Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Ιδέα: Διατμηματικές εργασίες

1
Συζητούσα εχθές με μια φοιτήτρια αρχιτεκτονικής και πάνω στη συζήτηση μου ήρθε μια ιδέα η οποία θεωρώ οτι είναι ωραία αλλά θέλει πολλή προσπάθεια για να γίνει:

Πώς θα σας φαινόταν να είχαμε διατμηματικές εργασίες σε προπτυχιακό επίπεδο; Σε μεγαλύτερα έτη (π.χ. 3ο-4ο έτος) και σε προπτυχιακό επίπεδο. Να αναλαμβάνουμε μεγάλες ομαδικές εργασίες εξαμηνιαίου τύπου, ακόμα καλύτερα προαιρετικά και ακόμα καλύτερα σε μορφή διαγωνισμού, όπου να συνεργαζόμαστε φοιτητές από διαφορετικές σχολές του Πολυτεχνείου. Π.χ. Χημικοί με Μηχανολόγους, ή Χημικοί με Μεταλλειολόγους (ή και περισσότερες σχολές) ή Μηχανολόγοι με Ηλεκτρολόγους κτλ. Οι εργασίες προφανώς θα πρέπει να γίνονται με διαρκή επίβλεψη (όχι πάρε αυτό το θέμα και φέρε τη λύση στο τέλος του εξαμήνου).

Θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να μάθουμε λίγο τα αντικείμενα των άλλων μηχανικών (με τους οποίους έτσι κι αλλιώς θα συνεργαζόμαστε στην πράξη), να γνωρίσουμε ανθρώπους, να μάθουμε να συνεργαζόμαστε (αλλά αυτό να γίνει σοβαρά, όχι να κάνει ένας τηγ δουλειά και οι άλλοι να κάθονται).

Πώς σας φαίνεται;

Re: Ιδέα: Διατμηματικές εργασίες

2
Εξαιρετική ιδέα. Σε συγχαίρω. Μπορούμε να κάνουμε πρόταση. Όσο αναφορά επίσης κοινά μαθήματα (Μαθηματικά, θερμοδυναμική,Ρευστά κτλ) είναι πολύ καλό, καθώς έτσι προετοιμαζόμαστε για συνεργασία με άλλης ειδικότητας μηχανικών. Φοβάμαι όμως πως αυτή η ιδέα θα πέσει στο κενό. Εδώ δεν μπορούμε να περάσουμε την on-line αξιολόγηση ( που στο κάτω-κάτω είναι πάρα πολύ απλό και πρακτικό), θα καταφέρουνε να συνεννοηθούν οι σχολές μεταξύ τους :roll: ;;;

Re: Ιδέα: Διατμηματικές εργασίες

4
Πάντως στο 8ο εξάμηνο υπάρχει μάθημα επιλογής διατμηματικό στόχος του οποίου είναι να προωθήσει ακριβώς αυτό, δηλαδή τη διατμηματική συνεργασία. Αφορά στο περιβάλλον όπου η κάθε σχολή το αντιμετωπίζει με διαφορετική σκοπιά.
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Ιδέα: Διατμηματικές εργασίες

6
madadayo έγραψε:Πάντως στο 8ο εξάμηνο υπάρχει μάθημα επιλογής διατμηματικό στόχος του οποίου είναι να προωθήσει ακριβώς αυτό, δηλαδή τη διατμηματική συνεργασία. Αφορά στο περιβάλλον όπου η κάθε σχολή το αντιμετωπίζει με διαφορετική σκοπιά.
Μπορείς να μας πεις περισσότερα στο πώς αυτό εφαρμόζεται; :)