Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική
Σύνολο ψήφων: 37 (30%)
Μαθηματικά ΙΙΙ
Σύνολο ψήφων: 27 (22%)
Οργανική Χημεία Ι
Σύνολο ψήφων: 28 (23%)
Τεχνική Μηχανική
Σύνολο ψήφων: 2 (2%)
Φυσικοχημεία ΙΙ
Σύνολο ψήφων: 28 (23%)
Σύνολο ψήφων: 122

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

11
Για τον κο. Θεοδώρου απλά κοιτάξτε εδώ και κάντε τις σκέψεις σας...Το οφθαλμοφανές είναι το ΜΙΤ, καταλαβαίνετε όλοι τι είναι το ΜΙΤ υποθέτω...
Υπάρχουν άνθρωποι διαμάντια σε αυτή την σχολή και δεν τους εκτιμάνε όλοι. Για μένα Πολυμένης-Θεοδώρου είναι δυο πολύ καλοί καθηγητές, αλλά ο Θεοδώρου έχει και εντυπωσιακό CV.....
この危うげな世界さえ
越えてゆけると 信じるだけ
あなたと

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

12
Αφού γράψω το αυτονόητο,δηλαδή,ότι δεν έχει κανένα νόημα να (αντι)γράψετε τις σειρές Θερμοδυναμικής τελευταία στιγμή στο αναγνωστήριο,όπως συνηθίζεται απο πολλούς,(Αυτό δε σημαίνει ότι δε πρέπει να τις κάνετε απολύτως μόνοι σας,φυσικά και η συνεργασία με τους φίλους σας είναι μια καλή λύση και κάνει τη διαδικασία επίλυσης πιο ευχάριστη)προσπερνάω τα υπόλοιπα μαθήματα κορμού,καθώς συμφωνώ(σε γενικές γραμμεές)με τις γνώμες που ήδη γράφτηκαν.
Θα σας πρότεινα να διαλέξετε τον "ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ".Δε μπορώ να σας εγγυηθώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή απο τη στιγμή που δεν έχω παρακολουθήσει τα υπόλοιπα,αλλά νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.Προσωπικά,δεν μετάνοισα που το διάλεξα.Αυτά...
"People don’t listen, they just wait for their turn to talk."
— Chuck Palahniuk

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

13
Η πιο ενδιαφέρουσα ως τώρα εκπαιδευτική προσέγγιση είναι της Κυριακή, η οποία κάνει Μαθηματικά ΙΙΙ.. Πρώτη φορά συναντώ καθηγήτρια να παραδίδει μάθημα τέτοιας βαρύτητας κάνοντας ερωτήσεις σε 4 παιδιά από ένα ολόκληρο έτος... Ο θεός (και ο Γκαρούτσος) να βάλει το χέρι του. :S Η Φυσικοχημεία ΙΙ, ωστόσο, πρέπει να είναι το πιο ενδιαφέρον μάθημα στο εξάμηνο!
just a word provider

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

15
Συγνώμη αλλά επειδή πέρσυ παρακολούθησα σχεδόν όλες τις παραδόσεις τις κας.Κυριάκη νομίζω πως κάνεις λάθος Βήτα Χη. Η κυρία Κυριάκη είναι η πρώτη καθηγήτρια Μαθηματικών που μέσα στην σχολή ρωτούσε απορίες μονίμως και σπαταλούσε αρκετή ώρα εξηγώντας και προσπαθώντας να κάνει τους φοιτητές της να κατανοήσουν το μάθημα "ολοκληρωτικά". Ακόμα και στο τέλος των παραδόσεων καθόταν και μίλαγε για απορίες....... Κάνει εξαιρετικό (δεν συνηθίζω να το λέω εύκολα αυτό) μάθημα, σταθερό που με λίγη προσοχή κατανοούν όλοι (ΕΜΠ περάσαμε έτσι?).Δεν ρώταγε κάθε φορά μόνο 4 άτομα κι αν το έκανε δεν έφταιγε εκείνη αφου μόνο 4 (καλά περισσότερα ήταν) άτομα συμμετείχαν στην παράδοσή της. Ηθελε να μάθει τα ονόματα όλων αλλά...προφανώς έχουμε συνηθίσει να αντιγράφουμε στεγνά τις σημειώσεις του πίνακα κι όχι να κάνουμε ένα μάθημα με διάλογο (αλληλεπίδραση φοιτητών καθηγητή). Φοβόμαστε να σηκωθούμε στον πίνακα μην τυχόν και ρεζιλευτούμε μπροστά στους συμφοιτητές μας και τα ρίχνουμε στον καθηγητή.
Και γενικά μιλώντας πόσοι από εμάς απολαμβάνουν μια διάλεξη χωρίς απορίες...με έναν καθηγητή που δεν μας απευθύνει τον λόγο, απλά τα λέει και φεύγει? Το αντίθετο κατ'εμε όχι μόνο είναι πιο ενδιαφέρον αλλά και πιο αποδοτικό (κάτι σαν την Νινα της διαφήμισης κινητής τηλεφωνιας νομιζω που είναι πιο αποδοτικιά :bleh: )
この危うげな世界さえ
越えてゆけると 信じるだけ
あなたと

