Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;
Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 11:06 pm
Κανένας πολιτικός μηχανικός που έχει κάνει λογαριασμό σε εμάς θα είναι. δεν εξηγείται αλλιώςmyrtoxyn έγραψε:η τεχνικη μηχανικη πηρε την πρωτη της ψηφο
forum Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ: Reloaded
https://forum.chemeng.ntua.gr/
Κανένας πολιτικός μηχανικός που έχει κάνει λογαριασμό σε εμάς θα είναι. δεν εξηγείται αλλιώςmyrtoxyn έγραψε:η τεχνικη μηχανικη πηρε την πρωτη της ψηφο
Γιατί θα'ρθει ο Μπουντουβής και θα σας πει ότι τις διατμητικές τάσεις πρέπει να τον ξέρετε από την Τεχνική Μηχανική( Εγώ είμαι ο ψηφοφόρος, δεν χρειάζεται να το λάβετε σοβαρά υπ'όψιν, δεν έχω περάσει καν το μάθημα). Ίσως είναι υπερβολικό αλλά έχει μια ελάχιστη χρησιμότητα :Ρ . Πέρα απ'αυτό πάντως, αν θέλει κανείς να δει ιδιότητες υλικών (απ'ότι ακούω από μεγαλύτερα παιδάκια) τα μέτρα ελαστικότητας & στρέψης είναι προαπαιτούμενες γνώσεις, δεν βλάπτει να έχεις δει μια διαφορετική προσέγγιση. Εντάξει, ίσως βλάπτει λίγο.myrtoxyn έγραψε:η τεχνικη μηχανικη πηρε την πρωτη της ψηφο
Αφού τα κάνεις ΠΑΛΙ στα υλικα του 7ου (γελάει ο κόσμος ή μάλλον κλαίει...)geoste έγραψε: Πέρα απ'αυτό πάντως, αν θέλει κανείς να δει ιδιότητες υλικών (απ'ότι ακούω από μεγαλύτερα παιδάκια) τα μέτρα ελαστικότητας & στρέψης είναι προαπαιτούμενες γνώσεις, δεν βλάπτει να έχεις δει μια διαφορετική προσέγγιση. Εντάξει, ίσως βλάπτει λίγο.
Πήγαινε εσύ στην βιομηχανία και εφάρμοσε thevenin και nortonMakisH έγραψε:Έλα ρε συ, η Ηλεκτροτεχνία δεν είναι τόσο χάλια... Εγώ πολλά έμαθα, απλώς προφανώς η ύλη ήταν αρκετά μικρή. Το περιεχόμενο στην πράξη (αν δουλέψεις στην παραγωγή) πρέπει έχει κάποιο νόημα.
Βασικά ναιgeoste έγραψε:Ναι, ως γνωστόν στη βιομηχανία εφαρμόζεις Ν εξισώσεις που τις βρήκες πεταμένες κάπου, τις λύνεις πατάς το κουμπάκι και βγαίνει μια χοντρή, το έτοιμο πρόγραμμα λύνει με κουφές παραδοχές για οριακές/αρχικές συνθήκες που μπορεί να σε οδηγήσουν σε απόκλιση 200% από την πραγματικότητα αλλά δε σε νοιάζει, βιομηχανία είναι, πήρες τα δεδομένα του δούλου χημικού που έχεις κλειδωμένο στο υπόγειο να υπολογίζει τα φυσικοχημικά δεδομένα, έβαλες και ένα high-tech αναλυτικό όργανο να σου λέει τι και πόσο βγαίνει στην κάθε έξοδο και δουλεύεις το εργοστάσιο.
Κατά τ'άλλα, το Thevenin είναι άχρηστο.
Θα έλεγα ότι φταίει ο γενικότερος (μη) σχεδιασμός και (μη) προγραμματισμός της κατανομής της ύλης στα 5 χρόνια.geoste έγραψε:Εφόσον έχεις διαδαχθεί στο 3ο εξ. 5 πράματα, όσο άχρηστα και αν είναι, δεν φταίει το μάθημα του 3ου που επαναλαμβάνονται, αλλά του μεγαλύτερου εξαμήνου.
Να σου πω: προσωπικά, την Κυριάκη τη συμπαθούσα, δεν είχα κάτι, οι διαφορικές μου άρεσαν πάρα πολύ, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι και τόσο σημαντικές. Το μετασχηματισμό Laplace που χρειάζεται στο 8ο εξάμηνο τον διδάσκει (δεν τον κάνει επανάληψη, τον διδάσκει εξαρχής) εκτενέστατα ο κος Σαρίμβεης στο μάθημα της Ρύθμισης Διεργασιών. Δεν μου έρχεται κάποιο άλλο μάθημα στο οποίο να εμφανίζεται κάποια διαφορική εξίσωση η οποία συγχρόνως να πρέπει να λυθεί στο χέρι (= στην εξέταση) και να μην λύνεται με μια απλή ολοκλήρωση ή στο τσακίρ κέφι με έναν ολοκληρώνοντα παράγοντα. Όπως είπες, στην πράξη πλέον λύνονται πατώντας το κουμπί (Η Κυριάκη ισχυρίζεται ότι μαθαίνουμε διαφορικές για να μπορούμε να ελέγχουμε το αποτέλεσμα του κουμπιού με πράγματα που ήδη ξέρουμε).geoste έγραψε:Για παράδειγμα όλοι όσοι γράψατε φαίνεται να έχετε πειστεί ότι οι διαφ. εξ. είναι σημαντικές παρ'όλο που την Κυριάκη την απεχθάνεστε
...και προφανώς οι παραδοχές και οι οριακές/αρχικές συνθήκες είναι μέρος της διατύπωσης του προβλήματος, όχι της λύσης του. In other words, τις ορίζεις εσύ και είναι ευθύνη σου.geoste έγραψε:το έτοιμο πρόγραμμα λύνει με κουφές παραδοχές για οριακές/αρχικές συνθήκες που μπορεί να σε οδηγήσουν σε απόκλιση 200% από την πραγματικότητα
Επίσης μου άρεσε το μάθημα, αλλά το περιεχόμενο στην πράξη πραγματικά δεν νομίζω να έχει νόημα για ένα χημικό μηχανικό της βιομηχανίας.MakisH έγραψε:Έλα ρε συ, η Ηλεκτροτεχνία δεν είναι τόσο χάλια... Εγώ πολλά έμαθα, απλώς προφανώς η ύλη ήταν αρκετά μικρή. Το περιεχόμενο στην πράξη (αν δουλέψεις στην παραγωγή) πρέπει έχει κάποιο νόημα.