Περί κ. Πολυράκη

1
Σίγουρα όσοι έχουν περάσει απο το 3ο εξάμηνο θα συμφωνήσουν οτι πρόκειται για ένα απο τα χειρότερα μαθήματα, αν οχι τον απόπατο των μαθημάτων της σχολής... :Ρ
Πραγματικά μάθημα τόσο κακό ως προς όλες τις συνιστώσες (διδακτικές ικανότητες-καθηγητής (ως προσωπικότητα)-σύγγραμα-κλίμα συνεργασίας με τους φοιτητές) που δεν μπορώ να φανταστώ οτι υπάρχει χειρότερο βασανιστήριο απο αυτό...
Προσωπικά μετά απο μεγάλη αυτοσυγκράτηση κατάφερα να μείνω 3 συνολικά ώρες στο μάθημα, μετά ένοιωσα οτι υποβάθμιζα εκουσια το IQ μου :Ρ
Το ανυσηχητικό είναι οτι ενώ όλοι γνωρίζουν την φρικτή κατάσταση που επικρατεί με αυτό το μάθημα, ούτε συζητιέται το θέμα καθόλου, ούτε φαίνεται να υπάρχει κάποια κίνηση για λύση του προβλήματος είτε απο τις διδακτικά είτε απο τα φοιτητικά εκλεγμένα όργανα...
Για όποιον δεν έχει διδαχτεί το μάθημα, θα διευκρινίσω οτι πρόκειται για τις:
Διαφορικές Εξισώσεις - Ιωάννης Πολυράκης (?Καθηγητής? στη ΣΕΜΦΕ)

*Τα ερωτηματικά είναι η απόδειξη οτι ο Θεός έχει πολύ χιούμορ :P

Αντίθετες απόψεις είναι καλοδεχούμενες στη διενέργεια ώριμου και πολιτισμένου διαλόγου...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MakisH την Κυρ 19 Σεπ 2010, 2:06 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Αλλαγή τίτλου σε ηπιότερο
If opportunity doesn't knock... Build a door ;)

Re: Περί κ. Πολυράκη

2
Φίλε Nick Rss... Συμφωνώ οτι υπάρχει ένα κάποιο μεγάλο πρόβλημα με αυτό το μάθημα, κάτι που αντικειμενικά φαίνεται από το πώς το αντιμετωπίζουν οι φοιτητές. Προσωπικά είδα πολλούς φοιτητές που ήταν ανέκαθεν (και συνεχίζουν να είναι) τυπικότατοι φοιτητές και μάλιστα και πολύ "δυνατοί", άνθρωποι που μπήκαν εδώ μέσα επειδή ήθελαν να γίνουν ΧΜ, να εγκαταλείπουν την παρακολούθηση του συγκεκριμένου μαθήματος.

Το ιδιαίτερα λυπηρό ήταν οτι ο καθηγητής έριχνε το φταίξιμο στους φοιτητές. Προσωπικά το βρήκα πολύ άσχημο αυτό, ειδικά αν το κάνει από την πρώτη μέρα. Θα παραπέμψω σε αντίστοιχη περίπτωση πλήθους ακροατηρίου, στο μάθημα "Φυχικοχημεία ΙΙ", στο τμήμα του κυρίου Θεοδώρου. Ο κος Θεοδώρου συνεχώς μας ρώταγε και αναρωτιόταν και ο ίδιος τι δεν πάει καλά και δεν έχει ακροατήριο.

Υπάρχει άλλη μια διαφορά. Η ίδια διαφορά που υπάρχει και με τον κο Μασαβέτα, για τον οποίο επίσης παραπονούνται αρκετοί. Η διαφορά είναι οτι Θεοδώρου και Μασαβέτας έχουν μέσα στο ακροατήριό τους και "αφιερωμένους" φοιτητές. Και αυτό φαίνεται και στην αξιολόγηση θέλω να πιστεύω. Δηλαδή στην αξιολόγηση θα πέφτουν και εκεί μηδενικά και άσσοι, αλλά θα πέφτουν και αρκετά δεκάρια με τόνο.

