Re: Επιλογή τμήματος

11
Μπορείς να κάνεις το εξής πάντως, αρκετά άφοβα πιστεύω: Σχεδόν όλα τα μαθήματα είναι 2+ ώρες (45λεπτα εννοώ) με διάλειμμα ανά 45λεπτο. Μπορείς στο πρώτο μάθημα να πας την πρώτη ώρα στον έναν και τη δεύτερη στον άλλο, οπότε να πάρεις μια γεύση! :D (βέβαια αυτός στον οποίο θα πας δεύτερο θα σου φανεί λίγο πιο δύσκολος γιατί θα έχεις χάσει αυτά που θα έχει πει στην αρχή...)

Re: Επιλογή τμήματος

12
Για την χημεια και γω προτεινω Λιοδακη! Τρομερο μαθημα,σαν παραμυθακι!(οχι απο αυτα για να κοιμηθεις ε)

Για φυσικη εχοντας εμπειρια και απο τους δυο καθηγητες εχω αν πω το εξης:Ο Κυριτσης ειναι πολυ συγκροτημενος και δινει καλες σημειωσεις, ο Χριστοδουλιδιδης ειναι λιγο πιο χυμα, αλλα μαθαινεις κατι τις παραπανω απο φυσικη γιατι δεν περιοριζεται στις "κονσερβες".

Σχεδιο ημουν στον Παπαθανασιου και εκανα πολυ καλο μαθημα, ο Καλλιγερος δεν ξερω. Παντως θυμαμαι καποιες φορες που οι δικοι του μεταναστευανε προς εμας. :P

Παντως γενικα καλυτερα θα ηταν να πας να δεις και μονος σου στην αρχη(τσαμπα ειναι!) Καλυτερα ομως να μην αλλαξεις στην μεση γιατι μπορει να εχεις προβληματα ασυνεχειας(παντα ειναι λιγο ασυγχρονιστα τα δυο τμηματα)

Αυτα!
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-The Hitchhiker's Guide to the galaxy

Re: Επιλογή τμήματος

13
Όσον αφορά την Ανόργανη Χημεία προτείνω ασυζητιτί Μουτσάτσου... Το μάθημα του Λιοδάκη είναι επιεικώς απαράδεκτο. Αντιεπιστιμονικό και με μηδενική εμβάθυνση για όποιον αγαπάει πραγματικά τη Χημεία. Μια λίγο προχωρημένη ερώτηση να του κάνεις και θα πέσει να σε φάει (για να μην πω για αυτόν τον #$%#^#$%^ μαθητή λυκείου [inside joke]). Όπως είπε και ο προλαλύσαντας για αλλο μάθημα, η αποθέωση του μαθήματος κονσέρβα, χαρακτηριστικό οτι το μάθημα γίνεται διαβάζοντας τις σημειωσεις που προβάλλονται απο προτζέκτορα.

Στη φυσική μην περιμένετε τίποτα ιδιέταιρα πράγματα... ουσιαστικά θα κάνετε μαθηματικά και οχι φυσική. Συμφωνώ οτι με τον Χριστοδουλίδη ίσως να μιλήσετε για λίγο πιο "ψαγμένα" θέματα, πάραυτα εγώ προτίμησα τον Κυρίτση εξαιτίας του οτι δεν ενθουσιάστηκα απο την παρουσίαση του Χριστοδουλίδη.

Το σχέδιο είναι ένα μάθημα που θα αναρωτιέστε γιατί το διδάσκεστε... εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει :P Γενικά ούτε σαν μάθημα λέει πολλά, ούτε οι διδάσκοντες θα σας ενθουσιάσουν (νομίζω). Στο ένα τμήμα κάνει μάθημα ο Παπαθανασίου, τον οποίο παρακολουθουσα αλλά δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιαστηκα ουτε απο το μαθημα του, ουτε απο τη γενικοτερη συμπεριφορά του, οφείλω να του αναγνωρίσω οτι διατηρεί την ησυχία όμως και μπορείς να παρακολουθήσεις. Στο άλλο τμήμα απο την αλλη, κατα παράδοση γίνεται χαμός και η παρακολουθηση ειναι απλα αδύνατη.

Επαναλαμβάνω όμως και εγώ! Παρακολουθήστε οπωσδήποτε όσους περισσότερους διδάσκοντες μπορείτε, δεν ψάχνει ο καθένας τα ίδια πράγματα σε ένα μάθημα σε καμία περίπτωση. Μια διάλεξη είναι σε κάθε περίπτωση μια πολύ προσωπική εμπειρία και συνεπώς οι απόψεις διίστανται... εκτός απο μερικές που είναι αντικειμενικά κακές :bleh:
If opportunity doesn't knock... Build a door ;)

Re: Επιλογή τμήματος

14
Αυτό με τα δύο τμήματα στα μαθηματικά Ι δεν ισχύει. Έιναι ένα ενιαίο τμήμα στο οποίο διδάσκει 2 ώρες τη βδομάδα ο κύριος Καδιανάκης το κομμάτι της αναλυτικής γεωμετρίας και γραμμικής άλγεβρας και 4 ώρες ο κύριος Αρβανιτάκης κάνει με το κομμάτι της Αναλυσης(με το δικό του μοναδικό και ευφάνταστο τρόπο πάντα).
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα