Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Ευτυχώς δεν θα χαθεί η εξεταστική...

1
saosakos έγραψε:
sissy έγραψε:Σήμερα το πρωί τηλεφώνησα στη γραμματεία της σχολής και ρώτησα για το πότε σκοπεύουν να βγάλουν το πρόγραμμα εξεταστικής και μου απάντησε "Στα μισά της άλλης εβδομάδας". Και όταν τη ρώτησα πότε ξεκινάει η εξεταστική, είχε το θράσος να μου απαντήσει στις 31.... Να τους πούμε και ευχαριστώ που θα έχουμε πρόγραμμα 3 μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής.
Πάντως, δεν είναι φταίξιμο της γραμματείας που χάθηκαν 2 μήνες μαθημάτων..... Το ευχάριστο είναι οτι δεν θα χαθεί η εξεταστική.
Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω! Σαφώς δε θέλουμε να χαθεί η εξεταστική! αλλά να διαρκέσει ένα μήνα όταν καλα-καλά το εξάμηνο δε διήρκεσε τόσο??? Ακούγεται τρελό!
ξέρω βέβαια πως η πλειονότητα είναι ικανοποιημένη, αλλά από επιστημονική και δεοντολογική άποψη είναι απαράδεκτο!
φυσικά, αυτό δε δικαιολογεί μετατοπίσεις ή χάσιμο των μαθημάτων.. αλλά για παράδειγμα μία μετατόπιση του εξαμήνου κατά 2 βδομάδες ακόμη και μείωση της εξεταστικής απο 4(!?!) -έλεος δλδ- εβδομάδες σε 15 με 20 το πολύ μέρες!
Γιατί συγγνώμη κιόλας.. όλες αυτοί οι "διακανονισμοί" ευνοούν ΜΟΝΟ όσους δεν παρακολουθούν και δεν ενδιαφέρονται καθόλου για σχολή-μαθήματα-εργασίες!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MakisH την Τρί 25 Ιαν 2011, 4:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Προσθήκη quote και διαχωρισμός θέματος - ο τίτλος δικός μου
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11

2
Τι λες αλήθεια?4 εβδομάδες σου φαίνονται πολλές?και ευνοούν κατά τα λεγόμενα σου αυτούς που δεν πατανε στην σχολή???Φίλε μου πρώτον αυτός που δεν έχει πατήσει στα μαθήματα δεν τον φτάνουν 2-4 μέρες για να περάσει το μάθημα και αν τον φτάσουν δεν θα πάρει πάνω από 5 άρα εσύ ο απόλυτα συνεπής φοιτητής δεν θα ζημιωθείς ουσιαστικά καθώς θα πάρεις πολύ καλύτερο βαθμο.Απο την άλλη για τα παιδιά που λες ,κάποια από αυτά ξέρεις δεν έρχονται ,όχι γιατί πάνε για καφεδάκι αλλά επειδή έχουν κάποια ανάγκη και εργάζονται. Ειλικρινά απορώ με την άποψη σου και θα ήθελα να μάθω αν έχεις δώσει πάλι εξεταστική....
Let all of your memories burn in the fire of oblivion
Let all of your regrets burn in the fire of redemption

Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11

3
Φίλε Δημήτρη,
καταρχήν πιστεύω ότι παρανόησες ως ένα βαθμό ή ότι ίσως δεν εξέφρασα πλήρως την άποψη μου.
Φυσικά υπάρχουν άτομα που ενδιαφέρονται αλλά λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων δεν μπορούν να παρακολουθήσουν. Αυτή, όμως, η κατηγορία των ατόμων δείχνει -συνήθως- ενδιαφέρον για το πού βρίσκεται το μάθημα και -ενδεχομένως- ασχολούνται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου ακόμη και με προαιρετικά θέματα ή εργαστήρια. [αυτή η παρένθεση επειδή αναφέρθηκες σε "καφεδάκι" και "εργάζονται"].

Επιπλέον, το πρόγραμμα είναι τόσο καταπιεστικό, που ακόμη κι αν έχεις κάθε καλή διάθεση και χρόνο [και θεωρείς ότι αξίζει τον κόπο] δεν δύνασαι εκ των πραγμάτων να παρακολουθήσεις.

Τώρα, ως προς τη διελεύκανση της προηγούμενης μου δημοσίευσης:
Κατά τη γνώμη μου, όταν κατά μέσο όρο υπάρχουν 6 μαθήματα ανά εξάμηνο, 10 ημέρες είναι υπεραρκετές!!!
Ας φύγουμε όμως από τα ευρωπαϊκά δεδομένα κι ας προσγειωθούμε στην Ελληνική πραγματικότητα.
Δεδομένου ότι κάποια μαθήματα βγάζουν το μεγαλύτερο -και συνήθως σημαντικότερο- ποσοστό της ύλης μέχρι και μία ή δύο μέρες πριν από την εξεταστική, είναι προφανές ότι και 2 μήνες να είχες για εξεταστική δε θα ήταν αρκετοί!

Επομένως, το όλο θέμα ανάγεται στην ίδια τη δομή του θεσμού και της κατανομής του μαθήματος! Προσωπικά, το θεωρώ απαράδεκτο ως τρόπο εξέτασηε, τουλάχιστον από το τρίτο - τέταρτο εξάμηνο και πάνω (αλλά δε θα επεκταθώ εδώ).

Καταλήγω, όμως. Εφόσον ΔΕΝ έχουν γίνει πάνω από δύο πλήρεις μήνες για το σύνολο του εξαμήνου, πως μπορούμε να δικαιολογήσουμε το 1/3 (του πραγματικού χρόνου εξαμήνου) ως εξεταστική περίοδο???
(σκοπός της οποίας θα έπρεπε να είναι η εμπέδωση και εξέταση των διδαχθέντων κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και όχι "σκόρπιες" γνώσεις που θα ξεχαστούν σε λιγότερο από μία ημέρα και κατά συνέπεια οδηγούν σε ημιμάθεια)

Τώρα.. όσοι παρακολουθούν, ειδικά τις τελευταίες εβδομάδες, ταλαιπωρούνται από το φόρτο διδακτικών ωρών, εργασιών κλπ και δεν μπορούν εκ των πραγμάτων να ασχοληθούν με το "διάβασμα για εξεταστική". Η επιμήκυνση, λοιπόν, μίας εξεταστικής περιόδου οδηγεί σε πλήρη "εξάντληση" αυτών. Πόσο μάλλον, όταν αμέσως μετά ακολουθεί ένα εξίσου απαιτητικό εξάμηνο.

Η κατηγορία, όμως, εκείνων που δεν παρακολουθούν, δύνανται να χρησιμοποιήσουν τον τελευταίο χρόνο διαβάζοντας για την εξεταστική και επειδή - στην Ελλάδα βρισκόμαστε- κατά κανόνα χρειάζονται και την τελευταία ρανίδα του χρόνου [ρωτώντας τότε -μετά από ένα εξάμηνο- ποια είναι τα σημεία ενδιαφέροντος, που εστίασε ο καθηγητής κλπ]
Και αυτοί, ευνοούνται από την ύπαρξη του μεγάλου χρονικού διαστήματος - γιατί έτσι κι αλλιώς δεν είχαν προηγηθεί για αυτούς οι εβδομάδες ταλαιπωρίας. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πλειονότητα αυτών που οφείλουν μαθήματα ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία και κατά συνέπεια, μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα το χρόνο για την "κάλυψη" αυτών.

Αντίθετα, για τους πρώτους, η επιμήκυνση (εάν υποθέσουμε ότι έχει γίνει ομοιόμορφη κατανομή των μαθημάτων) οδηγεί σε ύπαρξη περίπου 4-5 ημερών κατά μέσο όρο για το κάθε μάθημα με άμεση συνέπεια τη "χαλάρωση" από το διάβασμα κατά τις πρώτες ημέρες.

