Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

11
- Ο κοινός φοιτητής δεν έχει πλέον κανένα ερέθισμα να δει πραγματικό κινηματογράφο (για τέχνη μιλάμε) ή να διαβάσει γι'αυτόν. Δεν ξέρει τι υπάρχει πέρα από την TV και τις εμπορικές ταινίες που παιζόντουσαν τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά (δεν ανήκω σε αυτές). Το θέμα σινεμά το τραβάμε και στα άλλα πεδία γνώσεων......αν με καταλαβαίνουν μερικοί.
- Ένας καθηγητής είναι πάνω απ'όλα άνθρωπος κι όχι ρομποτάκι . Θα έχει κόμπλεξ και θα πρέπει να έχει και απόγνωση να σου αποδείξει κάτι τουλάχιστον για την ζωή. Είναι δάσκαλος όταν σου προσφέρει κοινωνικοποίηση και σου δείχχνει τον πολιτισμό, ερεθίζει το τρυφερό ακόμα μυαλουδάκι σου να ψάξει και να μάθει περισσότερα όσο ακόμα λειτουργεί σαν σπόγγος. Η διδασκαλία του δεν οφείλει να υπακούει σε κανόνες, να ακολουθεί στερεότυπα...στην προκειμένη, η γνώμη μου είναι πως και μάθημα να μην έκανε ο Μασαβέτας αλλά να μίλαγε ακατάπαυστα (άμεσα) για τους ένα σωρό επιστήμονες-που εμείς δεν ξέρουμε τίποτα- ή (έμμεσα) για τους μπιζ-νες-μεν καθηγητάδες-που οι περισσότεροι επίσης δεν ξέρουν τίποτα- ΕΓΩ θα καθόμουν να τον παρακολουθήσω....
- "Ότι μπορείς να μάθεις ΜΑΘΕ ΤΟ". Ακόμα κι αν αυτός ο καθηγητής δεν σας άρεσε...τουλάχιστον κατάφερε να αποτυπωθεί στην μνήμα σας με καλό ή κακό τρόπο. Κατ'εμέ αυτό και μόνο είναι μεγάλο επίτευγμα!
- wanna be παροιμία δώρο της Νονάς της νύχτας : "Ουδείς άσφαλτος"... καθηγητής (ναι βάζω και τον Μασαβέτα μέσα), φοιτητής κοκ

Υ.Γ: Εγώ απλά τα DVD είπα πως είχα δεν περίμενα να γίνει τόση "φασαρία" από κάτω.
この危うげな世界さえ
越えてゆけると 信じるだけ
あなたと

Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

12
:clap: :clap: :clap: :clap:

Είναι προφανές πως για όλα φταις εσύ !!! ..... Σκέψου το αντίστροφα .....

"Αν δεν είχες πει για την ύπαρξη αυτών των DVD .....τώρα δε θα είχε γίνει όλη αυτή η παραφιλολογία για τον Κ.Μασαβέτα"
Μαζί μου έλα πάνω απ'τα σύννεφα

Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

13
"Ο κοινός φοιτητής δεν έχει πλέον κανένα ερέθισμα να δει πραγματικό κινηματογράφο (για τέχνη μιλάμε) ή να διαβάσει γι'αυτόν. Δεν ξέρει τι υπάρχει πέρα από την TV και τις εμπορικές ταινίες που παιζόντουσαν τα τελευταία χρόνια. "

Σε αυτό διαφωνώ κάθετα! Κάθετα όμως! Και αν υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, που τρώνε την κονσέρβα και την θεωρούν κουλτούρα, χωρίς να ψαχτούν παραπέρα με τη μουσική, το θέατρο, τον κινηματογράφο, τη λογοτεχνία, και να κινηθούν ανάλογα με τα γούστα τους φυσικά, είναι άξιοι της μοίρας τους. Έλεος δηλαδή.
In my glass coffin.
I'm waiting.

Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

14
Κοίτα εγώ είμαι τυχερή, όμως κάποιοι άλλοι δεν είναι. Πιστεύω πως για να αρχίσεις να ασχολείσαι με κάτι, προφανώς και χρειάζεσαι ένα ερέθισμα από το περιβάλλον σου και περιβάλλον σου δεν είναι μόνο η οικογένεια σου. Σωστά? Περιβάλλον είναι οι πάντες γύρω σου. Μαθαίνουμε να κάνουμε κριτική και την κάνουμε διαφορετικά από τον κάθε άλλο άνθρωπο, λέμε μας αρέσει κάτι ή όχι επειδή αυτό πιστεύουμε, έχουμε καταλήξει σε μια άποψη μετά από μια νοητική διεργασία που με κάποιο τρόπο μάθαμε να κάνουμε(ή θα έπρεπε να μαθαίναμε) κι όχι επειδή έτσι λένε όλοι οι άλλοι.Σκέψου όμως πως είναι τα μυαλά που από κούνια μασάνε κι επαναλαμβάνουν ότι τους μάθαν οι άλλοι? Εγώ διαφωνω "κάθετα" στο ότι είναι άξιοι της μοίρας τους αυτοί οι άνθρωποι. Κανείς δεν είναι άξιος μιας μοίρας που στην τελική δεν είχε την δυνατότητα να επιλέξει. Και τέλος θα νιώθω πως δεν είμαι τίποτα στη ζωή μου αν δεν "ανεβάσω" έναν άνθρωπο, έστω και μόνο έναν, ένα σκαλί πιο πάνω, όπως ακριβώς ανεβάσαν κι εμένα κάποιοι, απλά ερεθίζοντας το μυαλό μου. Αν δεν προτείνεις σε κάποιον κάτι για να αρχίσει το ψάξιμό του...κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ψάξει ποτέ. Αν τον μαθαίνεις να μην σκέφτεται και να καταπίνει αυτό θα κάνει.
Τα μάτια είναι για να βλέπουμε κι όχι για να εθελοτυφλούμε και το μυαλό για να λειτουργεί και να κριτικάρει, όχι να απορρίπτει αλλά να κριτικάρει.
この危うげな世界さえ
越えてゆけると 信じるだけ
あなたと

Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

15
Εγώ διαφωνώ "κάθετα" με την παθητικότητα και την οκνηρία. Σε μια εποχή που η πρόσβαση στην πληροφορία είναι π α ν ε ύ κ ο λ η, η ανταλλαγή απόψεων είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ, αρνούμαι τη στάση ζωής του στυλ "δεν έχω κανένα ερέθισμα", "πρέπει να μου πούνε κάτι οι άλλοι για να ξεκουνηθώ από την βόλεψή και την αδράνειά μου" "πρέπει να μου πούνε οι άλλοι τι γνώμη πρέπει να έχω, τι πρέπει να μου αρέσει, τι πρέπει να θεωρώ τέχνη, πώς πρέπει να ερμηνεύω τα πράγματα". Αυτό εννοώ και μόνο αυτό. Και άνθρωποι που επιτηδευμένα θέλουν να το παίζουν μέντορες, χωρίς να τους το αναγνωρίσει κάποια αξιοσημείωτη πλειοψηφία, για μένα είναι απλά ψώνια.
In my glass coffin.
I'm waiting.

Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

17
Κύριε διαχειριστά άσε τα παιδιά να εκφραστούν :razz:

Η άποψη για έναν καθηγητή θεωρώ οτι είναι μέρος ενός μαθήματος οπότε το συγκεκριμέν0 "debate" δεν τo θεωρώ τόσο off topic. Όπως και να το κάνουμε ο Μασαβέτας έχει ένα ιδιαίτερο στυλ που είτε θα λατρεύεις, είτε θα μισείς.
"I went numb when I learned to see..."

Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

18
Δεν θέλω να περιορίσω την έκφραση, αλλά να επαναφέρω τη συζήτηση στα πλαίσια αυτού του θέματος καθώς η πρώτη σελίδα περιείχε μονάχα κριτική προς τον διδάσκοντα και η δεύτερη σελίδα εξελίσσεται σε συζήτηση για τα ερεθίσματα που έχει ένας άνθρωπος σήμερα και πώς πρέπει κανείς να επιλέγει τι ταινία θα δει και τι βιβλίο θα διαβάσει. Είναι μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για την οποία μπορεί (και θα ήταν σκόπιμο) να ξεκινήσει ξεχωριστό topic!

Όσο για την κριτική, όπως κι εσύ είπες, "έχει ένα ιδιαίτερο στυλ που είτε θα λατρεύεις, είτε θα μισείς". Έχουμε σχεδόν συμφωνήσει νομίζω πώς εξαρτάται άμεσα από τον καθέναν μας, έχουν ακουστεί και οι δυο πλευρές και οι απόψεις δείχνουν να είναι αρκετά ισχυρές και από τις δυο πλευρές. Δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να συνεχιστεί σε αυτό το κλίμα η συζήτηση, από τη στιγμή που τα έχουμε συζητήσει μυριάδες φορές εντός και εκτός internet και ποτέ όσοι διαφωνούν σε αυτό το θέμα δεν έχουν συμφωνήσει. Και εξ' άλλου, ακριβώς επειδή "είτε τον λατρεύεις είτε τον μισείς" (ακραία συναισθήματα), κρίνω προσωπικά ότι το σύστημα είναι ασταθές και η συζήτηση θα μπορούσε να ξεφύγει πολύ εκτός ορίων.

Απλή σύσταση είναι αυτή, βασιζόμενη μονάχα στη δική μου άποψη και λογική. Φυσικά μπορείτε να την αγνοήσετε και να συνεχίσετε, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει διχογνωμία ακόμα και μεταξύ συντονιστών (εμένα και της Φωτεινής). :)

Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

19
Όχι Μάκη έχεις δίκιο η συζύτηση από εδώ και πέρα θα ξεφύγει, η διαφωνία δεν είναι μόνο στο θέμα του καθηγητή αλλά στη στάση ζωής . Είναι πιο πολύ φιλοσοφικό το ζήτημα θα τραβήξει σελίδες οπότε δε χωράει ανάλυση σε αυτό το thread. Ας παραμείνουμε στο θέμα του μαθήματος και σχολιάζουμε μόνο όταν χρειαστεί και μόνο για κάτι που αφορά στο μάθημα. :)
[offtopic]
Παρεπιπτόντως ούτε εγώ πιστεύω πως πρέπει να κάθεσαι και να περιμένεις κάποιον να σου δώσει ερέθισμα αλλά κάποιος το εχει κανει ήδη σε μένα όταν ήμουν μικρότερη
この危うげな世界さえ
越えてゆけると 信じるだけ
あなたと

Re: Φυσικοχημεία Ι (2011- 12)

20
καλησπέρα!ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος από τα μνημοτεχνικά διαγράμματα να βρίσκουμε τους μετασχηματισμούς Legendre των συναρτήσεων. πχ πως H=U[-p] ?
cron