[3o] Ραδιοχημεία (2010-11) 1 από MaHaHoU Παιδιά γνωρίζει κανείς την ύλη του μαθήματος και γενικά αν έχει πει τίποτα η καθηγητρια πάνω στο θέμα εργασιών κοκ? Δυστυχώς αδυνατούσα να παρακολουθήσω και είμαι μεγαλύτερο εξάμηνο (Ελπίζω να το πόσταρα στο σωστό μέρος) この危うげな世界さえ 越えてゆけると 信じるだけ あなたと
Re: Ραδιοχημεία (2010-2011) 2 από madadayo δε νομίζω να βοηθήσω ιδιαίτερα μιας κ δεν παρακολουθώ φέτος, αλλά όταν παρακολουθούσα, οι εργασίες ήταν απαλλακτικές και δίνονταν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και η παρουσίασή τους είχε γίνει πριν την εξεταστική. ειδικά φέτος που ναι συμπιεσμένο μπορεί να χει δώσει κάποια παράταση... Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One
Re: Ραδιοχημεία (2010-2011) 3 από tim Εγώ που το παρακολούθησα, μας έβαλε μία εργασία 3-4 σελίδες που την παρουσιάσαμε στην "τάξη" (max 5 άτομα) και μέτραγε 60% του βαθμού..Και από ύλη βάζει ό,τι να ναι αλλά μας είπε να δώσουμε σημασία στις αντιδράσεις και στις μονάδες μέτρησης ακτινοβολίας.. People wishing to analyze nature without using mathematics just settle for a reduced understanding.
Re: Ραδιοχημεία (2010-2011) 4 από tim Εγώ που το παρακολούθησα, μας έβαλε μία εργασία 3-4 σελίδες που την παρουσιάσαμε στην "τάξη" (max 5 άτομα) και μέτραγε 60% του βαθμού..Και από ύλη βάζει ό,τι να ναι αλλά μας είπε να δώσουμε σημασία στις αντιδράσεις και στις μονάδες μέτρησης ακτινοβολίας.. People wishing to analyze nature without using mathematics just settle for a reduced understanding.
Re: Ραδιοχημεία (2010-2011) 5 από MaHaHoU Ευχαριστώ παιδια! Αμα δεν έχεις κάνει την εργασία???? Ήταν υποχρεωτική? この危うげな世界さえ 越えてゆけると 信じるだけ あなたと
Re: Ραδιοχημεία (2010-2011) 6 από tim Όχι,προαιρετική ήταν και μέτραγε 60% όπως σου είπα..Απλά επειδή και γω χρωστούσα το μάθημα από πέρσι που δεν το είχα παρακολουθήσει καθόλου, γενικά όποιος κάνει εργασία και δείξει ότι παρκολουθούσε το μάθημα(παρόλο που δεν αξίζει να χάσεις τις 2 αυτές ώρες από τη ζωή σου), έχει μία ειδική μεταχείριση και στις τελικές εξετάσεις.. People wishing to analyze nature without using mathematics just settle for a reduced understanding.
Re: Ραδιοχημεία (2010-2011) 7 από MaHaHoU γενικά όποιος κάνει εργασία και δείξει ότι παρκολουθούσε το μάθημα(παρόλο που δεν αξίζει να χάσεις τις 2 αυτές ώρες από τη ζωή σου), έχει μία ειδική μεταχείριση και στις τελικές εξετάσεις.. Δεν θα το σχολιάσω αυτό γιατί θα παρεξηγηθώ...Τίποτα δεν εχει αλλάξει πάντως τα τελευταία 4 χρόνια, διόλου περίεργο. Σ'ευχαριστώ πολυ tim για την βοήθεια この危うげな世界さえ 越えてゆけると 信じるだけ あなたと
Re: Ραδιοχημεία (2010-2011) 8 από tim Δεν χρειάζεται να το σχολιάσεις γιατί όλοι μας το ίδιο σκεφτόμαστε..Τίποτα και καλό κουράγιο μεθάυριο.. People wishing to analyze nature without using mathematics just settle for a reduced understanding.
Re: Ραδιοχημεία (2010-2011) 9 από tim Τα θέματα σήμερα κινήθηκαν στο κλασικό διαγώνισμα 30 λεπτών που βάζει η "διδάσκων" και από μνήμης ήταν: Πέμπτη 10/2/2011 Θέμα 1ο Εξηγείστε γιατί το πετρέλαιο δεν έχει καθόλου ραδιενεργό άνθρακα 14C, ενώ σε ένα νεαρό δέντρο ο λόγος άνθρακα προς άνθρακα 12C, 14C:12C είναι ίδιος με τον αντίστοιχο λόγο στην ατμόσφαιρα. Θέμα 2ο Ποιο φαινόμενο ανταγωνίζεται η εσωτερική μετατροπή? Θέμα 3ο Από ποιον παράγοντα εξαρτάται η αλυσιδωτή αντίδραση στους επιταχυντές? (Παίζει να μην θυμάμαι κάτι ακριβώς,αλλά το ζουμί αυτό ήταν) People wishing to analyze nature without using mathematics just settle for a reduced understanding.