Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

12
johnyd έγραψε:Καλησπέρα παιδιά. Ξέρει κάποιος πώς διαβάζουμε για αυτό το μάθημα; Από τις διαφάνειες;
Βλέποντας τα παλιά θέματα θα σου έλεγα να δεις από το Smith σε ποια κεφάλαια αντιστοιχούν, να δεις τις ασκήσεις από εκεί και μετά να προσπαθήσει ς να λύσεις τα θέματα. Οι διαφάνειες πρακτικά είναι πετσοκομενες εικόνες από το βιβλίο του Smith
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

13
Μετά τις απαραίτητες διευκρινίσεις από τη Γραμματεία της Σχολής, η ημερομηνία κατάθεσης των εργασιών ΣΧΒ δεν μπορεί να υπερβαίνει την 22α Φεβρουαρίου. Επομένως, η 22α Φεβρουαρίου διαμορφώνεται πλέον ως η νέα ημερομηνία κατάθεσης των εργασιών (αντί της 17ης Μαρτίου που αναφέρθηκε σε προηγούμενη ανακοίνωση). Σε αντιστάθμιση του λιγότερου χρόνου που προσφέρεται, αποφασίστηκε ώστε η εξέταση της εργασίας να βασιστεί μόνο στα 5 πρώτα ερωτήματα (από τα 7 συνολικά). Σε κάθε περίπτωση, για όσους καταφέρουν να ολοκληρώσουν και τα επτά ερωτήματα, τα δύο τελευταία θα μετρήσουν θετικά.
trolls trolls everywhere...
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

17
Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Καθώς αρκετοί φοιτητές αντιμετωπίζουν πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν το Άσπεν για την κοστολόγηση του εξοπλισμού και της μονάδας, σας παραθέτουμε μια εναλλακτική δυνατότητα κοστολόγησης (με οδηγίες) η οποία παρέχει ελεύθερη πρόσβαση και η οποία συντάχθηκε για να σας εξυπηρετήσει:

costing.ipsen.ntua.gr

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη κ. Μελίνα Ψύχα (email: melpsycha@gmail.com ή στο 3129) η οποία και επιμελήθηκε για την προετοιμασία της.
Λοιπόν,
το μάθημα αυτό γίνεται όλο και πιο απαράδεκτο όσο περνά ο καιρός. Εκτός από το ότι έχει αναρτηθεί στο σάιτ του μαθήματος επίσημη ημερομηνία για την παράδοση των εργασιών η οποία δεν έχει τηρηθεί σχεδόν από καμία ομάδα (υπήρχε και μία στην οποία ήμουν εγώ και όντας συνεπείς και αγνοώντας συζητήσεις κάτω από το τραπέζι και άλλα αίσχη που γίνονται στο ΕΜΠ ως γνωστόν, σκοτωθήκαμε να είμαστε εντός διορίας), έχουν το ΘΡΑΣΟΣ , ενώ έχει τελειώσει το εξάμηνο, έχει παρέλθει η ημερομηνία παράδοσης, έπρεπε να εχει ήδη παραδοθεί βαθμολογία στη γραμματεία, να ανεβάζουν λινκ για να βοηθήσουν του καημένους τους φοιτητές που δυσκολεύονται με την οικονομική ανάλυση στο άσπεν. Λες και δεν είχαν κανει και τα προηγούμενα χρόνια οικονομική ανάλυση στο άσπεν, λες και δεν εχουμε πάρει την εργασία από το Νοέμβρη (άρα είχαμε 4 μήνες να κάνουμε την εργασία). Τεσπα, η κατάσταση αυτή του μαθήματος είναι τουλάχιστον αισχρή. Και δε φταίνε μόνο οι υπεύθυνοι του μαθήματος που είναι ένας προς έναν επιοικώς απαράδεκτοι, αλλά και οι ίδιοι οι φοιτητές που θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να έχουν διορίες που τους βολεύει αυτούς, που περίμεναν να τελειώσει η εξεταστική να αρχίσουν την εργασία και χαίρονται όταν τους δίνουν έτοιμα πράγματα στο πιάτο. Ειλικρινα αισθάνομαι αηδιασμένος από αυτό το μάθημα το οποίο δε μου προσέφερε απολύτως τίποτα. Η γνώμη αυτή δε βρίσκει πολλού σύμφωνους, αλλά τι να κάνουμε όπως έχει μάθει ο καθένας. Άλλοι σκοτώνονται να είναι συνεπείς και την πατάνε και άλλοι κερδίζουν επεκτάσεις σε προθεσμίες και τους χαρίζονται επιπλέον βοήθειες και όλα μέλι γάλα. Ντροπή και αίσχος. Αυτό μόνο.

