Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική
Σύνολο ψήφων: 37 (30%)
Μαθηματικά ΙΙΙ
Σύνολο ψήφων: 27 (22%)
Οργανική Χημεία Ι
Σύνολο ψήφων: 28 (23%)
Τεχνική Μηχανική
Σύνολο ψήφων: 2 (2%)
Φυσικοχημεία ΙΙ
Σύνολο ψήφων: 28 (23%)
Σύνολο ψήφων: 122

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

41
myrtoxyn έγραψε:η τεχνικη μηχανικη πηρε την πρωτη της ψηφο :o
Κανένας πολιτικός μηχανικός που έχει κάνει λογαριασμό σε εμάς θα είναι. δεν εξηγείται αλλιώς :P
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

42
myrtoxyn έγραψε:η τεχνικη μηχανικη πηρε την πρωτη της ψηφο :o
Γιατί θα'ρθει ο Μπουντουβής και θα σας πει ότι τις διατμητικές τάσεις πρέπει να τον ξέρετε από την Τεχνική Μηχανική( Εγώ είμαι ο ψηφοφόρος, δεν χρειάζεται να το λάβετε σοβαρά υπ'όψιν, δεν έχω περάσει καν το μάθημα). Ίσως είναι υπερβολικό αλλά έχει μια ελάχιστη χρησιμότητα :Ρ . Πέρα απ'αυτό πάντως, αν θέλει κανείς να δει ιδιότητες υλικών (απ'ότι ακούω από μεγαλύτερα παιδάκια) τα μέτρα ελαστικότητας & στρέψης είναι προαπαιτούμενες γνώσεις, δεν βλάπτει να έχεις δει μια διαφορετική προσέγγιση. Εντάξει, ίσως βλάπτει λίγο.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΕΟ
"Ποιός τον χ@ζει τον πρεζάκια τον Κέρουακ; Μόνο Καββαδίας ρε!"

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

43
geoste έγραψε: Πέρα απ'αυτό πάντως, αν θέλει κανείς να δει ιδιότητες υλικών (απ'ότι ακούω από μεγαλύτερα παιδάκια) τα μέτρα ελαστικότητας & στρέψης είναι προαπαιτούμενες γνώσεις, δεν βλάπτει να έχεις δει μια διαφορετική προσέγγιση. Εντάξει, ίσως βλάπτει λίγο.
Αφού τα κάνεις ΠΑΛΙ στα υλικα του 7ου (γελάει ο κόσμος :P ή μάλλον κλαίει...)
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

44
Είσαι εκτός θέματος (εξαμήνου). Εφόσον έχεις διαδαχθεί στο 3ο εξ. 5 πράματα, όσο άχρηστα και αν είναι, δεν φταίει το μάθημα του 3ου που επαναλαμβάνονται, αλλά του μεγαλύτερου εξαμήνου. Προσπάθησε να συγκρίνεις όλους τους καθηγητές που εμπλέκονται στα μαθήματα αυτά ( :nuke: για τους σκληρούς μόνο :nuke: ) και άντε βγάλε άκρη για το πως οργανώνουν την ύλη. Πάντως επειδή ένα μάθημα γίνεται με τελείως καθυστερημένο τρόπο, δεν χρειάζεται να το πετάμε, ή τουλάχιστον έτσι αξιολογώ εγώ εδώ μεταξύ μας, χωρίς να μπλέξω τον τρόπο διδασκαλίας. Για παράδειγμα όλοι όσοι γράψατε φαίνεται να έχετε πειστεί ότι οι διαφ. εξ. είναι σημαντικές παρ'όλο που την Κυριάκη την απεχθάνεστε, το ίδιο βλέπω και γω με πολλά μαθήματα όπως η τεχν. μηχανική.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΕΟ
"Ποιός τον χ@ζει τον πρεζάκια τον Κέρουακ; Μόνο Καββαδίας ρε!"

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

45
Εγω θα επιμένω ότι μαθήματα όπως η τεχνική μηχανική και η ηλεκτροτεχνία πραγματικά δεν προσφέρουν ΤΙΠΟΤΑ με τον ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Την τεχνική μηχανική την παρακολούθησα ΟΛΟΚΛΗΡΗ και τις 13 βδομάδες, και τελικά δεν μπορώ να πω ότι μου έμεινε κάτι ουσιώδες (τα περί μέτρου ελαστικότητας και τα υποτιθέμενα απαραίτητα για παρακάτω, δεν παίρνουν πάνω από 1 ώρα σε όλο το εξάμηνο). Περισσότερα πήρα από τα ΜΦΔ (oh yes, I said it). Τώρα για τα πράγματα που επαναλαμβάνονται ελπίζω να γίνει ΣΩΣΤΟΣ σχεδιασμός στο νέο πρόγραμμα σπουδών. Δεν ξέρω πως κατέληξε εδώ η κουβέντα, αλλά θα επιμείνω στην άποψη των περισσοτέρων περί τεχνικής μηχανικής :P
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

46
Έλα ρε συ, η Ηλεκτροτεχνία δεν είναι τόσο χάλια... Εγώ πολλά έμαθα, απλώς προφανώς η ύλη ήταν αρκετά μικρή. Το περιεχόμενο στην πράξη (αν δουλέψεις στην παραγωγή) πρέπει έχει κάποιο νόημα.

