Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Ως πού φτάνει η εξουσία του φοιτητικού συλλόγου;

1
Στη χθεσινή συνέλευση έγινε για λίγη ώρα μια αντιπαράθεση ως προς το κατά πόσο κάποιος μπορεί να διακόπτει Γενικές Συνελεύσεις Τμήματος "υλοποιώντας απόφαση φοιτητικού συλλόγου".

Θα μπορούσαμε να θέσουμε και άλλο ένα σχετικό θέμα (που έχει τεθεί επιφανειακά πολλές φορές): κατά πόσο η συνέλευση του φοιτητικού συλλόγου έχει την "εξουσία" να αποφασίζει για το κλείσιμο της σχολής, η οποία δεν εξυπηρετεί μόνο τους προπτυχιακούς φοιτητές;

Μάλιστα, κατά πόσο μπορεί ένας φοιτητικός σύλλογος να παίρνει τέτοιες αποφάσεις, με ένα καταστατικό να αγνοείται και, γενικότερα, να μην τηρείται;

Και άλλο ένα σχετικό θέμα: ποιος αναλαμβάνει να εκπροσωπεί το φοιτητικό σύλλογο στην υλοποίηση των αποφάσεών του; Και πού λογοδοτεί αυτός; Ακόμα παραπέρα, πόση εξουσία επιτρέπεται να έχει ένα Διοικητικό Συμβούλιο φοιτητικού συλλόγου χωρίς ονομαστικά εκλεγμένους και ορισμένους εκπροσώπους; Ποιος λογοδοτεί και πού;

Re: Ως πού φτάνει η εξουσία του φοιτητικού συλλόγου;

2
καλές προβοκατορικες φυτιλιες βάζεις...δηθεν περι εξουσιας του συλλογου για να διαμορφωνετε κλιμα μεσα στην σχολη ενάντια στις κινιτοποιησεις...μαθετε να αγωνιζεστε για τιποτα, ολα λυμενα τα εχετε;

Re: Ως πού φτάνει η εξουσία του φοιτητικού συλλόγου;

3
Δε μ αρεσει οπως το θετεις... και τι ακριβως πετυχαινεις με την κλειστη σχολή???
καιγεται κανενα καρφακι σε κανεναν??? ωραιος "αγώνας". το μονο που κερδιζουμε ειναι υποβαθμιση σπουδων
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Ως πού φτάνει η εξουσία του φοιτητικού συλλόγου;

4
ligopalios έγραψε:καλές προβοκατορικες φυτιλιες βάζεις...δηθεν περι εξουσιας του συλλογου για να διαμορφωνετε κλιμα μεσα στην σχολη ενάντια στις κινιτοποιησεις...μαθετε να αγωνιζεστε για τιποτα, ολα λυμενα τα εχετε;
Η εναντιωση ειναι μονο απεναντι σε μια, συγκεκριμενη, μορφη κινητοποιησης. Εισαι ευπροσδεκτος να την υπερασπιστεις αν θεωρεις οτι αδικειται!
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-The Hitchhiker's Guide to the galaxy

Re: Ως πού φτάνει η εξουσία του φοιτητικού συλλόγου;

5
madadayo έγραψε:Δε μ αρεσει οπως το θετεις... και τι ακριβως πετυχαινεις με την κλειστη σχολή???
καιγεται κανενα καρφακι σε κανεναν??? ωραιος "αγώνας". το μονο που κερδιζουμε ειναι υποβαθμιση σπουδων
Σε βρίσκω απόλυτα σωστή. :T:

Επίσης, να επισημανω οτι προφανώς και δεν έχουμε όλα τα θέματα λυμένα στη σχολή, όπως όμως θεωρώ ότι προφανώς η κατάληψη δεν είναι ο μόνος τρόπος "αγώνα". Με τη μη λειτουργία της σχολής δε θεωρώ οτι λύνεται κανένα απο αυτά τα προβλήματα. Για το μόνο πράγμα που δεν έχουμε κάνει κατάληψη ακόμα είναι γιατί οι τοίχοι βάφτηκαν μπλε :razz: Αυτό που θέλω να πω είναι οτι πλεόν οι καταληψεις γίνονται για ψύλλου πήδημα. :? Χάνει έτσι τη δύναμη που θα μπορούσε να έχει μία κατάληψη ως μέσο διαμαρτυρίας.

Προσωπικά πιστεύω οτι για να λύσουμε τα προβλήματα της σχολής πρεπει πρώτα απ'ολα η σχολή να λειτουργεί κανονικά, ούτε να υπολειτουργεί, ούτε και να είναι κλειστη μία στο τόσο. Το προηγούμενο εξάμηνο δε νομίζω οτι υπήρξε μία βδομάδα που να κάναμε όλες τις μέρες μάθημα.
"I went numb when I learned to see..."