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

16
Αρχικά, ήταν πολυ ενδιαφέρον εξάμηνο, σχετικά δύσκολο, καμία σχέση με τ ο πρώτο έτος, με την μόνη παραφωνία την τεχνική μηχανική που κατά την γνώμη μου ήταν απαράδεχτο από όλες τις σκοπιές.
Τα μαθηματικά 3, ήταν σχετικά εύκολα, τουλάχιστον όπως τα έκανε η κ.Κυριάκη με πολλές ασκήσεις στη τάξη.
Η οργανική από τη μεριά της ήταν προσωπικά η πρώτη επαφή με την οργανική χημεία, είχε ένα βαθμό δυσκολίας, αλλά αρκετά ωραία καθώς οι αντιδράσεις δεν μαθαίνονταν εκκλησιαστικά αλλά μαζί με τους μηχανισμούς των αντιδράσεων. Με τα εργαστήρια να είναι τα πιο ωραία που έχω κάνει :D
Η θερμοδυναμική νομίζω μαζι με τη φυσικοχημεία ήταν τα πιο ενδιαφέροντα μαθήματα, με τη θερμοδυναμική να σε φέρνει σε πολύ καλή επαφή με τις έννοιες έργου και θερμότητας σε θερμοδυαναμικά συστήματα και τη φυσικοχημεία να δικαιολογεί όλη τη φύση. Όσο για το δίλιμα Πολυμένης - Θεοδώρου παρακολουθώντας τον Πολυμένη στο κύριο μάθημα, και τον Θεοδώρου στο μισό φροντιστήριο, έχω να πω πως με τον Πολυμένη μαθαίνεις για να γράψεις στις εξετάσεις, ενώ ο θεοδώρου σου κάνει τα παραπάνω, αλλά και οι 2 είναι φοβεροί. Tέλος, τα εργαστήρια φυσικοχημείας ήταν επίπονα κυρίως λόγω το ήταν πολλά.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

17
Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου Πάνο! :) Ευτυχώς όσο περνούν τα εξάμηνα η σχολή γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρουσα και μας τραβάει..Προσωπικά το προηγούμενο εξάμηνο λάτρεψα την θερμοδυναμική και το μάθημα επιλογής μου! (κλασικά οικονομικό μάθημα!! :D ). Η οργανική όπως μας την έκανε η κυρία Δέτση ήταν ένα μάθημα που ήθελε προσπάθεια γιατί η κυρία ήταν κάπως αυστηρή αλλά κατ εμέ πολύ καλά έκανε που απαιτούσε καλές γνώσεις από εμάς! Για την τεχνική μηχανική δεν το συζητώ καν... :TD: :whistle: Τα μαθηματικά ήταν από τα πιο ευχάριστα μαθηματικά που έχω κάνει και τα εργαστήρια φυσικοχημείας μας πέθαναν... :razz: ^^

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

18
Ας καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου...Λοιπόν το εξάμηνο αυτό το καταευχαριστήθηκα και μακάρι όλα τα εξάμηνα να ειναι ετσι. Ωραία μαθηματικά , εξαιρετικά ενδιαφέρουσα θερμοδυναμικη (και ενα φοβερο βιβλίο του Παπαϊωάννου. όποιος δε το εχει διαβάσει ΟΛΟΚΛΗΡΟ να το κάνει! :bleh: ) και το καλύτερο απόλα ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑ ΙΙ. Δεν παρακολουθούσα τον κ. Πολυμένη αλλά έχω την εντύπωση ότι έχοντας παρακολουθήσει το μάθημα του κ. Θεοδώρου δύσκολα θα ξαναβρώ κάτι τόσο ενδιαφέρον. Οργανική δεν μπορώ να πω ότι ειναι και το φόρτε μου σαν αντικείμενο πάντως το μάθημα αρκετά ενδιαφέρον αντικειμενικά και Στατιστική του Μασαβέτα ευχάριστο και ενδιαφέρον μάθημα (για τους φαν του συτγκεκριμένου καθηγητή πάντα) αν και η Στατιστική γενικά δεν είναι του γούστου μου. Τέλος Τεχνική Μηχανική μπορώ να πω οτι ηταν τοσο βαρετή που μου κατέστρεφε τις Τετάρτες :? Ευτυχώς είχαμε και ασκήσεις Φυσικοχημείας να ανεβαίνει η ψυχολογία. :inlove:
[offtopic]
Παιδιά άσχετο αλλά έχετε προσέξει ότι οι Τετάρτες μέχρι στιγμής σε όλα τα εξάμηνα είναι χάλια? :TD: :lol: Είναι κάποια κατάρα?
Einmal ist keinmal

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

20
Λοιπόν εφόσον το έχει η μέρα να γράψω και εγώ για το τρίτο εξάμηνο. :D
Οπότε.... :)
Μαθηματικά ΙΙΙ: Το μάθημα ενδιαφέρον και πολύ σημαντικό, αλλά η κυρία κυριάκη κατά την γνώμη μου εκάνε πολλά λαθη.. Αρχικά στο πρώτο κιόλας μάθημα έχασε το μισό έτος. Μπαίνει μέσα και μας λέει Παιδιά δεν έχει ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ μετά άρχισε και τις διαφορικές και έφυγαν οι μισοί. Αυτά λοιπόν τα ολόκληρα δίωρα ήταν ένα μαρτύριο περίμενα από την αρχή ποτέ θα τελειώσει η ώρα έμπαινα μονό και μονό γιατί ήταν σημαντικό το μάθημα. Έκανε μάθημα με 3 παιδιά, ρώταγε το καταλαβατε; Όλο το αμφιθέατρο ΦΩΝΑΖΕ ΟΧΙ! και αυτή έλεγε ωραία συνεχίζουμε. Έτρεχε παρά πολύ και τέλειωσε την ύλη πάρα πολύ νωρίς άλλα στην ουσία τα τελευταία δεν τα παρέδωσε σωστά. Αλλά για να της δώσω εύσημα προσπαθούσε, έδωσε και σειρές ασκήσεων και ανέβασε και τις λύσεις. :S

Φυσικοχημεία ΙΙ
Ο Θεωδόρου καταπληκτικός τρομερά ενδιαφέρον μάθημα. Τα εργαστήρια δεν ξέρω πως ήταν παλιά αλλά κάποιοι από τους καθηγητές ήταν ότι να ναι και ορισμένα είναι αχρείαστα όπως αυτό με τους υπολογιστές ή η ρόφηση 2. Πολύ δουλεία με νόημα βέβαια. ^^

Οργανική Ι Ενδιαφέρον μάθημα η Κυριά Δέτση πολύ καλή αν και μερικές φορές βαρετή.....Αλλά το προσπαθούσε παρά πολύ το οποίο το εκτιμώ. Το εργαστήριο ήταν υπέροχο με ωραία πειράματα. :D

Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική Αρχικά έμπαινα στον κύριο Βουτσά αλλά στον πρώτο μήνα τον βαριόμουνα αφόρητα, οπότε πήγα στον κύριο Μαγούλα ο οποίος ήταν λίγο καλύτερος. Οι σειρές ασκήσεων ήταν κουραστικές αλλά άξιζαν τον κόπο. :razz:

Τωρά τα ποτ πουρί :bleh:
Τεχνική Μηχανική
Ανταγωνίζεται την φυσική 2 σε χειρότερο μάθημα Ever, άχρηστο στην σχολή κατά την γνώμη μου με παράλογα δύσκολα θέματα,ο Κύριος Ζήσης δεν έλυσε ασκήσεις και μας είχε πει ότι έτσι και αλλιώς θα βάλει πολύ πιο δύσκολες στο διαγώνισμα. Οπότε έλεγε στεγνά την θεωρεία με μισόλυμενα παραδείγματα χωρίς νούμερα και πάμε στις εξετάσεις με τον σταυρό στο χέρι, χωρίς να έχουμε δει ασκήσεις. Και από ότι άκουσα όλο το έτος πάτωσε. Και το στενάχωρο είναι ότι ο κύριος ζησής προσπαθούσε. :wall: :wall:

Ειδικά Κεφάλαια Φυσικοχημείας
Κρίμα που έφυγε ο Κύριος Μασαβέτας και μείναμε με αυτό το μάθημα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! :tomato: :tomato:
Διαφημίστηκε σαν ένα μάθημα που μαθαίνεις τα σημαντικά της φυσικοχημείας 1 και εμβαθύνεις, με λίγη θεωρεία για να βοηθήσει στο εργαστήριο.
Στην ουσία τις 10 εβδομάδες κάναμε την Θεωρεία του Εργαστηρίου! Φυσικοχημεία διάλεξα και φυσικοχημεία δεν είδα, ειδικά αν έκανες το εργαστήριο πριν το παραδώσει ο κύριος Πολύμενης που στην ουσία έλεγε πράγματα που ήδη ήξερες. Μας είπε οτι θα φτιάξει σημειώσεις από τις οποίες θα εξεταστούμε αλλά δεν πρόλαβε, οπότε εξεταστήκαμε στα κεφάλαια 3,4,5,6 του βιβλίου του. Και αυτά τα 4 κεφάλαια τα παρέδωσε σε 3 μαθήματα μέσα. Δηλαδή δεν τα παρέδωσε στην ουσία. Και στο τέλος έβαλε 100% ίδια, λυμένα παραδείγματα από το βιβλίο του, οπότε με παπαγαλία έγραφες άνετα. Χάσιμο Χρόνου :TD: .

Συμπερασματικά, Στο εξάμηνο αυτό όλοι οι καθηγητές προσπάθησαν πραγματικά να μας μάθουν 5 πράγματα και το εκτιμώ αλλά κάποιοι δεν τα κατάφεραν και τόσο.
Αυτά :D
[offtopic]
Είχα γράψει στην αξιολόγηση του Πολυμένη την γνώμη μου για τα εργαστήρια αλλά μου βγήκε 780 λέξεις και δεν μου το δέχθηκε το σύστημα, αν κάποιος ενδιαφέρεται να την διαβάσει να μου στείλει πμ :D