Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας

54
Σοβαρομιλάω 100%. Δεν πρόκειται να επεκταθώ αυτή τη στιγμή γιατί δεν είναι του παρόντος, και επειδή ακομή δεν σκοπεύω να μπω στη διαδικασία να αντιπαρατεθώ με κάποιον που θα βγει χωρίς να ξέρει (ή καλύτερα ξέροντας πολύ καλά) ότι είναι αλήθεια να το διαψεύσει.

Μπορώ μόνο να πω ότι είχα ακούσει ότι έπεσαν απειλές από συμφοιτήτρια, της είπα "έλα μωρέ τώρα, υπερβολές θα ήταν", και μετά περνώντας από διάδρομο που γινόταν μια συγκεκριμένη συζήτηση, κάποιο από τα άτομα που το είχαν πει ή τέλοσπαντων ήξεραν ποιος το είχε πει, έλεγαν "εντάξει μωρέ, δεν το εννοούσαμε αυτό" και άλλες τέτοιες ... τελοσπάντων.
Kuchiki Byakuya

Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας

55
Σχετικά με το σπάσιμο άκουσα ότι ήταν μεταφορικό σπάσιμο, δηλαδή να σπάσουμε τα εργαστηρια-χαλάμε τη διαδικασία :tomato: Δεν ξέρω αν ήταν όντως έτσι ή απλά δικαιολογίες..
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας

56
+1 στον panos108

Παιδιά μην μεταφέρετε άρες μάρες κουκουνάρες...Με το ''σπάσιμο των εργαστηρίων'' εννοοούσαν την ''διαδικασία'' και φυσικά όχι τα όργανα του εργαστήριου :slap: Παρερμηνεύτηκε (και λογικό από την στιγμή που ακροβατούμε μεταξύ μεταφοράς και κυριολεξίας) από την καθηγήτρια και μετά με μέθοδο βιάγκρα διογκώθηκε από στόμα σε στόμα το τι ακριβώς ειπώθηκε.

Φυσικά λίγοι ηταν αυτοί που σκέφτηκαν: ''Ρε παιδιά θα πάνε δηλαδή να σπάσουν το ICP των 300.000 ευρω? Μήπως κάτι μεταφέρθηκε λάθος?'' Πάτε καλά ρε? Σκεφτείτε λίγο! Στο ίδιο όργανο των 300.000 ευρώ αυτοί που λέτε ότι θα το έσπαγαν κάποια στιγμή όταν μετά από n+1+2+... χρονια αποφοιτούν θα κάνουν διπλωματική με χρήση τέτοιων οργάνων. Ούτε είναι τόσο βάρβαροι, ούτε τοσο χαζοί. Κοινή λογική.

Μεταφέρω ελαφρώς αλλαγμένα τα λόγια της Αναστασίας σε μια σχετική συζήτηση που είχαμε τότε: ''Για τόσο λεπτά ζητήματα χρειάζεται βέβαια ακριβολογία'' (δεν θυμάμαι πως το είχες πει αλλα είχα συμφωνήσει 100% :razz: )


Όσο για τα σημερινά (χθεσινά πια)...
Δεν ξέρω από ποιους έγινε, πάντως πρόκειται για τραγικό συμβάν.

Σημαντικό πιστεύω θα ήταν ο ''Φοιτητικός Σύλλογος'' να πάρει θέση άμεσα με γενική συνέλευση, να καταδικάσει τα γεγονότα.

ΚΡΙΜΑ
ΚΩ.ΜΗΤ.Η.Σ και στους Χημικους Μηχανικους!

Δύο Φράσεις Προκαλούν Αληθινό Τρόμο: ''Κάναμε ό,τι μπορούσαμε..'' και ''ο Βύντρα Σεντράρει! :o ''

Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας

57
Αυτός είναι ο λόγος που γενικά απέχω από συζητήσεις στο φόρουμ. Ότι όποιος σε ξέρει προσωπικά μπορεί να εμπιστεύεται τα λεγόμενα σου ή όχι και ότι όποιος σε ξέρει μέσω ίντερνετ μπορεί να λέει ότι θέλει.

Εννοείται πως δεν περίμενα ότι αναφέρονταν στο ICP-ES των 300.000 ευρώ, αλλά ότι μπορεί να γίνει γενικά φασαρία και να είναι επικίνδυνο - σαν απειλή. Κ εμένα αυτό αυτό που λες τώρα μου ακούγεται σαν απλή δικαιολογία που ειπώθηκε από τρίτους, κι επειδή ακριβώς ακροβατούμε μπορεί να ήταν εύκολο να την πιστέψει κανείς.

