Re: Αυτοκίνητο Η2 - ελληνική νομοθεσία σημειώσατε 2

11
Δεν τους ενδιαφέρει η τιμή του πετρελαίου. Τους ενδιαφέρει το κέρδος, το οποίο εξαρτάται από έσοδα και από παντός είδους έξοδα. Και τα έσοδα εξαρτώνται από τιμή ΚΑΙ ποσότητα. Μην το σκέφτεσαι τόσο απλοϊκά, είναι πιο σύνθετο θέμα. Και για όνομα, δεν εξαρτώνται τα πάντα στον κόσμο από το τι θέλει η κάθε πετρελαϊκή! Τόσα υβριδικά αυτοκίνητα έχουν βγει πλέον. Αλλά ποιος θα τα αγοράσει όταν με πολύ λιγότερα χρήματα παίρνεις κάτι overall καλύτερο; Είναι πολύ πιο περίπλοκη η τεχνολογία και έχουν περισσότερα μέρη (όπως πχ μπαταρίες που είναι πανάκριβες). Και ακόμα και αν οι πετρελαϊκές τα προωθούσαν όσο δεν πάει (για να μπω στο σκεπτικό σου), όπως και να το κάνεις, πιο σύνθετη και νέα τεχνολογία, πιο ακριβή! Όσο για το όφελος, πρέπει να το χρησιμοποιείς πολύ για να αποσβέσεις σε βιώσιμο χρόνο τη διαφορά υποθέτω. Εδώ τα 1000€ της μετατροπής για LPG θέλουν νομίζω κανένα χρόνο για μια "μέση" χρήση.

Την ίδια συζήτηση έχει και στα σχόλια κάτω από το άρθρο πάντως.

Re: Αυτοκίνητο Η2 - ελληνική νομοθεσία σημειώσατε 2

12
για να μη σχολιάσω το γεγονός (ότι τα υπάρχοντα τουλάχιστον υβριδικά οχήματα) στον κύκλο πόλης κινούνται περισσότερο με πετρέλαιο παρά με ηλ. ενέργεια. και εξηγούμαι: για την εκκίνηση (και τα πρώτα μέτρα) πρέπει να λειτουργήσει ο κινητήρας και στη συνέχεια όταν αποκτηθεί μία α ταχύτητα λειτουργεί πλέον με ρεύμα...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Αυτοκίνητο Η2 - ελληνική νομοθεσία σημειώσατε 2

13
Αρχικά έχουν μια αρκετά ενδιαφέρουσα συζήτηση στα σχόλια του άρθρου.
Έπειτα εντάξει δεν υπονοώ ότι οι πετρελαϊκές κρύβονται πίσω από κάποιο σχέδιο για παγκόσμια κυριαρχία αλλά είναι σίγουρο ότι θέλουν να αυξήσουν τα κέρδη τους και αυτό εξαρτάται και από την τιμή του πετρελαίου πέρα από τα υπόλοιπα που ανέφερες.Οπότε σίγουρα οι κινήσεις τους βρίσκονται προς αυτή την κατεύθυνση και αν αυτό σημαίνει ότι θα υποδαυλίσουν την εισαγωγή κάποιας νέας τεχνολογίας κίνησης/μεταφορών η οποία θα μείωνε τα κέρδη τους κτλ δεν νομίζω ότι δεν θα διστάζανε να το πράξουν.Με λίγα λόγια προτιμούν να αυξήσουν την κερδοφορία τους παρά να εξυπηρετήσουν τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος-πολίτη κτλ.
Τέλος προφανώς είναι σύνθετο το θέμα και αυτό πιστεύω ότι είναι και το μειονέκτημα της όλης διαδικασίας παραγωγής και διάθεσης προϊόντων, διότι λόγω της πολυπλοκότητας αυτής ζημιώνεται η νέα τεχνολογία-η απόσβεση είναι μια σημαντική παράμετρος αλλά σίγουρα πρέπει να σκεφτούμε και κάποια στιγμή έξω από τους αριθμούς.Σε αυτό ακριβώς το σημείο έγκειται η ένσταση μου όσο αφορά τις πρακτικές τις αγοράς :)
C'est en faisant n'importe quoi,
qu'on devient n'importe qui

Re: Αυτοκίνητο Η2 - ελληνική νομοθεσία σημειώσατε 2

14
Η BMW σκέφτεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κυψέλες υδρογόνου
O Dr. Norbert Reithofer, πρόεδρος της BMW αποκάλυψε πως η εταιρία του σκέφτεται να τοποθετήσει [*]σύστημα κυψελών υδρογόνου σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητό της. Μια τέτοια υλοποίηση, σύμφωνα με τον Reithofer θα προσφέρει μικρούς χρόνους ανεφοδιασμού, επιτρέποντας τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων με μηδενικές εκπομπές CO2.

Τέλος ο Reithofer επιβεβαιώσε πως έως τα τέλη του 2014 η BMW θα παρουσιάσει 10 νέα μοντέλα όπου ανάμεσα τους βρίσκονται το i8 και η 1-Series GT.
[*]όποιος ενδιαφέρεται για το κατασκευαστικό/επιστημονικό κομμάτι:
http://www.allaboutenergy.gr/Paragogi3327.html
Jealousy is the fear or apprehension of superiority: envy our uneasiness under it.
-William Shenstone
cron