Όσον αφορά την Ανόργανη Χημεία προτείνω ασυζητιτί Μουτσάτσου... Το μάθημα του Λιοδάκη είναι επιεικώς απαράδεκτο. Αντιεπιστιμονικό και με μηδενική εμβάθυνση για όποιον αγαπάει πραγματικά τη Χημεία. Μια λίγο προχωρημένη ερώτηση να του κάνεις και θα πέσει να σε φάει (για να μην πω για αυτόν τον #$%#^#$%^ μαθητή λυκείου [inside joke]). Όπως είπε και ο προλαλύσαντας για αλλο μάθημα, η αποθέωση του μαθήματος κονσέρβα, χαρακτηριστικό οτι το μάθημα γίνεται διαβάζοντας τις σημειωσεις που προβάλλονται απο προτζέκτορα.
Στη φυσική μην περιμένετε τίποτα ιδιέταιρα πράγματα... ουσιαστικά θα κάνετε μαθηματικά και οχι φυσική. Συμφωνώ οτι με τον Χριστοδουλίδη ίσως να μιλήσετε για λίγο πιο "ψαγμένα" θέματα, πάραυτα εγώ προτίμησα τον Κυρίτση εξαιτίας του οτι δεν ενθουσιάστηκα απο την παρουσίαση του Χριστοδουλίδη.
Το σχέδιο είναι ένα μάθημα που θα αναρωτιέστε γιατί το διδάσκεστε... εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει
Γενικά ούτε σαν μάθημα λέει πολλά, ούτε οι διδάσκοντες θα σας ενθουσιάσουν (νομίζω). Στο ένα τμήμα κάνει μάθημα ο Παπαθανασίου, τον οποίο παρακολουθουσα αλλά δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιαστηκα ουτε απο το μαθημα του, ουτε απο τη γενικοτερη συμπεριφορά του, οφείλω να του αναγνωρίσω οτι διατηρεί την ησυχία όμως και μπορείς να παρακολουθήσεις. Στο άλλο τμήμα απο την αλλη, κατα παράδοση γίνεται χαμός και η παρακολουθηση ειναι απλα αδύνατη.
Επαναλαμβάνω όμως και εγώ!
Παρακολουθήστε οπωσδήποτε όσους περισσότερους διδάσκοντες μπορείτε, δεν ψάχνει ο καθένας τα ίδια πράγματα σε ένα μάθημα σε καμία περίπτωση.
Μια διάλεξη είναι σε κάθε περίπτωση μια πολύ προσωπική εμπειρία και συνεπώς οι απόψεις διίστανται... εκτός απο μερικές που είναι αντικειμενικά κακές