Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2015-16)

11
Από κάποια άποψη έχεις δίκαιο, ιδιαίτερα αν είσαι από όσους αδικήθηκαν στις βαθμολογίες του Σεπτεμβρίου. Αλλά όταν υπάρχει μόνο ένας βαθμός διαθέσιμος για το θέμα είτε τον παίρνεις ή όχι. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή, εκτός αν αυξηθεί το ποσοστό του θέματος ή αν δεν παίρνουν μπόνους όσοι δεν ασχολήθηκαν με εργασίες.
Από κει και πέρα όταν είναι στο πανεπιστήμιο περιμένεις να μάθεις όσο το δυνατόν περισσότερα κάθε χρόνο και όχι όποτε οι διδάσκοντες μπορούν. Γιατί και εγώ όταν αποφοίτησα χρειάστηκα γνώσεις που δε μου τις έδωσαν, άσχετα αν κάποιοι έπαιρναν επιδόματα διδασκαλίας.
Μπορεί όμως τα πράγματα να έχουν αλλάξει από τότε. Ίσως τώρα η άγνοια να θεωρείται καινοτομία!

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2015-16)

12
@Prost Ακολουθεί σεντόνι... Αν έχεις όρεξη άνοιξε το spoiler και απόλαυσε!
Spoiler: show
Κατ'αρχας δεν είμαι από τους "αδικημένους" του Σεπτεμβρίου. Μετά το πέρας του τρίτου έτος δεν ξαναέπιασα ούτε για πλάκα στα χέρια μου τα μαθήματα των φυσικών διεργασιών. Δεν μπήκα στον κόπο να ξαναπαίξω στη φαρσοκομωδία αυτού του μαθήματος που απογειώνεται με το να μπαίνουν σχεδόν ίδια θέματα στην επαναληπτική, όσο και αν ενδεχομένως να συμφέρει την πλειοψηφία των φοιτητών.. Επίσης δεν μπορώ να πω ότι ανήκω στους αδικημένους, με την άποψη ότι κλαίγομαι για αυτό που πήρα, καθώς αναλόγως με τη δυσκολία του γραπτου και στα δύο εξάμηνα και την τροποποιημένη t^2, μετατοπισμένη συσσωμη προς τα δεξιά κατανομη που έγινε στο τέλος, θα ήμουν αχάριστος αν έλεγα ότι δεν είμαι ευχαριστημένος απο τη βαθμολογία και θα ήμουν πλεονέκτης αν πήγαινα να δώσω βελτίωσω και παραπονιόμουν στο τέλος επειδή δε βελτίωσα...

Επίσης όταν δόθηκε το υπολογιστικό πέρσι, δεν υπήρχε μόνο μία διαθέσιμη βαθμολογία. Υποτίθεται ότι το πιο "περίπλοκο" σενάριο θα έπαιρνε 2 μονάδες και μετά θα κατανέμονταν οι υπόλοιπες βαθμολογίες ανάλογα. (όπως νομίζω με άριστα το 2 ήταν και τη χρονιά πριν από μας..) Αντ'αυτού, όσοι το έκαναν πήραν μία μονάδα.. Καλό θα ήταν να ξεκινάμε με ορισμένα δεδομένα και με αυτά να πορευόμαστε. Αν το ήξερα ότι θα κατέληγε έτσι, θα έκανα και εγώ την αρπακόλλα μου τελευταία στιγμή όπως οι υπόλοιποι και δε θα είχα φάει τόσες ώρες από τη ζωή μου πάνω από το excel... Από ό,τι πηρε το αυτί μου κάτι ανάλογο έγινε και στα ΜΦΔ ΙΙ, όπου αοι ασκήσεις θα μετρουσαν +2, και τελικά μέτρησαν +1 (για αυτό δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά το άκουσα από έμπιστα άτομα)

Σαφώς και στο πανεπιστήμιο μαθαίνεις όσα περισσότερα μπορείς κάθε χρόνου, ανεξάρτητα από το αν οι διδάσκοντες μπορούνε, αλλά από ένα σημείο και μετά κουράζεσαι σε αυτή σχολή να ψάχνεσαι για το κάθε τι μόνος σου, επειδή δυστυχώς ένα μεγάλο ποσοστό των διδασκόντων, ή δεν προσπαθεί ή έχει γνωστική ανεπάρκεια (γιατί σε μερικά μαθήματα, οι καθηγητές όσο και αν δε θέλουμε να το παραδεχτούμε, είναι ανεπαρκείς και λίγοι). Καλό είναι να μπορείς να πάρεις ένα έναυσμα από το μάθημα για να ψάξεις μόνος σου, και όχι να τρως 2 ώρες σπίτι για να καταφέρεις να πάρεις πρέφα τι υποτίθεται οτι διδάχθηκες σε μισή ώρα και μετά να προσπαθήσεις να βρεις βιβλιογραφία το συγκεκριμένο ώστε να καταφέρεις να κατανοήσεις.. Επίσης, σχετικά με την ανεπάρκεια, όταν σου λέει στο μάθημα ο/η άλλος/η όταν όταν ένα ρεύμα αέρα περνώντας από έναν εναλλάκτη για να θερμανθεί χάνει υγρασία, ή ότι περνώντας από συμπιεστεί αλλάζει η μαζική παροχή, και μάλιστα την ίδια μερα και τα δύο αυτά μαργαριτάρια μαζί, νομίζω ότι υπάρχει χοντρό πρόβλημα. Και αν τολμήσεις να κάνεις απορία, παίρνει απάντηση του στυλ "αυτό έπρεπε να το ξέρεις", ενώ το άτομο που διδάσκει δεν ξέρει άλλα βασικά πράγματα.

Τέλος, η άγνοια δε θεωρείται σε καμία περίπτωση καινοτομία ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΟΒΑΡΟ ΚΟΣΜΟ. Στην Ελλάδα, και δει στο ΕΜΠ με όσα έχουμε δει, δυστυχώς βραβεύεται και με το παραπάνω....

Αυτά...

Υ.Γ.1 Αυτό ειναι το κύκνειο κράξιμο για το συγκεκριμένο "μάθημα". Δεν ξαναασχολούμαι. Πέρασε ανεπιστρεπτί. Αν ξαναπώ κάτι στο μέλλον, κάντε μου ομαδικά ρεπορτ!!!
Υ.Γ.2 Ορισμένα από τα προαναφερθέντα όπως π.χ. η τελευταία πρόταση, επεκτείονται και σε άλλα άτομα/μαθήματα :P
Y.Γ.3 Είθε με το νέο έτος να αλλάξουν ορισμένα πράγματα.. Προς θεου, δε θα μπουν οι γνώσεις στο κεφάλι ορισμένων διδασκόντων, απλά μπορούν να έχουν διαβάσει πριν πάνε να κάνουν "διάλεξη"...

Υ.Γ.4 "Το ξέρατε ότι και ο Πάπας είναι χημικός μηχανικός;" Όχι, γιατί απλά δεν είναι.. Χημικός είναι ο άνθρωπος :P επέλεξε σωστά όταν έπρεπε και δεν έγινε κοντόφθαλμος μηχανικός :P :P :P
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2015-16)

15
Chem26 έγραψε:Καλησπέρα! Γνωρίζει κανείς αν το μάθημα δίνεται με ανοιχτές σημειώσεις & βιβλία;
Ανοιχτά τα πάντα όλα. Φέρε ο,τι θεωρείς οτι ενδεχομένως να σου χρησιμεύσει!!
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2015-16)

18
Λοιπόν, όσον αφορά στο κομμάτι της κας Κροκίδα στα συνημμένα υπάρχουν
α) Οι σημειώσεις μου από πέρσι (Να ΤΟΝΙΣΩ οτι όσα θα δείτε δεν είναι αποκλειστικά από τις διαλέξεις. Αυτά που κρατούσα από το μάθημα ηταν ένα συνοθήλευμα από σύμβολα, τα οποία μετά καθόμουν και έψαχνα να βρω τι είναι.. Για να μη νομίζετε ότι υπάρχει ελπίδα να κρατηθούν σωστές σημειώσεις από τις διαλέξεις)
β)Στο ένα αρχείο υπάρχουν υποδείξεις για τις λύσεις από τα παλιά θέματα με εξατμιστήρα
γ)Απο το dryer extreme ίσως μπορείτε να εξάγετε ορισμένα πράγματα για το πως λύνεται το περσινό θέμα της ξήρανσης. Νομίζω είναι λίγο υπερβολικό ως κόνσεπτ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις με αυτό το μάθημα
δ)Το ένα αρχείο είναι μια προτεινόμενη λύση για το προπέρσινο θέμα με τον εναλλάκτη. ενδεχομένως αν βάλετε κάπου κανέναν εναλλάκτη ακόμα, να γλιτώσετε τη δοκιμή και σφάλμα που έκανα (δε θυμάμαι που ακριβώς)

Γενικώς σε αυτό το μάθημα τα τελευταία 3 χρόνια η δυσκολία των θεμάτων ανεβαίνει εκθετικά από χρονιά σε χρονιά. Θα πρότεινα να εξοικειωθείτε με τα μαθηματικά πρότυπα για το κομμάτι της κας Κροκίδα, και να προσέξετε ιδιαίτερα τους συνδυασμούς εξατμιστήρα εναλλάκτη, ξηραντήρα εναλλάκτη. Προσπαθήστε να κάνετε και διάφορα κουλά σενάρια μόνοι σας να δείτε πως θα πήγαιναν οι εξισώσεις για εξάσκηση!!! ΕΠίσης στην εξέταση ΚΑΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ!!!!!!!! Ό,τι εξίσωση σας δίνει βγάλτε αποτέλεσμα!!! Οι ξερές εξισώσεις δεν πιάνονται τόσο βαθμολογικα!!! Και βασικότερα.. ΑΝ ΚΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΥΠΟΘΕΤΕΤΕ σε αυτο το μάθημα και στο επόμενο. Στα ΜΦΔ ΙΙ πέρσι χρειάστηκε να πάρουμε 852153 παραδοχές για να λυσουμε..

Tώρα όσον αφορά στο κομμάτι του κυρίου Ζιώμα... Σαφώς και θα έχετε τον McCabe παραμάσχαλα!! Μια άσκηση μπορεί να είναι και κλόπι πέιστ από εκεί. Δείτε και λύστε επίσης τα παλια θέματα για αυτό. Υπάρχει μια τάση ανακύκλωσης ορισμένες φορές. Επίσης θα πρότεινα να διαβάσετε από Παπαιωάννου Ρευστά τόμο ΙΙ καθώς είναι κατατοπιστικότατο! (επίσης για το κομμάτι με τη ροή σε αγωγούς για μια σύντομη επισκόπηση, έχω ανεβάσει τις σημειώσεις από τα ΣΜΕ για το αντίστοιχο κομμάτι (To part I είναι)


Αυτά. Good LUCK!!!!!!!!!!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2015-16)

19
Spoiler: show
KiritoShu έγραψε:Λοιπόν, όσον αφορά στο κομμάτι της κας Κροκίδα στα συνημμένα υπάρχουν
α) Οι σημειώσεις μου από πέρσι (Να ΤΟΝΙΣΩ οτι όσα θα δείτε δεν είναι αποκλειστικά από τις διαλέξεις. Αυτά που κρατούσα από το μάθημα ηταν ένα συνοθήλευμα από σύμβολα, τα οποία μετά καθόμουν και έψαχνα να βρω τι είναι.. Για να μη νομίζετε ότι υπάρχει ελπίδα να κρατηθούν σωστές σημειώσεις από τις διαλέξεις)
β)Στο ένα αρχείο υπάρχουν υποδείξεις για τις λύσεις από τα παλιά θέματα με εξατμιστήρα
γ)Απο το dryer extreme ίσως μπορείτε να εξάγετε ορισμένα πράγματα για το πως λύνεται το περσινό θέμα της ξήρανσης. Νομίζω είναι λίγο υπερβολικό ως κόνσεπτ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις με αυτό το μάθημα
δ)Το ένα αρχείο είναι μια προτεινόμενη λύση για το προπέρσινο θέμα με τον εναλλάκτη. ενδεχομένως αν βάλετε κάπου κανέναν εναλλάκτη ακόμα, να γλιτώσετε τη δοκιμή και σφάλμα που έκανα (δε θυμάμαι που ακριβώς)

Γενικώς σε αυτό το μάθημα τα τελευταία 3 χρόνια η δυσκολία των θεμάτων ανεβαίνει εκθετικά από χρονιά σε χρονιά. Θα πρότεινα να εξοικειωθείτε με τα μαθηματικά πρότυπα για το κομμάτι της κας Κροκίδα, και να προσέξετε ιδιαίτερα τους συνδυασμούς εξατμιστήρα εναλλάκτη, ξηραντήρα εναλλάκτη. Προσπαθήστε να κάνετε και διάφορα κουλά σενάρια μόνοι σας να δείτε πως θα πήγαιναν οι εξισώσεις για εξάσκηση!!! ΕΠίσης στην εξέταση ΚΑΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ!!!!!!!! Ό,τι εξίσωση σας δίνει βγάλτε αποτέλεσμα!!! Οι ξερές εξισώσεις δεν πιάνονται τόσο βαθμολογικα!!! Και βασικότερα.. ΑΝ ΚΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΥΠΟΘΕΤΕΤΕ σε αυτο το μάθημα και στο επόμενο. Στα ΜΦΔ ΙΙ πέρσι χρειάστηκε να πάρουμε 852153 παραδοχές για να λυσουμε..

Tώρα όσον αφορά στο κομμάτι του κυρίου Ζιώμα... Σαφώς και θα έχετε τον McCabe παραμάσχαλα!! Μια άσκηση μπορεί να είναι και κλόπι πέιστ από εκεί. Δείτε και λύστε επίσης τα παλια θέματα για αυτό. Υπάρχει μια τάση ανακύκλωσης ορισμένες φορές. Επίσης θα πρότεινα να διαβάσετε από Παπαιωάννου Ρευστά τόμο ΙΙ καθώς είναι κατατοπιστικότατο! (επίσης για το κομμάτι με τη ροή σε αγωγούς για μια σύντομη επισκόπηση, έχω ανεβάσει τις σημειώσεις από τα ΣΜΕ για το αντίστοιχο κομμάτι (To part I είναι)


Αυτά. Good LUCK!!!!!!!!!!!!
Ομαδικό κέρασμα απ'όσους περάσουν :bigbeer:
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΕΟ
"Ποιός τον χ@ζει τον πρεζάκια τον Κέρουακ; Μόνο Καββαδίας ρε!"

Re: [5ο] Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι (2015-16)

20
Προσοχή, λείπει η σελίδα 22(νομίζω). Την επισυνάπτω
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
cron