Re: Προγραμματισμός & χρήση Η/Υ (2012-13)

111
proodos.jpg
Ο μετρητής i στο do πρέπει να είναι πάντα ακέραιος;Για παράδειγμα αν έχω do i=0,2,0.1 o i θα πάρει και πραγματικές τιμές.Άρα πρέπει να το δηλώσω σαν real; Κάνω αυτή την ερώτηση με αφορμή τα θέματα της προόδου 2010-2011.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.

Re: Προγραμματισμός & χρήση Η/Υ (2012-13)

114
Καλά. Όχι. Ότι φανταστείς. Καθόλου. :P
Γενικά αυτό που ακούαμε πως ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να πέσει κάτι που δεν ξανάδαμε, δεν ίσχυσε καθόλου. όλες οι ομάδες είχαν τουλάχιστον ένα θέμα που 'ρθε από άλλο πλανήτη. π.χ. εμένα μου έππεσε δυναμοσειρά Taylor για το ημίτονο, να κάνω πρόγραμμα που να επιλέγει ο χρήστης πόσοι όροι θα αναπτυχθούν και να υπολογίζει ακολούθως το ημίτονο τον 35 μοιρών. Δεν λέω ότι είναι κάτι το τρομερά δύσκολο, αλλά, δεδομένου ότι δεν ξανάδαμε κάτι τέτοιο, θέλαμε μόνο 20 λεπτά να σκεφτούμε πως να λυθεί κι άλλα τόσα να το γράψουμε. Επιπλέον, ούτε το άλλο που ακούαμε πως η εξέταση θα προσομοίαζε με τη προόδο ισχύει, αφού δεν είχε ούτε διόρθωση κώδικα ούτε τίποτα παρόμοιο. ήταν και οι 3 ασκήσεις να γράψουμε πρόγραμμα. γενικά από ότι ακούω τα πήγαμε σχετικά καλά πάντως. Α, και να 'σε καλά που μας απαντούσες τον καταιγισμό αποριών πριν την εξέταση . thx :p.

Re: Προγραμματισμός & χρήση Η/Υ (2012-13)

115
Τι δεν είχες δει από τη δυναμοσειρά Taylor; Βασικά εγώ είχα περιέργεια για ένα θέμα που υποτίθεται ήθελε αναζήτηση χωρίς if (ή κάτι τέτοιο) και ήθελα να δω την εκφώνηση.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Προγραμματισμός & χρήση Η/Υ (2012-13)

116
@michalisfloyd:
Χαίρομαι! :D Καλύτερα :P Ακόμα δεν τα είδα τα θέματα. :roll: Κακό αυτό. :(

Εξαρτάται πώς το εννοείς... Χρειάστηκες κάποια εντολή που δεν είχαμε μάθει; Χρειάστηκε να κάνεις κανένα τρελό τρικ που δεν είχαμε αναφέρει;
Από ότι βλέπω, μοιάζει αρκετά με την 1η άσκηση του 4ου πρακτικού. Ο τύπος διαφέρει λίγο και το ότι (υποθέτω) θα έπρεπε να φτιάξεις μια απλή function για το παραγοντικό (την έχεις φτιάξει ήδη στο μάθημα, αν θυμάσαι τον τρόπο την ξαναφτιάχνεις σε 5-10 λεπτά). Γενικώς τέτοιες εκφωνήσεις σε "ψαρώνουν" αλλά αν το δεις λογικά και με την ψυχολογία του ότι δεν περιμένει κανείς να ξέρεις και να θυμάσαι "περίεργα" μαθηματικά, τότε βλέπεις ότι ξέρεις να το λύσεις!

Το ότι η εξέταση θα μοιάζει με την πρόοδο σήμαινε ότι θα είναι πάλι στον υπολογιστή με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και ότι τα θέματα δεν θα είναι κάτι τρελό. (ήταν; ) Στην εξέταση έχετε ωριμάσει αρκετά πλέον για να βάλει κάποιος "κανονικά" θέματα. Αν και από ότι έμαθα, με τη διόρθωση κώδικα έγινε χαμός, οπότε καλύτερα που δεν μπήκε... :P Αφού πήγατε καλά, αυτό μετράει! Μακάρι να πέσουν βροχή τα 10ρια!

Τίποτα για τις απορίες. Βοηθάω όπως με βοήθησαν και εμένα και καλό θα ήταν να βοηθάτε κι εσείς τους επόμενους! :)

@panos108: Πέρσι είχε πέσει σίγουρα ένα τέτοιο. Το οποίο ναι, ήταν πολύ ψαρωτικό αλλά και τελικά πολύ απλό αν το έπιανες. Έπιανε μια μονάδα μόνο όμως.

Re: Προγραμματισμός & χρήση Η/Υ (2012-13)

118
Ήθελε σε έναν πίνακα με μηδενικά και άσσους να μετρήσεις πόσα είναι τα μη μηδενικά στοιχεία, χωρίς να χρησιμοποιήσεις IF.

ή (άλλη εκδοχή, σε άλλο τμήμα)

Σου έδινε έναν πίνακα με ακέραια στοιχεία από το 1 έως το 6 (έριχνες ένα ζάρι και κατέγραφες τι έβγαινε) και έπρεπε να μετρήσεις πόσες φορές βγαίνει το καθένα, χωρίς IF.

Και στα δυο σου έδινε έτοιμο τον βασικό κώδικα που παρήγαγε τον πίνακα.

Re: Προγραμματισμός & χρήση Η/Υ (2012-13)

119
Κατα την γνωμη μου, ειναι λιγο tricky αυτα τα θεματα με (χωρις) το IF, απο την αποψη οτι θελουνε καποια δημιουργικη σκεψη. Δηλαδη εγω, οταν τα πρωτοβαλανε περσι ειχα ψιλοσκαλωσει στην αρχη! Αλλα αμα το δεις, το ειδες και τελος η ασκηση...

Ενταξει τωρα, το αλλο με την σειρα δεν ηταν και τοσο τραγικο! Αμα σου δινει τον τυπο φυσικα, αλλα φανταζομαι το εκανε, ε;
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-The Hitchhiker's Guide to the galaxy
cron