Δηλαδή άμα σου πω τώρα ότι η επίθεση στο γραφείο της Διακουλάκη με χρώματα ήταν το Art Attack, τι θα μου πεις; Τους ζήτησε μωρέ να τις κάνουν μια tagια των παιδιών, και τι να κάνουν; :P

Για να κλείσω και να επιστρέψω στην αποχή, θα δεχτώ ότι έκανα λάθος, αλλά θα πω και το εξής: αν διαρκώς γίνεται φασαρία για οτιδήποτε αφορά στην ομαλή λειτουργία της σχολής, πχ εργαστήρια, αν παρεμποδίζονται υπερήφανα τα μαθήματα όπως αυτό της Διακουλάκη τις προάλλες, κι αν αλλάζει ραγδαία η κατάσταση στη σχολή με το παραμικρό, κι όλο αυτό μας βρίσκει αδιάφορους, τότε το να βρεθεί κάποιος τρελός που να θέλει να πάει το πράγμα παραπέρα δεν θα είναι καθόλου δύσκολο.
Kuchiki Byakuya

Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας

58
Και τώρα που δώθηκαν περισσότερες πληροφορίες και μάθαμε ότι δεν εννοούσαν τα όργανα αλλά την όλη διαδικασία ησυχάσαμε... ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ??? Με ποιό δικαίωμα έρχεται ο καθένας και λέει σε καθηγήτρια της σχολής ότι αν κάνεις εργαστήρια θα ρθούμε και θα τα "σπάσουμε"?? Όταν πρωτοάκουσα αυτό το πράγμα στο μάθημα το πρώτο πράγμα που είπα είναι ότι όλα αυτά είναι ψευτομαγκές του...! Προφανώς και δεν πίστεψα ότι έχει κάποιος το θράσος να πάει και να σπάσει όργανα..μπορούμε όμως όλοι να καταλάβουμε ότι η κατάσταση που φτάσαμε είναι τραγική! Δεν με ησυχάζει καθόλου ότι μιλούσαν για τη διαδικασία των πειραμάτων και όχι για τα όργανα? Το θέμα μας τώρα δεν είναι τα φμα αφού το περιστατικό πέρασε αλλά λύση στα προβλήματα δεν δίνεται με το να μην λειτουργεί καθόλου η σχολή. Από το πρώτο έτος που βρίσκομαι σε αυτή τη σχολή το μόνο που ακούω από συγκεκριμένες παρατάξεις είναι κατάληψη, κατάληψη, κατάληψη..ΚΑΤΑΛΗΨΗ! Μην παρεξηγηθώ ότι κάνω γλύκες στους άλλους που λένε μπουζούκια, μπουζούκια ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ! Το δικαίωμα του καθενός να αγωνίζεται προφανώς είναι σεβαστό! Είναι σεβαστά όμως και άλλα δικαιώματα. Όπως το να έχει το δικαίωμα κάποιος να έρθει στη ρημάδα τη σχολή που μπήκε. Αν υπήρχε λύση στο να μην γίνονται μαθήματα κι εργαστήρια ποτέ να μην τα ξανακάναμε..βλέπετε κάτι όμως να καλυτερεύει??? Θα καλυτερεύσει η κατάσταση με τραμπουκισμούς τέτοιου είδους??

Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας

59
Το συγκεκριμένο συμβάν πάντως φέρνει στο προσκήνιο ένα μείζον ζήτημα (που όλοι το προσπερνάνε εδώ και καιρό γιατί έτσι τους βολεύει μάλλον). Την δυνατότητα ,τελικά ,του να άρει το άσυλο η πρυτανεία του ιδρύματος σε τέτοια καταδικαστέα (το λιγότερο μιας και δεν νομίζω ότι περιγράφεται)γεγονότα. Εδώ, δε μιλάμε απλά για ένα γεγονός του τύπου επιτέθηκε ένας άνθρωπος σε έναν άλλο. Μιλάμε για "οργανωμένη" επίθεση (κατόπιν απειλών )κατά ενός ατόμου, κατά μίας καθηγήτριας . Θέλουμε να λεγόμαστε και να θεωρούμαστε (πολύ παραπάνω) σοβαρό ίδρυμα όταν δεν υπάρχει ούτε καν ο στοιχειώδης σεβασμός στο χώρο του πολυτεχνείου και ούτε καν απέναντι στα ίδια τα άτομα που μας διδάσκουν. Για δείτε τι γίνεται σε πανεπιστήμια του εξωτερικού , ακόμα και σε αυτά που δεν ακούγονται τόσο όσο το NTUA..
Νομίζω έχει ξεφύγει το πράγμα...Θέλει πολύ πιο σοβαρή και δυναμική αντιμετώπιση. Αυτό είναι ξεκάθαρος φασισμός όχι δημοκρατία. Δημοκρατία δεν σημαίνει ΒΙΑ.
υγ: ας κλείσει η σχολή πάλι το λοιπόν.Αλλά ας κλείσει για να γίνει κάτι σοβαρό κάποια στιγμή . Μην περάσει πάλι ένας μήνας(σχεδόν τόσο θα περάσει με τα χριστούγεννα) και τελικά έχουμε χάσει πάλι το δάσος, χαζεύοντας το δέντρο και αναμένοντας το επόμενο δέντρο απλά για να "γκρινιάξουμε". Εμείς, οι καθηγητές ή ο όποιος αλλος..
Είθε ο "καιρός" να είναι "καλός" αγαπητοί.

Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας

60
BrAVeSirRObin έγραψε:+1 στον panos108

Φυσικά λίγοι ηταν αυτοί που σκέφτηκαν: ''Ρε παιδιά θα πάνε δηλαδή να σπάσουν το ICP των 300.000 ευρω? Μήπως κάτι μεταφέρθηκε λάθος?'' Πάτε καλά ρε? Σκεφτείτε λίγο! Στο ίδιο όργανο των 300.000 ευρώ αυτοί που λέτε ότι θα το έσπαγαν κάποια στιγμή όταν μετά από n+1+2+... χρονια αποφοιτούν θα κάνουν διπλωματική με χρήση τέτοιων οργάνων. Ούτε είναι τόσο βάρβαροι, ούτε τοσο χαζοί. Κοινή λογική.
Εμένα αυτό μου φαίνεται ακόμη χειρότερο! Δλδ, αν κάποιος χρησιμοποιεί ή μελλοντικά θα χρησιμοποιήσει κάτι, ΘΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΕΙ, ενώ αν θα το δει μόνο ως ένα βαρετό εργαστήριο ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΕΙ???

ναι... τραβαω στα ακρα αυτο που είπες... αλλα θεωρώ σημαντική αυτή τη λεπτομέρεια! Καλώς ή κακώς, τα όργανα (από δοκιμαστικό σωλήνα έως ICP -μιας κ αναφερθηκε-) αποτελούν περιουσία της σχολής και κατ' επέκταση του κράτους. όλοι μας -θα έπρεπε τουλ- έμμεσα έχουμε πληρώσει γι αυτά, ή το ΕΜΠ έχει πληρώσει γι αυτά και δεν είναι δικαίωμα ΚΑΝΕΝΟΣ ούτε να τα σπασει για πλακα ή για διαμαρτυρία ούτε καν ΛΕΚΤΙΚΑ!
chaos έγραψε:Το συγκεκριμένο συμβάν πάντως φέρνει στο προσκήνιο ένα μείζον ζήτημα (που όλοι το προσπερνάνε εδώ και καιρό γιατί έτσι τους βολεύει μάλλον). Την δυνατότητα ,τελικά ,του να άρει το άσυλο η πρυτανεία του ιδρύματος σε τέτοια καταδικαστέα (το λιγότερο μιας και δεν νομίζω ότι περιγράφεται)γεγονότα.
Θα απαντήσω ως εξής! Ανέκαθεν, ακόμη και το 73, η Πρυτανεία είχε το δικαίωμα να άρει το άσυλο σε περίπτωση πράξης όπου υπόκειτω σε νομικές ευθύνες. Γι αυτό λέω οτι παρεξηγήθηκε η έννοια του ασύλου. Πάντα όποτε πχ υπήρχαν κλοπές ή ο,τιδήποτε, η πρυτανεία καλούσε την αστυνομία και ακολουθούνταν η νόμιμη οδός. Τώρα, το ότι οι ΔΙΑΣ ή οποιοδηποτε δεν κοβει βολτες μεσα στην πολυτεχνειουπολη (ενω τα ΜΑΤ περιφρουρουν απεξω) οκ.... λες και θα αλλαζε κατι? το ασυλο θα επρεπε να εχει εννοια διανοητική - διαλεκτική παρά αστυνομοκρατούμενη! ή έχετε δει πανεπιστήμια του εξωτερικού (που δεν υπάρχει άσυλο) να τα περιφρουρούν τα ΜΑΤ γυρω γυρω και να ειναι φραγμενα με κάγκελα παντού??? θα σας απογοητεύω, αλλα τουλ καποια ευρωπαϊκά αποτελούν απλά συνέχεια της πόλης....
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One
cron