Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Έχεις όντως δικαίωμα να κλείνεις τη σχολή με κατάληψη; οεο;

1
Λοιπόν αυτά που θα γράψω μάλλον θα πέσουν στον βρόντο, αλλά δε βαριέσαι ρε φίλε. Εφόσον όσοι είμαστε στη σχολή και δεν είμαστε προπτυχιακοί και απλά βρισκόμαστε προ τετελεσμένων γεγονότων γιατί 65 άτομα το αποφασίζουν, ας τοποθετηθώ εδώ.

Ας ξεκινήσουμε από αυτό. Την περασμένη βδομάδα μια "πλειοψηφία" 65 ατόμων αποφάσισε πενταήμερο. Ένα πλαίσιο ψηφίστηκε από 65 άτομα τα οποία αποφάσισαν για 1000+ φοιτητές, πόσους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς, καμια 50ρια καθηγητές,, καμιά 60ριά διοικητικών υπαλλήλων, καμια 10ριά ατόμων που δουλεύουν στο κυλικείο, καμιά 10ρια καθαρίστριες καθώς και μεταδιδακτορικούς ερευνητές. Ώπα..... Ζυγίστε τα λιγο. Κάτι δεν πάει λίγο λάθος; Τόσοι άνθρωποι στη σχολή που δεν έχουν καν λόγο στα γεγονότα. Και μετά μιλάμε πλειοψηφία;

Ποιοι συνδράμουν σε αυτην την κατάσταση; Οι ομάδες που έχουν ένα μεριδιο ευθύνης είναι παραπάνω από 1 εδώ.
1. Οι φοιτητές που μένουν άπραγοι και αφήνουν τους άλλους να αποφασίζουν για αυτούς χωρίς αυτούς
2. Καθηγητές, διοικητικοί, κοσμητεία που δέχονται παθητικά την κατάσταση. Για αυτούς ο μισθός μια χαρά θα τρέξει, άρα γιατί να μην ανεχτούν την κατάσταση;

Ποιοί βγαίνουν ζημιωμένοι:
1. Οι ίδιοι οι φοιτητές, γιατι θα τρέχουν και δε θα φτάνουν. Το ζήτημα δεν είναι η εξεταστική. Είναι να αποκτήσουν ένα ισχυρό πτυχίο μέσα από μία ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία. Το πτυχίο δεν το καθορίζει ούτε το αν είμαστε εξισωμένοι με ΤΕΙ ούτε με κολλέγια. Ο εργοδότης θα πάρει αυτόν που θα του κάνει τη δουλειά σωστά και θα έχει και 5 γνώσεις.
2. Οι φοιτητές που κάνουν πειραματικές διπλωματικές και θέλουν να τελειώσουν. Πρέπει να βάλει ο άλλος πειράματα που έχουν τον παράγοντα του χρόνου μέσα και δυσκολεύονται να δουλέψουν υπο τέτοιους όρους. Έχει κανείς δικαίωμα να τους καθυστερήσει, να κρατήσει παραπάνω και να μην τελειώσουν να πάνε να βρουν καμιά δουλειά; Μάλλον όχι
3. Διδακτορικοί και ποστ ντοκ. Αφενός πάει η δουλειά τους πίσω, αφετέρου αν κάνουν επικουρικό έργο θα πρέπει να φτιάξουν και τα προγράμματα τους για να χώσουν τις αναπληρώσεις μετα.
4. Κυλικείο. Προκαλείται ζημία σε μία επιχείρηση. Σας φταίνε οι εργαζόμενοι εκεί; Δε νομίζω

Ποιοι βγαίνουν κερδισμένοι από μία κατάληψη;
1. 8 χρόνια σε αυτό το ίδρυμα προσπαθώ να καταλάβω. Θα σου πουν για το 2012. Θα απαντήσω τι κερδίθηκε τότε ακριβως; Απλά λίγο μετά άλλαξε κυβέρνηση και καήγησε το νόμο Διαμαντοπούλου. Όσο πρόλαβε εφαρμόστηκε. Το 2013 δεν ήταν οι καταλήψεις των φοιτητών το μέτρο πίεσης αλλά ότι δε λειτουργούσε καμία διοικητική υπηρεσία. Πιο αποτελεσματικό θα ήταν μια κατάληψη στο υπουργείο παιδείας, λέω εγώ τώρα, παρά σε ένα κτίριο στου Ζωγράφου που δε νοιάζει κανέναν.