Re: Ως πού φτάνει η εξουσία του φοιτητικού συλλόγου;

6
χαχαχα.. ξέρεις ποιο είναι το φοβερό??? αυτό που αντιπρότεινα στην κατάληψη... όταν ήμουν πρώτο έτος κ ήταν έντονος ο "διάλογος για την παιδεία".. ξέρεις τι αντιπρότεινα στην κατάληψη???

ΓΕΜΑΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ κ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ... ώστε να φανούν οι ελλείψεις...
φυσικά δεν εισακούστηκα... πήρα την απάντηση ότι δεν μπορώ να εξαναγκάσω κάποιον ν ανεβει σχολή (την ίδια στιγμη βεβαια θεωρειται δεδομενο οτι μπορώ να εξαναγκασω τη σχολη να κλεισει)

φαύλος κύκλος...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Ως πού φτάνει η εξουσία του φοιτητικού συλλόγου;

10
ligopalios έγραψε:καλές προβοκατορικες φυτιλιες βάζεις...δηθεν περι εξουσιας του συλλογου για να διαμορφωνετε κλιμα μεσα στην σχολη ενάντια στις κινιτοποιησεις...μαθετε να αγωνιζεστε για τιποτα, ολα λυμενα τα εχετε;
1. Παρακαλώ να δικαιολογήσεις τον βαρύτατο όρο "προβοκατόρικες φυτιλιές" που χρησιμοποίησες καθώς πιστεύω οτι δεν έχω δώσει δικαιώματα για τέτοιους χαρακτηρισμούς. Οι απόψεις μου συνοδεύονται πάντοτε από κάποια επιχειρηματολογία και είμαι πάντοτε σε διάθεση να τις συζητήσω και να αλλάξω τη δική μου άποψη. (και εξ' άλλου δεν εξέφρασα άμεσα την άποψή μου, παρά μόνο άνοιξα επίσημα ένα θέμα που συζητιέται ήδη γύρω-γύρω)
2. Το θέμα συζητιέται κατά καιρούς σε πηγαδάκια και πήρα αφορμή από (α) την τελευταία συνέλευση και (β) post που έγινε στο σχετικό topic θίγοντας το θέμα της κατάληψης ώστε να ανοίξω το θέμα και να εκφραστούν όλες οι απόψεις με τη σχετική επιχειρηματολογία δημοσίως (ή τέλος πάντων, ανοιχτές σε όλους, μέσω του internet). Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην συζητιέται ένα θέμα και δημοσίως, αφού υπάρχει ως θέμα συζήτησης και ως προβληματισμός.
3. Σε αυτό το topic όπως βλέπεις μπορείς να γράψεις και εσύ (όπως και ο καθένας ο οποίος διαφωνεί) και άρα έχεις τη δυνατότητα να αναπτύξεις την επιχειρηματολογία σου και να με πείσεις για την άποψή σου. Ειλικρινά, είμαι διατεθιμένος να αλλάξω άποψη αν νιώσω οτι με εκφράζει καλύτερα κάποια άλλη...
4. Παρακαλώ επίσης εξήγησε τη χρήση του πληθυντικού στο "διαμορφώνετε". Ποιοι να διαμορφώνουμε; Βλέπεις καμιά ομάδα εδώ μέσα; Την άποψή μου έγραψα και εσύ τη δική σου και ο καθένας μπορεί να συμφωνήσει, να διαφωνήσει ή να γράψει κάποια τρίτη άποψη.
5. Επέτρεψέ μου να βλέπω και διαφορετικά προβλήματα στη σχολή από ό,τι εσύ. Και όχι, δεν εννοώ τα προβλήματα που παρουσιάζονται από παρατάξεις κατά καιρούς. Δεν ξέρω τι βλέπει ο καθένας, αλλά για αυτά που βλέπω και δεν συζητιώνται θέλω να μιλάω και να τα θέτω προς συζήτηση. Επίσης επέτρεψέ μου να βάζω τις δικές μου προτεραιότητες ως προς τη σημαντικότητα των διαφόρων προβλημάτων που βλέπω. Και σίγουρα δεν έχουμε τις ίδιες προτεραιότητες. Σεβαστές οι δικές σου, σεβάσου και τις δικές μου.
6. Σχετικά με τις κινητοποιήσεις και τις διάφορες μορφές κινητοποιήσεων (και ειδικά για την κατάληψη), έχω εκφράσει επανειλημμένως τις απόψεις μου. Προφανώς δεν μπορώ να ξέρω αν τις γνωρίζεις (ούτε και το απαιτώ φυσικά), αλλά να είσαι σίγουρος οτι δεν είμαι της άποψης "σκάσε και κολύμπα".

Συγγνώμη για το έντονο ύφος του post μου αλλά ήθελα να απαντήσω σε κάποια πράγματα.
Σε κάθε περίπτωση πάντως το βλέπω με φιλική διάθεση και όρεξη για συζήτηση.
Welcome back. :)