Re: Τεχνική Μηχανική (2011-12)

32
GK1992 έγραψε:Δε ξερω ποιος εχει ανεβασει την υλη του αγγλικου παντως οι σελιδες δεν αντιστοιχουν με πραματα που εχουμε κανει.
Ρώτα τον Περικλή.

Υπενθυμίζω ότι αυτή είναι η περσινή ύλη, ενώ δεν αποκλείεται να έχει αλλάξει έκδοση το βιβλίο. Όπως φυσικά δεν αποκλείεται να έχει αλλάξει κάπως η ύλη, δεδομένου ότι πέρσι άλλαξε ο ένας από τους δυο διδάσκοντες.

Τέλος πάντων, αν κάποιος φετινός φοιτητής έχει διάθεση, ας γράψει την ύλη και θα την αλλάξω, είναι τόσο απλό. :)

Re: Τεχνική Μηχανική (2011-12)

33
Παιδιά οι καθηγητές σαυτο το μάθημα απότι βλέπω αλλάζουν πιο συχνά και από την πολιτική θέση του θεοδωράκη. Οπότε λογικά και ύλη περίπου μεταβάλλεται.Υλη δε δόθηκε ρητά και ο κάθε καθηγητής έκανε ότι του κατέβαινε... Μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι είναι μέσα στρέψη, κάμψη , εφελκυσμός αλλά δε μπορώ να πω σε τι βάθος απαιτούνται οι έννοιες αυτές. Κοινώς καλή τύχη. :o
Τέλος το αγγλικό βιβλίο για το οποίο έχει δώσει ύλη ο Περικλής δεν είναι το αγγλικό βιβλίο που δόθηκε φέτος. Σας φώτισα?? :tomato:
Einmal ist keinmal

Re: Τεχνική Μηχανική (2011-2012)

35
maria έγραψε:η υλη ειναι: 1) γενικα περι υλικων 2) φορεις στηριξης 3) βασικες εννοιες 4) αξονικες δυναμεις ==> πειραμα εφελκυσμου και θλιψεως

5) επιπεδα προβληματα τασεων 6) σχεσεις τασεως παραμορφωσεως 7) στρεψη 8) ροπες , αδρανειας 9)διαγραμματα n,q , m 10) καμψη
11) καμψη με διατμιση

οσο αφορα τα θεματα μας εχει δωσει ενα φυλλαδιο με θεματα απο προηγουμενο ετος και μας ειπε οτι πεφτουν αναλογα. επισης μας εκανε καποιες σοσ ασκησεις. αν θες μου δινεις το μειλ σου και στις στελνω. :) :)
Μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις τα παλιά θέματα αν είναι λυμένα? mado8661@hotmail.com

Re: Τεχνική Μηχανική (2011-12)

36
Σήμερα είδα τον κύριο που έκανε το μάθημα στο πρώτο τμήμα και είχε μαζί του τους βαθμούς μας. Μου είπε ότι θα τους έδιναν και στη γραμματεία οπότε από αύριο ή και τη Δευτέρα ρωτήστε όποιος ενδιαφέρεται να δει τον βαθμό του.

Re: Τεχνική Μηχανική (2011-12)

37
νομίζω οι βαθμοι της κανονικης περιοδου υπαρχουν στη γραμματεια.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding