις 7 Ιουνίου το εστιατόριο μετά την ανακοίνωση των ιδιοκτητών του μαγαζιού ότι η επιχείρηση θα κλείσει για τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες και είναι αμφίβολο αν θα ξανανοίξει, καθώς «δεν πηγαίνει καλά».

Σύμφωνα με ανακοίνωση των εργαζομένων στο εστιατόριο, που εδρεύει στην οδό Βενιζέλου (Στοά Ρογκότη), οι ιδιοκτήτες ανακοίνωσαν επίσης στο προσωπικό ότι θα απολυόταν άμεσα, ενώ οι αποζημιώσεις θα καταβάλλονταν τον Οκτώβριο, αν υπήρχαν διαθέσιμα χρήματα.

«Αποφασίσαμε να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας. Απαιτήσαμε και κατακτήσαμε από τους ιδιοκτήτες του εστιατορίου να πληρώνουν κάποια από τα έξοδα και την ασφάλισή μας, και εμείς να αναλάβουμε τη διαχείριση του εστιατορίου για τους δύο μήνες (Ιούνιο και Ιούλιο) ενώ τον Αύγουστο να μας δοθεί η κανονική άδειά μας. Είμαστε αποφασισμένοι να μην αφήσουμε να κλείσει το εστιατόριο που δουλεύουμε», υπογραμμίζουν οι εργαζόμενοι.

Το εστιατόριο Barθelonica θα το διαχειρίζονται οι ίδιοι, με τη γενική συνέλευσή τους. Οι αποφάσεις για την λειτουργία του θα λαμβάνονται με πλειοψηφία, ενώ ό,τι περισσεύει από τα έσοδα -αφού αφαιρεθούν τα έξοδα- θα μοιράζεται ισότιμα σε όλους. Επιπλέον θα παρέχεται έκπτωση 30% σε όλους τους πελάτες του εστιατορίου.

«Καλούμε όλους τους εργαζόμενους, τη νεολαία και το λαό της Θεσσαλονίκης να μας στηρίξουν ενεργά σε αυτή μας την προσπάθεια να σώσουμε τις δουλειές μας», υπογραμμίζουν οι εργαζόμενοι, υπενθυμίζοντας ότι το εστιατόριο λειτουργεί από τις 11 το πρωί μέχρι τη 1 το βράδυ και παραμένει κλειστό τις Κυριακές.
Το άρθρο αναδημοσιεύεται από το skai.gr.

Πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ τους και μακάρι να τα καταφέρουν! Αν ήμουν στη Θεσσαλονίκη θα έτρωγα έξω μόνο εκεί...
cron