[9ο] Συστήματα Αυτόματης Ρύθμισης (2014-15)

1
Εξαιτίας των χαμένων μαθημάτων θα γίνει την Παρασκευή το μεσημέρι, μετά από συνεννόηση στο μάθημα. Όσοι θα θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα θα πρέπει να πάνε στο πρωινό εργαστήριο της οικονομίας. Για λεπτομέρειες για την ώρα Θ βγει υποθέτω ανακοίνωση.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: [9ο] Συστήματα Αυτόματης Ρύθμισης (2014-15)

4
Όχι γιατί δεν βόλευε τους περισσότερους από εμάς αλλά και εκείνον (απόσο κατάλαβα) οπότε είπαμε να ξυπνήσουμε μια ώρα νωρίτερα την Παρασκευή (και να πάμε για Διοίκηση Έργων) και να το κάνουμε Παρασκευή για κάνα 3ωρο. :bleh:
Einmal ist keinmal

Re: [9ο] Συστήματα Αυτόματης Ρύθμισης (2014-15)

6
Μα πού ξέρεις πού θα έχει μάθημα? :bleh: Μπορεί να έχει Μεταπτυχιακό στους Μηχανολόγους (πέταξα κάτι άκυρο δεν έχω ιδέα πού είναι το μάθημα).
Συν το ότι όταν αποφασίσαμε η συνέλευση ήταν εν εξελίξει και δεν είχαμε στα υπόψιν το ότι θα γίνει αύριο Συνέλευση ;)
Hopefully, την Παρασκευή. :)
Einmal ist keinmal

Re: [9ο] Συστήματα Αυτόματης Ρύθμισης (2014-15)

7
Νομίζω πως δεν είπαμε μόνο για αυτή την Παρασκευή αλλά το ότι την Παρασκευή θα γίνονται οι αναπληρωσεις. Και όντως δεν έχει σε εμάς.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: [9ο] Συστήματα Αυτόματης Ρύθμισης (2014-15)

8
Ντα ντα από το site 'Την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 12.45 θα γίνει μάθημα αναπλήρωσης στα "Συστήματα Αυτόματης Ρύθμισης και Πληροφορικής (9ο Εξάμηνο)" στην αίθουσα 21'
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: [9ο] Συστήματα Αυτόματης Ρύθμισης (2014-15)

10
Βρήκα στο slideshare σημειώσεις του Παντελή Σοπασάκη σχετικά με τη ρύμιση στο χώρο κατάστασης (state space), νομίζω πώς θα φανεί χρήσιμο για το μάθημα.

P.S.
Το slideshare είναι πολύ καλό, αξίζει το κόπο μια περιήγηση
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding