Re: Μαθητής?

11
Καλά επειδή έχω σιχαθεί να ακούω για επαγγελματικούς κορεσμούς στην Ελλάδα (δε το γράφω για σένα gianniskar) ... Εδώ δημόσιο είσαι και παίρνεις λούπους πλέον. Το μόνο σίγουρο πράγμα στην Ελλάδα είναι η Μύκονος και ο Άδωνις.
Θα χορέψετε ...

Re: Μαθητής?

12
Σωστός! Άλλωστε η μόνη μέχρι πρότινος σίγουρη λύση ήταν κάτι σε στυλ Α.Τ. ή στρατός. Αλλά εδώ που φτάσαμε πού ξέρεις? Μπορεί καμιά μέρα να ξυπνήσουν και να αποφασίσουν να τα κλείσουν κι αυτά για λίγο μπας και τα εξυγιάνουν. :tomato:
Επομένως εστιάστε σε επίπεδο σπουδών, ενδιαφέρον του τομέα και βουτήξτε. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πια "ασφαλείς λύσεις". :)
Einmal ist keinmal

Re: Μαθητής?

15
Επίσης, αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω σε όσους συμπληρώνουν τώρα μηχανογραφικά και σκέφτονται και την αποκατάσταση στο μέλλον, είναι το εξής:

Διαλέγεις σχολή με βάση τι σου αρέσει, και όχι με βάση τι λένε τα παπαγαλάκια και οι καταστροφολόγοι γύρω σου. Γιατί εκτός από του λόγους που περιέγραψε ο BraveSirRobin, ισχύει και το άλλο:

Μπαίνεις σε μια σχολή που σου αρέσει και σου εξάπτει το ενδιαφέρον -> Παρακολουθείς με ζήλο τα μαθήματα και αποκτάς πολύ καλές βάσεις -> πολύ πιθανόν να έχεις και καλό βαθμό, αν είσαι πολύ αφοσιωμένος φοιτητής -> γίνεσαι ένας ολοκληρωμένος και άξιος επαγγελματίας, εφόσον κάνεις κάτι που γουστάρεις και το ξέρεις καλά -> Αυξάνεις τις πιθανότητες να βρεις καλές ευκαιρίες για απασχόληση!

Γιατί όπως και να το κάνουμε, αυτοί που ασχολούνται και ψάχνονται πιο πολύ, θα βρουν και θα κυνηγήσουν περισσότερες ευκαιρίες. Αν το έχεις, δε θα πας χαμένος, όπου κι αν έχει εκτοξευτεί ο δεικτης της ανεργίας!!
9 για το carefree και το κοινωνικό μήνυμα

Re: Μαθητής?

16
Συν του ότι αν καταφέρεις να ξεχωρίσεις σε κάτι που σου αρέσει, τότε η ίδια η σχολή θα σε "προωθήσει" κάπως.

@AnastasiaN: Σκέφτεσαι να γίνεις Αστυνομικό Τμήμα; :P (προφανώς εννοείς αστυνομικές σχολές, τέλος πάντων)

Re: Μαθητής?

17
Γεια σας, συμπληρώνω κι εγώ τώρα το μηχανογραφικό μου και θα ήθελα να ξέρω σε τι επίπεδο διδάσκεται η κβαντομηχανική στην σχολή αυτή. Πιο συγκεκριμένα, οι φοιτητές μαθαίνουν να επιλύουν την εξίσωση του Schröndiger; Υπάρχει μελέτη πάνω σε πολυηλεκτρονιακά άτομα;
Επίσης, η σχολή ενδείκνυται για έρευνα σε καθαρά χημικά ή/και βιοχημικά θέματα, εάν κάποιος έχει όρεξη;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Re: Μαθητής?

18
Η σύντομη απάντηση είναι: καθόλου έως ελάχιστα ασχολούμαστε με κβαντομηχανική. Δεν ξέρω σε τι επίπεδο το εννοείς δηλαδή... Υπάρχει ένα μάθημα επιλογής "κβαντική χημεία" που μπορείς να πάρεις αν σε ενδιαφέρει (δεν γνωρίζω περισσότερα, δεν το είχα επιλέξει). Υπάρχουν ακόμα μαθήματα επιλογής πυρηνικής χημείας και ακτινοχημείας-ραδιοχημείας. Αλλά σε όλη την υπόλοιπη σχολή δεν ασχολούμαστε με τόσο ενδοατομικά φαινόμενα. Σίγουρα επίσης στην Ανόργανη Χημεία θα ξανα-ακούσεις για τροχιακά, ηλεκτρονιακές δομές κτλ. Αλλά δεν θα πάει πολύ πιο μακριά από τη χημεία κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου. Αν θέλεις να μάθεις για το εσωτερικό του ατόμου καλύτερα να πας σε κάποιο τμήμα Φυσικής. Εδώ μελετάμε από επίπεδο μορίου και πάνω γενικώς.

Έρευνα πάνω σε χημικά και βιοχημικά θέματα υπάρχει πολλή και πολλά παιδιά κάνουν και τη διπλωματική τους στον Τομέα Χημικών Επιστημών. Υπάρχουν επίσης ορισμένοι καθηγητές στον "Τομέα IV" που ασχολούνται με βιοχημεία-βιοτεχνολογία και επίσης πολλά παιδιά κάνουν εκεί διπλωματική. Δες με τι ασχολείται κάθε καθηγητής. Τώρα αν η σχολή ενδείκνυται για αυτόν τον προορισμό, δεν μπορώ να σου δώσω σίγουρη απάντηση καθώς προσωπικά ασχολούμαι με άλλα θέματα.

Re: Μαθητής?

19
Χμ... κατάλαβα, μάλλον τα βασικά γίνονται σε κβαντική χημεία κρίνοντας από τα μαθήματα. Ρωτάω διότι με ενδιαφέρει πολύ η κβαντομηχανική, άσχετα εάν μπορεί να χρησιμεύσει κάπου πρακτικά ή όχι, και είχα ενθουσιαστεί διότι ξέρω ότι και στο χημικό κάνουν αρκετά. Αλλά δεν πειράζει, θα βολευτώ!
Ευχαριστώ

Re: Μαθητής?

20
ΝικόλαςΜ έγραψε:
Επίσης, η σχολή ενδείκνυται για έρευνα σε καθαρά χημικά ή/και βιοχημικά θέματα, εάν κάποιος έχει όρεξη;
Όπως είχε γράψει και ο MakisH στο σεντόνι του, αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί καθαρά με Χημείες, μπορεί να το κάνει μέσα στη σχολή. Για παράδειγμα, η διπλωματική μου είναι σύνθεση νέων οργανικών ενώσεων με φαρμακευτική δράση, ένα πεδίο που συνήθως καλύπτεται κυρίως από τους Χημικούς. Και μάλιστα, πάνω στη συγκεκριμένη έρευνα, εκτυλίσσονται 4-5 διπλωματικές ακόμα, με επιτυχία (βλ. δημοσίευση).

Επίσης, γνωρίζω προσωπικά ότι δέχονται για πρακτική άσκηση φοιτητές της σχολής μας σε ερευνητικά ιδρύματα με καθαρά "χημική" δραστηριότητα, π.χ. στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. Δημόκριτος.

Όσον αφορά τη βιοχημεία, νομίζω πως οι καθηγητές της Βιοτεχνολογίας κάπως δραστηριοποιούνται και εκεί (νομίζω ο Κολίσης)
9 για το carefree και το κοινωνικό μήνυμα
cron