Re: Δομή και Καταστάσεις της Ύλης (2018-2019)

11
Γεια σας παιδια! Σχετικά με την βαθμολογια για να περασουμε το μαθημα πρεπει οπωσδηποτε να γραψουμε 5+ στην εξεταση?ή αν γραψουμε λιγοτερο και με τον βαθμο του εργαστηριου μπορεσουμε να περασουμε εχοντας συνολικα βαθμο 5+?

Re: Δομή και Καταστάσεις της Ύλης (2018-2019)

12
Το μόνο επίσημο έντυπο που έχω βρει να αναφέρεται στον τελικό βαθμό είναι το φύλλο ταυτότητας του μαθήματος από το mycourses.
Εικόνα
Δεν αναφέρει ελάχιστο βαθμό για την γράπτη εξέταση. Καλό θα ήταν να ρωτήσεις τους διδάσκοντες όμως για να είσαι 100%. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων δεν το είχαν διευκρινίσει νομίζω.

Re: Δομή και Καταστάσεις της Ύλης (2018-19)

13
Το σεπτέμβρη πάντως για να περάσουμε έπρεπε να έχουμε γράψει 5 στην εξέταση ενώ αυτό αρχικά δεν ίσχυε για την κανονική του 18,οπότε καλύτερα να ρωτήσετε. :P
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aspa T. την Παρ 01 Φεβ 2019, 2:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: Δομή και Καταστάσεις της Ύλης (2018-19)

15
Δεν κατάφερα να φωτογραφίσω τα θέματα και ούτε μας άφηναν να τα πάρουμε. Θα τα αναφέρω όπως τα θυμάμαι για να υπάρχουν, αν είναι να τα ελέγξουν και άλλα παιδιά για τυχών διορθώσεις ή συμπλήρωματα. Τα θέματα ήταν ισοδύναμα.

ΘΕΜΑ 1
Από Στατιστική Θερμοδυναμική δυο ερωτήματα. (δεν τα θυμάμαι)

ΘΕΜΑ 2
a. Έδινε τρία συγκεκριμένα αέρια (δεν θυμάμαι ποια) με τις Mr τους και με διατάξεις:
α-α, β=β, γ≡γ
Mrb > Mra > Mrc (δεν ειμαι 100% αν ισχύει)
Να εξηγήσουμε γιατί το α έχει μεγαλύτερη θερμική αγωγιμότητα.
b. Χρυσός, στην Τ1 έχει Cvm1 και στην Τ2 έχει Cvm2 (έδινε τιμές). Να βρεθεί η μέγιστη συχνότητα.

ΘΕΜΑ 3
Παρόμοιο με το Παράδειγμα Ε4, σελ.249, Βιβλίο Πολυμένη, 1ος Τόμος.
a. Ζητούσε να βρεθεί η ΔHvap του νερού
b. Θεωρητική ερώτηση σχετικά με τον αν συμφωνεί / γιατί αποκλίνει από Νόμο Trouton.

ΘΕΜΑ 4
Διάλυμα ακετόνη (1) – χλωροφόρμιο (2). Δεδομένες οι ενεργότητες των συστατικών συναρτήσει x1, x2 και δεδομένες (δεν είμαι 100% αν έδινε τάσεις ατμών ή μερικές πιέσεις).
a. Να αποδείξουμε ότι ισχύουν θερμοδυναμικά οι συναρτήσεις των ενεργοτήτων.
b. Να βρεθεί η ολική πίεση (?)
c. Υπολογιστικό ερώτημα
d. Αν αποκλίνει από την ιδανική συμπεριφορά και τι τύπος απόκλισης, πως επηρεάζονται τα θερμοδυναμικά μεγέθη.
e. Η απόκλιση που παρουσιάζει πως επηρεάζει τις διαμοριακές δυνάμεις μεταξύ όμοιων μορίων και μη όμοιων μορίων.

ΘΕΜΑ 5
Μη αναμίξιμα στερεά Α,Β με δεδομένο διάγραμμα φάσεων.
a. Ποιες οι φάσεις στις περιοχές (1), (2), (3), (4), (5)
b. Προσδιορισμός σημείων πήξεως των καθαρών συστατικών
c. Στις οριακές τιμές των καμπυλών L1, L2 τι συμβαίνει (δεν θυμάμαι τι ακριβώς ζητούσε να δούμε για τις οριακές τιμές)
d. Ανάμιξη χ mol A με ψ mol Β. Να βρεθεί η σύσταση των φάσεων και οι ποσότητες των συστατικών σε κάθε φάση.
cron