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

47
MakisH έγραψε:Έλα ρε συ, η Ηλεκτροτεχνία δεν είναι τόσο χάλια... Εγώ πολλά έμαθα, απλώς προφανώς η ύλη ήταν αρκετά μικρή. Το περιεχόμενο στην πράξη (αν δουλέψεις στην παραγωγή) πρέπει έχει κάποιο νόημα.
Πήγαινε εσύ στην βιομηχανία και εφάρμοσε thevenin και norton :P
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

48
Ναι, ως γνωστόν στη βιομηχανία εφαρμόζεις Ν εξισώσεις που τις βρήκες πεταμένες κάπου, τις λύνεις πατάς το κουμπάκι και βγαίνει μια χοντρή, το έτοιμο πρόγραμμα λύνει με κουφές παραδοχές για οριακές/αρχικές συνθήκες που μπορεί να σε οδηγήσουν σε απόκλιση 200% από την πραγματικότητα αλλά δε σε νοιάζει, βιομηχανία είναι, πήρες τα δεδομένα του δούλου χημικού που έχεις κλειδωμένο στο υπόγειο να υπολογίζει τα φυσικοχημικά δεδομένα, έβαλες και ένα high-tech αναλυτικό όργανο να σου λέει τι και πόσο βγαίνει στην κάθε έξοδο και δουλεύεις το εργοστάσιο.
Κατά τ'άλλα, το Thevenin είναι άχρηστο.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΕΟ
"Ποιός τον χ@ζει τον πρεζάκια τον Κέρουακ; Μόνο Καββαδίας ρε!"

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

49
geoste έγραψε:Ναι, ως γνωστόν στη βιομηχανία εφαρμόζεις Ν εξισώσεις που τις βρήκες πεταμένες κάπου, τις λύνεις πατάς το κουμπάκι και βγαίνει μια χοντρή, το έτοιμο πρόγραμμα λύνει με κουφές παραδοχές για οριακές/αρχικές συνθήκες που μπορεί να σε οδηγήσουν σε απόκλιση 200% από την πραγματικότητα αλλά δε σε νοιάζει, βιομηχανία είναι, πήρες τα δεδομένα του δούλου χημικού που έχεις κλειδωμένο στο υπόγειο να υπολογίζει τα φυσικοχημικά δεδομένα, έβαλες και ένα high-tech αναλυτικό όργανο να σου λέει τι και πόσο βγαίνει στην κάθε έξοδο και δουλεύεις το εργοστάσιο.
Κατά τ'άλλα, το Thevenin είναι άχρηστο.
Βασικά ναι :P
Ρυθμίζεις και καμιά παροχη βέβαια αν χτυπήσει το αλαρμ.. και εδώ σταμάταω γιατί έχουμε ξεφύγει πολύ
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

50
geoste έγραψε:Εφόσον έχεις διαδαχθεί στο 3ο εξ. 5 πράματα, όσο άχρηστα και αν είναι, δεν φταίει το μάθημα του 3ου που επαναλαμβάνονται, αλλά του μεγαλύτερου εξαμήνου.
Θα έλεγα ότι φταίει ο γενικότερος (μη) σχεδιασμός και (μη) προγραμματισμός της κατανομής της ύλης στα 5 χρόνια.
geoste έγραψε:Για παράδειγμα όλοι όσοι γράψατε φαίνεται να έχετε πειστεί ότι οι διαφ. εξ. είναι σημαντικές παρ'όλο που την Κυριάκη την απεχθάνεστε
Να σου πω: προσωπικά, την Κυριάκη τη συμπαθούσα, δεν είχα κάτι, οι διαφορικές μου άρεσαν πάρα πολύ, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι και τόσο σημαντικές. Το μετασχηματισμό Laplace που χρειάζεται στο 8ο εξάμηνο τον διδάσκει (δεν τον κάνει επανάληψη, τον διδάσκει εξαρχής) εκτενέστατα ο κος Σαρίμβεης στο μάθημα της Ρύθμισης Διεργασιών. Δεν μου έρχεται κάποιο άλλο μάθημα στο οποίο να εμφανίζεται κάποια διαφορική εξίσωση η οποία συγχρόνως να πρέπει να λυθεί στο χέρι (= στην εξέταση) και να μην λύνεται με μια απλή ολοκλήρωση ή στο τσακίρ κέφι με έναν ολοκληρώνοντα παράγοντα. Όπως είπες, στην πράξη πλέον λύνονται πατώντας το κουμπί (Η Κυριάκη ισχυρίζεται ότι μαθαίνουμε διαφορικές για να μπορούμε να ελέγχουμε το αποτέλεσμα του κουμπιού με πράγματα που ήδη ξέρουμε).
geoste έγραψε:το έτοιμο πρόγραμμα λύνει με κουφές παραδοχές για οριακές/αρχικές συνθήκες που μπορεί να σε οδηγήσουν σε απόκλιση 200% από την πραγματικότητα
...και προφανώς οι παραδοχές και οι οριακές/αρχικές συνθήκες είναι μέρος της διατύπωσης του προβλήματος, όχι της λύσης του. In other words, τις ορίζεις εσύ και είναι ευθύνη σου.
MakisH έγραψε:Έλα ρε συ, η Ηλεκτροτεχνία δεν είναι τόσο χάλια... Εγώ πολλά έμαθα, απλώς προφανώς η ύλη ήταν αρκετά μικρή. Το περιεχόμενο στην πράξη (αν δουλέψεις στην παραγωγή) πρέπει έχει κάποιο νόημα.
Επίσης μου άρεσε το μάθημα, αλλά το περιεχόμενο στην πράξη πραγματικά δεν νομίζω να έχει νόημα για ένα χημικό μηχανικό της βιομηχανίας.

Από την οποία βιομηχανία βέβαια δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία, οπότε ας μην επεκταθώ στο τι γίνεται ή δε γίνεται εκεί. Μακάρι να το ζήσω από κοντά :D
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.
cron