Re: Πληροφορίες για τα μαθήματα επιλογής 8ου εξ.

12
Λοιπόν, σύνολο στην τάξη ναταν 15 ατομα. Οι μισοί φοιτητές, οι άλλοι μισοί καθηγητές. Για τα μαθήματα τώρα:

Τεχνική Καύσης και Αεριοποίησης
Την παρουσιάση έκανε ο Ζαννίκος. Ο Ανδρουτσόπουλος όχι πια αφού πήρε σύνταξη. Το μάθημα, για όσους τους αρέσουν τα μηχανολογικά και τα καύσιμα ίσως να τους αρέσει. Ο βαθμός προκύπτει από ένα θέμα (ατομικό αν δεν κάνω λάθος) που μετράει 25%, ενώ το υπόλοιπο από την εξέταση.

Διαχείριση και Έλεγχος Περιβάλλοντος
Το παρουσιάσε η Λοϊζίδου, παρουσία του Ζιώμα, ενώ έλλειπε η κα Χαραλάμπους λόγω υποχρεώσεων. Το μάθημα μου θύμισε επικίνδυνα περιβαλλοντική επιστήμη. Ο βαθμός αν και ειπώθηκε ότι προκύπτει τόσο από θέμα, αλλά και από τελική εξέταση από ότι κατάλαβα μάλλον είναι πιο ευμετάβλητο το σκηνικό. Δηλαδή με λίγα λόγια το ακροατήριο θα κρίνει το πως...

Σχεδιασμός Καθαρών Βιομηχανιών
Παρουσιάστηκε τελευταίο. Το μάθημα το κάνει την μία χρονιά ο Κοκόσης και την άλλη ο Βλυσίδης. Φέτος είναι η σειρά του Κοκόση. Ασχολείται με κρίσιμα σημεία λειτουργίας (αν κατάλαβα καλά) τα οποία ουσιαστικά είναι πως θα δουλέψω λίγο διαφορετικά την διεργασία μου, ώστε να είναι πιο ''καθαρή'', αλλά παράλληλα να μην τιναχθεί στον αέρα το εργοστάσιο. Δεν δουλεύει με πακέτα όπως το Aspen, αλλά σε γραφικό περιβάλλον (μάλλον διαγράμματα ροής εννοούσαν). Ο βαθμός/τρόπος εξέτασης είναι μάλλον μοιρασμένος ο τρόπος που προκύπτει (θέμα-εξέταση), αλλά είναι και αυτός μεταβλητός ανάλογα με το ακρωατήριο.

Τεχνολογία Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου
Παρουσιάσε ο Λόης. Το μάθημα θα το κάνει ο Καρώνης λογικά. Καύσιμα θύμισε απλά δίνει μάλλον λίγη περισσότερη βάση στο φυσικό αέριο, καθώς και στις παράπλευρες διυληστιριακές διεργασίες (π.χ FCC, HC) Έχει ένα θέμα που μετράει 50%, ενώ το υπόλοιπο 50% προκύπτει από την τελική εξέταση.

Υπολογιστικές Μέθοδοι Ανάλυσης και Σχεδιασμού
Το μάθημα θα έχει από ότι κατάλαβα δύο μέρη: θεωρία και εργαστήριο. Θα γίνεται απογευματόβραδα πριβέ για τους σκληρούς τύπους :razz: ASPEN είναι ουσιαστικά και προβλήματα σύγκλισης?, ενώ θα διδαχθεί ένα επιπλέον πρόγραμμα το GAMS. Ο βαθμός προκύπτει κατά 60% από μία (ομαδική) εργασία και 40% από την τελική εξέταση.

Βιοϋλικά
Το μάθημα ασχολείται με τα βιουλικά (u don;t say :razz: ) και τις εφαρμογές τους. Θα γίνει μία γενική ανασκόπηση με τα χρησιμοποιούμενα υλικά από ότι κατάλαβα. Ο βαθμός προκύπτει κατά 50% από ένα θέμα και κατά 50% από τελική εξέταση, ή αποκλειστικά από την τελική εξέταση για όποιον δεν θέλει να κάνει θέμα.

Περιβάλλον και Ανάπτυξη
Δεν παρουσιάστηκε

Αυτά. :razz:
ΚΩ.ΜΗΤ.Η.Σ και στους Χημικους Μηχανικους!

