[2ο] Μαθηματικά ΙΙ (2010-11)

1
Μπορεί κάποιος να δώσει πληροφορίες για αυτό το μάθημα? Τώρα που αλλάξαν οι καθηγητές για παράδειγμα μέχρι στιγμής τι έχετε διδαχτεί, σε ποια πράγματα έδωσαν περισσότερη σημασία...ποια θα είναι η ύλη κοκ... :help:
この危うげな世界さえ
越えてゆけると 信じるだけ
あなたと

Re: Μαθηματικά ΙΙ (2010-11)

3
Μήπως μπορεί κάποιος να γράψει την αντιστοίχηση των κεφαλαίων που δίνονται στην ύλη με τα κεφάλαια στα βιβλία του Ρασσιά, που ήταν επίσης στις επιλογές γι αυτό το μάθημα; Γιατί οι καθηγητές δεν έκαναν τον κόπο να το κάνουν; Αν, λέω αν, κάποιος έχει πρόσβαση και στα δύο βιβλία..
Kuchiki Byakuya

Re: Μαθηματικά ΙΙ (2010-11)

5
Στο πρώτο θέμα δόθηκε ένας τριγωνικός πίνακας προς διαγωνοποίηση και δύο διανυσματικοί υπόχωροι με ζητούμενο να βρεθεί μία βάση του ενός και της τομής τους και το αντίστοιχο για τη διάσταση. Στο δεύτερο δόθηκε μία πραγματική συνάρτηση δύο μεταβλητών να βρεθούν ακρότατα χωρίς περιορισμούς και μέγιστος βαθμός μείωσης σε ένα συγκεκριμένο σημείο. Στο τρίτο ζητήθηκε ο όγκος ενός ελλειψοειδιύς. Τέλος το τέταρτο απαιτούσε διατύπωση του θεωρήματος Gauss και υπολογισμό τριών επιφανειακών ολοκληρωμάτων με εφαρμογή του θεωρήματος σε δεδομένο σχήμα που έπρεπε και να σχεδιάσουμε.
Einmal ist keinmal