Σκονάκια Οργανικής Χημείας Ι

1
Παρακάτω παρατίθενται τα σκονάκια που χρησιμοποίησα στην Οργανική Ι στο 3ο εξάμηνο!Εγγυημένα πράγματα!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
People wishing to analyze nature without using mathematics just settle for a reduced understanding.

Re: Σκονάκια

2
Καλά, είσαι ελεϊνός, τι να πω... :P

Σπεύδω να διευκρινίσω οτι από την ομάδα διαχείρισης της ιστοσελίδας μας δεν εγκρίνεται σε καμία απολύτως περίπτωση να χρησιμοποιείτε σκονάκια, "γκαρούτσους" να διαβάζετε μόνο από παλιά θέματα την τελευταία στιγμή κτλ κτλ... Use at your own risk γιατί κάποια στιγμή θα τα βρείτε μπροστά σας. :)

Re: Σκονάκια

3
Θα συμφωνήσω με τον MakisH ότι είναι πολύ άσχημο τόσο το να γίνονται σκονάκια, όσο και το να ανεβαίνουν και μάλιστα επώνυμα σε τέτοιο site. Άλλωστε βαθμοί που αποκτήθηκαν από σκονάκια δεν έχουν καμία πραγματική αξία.

Re: Σκονάκια

5
Οι βαθμοί καμία, η ποσότητα της γνώσης που αποκομίζεις προσπαθώντας χωρίς σκονάκια ανεκτίμητη. Όχι γιατί σίγουρα θα σου χρειαστεί, αλλά γιατί κάθε τι νέο κάνει το μυαλό να δουλεύει.
Αν και το πιο σωστό θα ήταν να πω ότι δεν προσπαθείς για τους βαθμούς, απλά καθώς προσπαθείς για τη γνώση σου δίνεται η ευκαιρία να πάρεις και καλούς βαθμούς.
Kuchiki Byakuya

Re: Σκονάκια

9
Morientes έγραψε:Πες τα ρε 007... Κοίτα που καταντήσαμε πια όμως ε; Να εξηγούμε τα αυτονόητα... :(
καλα αν ειναι να στεναχωριεσαι κιολας το παιρνω πισω.αν ονομαζεις παντως κατι τετοιο καταντια θα ηταν καλυτερο για σενα να αναθεωρησεις τη σημασια του ορου.Και εσυ που το περασες χωρις σκονακια,αν αυτο ειναι το θεμα,ελα να μου πεις ποσο περοσσοτερο στροφαρεις,τι θυμασαι πλεον και ποσο σε βοηθησε στην αποκτηση ''δυναμης'' γιατι μου φαινεται πως το ''η γνωση ειναι δυναμη'' θα ειναι το αγαπημενο σου ρητο.Και ναι,ειναι,απλα δεν νομιζω οτι η γνωση αποκταται μεσω μιας τετοιας διαδιακασιας μαθησης.
Περιμενω με αγωνια τη ρομαντικη σου απαντηση,αν ''πεσεις τοσο χαμηλα'',στο επιπεδο μου δηλαδη,και μου απαντησεις.

Re: Σκονάκια

10
Ίσως σε πειράζει που θ απαντήσω στη θέση του Morientes αλλά κατ εμέ, θα έπρεπε η πλειονότητα των μαθημάτων στη σχολή μας να δίνεται με ανοικτά βιβλία. [οπότε και το σκονάκι χάνει την οποιαδήποτε αξία]

Απ τη στιγμή όμως που δε γίνεται κάτι τέτοιο, συμβαίνουν δύο τινά:

ή είναι πολύ βασικές και απαραίτητες γνώσεις [οπότε δε δικαιολογείται το σκονάκι]
ή πολύ βαρεμένος καθηγητής που σε αναγκάζει να καταφύγεις σ αυτή την καθόλου αποδεκτή λύση.

Το δεύτερο το αναφέρω καθαρά και μόνο για την περίπτωση που σου λενε πχ να μαθεις απεξω παραπάνω από ένα τύπο (σαν του Nerst) με 5,6 δεκαδικά σε κάθε ψηφίο.

τώρα.. αντιγραφές του στυλ βιολογίας... δεν τις επικροτώ καθόλου! Κ αυτό γιατί και δε μαθαίνεις, αλλά ακόμη χειρότερα, στερείς από αυτόν που διάβασε το δικαίωμα να φανεί η αξία του...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One
cron