Όλα αυτά φυσικά, δεν αντιπροσωπεύουν όλους τους φοιτητές! Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις και από τις δύο κατηγορίες!
Αυτές είναι καθαρά δικές μου απόψεις και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν "ΚΑΤΗΓΟΡΩ" ή κάτι παρόμοιο και -απαντώντας στην άλλη σου ερώτηση- έχουν προκύψει εκ πείρας προηγούμενων εξεταστικών!
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11

4
[offtopic]
και μιας και το ξέχασα... θα ήθελα να τονίσω πως δεν μιλώ ως ο απόλυτα συνεπής φοιτητής. είναι γενικές απόψεις!
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11

6
Πρέπει να παραδεχτώ πως η απάντηση σου ήταν εξαιρετική. Εν μέρη συμφωνώ σε αρκετά σημεία μαζί σου και συγγνώμη αν σε ''άρπαξα'' από τα μούτρα αλλά γενικά όντας στο τελευταίο έτος με πληθώρα εργαστηρίων και εργασιών που ακόμα τρέχουν οι 4 εβδομάδες εξεταστικής μου φαίνονται καλές γιατί ειλικρινά εβρισκόμενος από τις 8-19,30 στην σχολή, δεν μπορώ να διαβάσω μετά σπίτι μου.Αρα το οποιοδήποτε κενό ενδιάμεσα στα μαθήματα θα με βοηθήσει ώστε να κάνω μια βαρβάτη επαναληψη.Απο αυτή την άποψη λέω πως οι 4 εβδομάδες είναι οκ.
Let all of your memories burn in the fire of oblivion
Let all of your regrets burn in the fire of redemption

Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11

7
Δεν μπορώ να διαφωνήσω... πόσο μάλλον όταν οι ώρες είναι όλο και αυξανόμενες. Αλλά αν σου έλεγαν μία εβδομάδα λιγότερη η εξεταστική και να γίνουν (παραδοθούν εργασίες/εξέταση) σε "προβληματικά" μαθήματα, όπως Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών που κινδυνεύουν να μεταφερθούν στον Ιούνη, τι θα έλεγες???
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11

8
Πάντως αν κάναμε σωστό μάθημα παντού, η σχολή λειτουργούσε ρολόι, είχαμε σε όλα τα μαθήματα κίνητρα να διαβάζουμε μέσα στη χρονιά κτλ, τότε θα μας έφτανε και μια βδομάδα εξεταστικής και θα αφιερώναμε πολύ παραπάνω χρόνο σε μαθήματα και εργαστήρια και, γιατί όχι, σε εξτρά ακαδημαϊκές δραστηριότητες ή στις διακοπές μας (οι οποίες δεν θα ήταν για να διαβάζουμε για τις εξετάσεις αλλά πραγματικές διακοπές).

Σημειώστε ότι στην Πάτρα η εξεταστική κρατάει 2 εβδομάδες από όσο γνωρίζω...
Σημειώστε επίσης ότι, θεωρητικά: 1 εξάμηνο = 13 εβδομάδες , 3 εξεταστικές = 12 εβδομάδες. Με τον χρόνο που ξοδεύουμε σε εξεταστικές, θα μπορούσαμε να έχουμε οργανώσει πολύ καλύτερα τα δυο "εξάμηνα" του έτους. Φυσικά υπό ιδανικές συνθήκες και πολλά "αν".

Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11

9
Ακριβώς εκεί ήθελα να καταλήξω.. αλλά δυστυχώς η Ελληνική πραγματικότητα... είναι απλά ένα βαθμουδάκι (και ει δυνατόν 10ρακι!) με ελάχιστο κόπο και μόνο με εξεταστική! Έχετε ακούσει πολλούς να διαμαρτύρονται γιατί μειώθηκαν εργαστήρια ή μαθήματα..?
αλλά αν μειωθεί κ μία μέρα εξεταστικής, γίνεται ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Παράταση εξαμήνου και χειμερινή εξεταστική 2010-11

10
Γενικά πιστεύω πως ο τρόπος εξέτασης είναι λάθος και δυστυχώς δεν βοηθά ώστε ολοι να έχουν γνώσεις στο μάθημα που εξετάζονται.Μια αντιγραφη,ενα sos το περασαμε το μαθηματακι με βαθμο και ειμαστε αρχοντες....αλλα χωρις γνωσεις...
Let all of your memories burn in the fire of oblivion
Let all of your regrets burn in the fire of redemption