Τώρα για τις διεκδικίσεις που αναγράφονται στο πλαίσιο στις τελευταίες συνελεύσεις:

1. Επαναφορά του πολλαπλού συγγράμματος: Ας μην κοροϊδεύομαστε, στα περισσότερα μαθήματα ένα συγγραμμα παίρνουμε και απλά κοσμεί τη βιβλιοθήκη.
2. Παροχή των απαιτούμενων υλικών για διεξαγωγή εργασιών στην σχολή: Σε ποιο μάθημα χρειάζεται κάτι που δεν παρέχεται; Κάντε διαμαρτυρια στον κοσμητορα για κάτι τέτοιο αν όντως ισχύει
3. Να αποσυρθεί ο νόμος Γαβρόγλου, Διαμαντοπούλου κλπ: Δλδ και ποιο νόμο να κρατήσουμε; Της ζούγκλας;
4. Καταργηση του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό: Οκ μας αφορά ως μελλοντικούς εργαζόμενους, αλλά δε νομίζω ότι έχει κανείς στη σχολή αυτή τις γνώσεις να προτείνει κάτι. Το απλά αντιτίθεμαι σε ένα νόμο χωρίς αντιπρόταση τι νόημα έχει;
5. Αύξηση του διδακτικού προσωπικού και των διοικητικών υπαλλήλων: Έχετε εικόνα του αριθμού, ειδικά των ΕΔΙΠ , της Σχολής μας συγκεκριμένα; Do the math again.
6. Αύξηση χρηματοδότησης αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό: Ωπα ρε. Και αν θέλει κάποιος ιδιώτης να συνεργαστεί και να δώσει λεφτα; Τι όχι εκεί; Χρήμα ιδιώτη τζιζ κακα; Το πανεπιστήμιο δεν πρέπει να εξαρτάται μόνο από το κράτος. Πρέπει να βρίσκει συνεργατες παντού έτσι ώστε να λειτουργεί και να εξελίσσεται πάντα.
7. Όχι στην εντατικοποιηση - αυταρχικοποίηση των σπουδων: Σε ενδιάμεσες εξετάσεις αν δε θέλετε δεν πάτε, δε σας υποχρεώνει κανείς. Επίσης όσες φορές προϋποθέτεται κάποια εργασία ή κάτι για να δώσεις ένα μάθημα, σχεδόν πάντα βοηθάει και βαθμολογικά και σε λίγοτερο φόρτο εργασίας διαβάσματος στην τελική εξέταση.
8. Όχι πιστώτικές μονάδες κλπ: Ναι... αν όλα τα υπόλοιπα πανεπιστήμια του κόσμου λειτουργούν έτσι, εμείς πώς θα προχωρήσουμε αν δεν δράσουμε ομοιως; Δλδ θα θες να πας για ένα μεταπτυχιακό εξω (ναι σε εσένα που φωνάζεις για δημόσια δωρεάν παιδεία αλλά θα σκάσεις 10000 λίρες στην Αγγλία για μεταπτυχιακό) πώς ακριβώς θα σε δεχτούν αν δεν έχεις το ίδιο σύστημα με αυτους;
9. Επανακατοχύρωση του ασύλου: Έχουμε 2019... Όχι απλά ο καθένας έχει ελευθερία λόγου παντού. Δλδ ποιος εμποδίζεται να εκφραστεί σε πανεπιστήμια και χρειάζεται νόμο.. Α ναι, όποιος δε συμφωνεί με ορισμένες ομάδες.
10. Τώρα για τα κατάργηση των ΜΑΤ, όχι μπαρες σε τρένα, Μείωση ωρών εργασίας, όχι στο ΝΑΤΟ , όχι στο να φοράμε το βρακί μας ανάποδα, ε δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι. Μπορείς να πας σε μία αντιστοιχη πορεία και να μην παίρνεις παραμάζωμα και όλους τους άλλους. Δε συμφωνείς; Όχι αλλά τι να κάνουμε.