Ο χρήστης KiritoShu έλαβε προειδοποίηση για αυτή τη δημοσίευση λόγω επιθετικού ύφους προς του συμφοιτητές του. - i griega

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anonymous την Σάβ 18 Μαρ 2017, 5:31 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

18
Όσες ομάδες επιλέξουν να εξεταστούν προφορικά στην εργασία του σχεδιασμού, μπορούν να επικοινωνήσουν με την κ. Ντόρα Δεληγιάννη (email: doradeliyiannii@mail.ntua.gr, τηλ. 2107723227) μέχρι την Παρασκευή 17, 14:00 ώστε να ενταχθούν στο πρόγραμμα για την εξέταση της Δευτέρας 20 Μαρτίου.
Ο ο,τινανισμός του μαθήματος συνεχίζεται ανελέητα.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

19
KiritoShu έγραψε:
Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Καθώς αρκετοί φοιτητές αντιμετωπίζουν πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν το Άσπεν για την κοστολόγηση του εξοπλισμού και της μονάδας, σας παραθέτουμε μια εναλλακτική δυνατότητα κοστολόγησης (με οδηγίες) η οποία παρέχει ελεύθερη πρόσβαση και η οποία συντάχθηκε για να σας εξυπηρετήσει:

costing.ipsen.ntua.gr

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη κ. Μελίνα Ψύχα (email: melpsycha@gmail.com ή στο 3129) η οποία και επιμελήθηκε για την προετοιμασία της.
Λοιπόν,
το μάθημα αυτό γίνεται όλο και πιο απαράδεκτο όσο περνά ο καιρός. Εκτός από το ότι έχει αναρτηθεί στο σάιτ του μαθήματος επίσημη ημερομηνία για την παράδοση των εργασιών η οποία δεν έχει τηρηθεί σχεδόν από καμία ομάδα (υπήρχε και μία στην οποία ήμουν εγώ και όντας συνεπείς και αγνοώντας συζητήσεις κάτω από το τραπέζι και άλλα αίσχη που γίνονται στο ΕΜΠ ως γνωστόν, σκοτωθήκαμε να είμαστε εντός διορίας), έχουν το ΘΡΑΣΟΣ , ενώ έχει τελειώσει το εξάμηνο, έχει παρέλθει η ημερομηνία παράδοσης, έπρεπε να εχει ήδη παραδοθεί βαθμολογία στη γραμματεία, να ανεβάζουν λινκ για να βοηθήσουν του καημένους τους φοιτητές που δυσκολεύονται με την οικονομική ανάλυση στο άσπεν. Λες και δεν είχαν κανει και τα προηγούμενα χρόνια οικονομική ανάλυση στο άσπεν, λες και δεν εχουμε πάρει την εργασία από το Νοέμβρη (άρα είχαμε 4 μήνες να κάνουμε την εργασία). Τεσπα, η κατάσταση αυτή του μαθήματος είναι τουλάχιστον αισχρή. Και δε φταίνε μόνο οι υπεύθυνοι του μαθήματος που είναι ένας προς έναν επιοικώς απαράδεκτοι, αλλά και οι ίδιοι οι φοιτητές που θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να έχουν διορίες που τους βολεύει αυτούς, που περίμεναν να τελειώσει η εξεταστική να αρχίσουν την εργασία και χαίρονται όταν τους δίνουν έτοιμα πράγματα στο πιάτο. Ειλικρινα αισθάνομαι αηδιασμένος από αυτό το μάθημα το οποίο δε μου προσέφερε απολύτως τίποτα. Η γνώμη αυτή δε βρίσκει πολλού σύμφωνους, αλλά τι να κάνουμε όπως έχει μάθει ο καθένας. Άλλοι σκοτώνονται να είναι συνεπείς και την πατάνε και άλλοι κερδίζουν επεκτάσεις σε προθεσμίες και τους χαρίζονται επιπλέον βοήθειες και όλα μέλι γάλα. Ντροπή και αίσχος. Αυτό μόνο.
Παραδόξως το κείμενο αυτό έχει μείνει ασχολίαστο. Αφενός η εργασία η οποία αναφέρεται προσωπικά θεωρώ για ένα μικρότερο εξάμηνο σε διάρκεια ήταν πολύ μεγάλος φόρτος για φοιτητές που μπορεί ακόμη και να δούλευαν ή δεν έιχαν αναλάβει παραδείγματος χάριν διπλωματική από κάποια έτη πριν ώστε να τελειώνουν και δεν είχαν μαθήματα του 9ου εξαμήνου περασμένα από περασμένα εξάμηνα (και καλά κάναν θεωρώ). Κάποιοι κατάφεραν και μείναν στη διορία που αναρτήθηκε εντέλει και μπράβο τους αλλά θεωρώ ότι είναι υπερβολικά κανιβαλιστικό να στρέφονται εναντίον της πλειοψηφίας που δεν μπόρεσε. Και εν πάσει περιπτώσει όχι όταν υπάρχει ως άτυπο δεδομένο ότι θα δοθεί παράταση και όλοι κινούνται με βάση αυτό. Η γνώση εδώ και 4 μήνες του ότι υπάρχει η εργασία δε λύνει το ότι το υλικό του μαθήματος το οποίο η εργασία αφορά δεν είχε προλάβει να διδαχθεί. Επίσης προσωπικά δεν ξέρω αν με απατά η μνήμη μου αλλά δε θυμάμαι ποτέ ως τωρα στη σχολή να χρειάστηκε να κάνω οικονομική ανάλυση στο Aspen. Και τυγχάνει η ομάδα μου να έχει ολοκληρώσει από παλιότερα το κομμάτι αυτό για το οποίο ανέβηκε η «επιπλέον βοήθεια» που αναφέρεται αλλά δε θα στρεφόμασταν ποτέ ενάντια στους συμφοιτητές μας που δεν πρόλαβαν. Πραγματικά θεωρώ ότι υπάρχουν πολλά ελαττώματα στο πως διεξήχθη εντέλει αυτή η εργασία αλλά ο ανταγωνισμός στους συμφοιτητές δεν νομίζω ότι είναι η λύση.