Πάντως θέματα σαν αυτό είναι που κάνουν επιτακτική τη μετάβαση σε ένα on-line σύστημα αξιολόγησης με αντίκρυσμα στην εξέλιξη ενός διδάσκοντα. Προφανώς όλοι αυτοί οι φοιτητές που έλειπαν ΜΟΝΟ από τις διαφορικές εξισώσεις θα είχαν κάποιον λόγο αλλά η άποψή τους δεν ακούστηκε ούτε μέσω αξιολόγησης (αφού συνειδητά δεν παρακολουθούσαν) ούτε μέσω απευθείας διαλόγου με τον διδάσκοντα (για ευνόητους λόγους).

Πάντως φίλε Nick Rss, προσωπικά θα το έθετα το θέμα λίιιγο πιο κομψά από ό,τι το θέτεις εσύ. Ο άνθρωπος μπορεί σε άλλα μαθήματα ή στην προσωπική του ζωή να είναι μια χαρά και πολύ καλός. Απλώς αντικειμενικά υπάρχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο μάθημα και θα πρέπει να μας προβληματίσει.

btw, μήπως να αρχίζαμε να συζητάμε και το θέμα του να διδάσκονται τα μαθηματικά (και) από μέλη ΔΕΠ της σχολής μας; Τουλάχιστον για τα Μαθηματικά I, II και ΙΙΙ (τα IV φαίνονται αρκετά καλά μέχρι στιγμής, τουλάχιστον στα 2/3 τους). Υπάρχουν άνθρωποι που και το γνωσιοθεωρητικό υπόβαθρο έχουν και την απαραίτητη επιστημονική αυστηρότητα αλλά και την παιδαγωγική ικανότητα. Αν ζητηθεί έχω να προτείνω μια σύντομη λίστα, η οποία όμως αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των Μαθηματικών της σχολής.

Άσμα ηρωικό και πένθιμο δια τον χαμένο ανθυπολοχαγό των Δ.Ε

3

Από τους όρους χρήσης που αποδεχτήκατε κατά την εγγραφή σας:
"Ο κάθε ένας που συμμετέχει στις συζητήσεις που φιλοξενούνται σε αυτήν την ιστοσελίδα θα πρέπει να σέβεται του στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας και συμπεριφοράς. Σε καμία περίπτωση (ούτε σε περίπτωση "άμυνας") δεν επιτρέπεται η κάθε είδους "επίθεση" (προσβολή, χλευασμός, δυσφήμιση, ειρωνεία κ.τ.λ.) σε άλλα μέλη στα πλαίσια των δημοσίων συζητήσεων του forum. Απαγορεύεται η χρήση υβριστικής γλώσσας καθώς και γλώσσας που μπορεί να προσβάλει εμμέσως μέλη της κοινότητας (π.χ. υποτιμιτική χρήση λέξεων που αφορούν εθνικότητα, θρησκεία κτλ)."

Παρακαλούμε να κατανοήσετε πως το "προς τα μέλη της κοινότητας" δεν θα πρέπει να μας περιορίζει και από έναν στοιχειώδη σεβασμό προς ανθρώπους έξω από την κοινότητα.

Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης της δεύτερης εβδομάδας του νέου εξαμήνου θα ήθελα να εκφράσω τη μεγάλη μου πικρία…
(γκουχ, γκουχ, ένα-ένα ακούγομαι; Ωραία…)
Χρόνος μέγας δυνάστης εστί… κι έτσι από φέτος ο Dr. Πολυράκης δεν διδάσκει πια διαφορικές εξισώσεις στη σχολή μας. Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και έγιναν οι αλλαγές των διδασκόντων Μαθηματικών ανάμεσα στις διάφορες σχολές του ΕΜΠ.
Θυμάμαι ακόμα την αρχή του πρώτου μαθήαμτος μαζί του. Πήρε την κιμωλία και έγραψε:
Διαφ. Εξίσωση είναι μια συνάρτηση y(χ) περιέχει παραγώγους της άγνωστης συνάρτησης την συνάρτηση y(χ) και την ανεξάρτητη μεταβλητή χ.

Τάδε έφη Ζαρατούστρα...

Θα ήταν τουλάχιστον εγκληματικό να μην αναφερθώ και στο τέλος της πρώτης διδακτικής ώρας. Ο Δρ. απορροφημένος από την έκσταση της διδασκαλίας, είχε ξεχάσει ότι έβαλε ξυπνητήρι για να του υπενθυμίσει την ώρα του διαλλείματος (ώστε να μην βραχυκυκλώσουν οι εγκέφαλοι μας από τον τεράστιο γνωσιοθεωρητικό πλούτο που απλόχερα χάριζε). Έτσι λοιπόν, όταν το ξυπνητήρι ήχησε για την λυπητερή ώρα του διαλύματος, ο Δρ. σήκωσε το τηλέφωνο και απάντησε. Το ξυπνητήρι ντράπηκε τόσο που διέκοψε την μυσταγωγία του μαθήματος που δεν απάντησε, ακόμα και όταν ο Δρ. συνέχισε πεισματικά να το παρακαλάει να απαντήσει.

Δεν είναι όμως μόνο το γνωσιοθεωρητικό υπόβαθρο που κάνει καλό έναν καθηγητή, αξέχαστη θα μείνει η εξαιρετική συνεργασία με τους φοιτητές, η κατανόηση του, η ευγένεια της μορφής του καθώς και το ήθος του, τις οποίες δεν θα αναφέρω γιατί νομίζω οτι όλοι τις γνωρίζετε καλά. Πραγματικά τις διαφορικές εξισώσεις που έμαθα μαζί του δεν πρόκειται να τις ξεχάσω ποτέ…

Θα μου λείψει ακόμα αυτό το υπέροχο σύγγραμμα των εκδόσεων “... τώρα που το σκέφτομαι δεν είχε εκδόσεις και αυτό γιατί κανένας εκδοτικός οίκος δεν ένιωσε αρκετά άξιος να τυπώσει την απόλυτη αλήθεια γύρω από τις Διαφορικές. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως όταν το παρέλαβα, ο Δρ. μου έκανε την τιμή να υπογράψει στο εξώφυλλο του, εκεί μπροστά μου. Ένοιωσα ένα δάκρυ να κυλάει την ιερή εκείνη ώρα… :cry:

Δεν οδύρομαι τόσο επειδή δεν θα έχω την τύχη να τον ξαναδώ, αλλά για τα καημένα τα παιδιά που τώρα μπήκαν στο 2ο έτος των σπουδών τους και δεν θα έχουν τη την εμπειρία να γνωρίσουν αυτόν τον σπάνιο γκουρού της μαθηματικής επιστήμης, όσοι είχαν την τύχη να μαθητεύσουν δίπλα του ας σκεφτούν σοβαρά να το εντάξουν στα CVs τους.

Τώρα όμως όλα αυτά είναι παρελθόν. Μια νέα καθηγήτρια ήρθε στη θέση του, η οποία όμως όσο καλή και να είναι το μάθημα δεν θα ναι ποτέ ίδιο. Όπως κάποτε είχα γράψει:
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΡΑΚΗ ΤΟ ΧΑΟΣ

Ας κλείσει το άρθρο αυτό με τη μουσική υπόκρουση που του πρέπει:
If opportunity doesn't knock... Build a door ;)

Re: Περί κ. Πολυράκη

4
Για τους σκληροπυρηνικούς fan, σας ενημερώνουμε ότι ο Δρ. Πολυράκης διδάσκει πλέον στους Πολιτικούς μηχανικούς, όπου για πρώτη φορά στα χρονικά της σχολής οι φοιτητές με την υψηλότερη βάση στην πολυτεχνειακή κοινότητα, θα νοιώσουν την ηθική και υλική επιβράβευση για την προσπάθεια τους στις Πανελληνιες παρακολουθώντας διαλέξεις πραγματικά υψηλότατου επιπέδου.
If opportunity doesn't knock... Build a door ;)