Ξέρω δε σε έπεισα, αλλά ελπίζω ότι μπορεί να έπεισα κάποιον που θα κάθοταν στον καναπέ του άπραγος είτε να παει να ψηφίσει στη συνέλευση αν είναι προπτυχιακός φοιτητής, ή να μην ανεχτεί με τόση επιοικεια αυτήν την κατάσταση αν είναι διοικητικά ανώτερος.

Αυτά. νοτ σορρυ φορ δε λονγκ ποστ.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Έχεις όντως δικαίωμα να κλείνεις τη σχολή με κατάληψη; οεο;

2
Αποδόμηση

Ποιοί βγαίνουν ζημιωμενοι
1) στον ελληνικό κοινωνικό σχηματισμό οι δουλειές βρίσκονται κυρίως με γνωριμίες και κονέ, εξού και υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι με μεταπτυχιακά διδακτορικά κτλ που βρίσκονται σε χαμηλότερες μισθολογικα θέσεις από ανθρώπους που χουν μόνο πτυχίο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ξέρω πτυχιούχο με μέτριο βαθμό πτυχίου που βρήκε κακοπληρωμένη δουλειά στην Βουλγαρία μέσω του περιπτερά του επειδή το αφεντικό ήθελε <<μηχανικό από τα δυτικά προάστια>>.
2)όταν κάποιος κάνει διπλωματική εργασία σε τρόφιμα βιοτεχνολογία και αν δεν μπει μέσα να κάνει την δουλειά του θα καταστραφεί όλη η δουλειά μηνών, αφήνεται να μπει
4) είναι επιλογή του ίδιου του κυλικείου να μην ανοίγει μια χαρά του επιτρέπεται να ανοίξει άμα θέλει και μπορούν να πάνε φοιτητές από τις άλλες σχολές ή όσοι είναι στην κατάληψη και έχουμε γνωρίζουμε ότι οι εργαζόμενοι του κυλικείου δεν χάνουν λεφτά στις καταλήψεις

Re: Έχεις όντως δικαίωμα να κλείνεις τη σχολή με κατάληψη; οεο;

3
Αποδόμηση 2

1) μαθήματα που άνετα χρειάζονται 2ο σύγγραμα: χημική κινητική κ ηλεκτροχημεια, ηλεκτρομηχανολογικος. Επίσης αυτή την στιγμή δεν δίνεται ούτε ένα ευρώ στο ίδρυμα για να τυπώσει κίτρινα βιβλία σε πολλά μαθήματα που είναι απαραίτητα κ απλά αναρτώνται ηλεκτρονικά πχ μχδ
2) ρόμπες που στα προηγούμενα έτη δεν έχουν δωθεί κ τώρα αυτοί οι φοιτητές έχουν πρόβλημα στα εργαστήρια τροφίμων και καυσίμων.
3) όταν κάποιος νόμος είναι καλός(αναλύεται στα πλαίσια το γιατί) ζητάς να πέσει δεν κάνεις εκπτώσεις στην ίδια σου την ζωή
4) δεν χρειάζονται γνώσεις για να καταλάβεις ότι οι συντάξεις πείνας είναι κακές
5) κόβονται εργαστήρια στα μχδ κ μφδ επειδή δεν υπάρχει ποιος να τις κάνει και οι φοιτητές στοιβάζονται στα αμφιθέατρα βλ σχέδιο και πολλά άλλα
6)κανείς δεν δίνει χρήματα απ' την καλή του την καρδιά αλλά επιζητά το κέρδος (βλ πλαίσιο για περαιτέρω πληροφορίες)
7)έχει μπει εργαστήριο θερμοδυναμικής και στο 3ο εξάμηνο έχεις 3 υποχρεωτικά εργαστήρια την βδομάδα. Επίσης παίζουν φουλ μαζικά κοψίματα.
Για 8,9,10 δείτε πλαίσιο θέλει υπερβολικα μεγάλη ανάλυση

Re: Έχεις όντως δικαίωμα να κλείνεις τη σχολή με κατάληψη; οεο;

4
Ως αντιπαράδειγμα για αυτην με το περίπτερο, εμένα όσοι φίλοι μου έψαξαν δουλειά με το βασικό τους πτυχίο αμέσως βρήκαν. Ορισμένοι μια χαρά δουλειες και άλλοι παράτησαν τη δουλειά που είχαν και βρήκαν άλλη. Χημικοί μηχανικοί πάντα σε αντικείμενο χημικού μηχανικού.

Αυτό για τα τρόφιμα και τη βιοτεχνολογία, άλλα έμαθα. Οτι τραμπουκίσατε τη βιοτεχνολογία, την οργανική και τα τρόφιμα αυτές τις μέρες. Ψέματα μου είπαν?

Το κυλικείο να ανοίξει να πουλήσει σε ποιον? Στους 5 νοματαίους που θα είστε στην κατάληψη. Οι υπάλληλοι μπορεί να πληρώνονται, αλλά αυτός που έχει το κυλικείο και τους πληρώνει, κάποια στιγμή αν συνεχιστεί η κατάληψη μπορεί να μην είναι σε θέση να συνεχίσει να κάνει το ίδιο



Χημική κινητική ηλεκτροχημεία παίρνετε ηλεκτορονικά 2 βιβλία του Καραντώνη ένα για το κάθε κομμάτι, παίρνετε από τον Εύδοξο το βιβλίο της Κολουμπή και από εκδόσεις ΕΜΠ του Χανδρινού για κινητική. Μας δουλεύεις?
Για ηλεκτρομηχανολογικό νομίζω υπήρξαν κάτι σημειώσεις στο ίντερνετ.

Στα εργαστήρια καυσίμων και τροφίμων απαιτούνται ρόμπες? Από πότε?

Επίσης αν έχουν έλλειψη στα εργαστήρια των ΜΧΔ και των ΜΦΔ μπορούν να αξιοποιήσουν ΕΔΙΠ και από άλλους τομείς, που στους άλλους τομείς δε βρίσκουν ώρες να καλύψουν. Ανακατονομή του ήδη υπάρχοντος προσωπικού δεν κάνει κακό.

Ναι κανείς δε δίνει χρήματα από την καλή του την καρδία, αλλά αν μία συνεργασία συμφέρει και τις δύο πλευρες, να την αρνηθούμε πάλι? Μηχανικός θα βγεις υποτίθεται από εδώ μέσα. Στον ιδιωτικό τομέα θα βρεις δουλεια

Ναι μπήκε εργαστήριο Θέρμο. Ε και? αν το κάνεις μετά θα σου είναι πολύ πιο εύκολο να περάσεις το μάθημα και θα μάθεις και 2 πράγματα παρπάνω. Μαζικά κοψίματα εννοείς τη μία φορά στη γραμμική άλγεβρα? γιατί περισσότερο κατανομές γίνονται σε αυτήν τη σχολή για να περάσει ο κόσμος μαθήματα παρά προσπάθεια για να κοπούν μαζικά.


Για το 3 και 4 του 2ου ποστ σου δε θα μπω καν στον κόπο. Αερολογίες μπορεί να λεμε και οι 2 επ άπειρον
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Έχεις όντως δικαίωμα να κλείνεις τη σχολή με κατάληψη; οεο;

5
alexl789 έγραψε:Αποδόμηση

Ποιοί βγαίνουν ζημιωμενοι
1) στον ελληνικό κοινωνικό σχηματισμό οι δουλειές βρίσκονται κυρίως με γνωριμίες και κονέ, εξού και υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι με μεταπτυχιακά διδακτορικά κτλ που βρίσκονται σε χαμηλότερες μισθολογικα θέσεις από ανθρώπους που χουν μόνο πτυχίο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ξέρω πτυχιούχο με μέτριο βαθμό πτυχίου που βρήκε κακοπληρωμένη δουλειά στην Βουλγαρία μέσω του περιπτερά του επειδή το αφεντικό ήθελε <<μηχανικό από τα δυτικά προάστια>>.
Άσχετο, αλλά αν πέρασαν από συνέντευξη 100 άξιοι υποψήφιοι και πήραν το "παιδί με μέτριο βαθμό από τα δυτικά προάστια" τότε υπάρχει πρόβλημα γιατί κάποιος αδικήθηκε. Αν όμως έγινε απευθείας ανάθεση σε αυτόν, δε βλέπω πρόβλημα. Αν τώρα θεωρείς πρόβλημα την κακοπληρωμένη δουλειά στη Βουλγαρία, θυμήσου πως η αγορά εργασίας είναι παγκόσμια, αν δεν του αρέσει μπορεί να βρει αλλού δουλειά.
alexl789 έγραψε:2)όταν κάποιος κάνει διπλωματική εργασία σε τρόφιμα βιοτεχνολογία και αν δεν μπει μέσα να κάνει την δουλειά του θα καταστραφεί όλη η δουλειά μηνών, αφήνεται να μπει
4) είναι επιλογή του ίδιου του κυλικείου να μην ανοίγει μια χαρά του επιτρέπεται να ανοίξει άμα θέλει και μπορούν να πάνε φοιτητές από τις άλλες σχολές ή όσοι είναι στην κατάληψη και έχουμε γνωρίζουμε ότι οι εργαζόμενοι του κυλικείου δεν χάνουν λεφτά στις καταλήψεις
Γιατί είναι επιλογή του κυλικείου να ανοίξει ή να μην ανοίξει και εγώ σαν ΥΔ να μην έχω επιλογή να μπω να κάνω τη δουλειά μου; Ίσα ίσα, η δική μου εργασία είναι σχετικότερη με το πεδίο της έρευνας και της εκπαίδευσης. Πρέπει να έχω αφήσει καλλιέργειες κυττάρων να μεγαλώνουν για να θεωρηθεί σημαντική η δική μου δουλειά; (Btw, και οι ΥΔ έχουν προβλήματα και ένα από αυτά είναι η χρηματοδότησή τους, πολλοί από αυτούς τρέχουν να βρουν υποτροφίες, μπορεί και να μη βρίσκουν... δεν είδα κανέναν όμως να πηγαίνει στο 1ο εξάμηνο και να λέει δε θα γίνει μάθημα).
alexl789 έγραψε:Αποδόμηση 2

1) μαθήματα που άνετα χρειάζονται 2ο σύγγραμα: χημική κινητική κ ηλεκτροχημεια, ηλεκτρομηχανολογικος. Επίσης αυτή την στιγμή δεν δίνεται ούτε ένα ευρώ στο ίδρυμα για να τυπώσει κίτρινα βιβλία σε πολλά μαθήματα που είναι απαραίτητα κ απλά αναρτώνται ηλεκτρονικά πχ μχδ
2) ρόμπες που στα προηγούμενα έτη δεν έχουν δωθεί κ τώρα αυτοί οι φοιτητές έχουν πρόβλημα στα εργαστήρια τροφίμων και καυσίμων.
5) κόβονται εργαστήρια στα μχδ κ μφδ επειδή δεν υπάρχει ποιος να τις κάνει και οι φοιτητές στοιβάζονται στα αμφιθέατρα βλ σχέδιο και πολλά άλλα
6)κανείς δεν δίνει χρήματα απ' την καλή του την καρδιά αλλά επιζητά το κέρδος (βλ πλαίσιο για περαιτέρω πληροφορίες)
7)έχει μπει εργαστήριο θερμοδυναμικής και στο 3ο εξάμηνο έχεις 3 υποχρεωτικά εργαστήρια την βδομάδα. Επίσης παίζουν φουλ μαζικά κοψίματα.
Για 8,9,10 δείτε πλαίσιο θέλει υπερβολικα μεγάλη ανάλυση
Από όλα όσα αναφέρεις, αυτά είναι τα πιο σχετικά με την Σχολή μας και την εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο σκέψου μήπως κάποια πράγματα δεν είναι τόσο σοβαρά για να γίνονται αίτια της κατάληψης. Π.χ. υπάρχει η Βιβλιοθήκη του ΕΜΠ και το αναγνωστήριο μπορείς κάλλιστα να πας να δανειστείς το 2ο σύγγραμμα που χρειάζεσαι και μάλιστα έχεις πολλές επιλογές από βιβλία ώστε να επιλέξεις αυτό που σου ταιριάζει. Αν θεωρείς ότι δεν υπήρχαν πολλά αντίτυπα για να δανειστείς, μπορείς ΑΝ θέλεις και ΑΝ θεωρείς ότι κάτι δε χρειάζεσαι να το δωρίσεις στο Αναγνωστήριο για να το έχουν οι επόμενοι. Γιατί αυτό δεν το σκέφτεστε σαν λύση;