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

20
Η γνώση εδώ και 4 μήνες του ότι υπάρχει η εργασία δε λύνει το ότι το υλικό του μαθήματος το οποίο η εργασία αφορά δεν είχε προλάβει να διδαχθεί
Τι εννοείς να διδαχθεί η εργασία? Οι εργασίες δε διδάσκονται, διεκπεραιώνονται από αυτούς που αναλαμβάνουν να τις κάνουν. Το ότι τα εργαστήρια του μαθήματος ήταν σάπια και δεν προσέφεραν σχεδόν τίποτα από όσα θα χρειαζόσουν για την εργασία φαίνονταν από την αρχή που στο πρώτο φάγαμε μισή ώρα για να δούμε πως θα ανοίξει το ασπεν. Ήθελε ψάξιμο πολύ μόνος, κάτι το οποίο αν κάνεις από την αρχή λίγο λίγο και δεν το αφήσεις τελευταία στιγμή, βγαίνει με πολύ λιγότερο κόπο από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς.
Επίσης προσωπικά δεν ξέρω αν με απατά η μνήμη μου αλλά δε θυμάμαι ποτέ ως τωρα στη σχολή να χρειάστηκε να κάνω οικονομική ανάλυση στο Aspen
Εννοούσα σε προηγούμενα έτη που είχαν κάνει άσπεν και είχαν την οικονομική ανάλυση στο άσπεν.
ανέβηκε η «επιπλέον βοήθεια»
Δυστυχώς είμαι της άποψης ή όλοι από την αρχή ή κανείς. Το θεωρώ "άτιμο" να παρέχεις επιπλέον βοήθεια τελευταία στιγμή.
ανταγωνισμός στους συμφοιτητές δεν νομίζω ότι είναι η λύση
Δεν είναι από άποψη ανταγωνισμού τα σχόλια που έκανα στο ποστ. Περισσότερο αγανάκτησης να το πω, πικρίας να το πω, όπως θες χαρακτήρισέ το για το ότι σε αυτό το μάθημα δεν έχει τηρηθεί κανένα είδους fair play από καμία πλευρά. Και fair play όχι στα πλαίσια του ανταγωνσιμού, αλλά στα πλαίσια του ότι ο καθένας έλεγε ό,τι του κατέβει. Π.χ. εμάς ο υπεύθυνος μας μας είχε πει εξαρχής ότι η διορία είναι μια βδομάδα μετά την εξεταστική, άλλοι έλεγαν για παρανοϊκές κατ'εμε παρατάσεις. Επισης το πιο σαθρό κατ'εμε ειναι ότι πολλοί είχαν ντε φάκτο ότι δε θα την ξεκινήσουν μέσα στο εξάμηνο και θα ασχοληθούν μετά την εξεταστική.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα