Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική
Σύνολο ψήφων: 37 (30%)
Μαθηματικά ΙΙΙ
Σύνολο ψήφων: 27 (22%)
Οργανική Χημεία Ι
Σύνολο ψήφων: 28 (23%)
Τεχνική Μηχανική
Σύνολο ψήφων: 2 (2%)
Φυσικοχημεία ΙΙ
Σύνολο ψήφων: 28 (23%)
Σύνολο ψήφων: 122

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

22
Ειπώθηκε μια φορά, το άφησα να περάσει, αλλα δε συγκρατιεμαι πλέον. Είστε σοβαροί?????????????
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

23
Άτομα που μισούν τον Μασαβέτα:

-Οι Νούληδες (όπως τους αποκαλούσε ο ίδιος) που ο Κυριάκος του έκοβε επανειλημμένα και τους στέρησε το όνειρο να πάρουν το πολυπόθητο πτυχίο τους στα 12 χρόνια με μέσο όρο 4.5 και συνολικό διάβασμα 4.5 ώρες.
-Τα "λελουδικά" ή "Νόμπελ παρα πριτς" (όπως τους αποκαλούσε ο ίδιος) που το πεντάρι που τους έβαλε, τους στέρησε την πολυπόθητη υποτροφία για το HARVARD, την καριέρα στη ΝΑSA, το Νόμπελ και τα πολλά λεφτά.

Άτομα που αγαπούν τον Μασαβέτα:
-Άτομα που θα έβαζαν αβαταρ τον Καββαδία σε καποιο φορουμ...Αυτό...

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

24
Στην πρώτη κατηγορία να προσθέσω
*άτομα που έχασαν ώρες από τη ζωή τους να τον παρακολουθήσουν και δεν πήραν τελικά τπτ απο τις "διαλεξεις" του
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

25
Ταπεινή γνώμη μας είναι πως αν έχεις ήθος, τότε είναι εξαιρετικά απίθανο να προαχθείς [και αν ακόμη γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα είναι ποτέ στον καιρό του, αλλά θα προκύψει πολύ όψιμα (όπου η συμπλήρωση αυτή σκοπό έχει να κόψει το βήχα στους πάσης φύσεως "λίγδες", που όταν γίνεται λόγος για διαφθορά και αναξιοκρατία στο φορέα τους, λάβροι σπεύδουν να ρίξουν - δήθεν - τους τόνους της κατηγορηματικής διατύπωσης, λέγοντας "Ε, ας μην το γενικεύουμε κιόλας. Δεν είναι δα όλοι ίδιοι", με την υστεροβουλία να μείνει το παραθυράκι της υγιούς εξαίρεσης που - τάχατες - προσωποποιείται από αυτούς)].


[03/03/1992, Κ. Μασαβέτας, Εισαγωγή στη Χημική Θερμοδυναμική σ:254]

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

26
για να επιστρεψουμε στο θεμα των μαθηματων :razz: το εξαμηνο ενω ξεκινησε με καλες προοπτικες με βρηκε μετα τις πρωτες εβδομαδες να μην παταω σε αριθμο ρεκορ, σε σχεση με αυτο που ειχα συνηθισει τουλαχιστον, μαθηματων.
Η Κυριακη ψιολοβαρετη αλλα τιμια, εδινε προσοχη στους φοιτητες και προσπαθουσε παντα να ειναι κατανοητη αλλα δεν καταφερε να με κερδισει, ισως ευθυνομαι και εγω οποτε δεν εχω καποιο αμεσο παραπονο. Οργανικη εκανα το λαθος να μπω στα πρωτα μαθηματα στον κ.Χαμηλακη ο οποιος διδασκε με ρυθμους μαστουρωμενου αλπακα. Οταν αποφασισα πως δεν χρειαζεται να νομιζω οτι ξυπναω απο κωμα καθε φορα που τελειωνε η διαλεξη του ηταν ηδη πολυ αργα καθως το τμημα της κ.Δετση ηταν ηδη μερικα ετη φωτος μπροστα, αν και σε τελικη αναλυση εχοντας διαβασει για την εξεταστικη πιστευω αποτελει ενα αρκετα ενδιαφερον μαθημα, σιγουρα απο τα πιο ενδιαφεροντα μαθηματα χημειας που εχω συναντησει στην πολυχρονη καριερα μου.

Τα παραπανω βεβαια φανταζουν αστεια μπροστα στα πραγματικα ανιερα εκτρωματα του εξαμηνου. Ναι, μιλαω για την τεχνικη μηχανικη και το επιλογης-κοροιδια του κ.Πολυμενη. Η Τεχνικη μηχανικη ξεκινησε χαλαρα και ομορφα με τον κ.Ζηση να παραδιδει προβληματα στατικης και σταδιακη εισοδο σε θεματα παραμορφωσιμων δοκων. Ο χρονος για το μαθημα αυτο παγωσε τη μερα που ο κ.Ζησης το γυρισε σε μια τριπαρισμενη ανεπαρκη προσπαθεια επεξηγησης τανυστικου λογισμου. Δεν τον κατηγορω σε καμια περιπτωση καθως πιστευω πως το συγκεκριμενο μαθημα απαιτει παραπανω χρονο για να διδαχθει σωστα.
Και τελικα το επιλογης. Ειδικα κεφαλαια φυσικοχημειας. Ενιωσα τουλαχιστον προσβεβλημενος απο το ποσο απροετοιμαστος ηταν σε ΚΑΘΕ παραδοση ο κ.Πολυμενης. Ειναι η πρωτη φορα που διδασκει το μαθημα αλλα σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογειται αυτο που βιωσαμε και με βρισκει απολυτα συμφωνο η αποψη του συναδελφου που πρωτοποσταρε.

Φωτεινη αχτιδα του εξαμηνου που κρατησε ζωντανη την θεληση μου για ζωη, η φυσικοχημεια, με μια απροσμενα ενδιαφερουσα υλη και με τον κ.Θεοδωρου, ο οποιος ακομα και αν ακολουθουσε μια πιο δυσκολη/περιπλοκη προσεγγιση, ειδικα σε κεφαλαια οπως η κινητικη θεωρια, ηταν παντα εξαιρετικα βοηθητικος, με την καλυτερη σταση που εχω δει ποτε απο καθηγητη προς φοιτητες, και τελικα πιστευω εδωσε πολυ πιο ουσιωδη διασταση στο μαθημα απο τον κ.Πολυμενη. Επισης ειμαι σιγουρος πως μας δουλευε επικα οταν διαβαζε τιμες απο τα διαγραμματα που μοιραζε στο φροντιστηριο με ακριβεια 7 δεκαδικων +καποιες εξαιρετικες ατακες που δεν σε αφηνουν να μην τον λατρεψεις.
Finally η θερμοδυναμικη ισως παιρνει τον τιτλο του πιο τιμιου μαθηματος μεχρι τωρα.Μια πολυ ΤΙΜΙΑ σε εκταση υλη, αρκετα ενδιαφερουσα κατ'εμε και ενας ΤΙΜΙΟΣ κ.Μαγουλας να παραδιδει το μαθημα με εξαιρετικη ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ και συνεπεια ισως και κατι παραπανω. ΤΙΜΙΟΤΑΤΕΣ σειρες ασκησεων που ανταποκρινονται πληρως στους στοχους του μαθηματος και βοηθουν στην εμπεδωση του, με ενα ΤΙΜΙΟ ποσοστο συμμετοχης στον τελικο βαθμο. Γενικα ο βαθμος ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ του μαθηματος ξεπερναει οτιδηποτε εχω βιωσει στο παρελθον και η αληθεια ειναι πως στον ελευθερο χρονο μου κλεινομαι στην τουαλετα με φωτογραφιες του κ.Μαγουλα και δρω πανω τους ανηθικα ενω παραλληλα κλαιω.

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

27
KourdistoPrwktokali έγραψε:Γενικα ο βαθμος ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ του μαθηματος ξεπερναει οτιδηποτε εχω βιωσει στο παρελθον και η αληθεια ειναι πως στον ελευθερο χρονο μου κλεινομαι στην τουαλετα με φωτογραφιες του κ.Μαγουλα και δρω πανω τους ανηθικα ενω παραλληλα κλαιω.
Λίγο πιο κόσμια παρακαλώ...

Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως όποιες γνώμες έχω διαβάσει μέχρι τώρα (από οποιοδήποτε εξάμηνο, μαζί και η δική μου) μόνο πίκρα βγάζουν :tomato:
Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα.
Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

28
i griega έγραψε: Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως όποιες γνώμες έχω διαβάσει μέχρι τώρα (από οποιοδήποτε εξάμηνο, μαζί και η δική μου) μόνο πίκρα βγάζουν :tomato:
Τυχαίο? Δε νομίζω :P
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

29
Αφού είδα κίνηση είπα να πω κι εγώ την γνώμη μου ;)
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
ΟΡΓΑΝΙΚΗ Ι: Ήμουν απ' αυτούς που έμπαιναν Χαμηλάκη! Στις διαλέξεις δεν ήταν κακός, ή τουλάχιστον όσο κακός λένε, απλά αυτό που παρατήρησα είναι ότι δεν κάνει καλές σημειώσεις! Επίσης στην εξεταστική έβαλε πάνω-κάτω αυτά που ο ίδιος μας είχε πει να προσέξουμε. Βέβαια εν συνόλω μιλάμε για ενα εύκολο μάθημα.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ:: Δεν θα πρωτοτυπήσω! Το μάθημα είναι ό,τι πιο αχρείαστο υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών μας. Και σα να μην έφτανε αυτό, έβαλαν τον αχαρακτήριστο Ζήση, ο οποίος απ την αρχή του εξαμήνου μας έλεγε ότι όποιος δεν διαβάζει εβδομαδιαίως και δεν λύνει μόνος του ασκήσεις θα κοπεί, ασκήσεις μέσα στην τάξη καμία και, ειδικά στην αρχή, έκανε υποτιμητικά σχόλια για την σχολή μας έναντι των Πολιτικών, απόρροια του οποίου ήταν η ειρωνική του στάση σε κάθε απορία μας.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙΙ: Δεν μπορώ να πω και πολλά για το μάθημα σαν ύλη γιατί ανήκω στο 90% αυτών που η Κυριάκη κατάφερε (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να διώξει απ το 1ο μάθημα (για να μην πω ώρα)! Ωστόσο η Κυριάκη είναι απ' τις χειρότερες καθηγήτριες που έχω δει ως προς την αντίληψη για το μάθημα! Δεν γίνεται σε ένα βαρύ μάθημα να μην κάνεις διάλειμμα! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!

Ο.Δ.Ε.: Ένα τίμιο μάθημα όπως είπε πριν ο συνάδελφος για την θερμο, με ένα τυπικό διάβασμα και μια κατανοητή ύλη γράφεις εύκολα έναν βαθμό ο οποίος βελτιώνεται με μια απλή σχετικά εργασία!

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ : Σαν ύλη αρκετά ενδιαφέρον μάθημα! Οι σειρές βοήθησαν αρκετά για να αποκτήσεις μια επαφή με το μάθημα και είναι καλό σαν λογική σε τόσο σημαντικά μαθήματα! Ωστόσο, ο κ. Βουτσάς στον πίνακα δεν έγραφε εκφωνήσεις με αποτέλεσμα όταν πάμε να τα διαβάσουμε να μην καταλαβαίνουμε τπτ και γενικά πολύ ακατάστατες σημειώσεις!

ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑ ΙΙ: Άφησα το καλύτερο για το τέλος! Ο κ. Θεοδώρου είναι ο,τι καλύτερο υπάρχει στην σχολή μας από άποψη καθηγητών! Ενδιαφέρεται για το μάθημα, αναλύει την κάθε σου απορία, αν αυτή είναι χαζή ή λάθος δεν σε ειρωνεύεται όπως αλλοι, αντιθέτως προσπαθεί να σου εξηγήσει το σωστό! Νιώθω ότι απ' αυτόν τον άνθρωπο πήρα πολλά απ την Φυσικοχημεία ΙΙ! Πρέπει να κάνουμε κάτι για να κάνει κι άλλα μαθήματα!!! Ως προς τα εργαστήρια, τα υπολογιστικά βοηθάνε γιατί σε κρατούν σε επαφή με το μάθημα, και οι εξετάσεις σε ορισμένα μαθήματα έχει τεράστια και δύσκολη ύλη για ένα μονο εργαστήριο(πχ Κολλοειδή)

ΑΥΤΑ :D

Re: Πώς σας φάνηκε το 3ο εξάμηνο;

30
Ωραίο να βλέπει κανείς πολλές απόψεις! :D

Ως προς τα Μαθηματικά ΙΙΙ, θα διαφωνήσω ως προς το "απαράδεκτη" για την Κυριάκη. Είναι όντως δύσκολο μάθημα και δυστυχώς ή ευτυχώς πάρα πολύ σημαντικό για αργότερα, σε πολλά μαθήματα. Αλλά η καθηγήτρια είναι απείρως καλύτερη από τον προκάτοχό της, ο οποίος αντιστοίχως με είχε "διώξει από την πρώτη ώρα". Πιστεύω ότι γενικώς έχει συναίσθηση του τι γίνεται στο αμφιθέατρο και γενικώς προσπαθεί αρκετά. Στη δική μου εκτίμηση είναι σίγουρα άνω του μετρίου.

Ως προς το διάλειμμα, ξέρω ότι ξενίζει και είναι κάπως απότομο. Ήμουν κι εγώ στη θέση σου. Από ότι κατάλαβα στην πορεία, αυτό είναι κάτι που είναι κανόνας σε τουλάχιστον κάποια πανεπιστήμια του εξωτερικού και μάλλον εμπνεύστηκε από εκεί. Και εγώ, ίσως επειδή έχω συνηθίσει στο 45λεπτο, πολλές φορές δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ μετά από περίπου μία ώρα σε δύσκολες διαλέξεις (στο μεταπτυχιακό). Από την άλλη, ίσως βοηθάει στο να μη "χαθεί ο ειρμός". Φαντάζομαι υπάρχει αρκετή συζήτηση επί του θέματος, αν και προσωπικά μάλλον πλέον προτιμάω το 90λεπτο.