Επίσης, πολλά εργαστήρια ήδη συνεργάζονται τυπικά ή άτυπα με εταιρείες, και δεν το καταδικάζει κανείς όταν ο τάδε καθηγητής μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις πρακτική στην τάδε εταιρεία ή όταν πολλές διπλωματικές εργασίες γίνονται π.χ. σε συνεργασία με τα ΕΛΠΕ. Μην δαιμονοποιούμε τα πάντα. Τις "κακές" εταιρείες που πάνε να σπιλώσουν το "αγνό" ΕΜΠ.

Γενικότερα τα θέματα που αφορούν τη Σχολή, πρέπει να λύνονται εντός της Σχολής: Αν δεν υπάρχει διδάσκοντας να πας να κάνεις φασαρία στον υπεύθυνο του μαθήματος ή στον κοσμήτορα. Αν δεν έχεις ρόμπα, να πας να κάνεις φασαρία στα εργαστήρια. (και όταν λέω φασαρία, δε λέω να πας να σπάσεις τα πάντα). Υπάρχουν και δυο λέξεις που δεν αρέσουν γενικότερα: εξορθολογισμός και έλεγχος. Είμαι απόλυτα σίγουρη πως αν γίνει ανακατανομή του μόνιμου προσωπικού τύπου ΕΔΙΠ θα βρεθεί προσωπικό για τα εργαστήρια, αν γίνει έλεγχος δαπανών μπορούν να βρεθούν χρήματα για να τυπωθούν τα μπεζάκια. (μέσα στον έλεγχο πρέπει όμως να αξιολογηθεί αν το μπεζάκι αξίζει να τυπωθεί, γιατί αν είναι παρωχημένο ή αν είναι κακό google translate, πιστέψτε με καλύτερα να μην κόψουμε δεντράκια για να τυπώσουμε λιβελογραφήματα).
alexl789 έγραψε:3) όταν κάποιος νόμος είναι καλός(αναλύεται στα πλαίσια το γιατί) ζητάς να πέσει δεν κάνεις εκπτώσεις στην ίδια σου την ζωή
4) δεν χρειάζονται γνώσεις για να καταλάβεις ότι οι συντάξεις πείνας είναι κακές
Επίσης δε χρειάζονται γνώσεις για να καταλάβεις ότι άμα κλείσεις τη Σχολή 5 μέρες δε θα ταρακουνηθεί η κοινωνία. Βρείτε άλλους τρόπους για να προασπίσετε τα δικαιώματά σας. Αν όμως κατά βάθος δε σας νοιάζει και θέλετε να κλείσετε το μαγαζάκι για να κάνετε κατασκήνωση με μπύρες και ρεμπέτικα, για να λέτε ότι στα νιάτα σας ταράξατε το σύστημα, όπως έγινε πριν 40 χρόνια, τότε κάτι πάει λάθος.

Αυτό που εδώ και χρόνια οι φοιτητές δεν νοούν να καταλάβουν είναι ότι έχουν το καλύτερο πράγμα στον κόσμο και δεν το εκτιμούν καθόλου: ΔΩΡΕΑΝ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ. Σε πάρα πολλά κράτη της Ευρώπης οι φοιτητές πληρώνουν τις σπουδές τους, δεν έχουν πάσο και ούτε δωρεάν συγγράμματα. Και όμως δεν θεωρούν ότι πρέπει να κλείνουν τα Πανεπιστήμιά τους όποτε τους κάνει κέφι, γιατί η οικονομική κρίση π.χ. πλήττει την μεσαία τάξη. Πρέπει να εκτιμούμε και να προασπίζουμε το δικαίωμά μας στην δωρεάν Παιδεία, αλλά όχι με τους λάθος τρόπους. Αντί να αισθάνεστε τυχεροί, υποβαθμίζετε μόνοι σας τις σπουδές και τα πτυχία σας. Μην ξεχνάτε πως άν θέλετε να πάτε σε μια πορεία για τις συντάξεις στο Σύνταγμα, μπορείτε να πάτε χωρίς να πάρετε απουσία.

Μόνο, όταν πηγαίνεις κάθε μέρα στο μάθημα και δε βρίσκεις να κάτσεις, μόνο όταν διαμαρτύρεσαι που ο διδάσκοντας είναι για τα μπάζα, μόνο όταν προτείνεις λύσεις για καθημερινά προβλήματα, τότε μόνο ίσως πετύχεις κάτι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος i griega την Τετ 23 Οκτ 2019, 1:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα.
Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.

Re: Έχεις όντως δικαίωμα να κλείνεις τη σχολή με κατάληψη; οεο;

6
Η αλήθεια είναι ότι η igriega με κάλυψε τόσο πολύ, που σχεδόν δεν έχω κάτι να πω. Ορμώμενη από τις τελευταίες απαντήσεις, προ αμνημονεύτων -όταν ήμουν πρώτο έτος- είχα προτείνει το εξής (κ μάλιστα εν μέσω έντονων καταλήψεων (ορά Μ. Γιαννάκου).
"Το πραγματικό πρόβλημα στη λειτουργία της σχολής δε φαίνεται από μία κατάληψη η οποία δεν ενδιαφέρει κανέναν, αλλά εάν όλοι οι φοιτητές εγγρεγραμένοι σε κάθε έτος παρουσιάζονταν ανελειπώς, έστω και για μία εβδομάδα. Εκεί θα φαινόταν περίτρανα ότι ούτε καν στο αμφιθέατρο δε χωράνε, πόσο δε μάλλον για ποιοτικά μαθήματα ή εργαστήρια."
H απάντηση που πήρα φυσικά είχε να κάνει με κάτι τύπου, "δεν μπορώ να εξαναγκάσω το φτωχό παιδί που δουλεύει να έρθει στη σχολή και να χάσει το μεροκάματο". Θα πω για μια ακόμη φορά ότι διαφωνώ περίτρανα, αλλά και ότι ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Δυστυχώς ή ευτυχώς στην Ελλάδα ισχύει όντως η δωρεάν παιδεία (τουλ. όσον αφορά στα πανεπιστήμια), και μάλιστα παρέχονται δωρεάν και πολλά πράγματα που παλιότερα (και σε άλλες σχολές και σήμερα!) έπρεπε να τα προμηθεύεσαι ο ίδιος. Επίσης, καλώς ή κακώς, όντας φοιτητής, το "επάγγελμά" σου είναι να είσαι "φοιτητής" αρα να παρακολουθείς και να συμμετέχεις στις υποχρεώσεις της Σχολής. Τα φοιτητικά δικαιώματα όλοι τα θυμόνται, όχι όμως και τις υποχρεώσεις που συνεπάγονται. Εάν λοιπόν αποφασίσεις να ασκήσεις και δεύτερο επάγγελμα, πρέπει εσύ να κλιθείς να τα "παντρέψεις" ή να επιλέξεις πιο έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, όταν οι υποχρεώσεις του ενός αντιπαραβάλονται στο άλλο. Έτσι, μία απογευματινή food for thought.

Όσον αφορά στις "κακές" εταιρείες, καλώς οι κακώς, οι περισσότεροι που διαμαρτύρονται σήμερα σε κάποια χρόνια σε μία από αυτές θα είναι.... (speaking from experience)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος madadayo την Τετ 23 Οκτ 2019, 6:41 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One