Re: Περί κ. Πολυράκη

5
Ασ'τα Nick... Έφυγε και άφησε πίσω του συντρίμια... Η σχολή μας είναι πλέον φτωχότερη... Το μόνο που μπορώ να κάνω ως ελάχιστο φόρο τιμής στον μεγάλο αυτό δάσκαλο είναι να παραθέσω το παρακάτω τραγούδι. Ας κλάψουμε όλοι μαζί...

Re: Περί κ. Πολυράκη

6
Να σας πω... Για ηρεμία λίγο.... μπορεί ο καθένας μας να έχει ό,τι απωθημένα θέλει από τον καθένα (ούτε εμένα μου άρεσε το μάθημα, οκ) αλλά δεν έχει δικαίωμα να ειρωνεύεται κάποιον τόσο στεγνά δημοσίως, ειδικά χωρίς αυτός να ξέρει ή να μπορεί να επέμβει. Νίκο εσύ δεν είσαι που λες συνέχεια "θέλω επιχειρήματα"; Υπήρχε λόγος να ξεθαφτεί το thread; Βοηθάει σε κάτι αυτό πλέον; Ο καθηγητής άλλαξε, τι άλλο περιμένεις να γίνει;

Και ξαναλέω... Πείτε ό,τι θέλετε αλλά χωρίς να προσβάλλετε τόσο στεγνά κάποιον. Ούτε εμένα μου άρεσε το μάθημα, αλλά κατέθεσα την άποψή μου με ένα πολύ πιο μετρημένο post παραπάνω, μιλώντας για κάποια πράγματα που ήταν γνωστά. Δεν μίλησα ίσως με νούμερα αλλά ήταν κάπως πιο αντικειμενικό το μήνυμα.

Re: Περί κ. Πολυράκη

7
Χαχαχαχα!Κάποιος έχει τρελά αποθημένα από το μάθημα:P!Και γω δεν τον πάω ιδιέταιρα τον τύπο,αλλά αφού δεν ξαναπάτησα στο μάθημα δεν με ενόχλησε..
ΑΑαα,να παραθέσω και ένα περιστατικό που συνέβη πριν λίγες μερες..Ήταν Πέμπτη,τελευταία μέρα του σεπτέμβρη(μέρα πίκρας για τη σχολη->Εξέταση ΦΧΜ Ι,αλλα αυτό δεν μας ενδιαφέρει τώρα) και γω βρισκόμενος από σπόντα στο ίδρυμα πέρασα από το γραφείο του Dr.PhD κλπ Πολυράκη να τον ρωτήσω ευγενικότατα εάν γνωρίζει πότε θα βγουν τα αποτελέσματα της επαναληπτικής.Μου απαντάει δεν ξέρω,ρωτάω τα έχετε διορθώσει?Μου λέει όχι.Το επόμενο πρωί είχαν βγει.Συμπεράσματα δικά σας..
People wishing to analyze nature without using mathematics just settle for a reduced understanding.

Re: Περί κ. Πολυράκη

8
@Nick Rss: Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για το λίβελο. Πολύ καλογραμμένο και στάζει ειρωνεία. Ωστόσο πρέπει να πω ότι αποτελεί τουλάχιστον λασπολογία εναντίον του Πολυράκη και δυσφήμηση για το forum. Νόμιζα ότι κάτι τέτοιο αντιτίθεται στους όρους εγγραφής και συμμετοχής σε αυτό. Προσωπικά και εμένα με έχουν απογοητεύσει πάρα πολλοί άνθρωποι μέσα στη σχολή, αλλά δεν τους διασύρω έτσι(όσο καλοστημένο κι αν είναι).