Δύο Φράσεις Προκαλούν Αληθινό Τρόμο: ''Κάναμε ό,τι μπορούσαμε..'' και ''ο Βύντρα Σεντράρει! :o ''

Re: Πληροφορίες για τα μαθήματα επιλογής 8ου εξ.

16
michalisfloyd έγραψε:Καλησπέρα

Τι έχετε να προτείνετε για μάθημα επιλογής 8ου από άποψης ελαχίστου φόρτου εργασίας?
Η Τεχνολογία Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου έχει 2 υποχρεωτικά υπολογιστικά ομαδικά θέματα (χωρίς έκθεση) και τελική εξέταση του ύφους της Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών του 7ου εξαμήνου, παρόμοιας ή λίγο αυξημένης δυσκολίας. Οι βαθμοί επίσης απ' ό,τι θυμάμαι είναι κάπως φειδωλοί, ενώ η ύλη καλύπτεται σε αρκετό βαθμό από την Τεχνολογία Καυσίμων και Λιπαντικών.
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.

Re: Πληροφορίες για τα μαθήματα επιλογής 8ου εξ.

17
Περιβάλλον και Ανάπτυξη!!! Είναι διατμηματικό και πραγματικά ανοίγει το μυαλό σου με τις εισηγήσεις και τις συζητήσεις που γίνονται και με τους καθηγητές που έρχεσαι σε επαφή!! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!

Το μάθημα περνιέται με δύο τρόπους:

1. Απαλλακτική εργασία που την κάνεις με φοιτητές από άλλα τμήματα και αξιολογείσαι με αρκετά καλό βαθμό!Προϋπόθεση αποτελεί να έχεις παρακολουθήσει σχεδόν όλες τις διαλέξεις,στις οποίες παίρνουν παρουσίες.
2. Με γραπτή εξέταση, όπου δεν υπάρχει ύλη και σύγγραμα,απλά σου δίνουν ένα περιβαλλοντικό θέμα της επικαιρότητας και σου ζητούν να γράψεις τα υπέρ και τα κατά.

Re: Πληροφορίες για τα μαθήματα επιλογής 8ου εξ.

18
michalisfloyd έγραψε:Καλησπέρα

Τι έχετε να προτείνετε για μάθημα επιλογής 8ου από άποψης ελαχίστου φόρτου εργασίας?
Εγώ είχα πάρει πέρσι Βιοϋλικά, αλλά δεν ήταν αντιπροσωπευτική χρονιά αφού η κ. Κουή έλειπε με άδεια, το μάθημα είχε αναλάβει η κ. Καραγιάννη και οι διαλέξεις γίνονταν κυρίως από τους παλιούς διδάσκοντες του μαθήματος που έχουν γράψει και τα βιβλία (κ. Αναστασοπούλου για παράδειγμα). Πέρσι μπορούσες να κάνεις και ένα βιβλιογραφικό θέμα που έπιανε 50% οπότε έφευγε μέρος του βαθμού από την τελική εξέταση.

Δύο (σχετικά μικρά) βιβλία είναι στην ύλη και οι έννοιες του μαθήματος για μένα δεν ήταν και πολύ δύσκολες. Θα το έλεγα μέτριας δυσκολίας το μάθημα, αν και τα θέματα της τελευταίας εξεταστικής που μπήκαν από την κ. Καραγιάννη ήταν πιο δύσκολα από άλλες χρονιές. Φέτος μπορεί να είναι πιο βατά.
Why is a raven like a writing desk?

Re: Πληροφορίες για τα μαθήματα επιλογής 8ου εξ.

20
Υπάρχει και το 'Υπολογιστικές Μέθοδοι Ανάλυσης και Σχεδιασμού' (πριν 2 χρόνια) το μάθημα είχε διαλέξεις και υπολογιστικό εργαστήριο (aspen και GAMS), δίνονται απαλλακτηκές εργασίες που σχτίζονται με το εργαστήριο, και τουλάχιστον στη χρονιά μου δεν ήταν κάτι το φοβερό σε δυσκολία και σου έμενε κάτι στο κομμάτι της βελτιστοποίησης. Αν θυμάμαι καλά σε εμένα ήταν 3 (1 ASPEN και 2 GAMS) παίζει να έχει αλλάξει ο αριθμός.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding