Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

11
Τι σημαίνει ομαλή λειτουργία σχολής; Σημαίνει εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς ζωντανές πολιτικές διαδικασίες; Μάλλον σημαίνει το αντίθετο, γιατί οι ζωντανές πολιτικές διαδικασίες είναι κομμάτι της εύρυθμης λειτουργίας των πανεπιστημίων, σημαίνει ότι κάποιος δε βλέπει τη σχολή σα μαύρο κουτί εντός της κοινωνίας. Επομένως καλώς έγινε η συνέλευση του συλλόγου. Τι σημαίνει δημοκρατικές διαδικασίες; Σημαίνει κατεβαίνω σε μία συνέλευση και μετά γκρινιάζω για ότι προκύψει; Σημαίνει ότι ο σύλλογος είναι ζωντανός, δραστηριοποιείται, συζητάει, ξανασυζητάει, ξεπερνάει γόνιμα τις όποιες δυσκολίες και αποφασίζει με την αρχή της πλειοψηφίας όπου κάθε μέλος συμμετέχει ισότιμα (τοποθετείται, κάνει ερωτήσεις, ψηφίζει κλπ). Είναι κρίμα, όχι γιατί κάποιοι αντιλαμβάνονται ότι ένας αγώνας συνεχίζεται και κάποιοι συνεχίζουν τον αγώνα τους αλλά γιατί κάποιοι αντιλαμβάνονται τη ''δημοκρατία'' σαν απλά στιγμιότυπα ''ψεκάστε - σκουπίστε - τελειώσατε'' και επιθυμούν να μετατραπεί ο σύλλογος σε εκτελεστικό όργανο ''ψηφίζω μία φορά και τέλος, ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗΗΗΕΕΕΕ''... Και ακόμα να δω μία συζήτηση που να πιάνεται με το τι συμβαίνει, τι ν/σ είναι αυτό αλλά ακόμα μένουμε στο δίπολο του αποτελέσματος ''κατάληψη - ανοιχτή σχολή'' χωρίς να πιάνονται τα σκεπτικά που οδηγούν σε αυτή την αντιπαράθεση. Συλλυπητήρια και περαστικά στους ανοιχτοσχολάκηδες, καλό αγώνα στα παιδιά που σε πείσμα των καιρών την παλεύουν και αντιμάχονται.

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

12
Είχα πει δε θα ασχοληθώ σήμερα, αλλά λίγο έλεος.

Πολύ που νοιαστήκατε οι περισσότεροι παραταξιακοί που υποστηρίζετε κατάληψη για την παιδεία, το μέλλον σας και την ποιότητα σπουδών σας κλπ κλπ Απλά σας δίνει εντολή το κόμα και εσείς ακολουθείτε τυφλά. Αν σας ένοιαζε θα είχατε αντιδράσει στην αύξηση των εισακτέων, στην ίδρυση νεων τμημάτων, στο ότι τα ΤΕΙ γίναν ΑΕΙ. Αλλά εκεί τίποτα . Είχαμε υποτίθεται αριστερή κυβέρνηση και το κόμμα δε σας έδωσε γραμμή και κάτσατε σαν πρόβατα. Και τώρα θεωρείτε ότι πρέπει να κλείνετε το μαγαζάκι; Να ξέρετε ότι κανείς δε νοιάζεται που κλείνει το ΕΜΠ. Δεν το γνωρίζει κανείς εκτός του ιδρύματος. Είναι μία κινηση που πάει στο κενό. Ναι πηγαίνετε σε πορείες, αλλά ακόμα και αυτές είναι σε ώρες που δεν κάνουν αίσθηση. Αν είστε μάγκες καντε την πορεία 9 το πρωί που πάει ο κόσμος στη δουλειά ή κατά τις 5 που σχολάει για να κάνετε αίσθηση. Τις ώρες που τις κάνετε δεν αφορούν σχεδόν κανένα. Ακόμα και εκεί μια ανεπάρκεια.
Επίσης πραγματικά αν είστε τόσο αντιδραστικοί στα μέτρα γιατί δεν πάτε μία βόλτα από το Υπουργείο να το κλείσετε; Αλλά όχι μακριά από την ασφάλεια του ΕΜΠ αυτό. Δεν κοτάτε.

Επίσης κάτι ακόμα. Όταν υποτίθετε παραπονιέστε για θέματα της σχολής ανακυκλώνετε θέματα από πριν το 2012 (πολλάπλά συγγράματα -που τις περισσότερες φορές υπαρχουν διαθέσιμα σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή παραπάνω από όσα χρειάζονται -, τάχα μου δήθεν καθηγητική αυθαιρεσία - που ειδικά στη σχολή μας ειλικρινά ποιος είναι ο σκληρός καθηγητής η Δέτση, ο Τόπακας ή η Χαραλάμπους -τυχαία ονόματα-, δλδ λίγο έλεος ). Αλλά για κάτι πιο ουσιαστικό δε λέτε τπτ. Γιατί εκεί δεν έχετε γνώμη καθώς δεν έχετε επαφή με την πραγματικότητα. Αναπαράγετε μόνο απαρχαιωμένες αντιλήψεις που είναι γραμμή από ανωτέρους που σας κάνουν κατοίχηση.

Όλοι οι μη προπτυχιακοι, με τη μία ή την άλλη να ξέρετε θα τη βγάλουμε την άκρη. Να ξέρετε οι χαμένοι είστε οι προπτυχιακοί από το όλο θέμα. Γιατί κάθε τι που χάνεται ή συμπιέζεται είναι κάτι που μπορεί να σας χρειαστεί. Δεν είναι επιτυχία να γίνονται 7 τα υποχρεωτικά εργαστήρια των υλικών από τα 11. Ούτε επιτυχία είναι να περάσουν όλοι οι φοιτητές ένα μάθημα. Επιτυχία είναι να στρωθείτε και να πάρετε ό,τι μπορεί να σας δώσει αυτή η σχολής. Και δεν είναι ότι πρέπει να ασχοληθείτε μόνο με αυτήν. Μπορείτε να αναπτύξετε πολιτική και κοινωνική συνείδηση όση θέλετε. Αρκεί αυτή να είναι από γόνιμες συζητήσεις με άτομα που έχουν ψαχτεί μόνοι τους και όχι με αναμασημένες ιδέες που θα αναπαραγάγουν 5 άτομα σε μία συνέλευση και αν διαφωνείς με αυτά θα σε πουν και φασίστα.

Και κάτι ακόμα. Πετυχαίνω συχνα "καθηγητή̈́" (not sorry για τα εισαγωγικά , αλλά το μάθημά του ήταν αθλιο και τα 4 εξαμηνα που τον είχα και έκανε τα ίδια και τα ίδια. Αλλά για αυτόν δεν λέμε τπτ γιατί μας κάνει ένα επαναληπτικό μάθημα πριν την εξέταση και περνάμε όλοι . Τέτοιες παθογένειες δεν τις σχολιάζετε ποτέ στις συνελεύσεις) και μου λέει ότι δεν πρέπει να κάνουμε τόσες καταλήψεις με το κάθε τι αλλά στοχευμένα για συγκεκριμένα θέματα όταν έρθουν. Δυστυχώς δεν λαμβάνει υπόψιν ότι η κατάσταση με τις καταλήψεις έχει εκτροχιαστεί και χάνει και το νόημά της από όταν ήταν από τους μεγάλους φοιτητοπατέρες της σχολής και σιγόνταρε και αυτός τέτοιες καταλήψεις. . Δλδ σκεφτείτε ότι ακόμα και άτομο τάχα μου δήθεν αγωνιστής θεωρεί γελοία λίγο την κατάσταση που κλείνουμε κάθε τρεις και λίγο. Που φτάσαμε....
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

13
Και κάτι ακόμα. Όταν έρχονται 140 άτομα και ψηφίζουν ότι θέλουν να μείνει ανοιχτή σχολη μέχρι 1/11, δεν έχετε δικαιωμα να κάνετε πηθικιές και να το ανατρέπετε. Αλλά αν δε μας συμφέρει η δημοκρατία την κόβουμε και την ράβουμε στα μέτρα μας.

Επίσης φταίει και η ηγεσία της σχολής που δε λαμβάνει καμία θέση στα όσα γίνονται. Κανονικά θα έπρεπε να πει ότι δε γίνεται να αλλάζουν οι αποφάσεις κάθε τρεις και λίγο και να γίνεται μπ*****λο το πρόγραμμα ολονών μας.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

14
Μνήμη χρυσόψαρου ή επιλεκτική μνήμη; Το 2ο...
Ασχολείται ο σύλλογος με θέματα σχολής; Ναι και το γράψατε μόνοι σας όπως π.χ. με το Πρόγραμμα Σπουδών, με τα συγγράμματα, με τις πρακτικές, με συνάδελφο που δεν το δέχονταν να εγγραφεί γιατί δεν είχε ''σωστά'' έγγραφα πιο παλιά. Για καθηγητική αυθαιρεσία και μαζικά κοψίματα και στον Παπαθανασίου και στην Παππά και στο Μασαβέτα (καλά πως σας γλέντησα με αυτό) έχουν γίνει κινητοποιήσεις, αν ένας κόσμος δε θέλει να στιγματιστεί ή δε θέλει να τα χαλάσει με τους καθηγητές του και θέλει να πάρει συστατικές από τον κο Πρύτανη ας μη στρουθοκαμηλίζει και ας μην ψεύδεται.
Έχει νόημα η κατάληψη; Ποιος το μαθαίνει;
Φίλτατοι, αν δεν είχε νόημα γιατί η κατάθεση του ν/σ έχει πάει πίσω 2 μήνες και πάει για αναβολή; γιατί οι διαδηλωτές δέχονται hadshots με κρότου λάμψης; γιατί ο κος Πρύτανης βγάζει εμετικές ανακοινώσεις (θέλετε θέση σχολής και ήδη έχει πάρει ο πρύτανης ΞΥΠΝΑΤΕ ΩΡΕ!). Η ιστορία με τις καταλήψεις και τις κινητοποιήσεις πάει καλά και αποδεικνύεται μέρα με τη μέρα. Και επειδή αποκαλείτε συριζαίους το κίνημα πετώντας λάσπη και πέρυσι καταλήψεις είχαμε για και για την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ καταλήψεις είχαμε, μην πετάτε λάσπη στον ανεμιστήρα κύριοι. Όταν τις παίζαμε με το ΣΥΡΙΖΑ πάλι πλαίσιο ανοιχτή σχολή - ελευθερία κατεβάζατε κύριοι, ΜΑΖΕΥΤΕΊΤΕ ΚΥΡΙΟΙ! Η ανοιχτή Σχολή με κινητοποίηση την ίδια μέρα και μη συμμετοχή σε αυτή σημαίνει ''όλα καλά λειτουργούμε κι έτσι, μπράβο καλή κυβέρνηση, ραπίστε μας λίγο παραπάνω, τι ν+2, ν-2 να βγουν οι αριστουχοι''...
''Επίσης πραγματικά αν είστε τόσο αντιδραστικοί στα μέτρα γιατί δεν πάτε μία βόλτα από το Υπουργείο να το κλείσετε; Αλλά όχι μακριά από την ασφάλεια του ΕΜΠ αυτό. Δεν κοτάτε.'' Μάνμου, 4 φορές το είχαμε καταλάβει πέρυσι, εξοχικό το είχαμε κάνει, όχι άλλες παπάτζες πλιζ...
Τώρα για τους αγωνιστές καθηγητές που τα παράτησαν και λογικά αναφέρεσαι στον κο Ζ. Δε θα αναφερθώ συγκεκριμένα στο Ζ. ούτε στη Μ. που ήταν αγωνίστρια στο Πολυτεχνείο και δεν έγινε βουλευτής με τη ν.δ. εξαιτίας σκανδάλου, θα πω πως ο καθένας ανάλογα με την περίοδο και με το που βλέπει τα συμφέροντά του είτε αγωνίζεται είτε ενσωματώνεται. Πόσο μάλλον αν έγινες κρατικός λειτουργός π.χ. καθηγητής και συνομιλείς και με υπουργεία ή ακόμη πιο απλά αν θες να κάνεις τα ερευνητικά σου και σου τη χαλάνε. Πιο σιχαμερό δείγμα ανθρώπων δεν υπάρχει, γιατί στον αγώνα που συμμετείχαν δε διδάχτηκαν τίποτα ή επέλεξαν να τα διαγράψουν όλα και τώρα το παίζουν προδομένοι...
Υ.Γ. Όλα αυτά γράφονται από απόφοιτο άνεργο, αποτυχημένο στα μάτια των πολλών αλλά σίγουρα όχι υποψήφιο βουλευτή. Ανοίξτε τα στραβά σας και δείτε ποιοι κάνουν πιαριλίκια και μετά θα μπουν βυσματικά σε δουλειές. Προφανώς δεν αναφέρομαι στους προλαλήσαντες, αυτοί άνοιγαν τη σχολή μαζί τους για να απολυθούν οι διοικητικοί και τώρα κουνάνε το δάκτυλο, pathetic...

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

15
Για τον Μασαβέτα θυμηθήκατε λίγο πτιν την τελευταία χρονιά του να ξυπνήσετε. Άλλος έχει μήνμη χρυσόψαρου.
Για το πρόγραμμα σπουδών, το μόνο που καναν τα εαακ ήταν απλά να εμποδίσουν τις αρχικές αλλάγές χωρίς κάποια ουσιαστική αντιπρόταση και να μείνει μετά ένα πρόγραμμα σπουδών περίπου ίδιο με το παλιό. Νίκη το θεωρούμε αυτό;;

Επίσης πως γίνεται να έχει πάει το νομοσχέδιο δύο μήνες αναβολή ενώ οι κινητοποιήσεις είναι τον τελευταίο ένα μήνα; Κάτι δεν κολλάει στην όλη λογική σου.

Το είχατε καταλάβει με διάρκεια όπως με τις καταλήψεις το υπουργειό? ή πήγατε λίγο απέξω και γεια σας?

Τώρα για κανέναν κύριο Ζ. δε μιλάω ούτε για κυρία Μ.

Όσο για το ανοίγουν τη σχολή για να απολυθούν οι διοικητικοι... Γελάω απλά........
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος KiritoShu την Πέμ 31 Οκτ 2019, 9:17 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

16
Υπαρχει περίπτωση αναβολή του νομοσχεδίου δηλαδη; Πότε θα εχουμε σιγουρη απάντηση;
Ευχαριστω.
Αν δεν αναβληθεί τελικά θα γινονται εξτρα εξεταστικες για τους παλιους φοιτητες; Και ποτε πέφτουν αυτες οι εξεταστικες ξέρει κανεις;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος etsi την Πέμ 31 Οκτ 2019, 12:16 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

17
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί σίγουρα κι άλλος αγώνας. Άλλωστε συζητούσαν να τον περάσουν από το καλοκαίρι με κλειστές σχολές, όπως π.χ. με το άσυλο άρα ποιός τους σταματάει από το να το περάσουν π.χ. τα Χριστούγεννα; Αυτά είναι θέματα συσχετισμών, όσο μαζικοποιούνται οι κινητοποιήσεις και πληθαίνουν οι καταλήψεις τόσο θα το σέρνουν μέχρι να το μαζέψουν.

Για το Μασαβέτα και το μαζικό του κόψιμο είχαν γίνει κινητοποιήσεις πριν εισέλθουμε εγώ κι εσύ στη σχολή φίλτατε, ρώτα και κανά διδακτορικό, κανά καθηγητή που κάνεις παρέα, κάτι θα θυμάται.

Το νομοσχέδιο συζητιέται από το καλοκαίρι, είχαν γίνει κινητοποιήσεις και για το άσυλο, δες και κανά άλλο σάιτ εκτός από το protopsema.gr, μίλα και σε κανάν άνθρωπο της σχολής σου που να μην είναι λέκτορας και πάνω, γενικά κατέβα από το σύννεφο που σε ανεβοκατεβάζει σαν τον elevator thanasis antetokounbo στην πραγματικότητα και σε ξαναχώνει σε ένα εργαστήριο, κρίμα...

Υπουργείο Παιδείας: https://www.youtube.com/watch?v=DkOAAPUofAI
https://www.youtube.com/watch?v=DVni_2roetQ
https://www.youtube.com/watch?v=1lZH7fAnHmI
Το αποκαλούμε και εξοχικό
Τώρα για το πρόγραμμα σπουδών που και σε 2 κύκλους θα έσπαζε και ούτε τρόφιμα θα είχαμε και μχδ μφδ ενα μάθημα το καθένα και ξέχωρα τα εργαστήρια σα μάθημα σε κακή λογική θα είχαμε και δεν πέρασαν και γενικά άλλαξε το πρόγραμμα σπουδών. Κατηγόρησε το σύλλογο ευθέως για τις αποφάσεις που κι εσύ νομιμοποίησες με την παρουσία σου στη γενική συνέλευση, μην κατηγορείς τα εαακ που στο τέλος της ημέρας και στοιχεία της πρότασής σας θα έβαζαν αν περνούσε το δ.σ. που απέρριψαν οι υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις αν θυμάσαι καλά... Μνήμη χρυσόψαρου ξανά συνάδελφε;;; Λύσε κανά σταυρόλεξο, βοηθάει
Καλημέρα, καλή επιστημονική έρευνα στο διδακτορικό σας

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

18
i griega έγραψε:
siozero έγραψε:Μνήμη χρυσόψαρου ή επιλεκτική μνήμη; Το 2ο...
Για καθηγητική αυθαιρεσία και μαζικά κοψίματα και στον Παπαθανασίου και στην Παππά και στο Μασαβέτα (καλά πως σας γλέντησα με αυτό) έχουν γίνει κινητοποιήσεις,
Αχ πόσο γλεντήθηκα! Αχ πόσο με αποστόμωσες! Πω πω τι βλακεία μου να μιλήσω... δε θα το ξανακάνω...

Εκεί φαίνεται η καθηγητική αυθαιρεσία! Στα μαζικά κοψίματα. Γιατί αυτό σας ενδιαφέρει, να περάσετε το μάθημα στο τέλος της ημέρας. Και άμα γίνει λίγο ντόρος, γίνονται και μαζικά περάσματα και κλείνουν και στόματα. Καθηγητική αυθαιρεσία εκτός από το να βάζει κάποιος δύσκολα θέματα επειδή έχει πετριά και να μην περνάει κόσμος είναι και αυτός που δεν πατάει στο μάθημα, είναι αυτή που δε γνωρίζει το αντικείμενό της και αντιγράφει τις σημειώσεις της στον πίνακα, είναι αυτός που έρχεται στο μάθημα και προβάλει στον προβολέα ένα αρχείο word και κάνει scroll, είναι αυτός που προσβάλλει τους φοιτητές και τους συνεργάτες του την ώρα του μαθήματος, δεν κάνει μάθημα και λέει απλά ιστορίες περί ανέμων και υδάτων και είναι και αυτός που βάζει μια παράλογα μεγάλη εργασία, αργεί να βγάλει αποτελέσματα και καθυστερεί κάποιον φοιτητή που περιμένει να πάρει τη βαθμολογία του για να τη στείλει σε ένα μεταπτυχιακό.

H λύση για όλα αυτά είναι αξιολόγηση και έλεγχος, αν δεν κάνεις τη δουλειά σου πρέπει να αλλάζεις δουλειά ειδικά αν η θέση σου είναι αυτή του διδάσκοντα και σου επιτρέπει να διαμορφώνεις ή να αλλοιώνεις συνειδήσεις. Αλλά δε σας αρέσει, προτιμάτε να κάνετε τσαμπουκά κατά καιρούς και να διαιωνίζεται το πρόβλημα, παρά να λυθεί μια για πάντα. Αλλά έλεγχος στο προσωπικό ίσως σημαίνει έλεγχος και στο αν οι φοιτητές είναι εντάξει ως προς τις υποχρεώσεις τους, και αυτό δε σας συμφέρει. Pathetic... Όλα είναι ένα παιχνίδι εντυπώσεων, φαντάζομαι εν μέρει και αυτή η συζήτηση.

Ίσως σε κάτι να συμφωνούμε, ανοιχτή ή κλειστή Σχολή, καθημερινά προβλήματα στη Σχολή καλώς ή κακώς λύνονται στη συνέλευση παρόλες τις παθογένειες που έχει. Να πηγαίνετε να ψηφίζετε και αν κάτι δε σας αρέσει να το αλλάξετε, και αν κάποια απόφαση καταπατάται με γελοίες προφάσεις να κάνετε φασαρία.
Ένα παράδειγμα είναι τα μαζικά κοψίματα, όταν έγινε σεξιστικός λόγος από ένα καθηγητή (μου διαφεύγει το όνομα) έγιναν κινητοποιήσεις και αυτός πήρε τα μπογαλάκια του και θεωρητικά επιστρέφει σε ένα εξάμηνο. Όταν γινόταν διακρίσεις σε καλούς και κακούς φοιτητές με παρουσίες από καθηγητή φυσικής έγινε παρέμβαση και σκίστηκε το συγκεκριμένο χαρτάκι. Μαζί σου για την αξιολόγηση αλλά ένα έγγραφο που το δίνεις στη γραμματεία και αυτή στον καθηγητή και αυτός στον κάδο ανακύκλωσης πείτε μου να ξέρω πόσους καθηγητές έχει αλλάξει... Θα δοθεί η δυνατότητα να αξιολογηθούν οι καθηγητές μέσω των φοιτητών; Το ίδιο κράτος που τους διόρισε για να του κάνουν τα θελήματα θα τους διώξει; ΟΧΙΙΙΙΕΕΕΕΕΕ. Για αυτό η ενδεδειγμένη λύση είναι να παίρνουν οι φοιτητές την κατάσταση στα χέρια τους, ας μην ισοπεδώνουμε τις κινητοποιήσεις λες και είναι ούγκαμπούγκα - τραμπουκισμοί. Έχουν γίνει και κινητοποιήσεις π.χ. στον Κοκκώση για να δώσει παραπάνω χρόνο στην εκπόνηση του aspen.
Υ.Γ. Αν θέλετε να υπάρχει σοβαρή αξιολόγηση μέσω γραπτής εξεταστικής και παπαγαλίας και όχι πρακτικής να το κοιτάξετε. Δε μαθαίνεις τη δουλειά στο Πολυτεχνείο (απλή εμπειρία πρακτικής), στο Πολυτεχνείο μαθαίνεις τη μεθοδολογία για να επιλύεις τα προβλήματα της παραγωγής και αυτό με στρεβλώσεις αλλά άλλου παπά ευαγγέλιο...
Καλημέρα

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

19
etsi έγραψε:Υπαρχει περίπτωση αναβολή του νομοσχεδίου δηλαδη; Πότε θα εχουμε σιγουρη απάντηση;
Ευχαριστω.
Αν δεν αναβληθεί τελικά θα γινονται εξτρα εξεταστικες για τους παλιους φοιτητες; Και ποτε πέφτουν αυτες οι εξεταστικες ξέρει κανεις;

Και εδώ πέρα συνοψίζεται το πρόβλημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προβληματιζόμαστε μόνο πότε θα γίνουν εξεταστικες, όχι αν θα λειτουργήσει σωστά το ίδρυμα τις άλλες περιόδους.....
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Συνέλευση Φ.Σ. 30/10/2019

20
KiritoShu έγραψε:
etsi έγραψε:Υπαρχει περίπτωση αναβολή του νομοσχεδίου δηλαδη; Πότε θα εχουμε σιγουρη απάντηση;
Ευχαριστω.
Αν δεν αναβληθεί τελικά θα γινονται εξτρα εξεταστικες για τους παλιους φοιτητες; Και ποτε πέφτουν αυτες οι εξεταστικες ξέρει κανεις;

Και εδώ πέρα συνοψίζεται το πρόβλημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προβληματιζόμαστε μόνο πότε θα γίνουν εξεταστικες, όχι αν θα λειτουργήσει σωστά το ίδρυμα τις άλλες περιόδους.....
Με αυτες τις απαντήσεις χάνεις όποιο δίκιο σου! Εσυ μου φαινεται κοιτας μονο την πάρτη σου και δεν σε νοιάζει τίποτα άλλο. Και δήθεν σε νοιάζει η εύρυθμη λειτουργία της σχολής. Με ξέρεις προσωπικά για να κρίνεις;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος etsi την Πέμ 31 Οκτ 2019, 1:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.