Προς τους υπόλοιπους, εγώ δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με το μάθημα του. Σίγουρα το βιβλίο δεν ήταν ικανοποιητικό, αλλά οι σημειώσεις απτο μάθημα του ήταν πλήρεις. Πραγματικά, επειδή είχα παρακολουθήσει τις περισσότερες παραδόσεις του, οι σημειώσεις είχαν ροή και συνέχεια. Επιπλέον, να υπενθυμίσω ότι επειδή δεν έγραφε τα ρήματα στις προτάσεις δε σημαίνει ότι μιλούσε χωρίς ρήματα. Αν κράταγες σημειώσεις την ώρα που τις έλεγε, προλάβαινες να συμπληρώσεις και τα ρήματα και άλλες συνεκτικές λέξεις, όπως επιρρήματα, αντωνυμίες κ.α. Άλλοι γράφουν πολύ πιο άναρχα στον πίνακα απτον Πολυράκη. Αυτό δε σημαίνει ότι ήταν μάθημα κλάσης αυτό που έκανε(για να λέμε την αλήθεια), αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι στη σχολή δεν απόλαυσα ιδιαίτερα καποιο μάθημα μαθηματικών(δε μιλάω για τα IV, δεν τα παρακολούθησα καθόλου). Τελικά όμως κάτι μου έμεινε από διαφορικές.


@MakisH: Δεν μπήκα ποτέ σε μάθημα του Θεοδώρου, αλλά ήμουν σε όλα του Μασαβέτα και μπορώ να σου πω γιατί τρώει πόρτα από τους περισσότερους φοιτητές.
9 για το carefree και το κοινωνικό μήνυμα

Re: Περί κ. Πολυράκη

9
juliette22 έγραψε:@Nick Rss: Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για το λίβελο. Πολύ καλογραμμένο και στάζει ειρωνεία. Ωστόσο πρέπει να πω ότι αποτελεί τουλάχιστον λασπολογία εναντίον του Πολυράκη και δυσφήμηση για το forum. Νόμιζα ότι κάτι τέτοιο αντιτίθεται στους όρους εγγραφής και συμμετοχής σε αυτό. Προσωπικά και εμένα με έχουν απογοητεύσει πάρα πολλοί άνθρωποι μέσα στη σχολή, αλλά δεν τους διασύρω έτσι(όσο καλοστημένο κι αν είναι).
Έχεις απόλυτο δίκαιο, πράγματι αντιτίθεται στους όρους εγγραφής και για αυτό άλλωστε τιμωρήθηκα με warning (αυτό σημαίνει η ροζ κορδέλα). Ας μην το επεκτείνουμε το πράγμα... εμένα αυτή είναι η αποψή μου για το μάθημα και επειδή προέρχεται απο προσωπική μου εμπειρία και οχι απο φήμες, δεν την αλλάζει τίποτα. Το συγκεκριμένο άρθρο είχα πει οτι θα το γράψω, και επειδή φροντίζω να τηρώ το λόγο μου το έγραψα. Στην προσπάθεια μου να πω την γνώμη μου για το μάθημα στάθηκα όσο πιο ευγενής θα μπορούσε να σταθεί κανείς εκφράζοντας την άποψη του για την ποιότητα του μαθήματος αυτού και σκόπιμα δεν συμπεριέλαβα όλα τα άσχημα που προέκυψαν κατα τη διάρκεια καθώς και την εξέταση αυτού του μαθήματος ώστε να μην δημιουργηθεί μεγάλη αναστάτωση. Χρησιμοποιώντας χιούμορ προσπάθησα να δηιγηθώ μια ιστορία για γέλια και για κλάματα, τώρα ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει αυτό. Τώρα γιατί βλέπεις εσύ οτι αυτό αυτό αποτελεί δυσφήμιση για το forum δεν μπορώ να το καταλάβω... Αν θες να μου το απαντήσεις θα σε παρακαλέσω να το κανεις με Pm και οχι απο κάτω, γιατί θα είναι ξένο σώμα ως προς το χιουμοριστικό κομμάτι της ανάρτησης.
If opportunity doesn't knock... Build a door ;)