Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Προγραμματισμός και Χρήση Η/Υ
Σύνολο ψήφων: 10 (22%)
Ανόργανη Χημεία
Σύνολο ψήφων: 11 (24%)
Τεχνικές Σχεδιάσεις
Σύνολο ψήφων: 3 (7%)
Φυσική Ι
Σύνολο ψήφων: 2 (4%)
Γραμμική Άλγεβρα
Σύνολο ψήφων: 9 (20%)
Μαθηματική Ανάλυση Ι
Σύνολο ψήφων: 11 (24%)
Σύνολο ψήφων: 46

Πώς σας φάνηκε το 1ο εξάμηνο;

1
Ποιες οι εντυπώσεις σας από το 1ο εξάμηνο; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε; Πώς σας φαίνεται γενικώς η σχολή; Τι σας αρέσει και τι δεν σας αρέσει;
Τώρα που έχει σχεδόν τελειώσει η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. :)

Edit by i griega
Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 6 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα επιλογής που δε συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους.

Re: Πώς σας φάνηκε το 1ο εξάμηνο;

4
Πείτε και γιατί όμως. Το θέμα δεν είναι η "σύγκριση" αλλά η ανάδειξη καλών πρακτικών και η υιοθέτησή τους σε άλλα μαθήματα. ;)

(όπως επίσης και η ανάδειξη "κακών" πρακτικών και η αποφυγή τους)

Re: Πώς σας φάνηκε το 1ο εξάμηνο;

5
Καλή ερώτηση!!Πρέπει να ομολογήσω ότι το πρώτο εξάμηνο δεν με ενθουσίασε και πολύ..Αυτό ίσως οφείλεται βέβαια στο γεγονός ότι τα μαθήματα είναι ακόμα γενικά και θυμίζουν αυτά του Λυκείου. Πρέπει ακόμα να παρατηρήσω ότι οι πολλές ώρες μαθημάτων που χάθηκαν ήταν κάτι πολύ αρνητικό αφού στη συνέχεια όλοι οι καθηγητές έτρεχαν στην κυριολεξία να προλάβουν την ύλη με αποτέλεσμα πολλές έννοιες να διδάσκονται βιαστικά και τελικά να μην γίνονται κατανοητές. Επιπλέον ο τρόπος με τον οποίο έγινε φέτος το μάθημα της οικονομίας είναι ασχολίαστος, αφού πολλά μαθήματα έγιναν κατά την διάρκεια της εξεταστικής χωρίς να υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για να ασχοληθεί κάποιος με αυτό. Θα ήθελα να τονίσω ότι είναι κάπως απογοητευτικό να γίνονται τα μαθήματα γρήγορα και πρόχειρα με μόνο στόχο να βγει κάποια ύλη και να τα περάσουμε όπως όπως..Ο στόχος θα έπρεπε να είναι η απόκτηση πραγματικών γνώσεων που θα μας βοηθήσουν στην μελλοντική επαγγελματική μας πορεία. Σε αυτό φυσικά πρέπει να συμβάλουν τόσο οι φοιτητές όσο και οι καθηγητές!!Αγαπημένο μου μάθημα σε αυτό το εξάμηνο ήταν η οικονομία!!Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε ο προγραμματισμός που τελικά αποδείχθηκε πιο εύκολο και κατανοητό μάθημα από ότι φαινόταν αρχικά λόγω της δουλείας που έγινε στο εργαστήριο.

Re: Πώς σας φάνηκε το 1ο εξάμηνο;

6
Η ερώτηση μου ειναι βασικά άσχετη με το θέμα αλλα εδω και ώρα δεν ξέρω που να την ταιριάξω.
Ξέρει κανεις πότε θα κλείσει η σχολή για πάσχα; Η' γενικά ποσες μέρες πριν τις γιορτές και πόσες μέρες μετά τις γιορτές ανοίγει συνήθως.

Re: Πώς σας φάνηκε το 1ο εξάμηνο;

7
Αυτή η απάντηση βρίσκεται στην ανακοίνωση της πρυτανείας για το πρόγραμμα του ακαδημαϊκού έτους 2010-11. Αλλά επειδή τώρα δεν μπορώ να την ψάξω τώρα, ο γενικός κανόνας είναι:
Κλείνουμε τη Μ. Δευτέρα και ανοίγουμε τη Δευτέρα μετά την Κυριακή του Θώμα. Δηλαδή , με το Πάσχα στις 24/04, θα είναι 17/04 και 2/5...πάλι χάνεται η Πρωτομαγια σε Κυριακή...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Πώς σας φάνηκε το 1ο εξάμηνο;

10
Παρόλο που δε συμμετέχω ενεργά στο φόρουμ θα ήθελα να πω τη γνώμη μου σχετικά με το πως μου φάνηκε το εξάμηνο κατά το ακαδημαϊκό έτος 13-14.

Ανόργανη Χημεία : Ξεκινώντας από το μάθημα που μου άρεσε πιο πολύ το 1ο εξάμηνο, θα έλεγα ότι είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον μάθημα, κυρίως θεωρητικό αφού η ύλη του μαθήματος επικεντρώνεται στο κομμάτι των δεσμών, περιοδικού πίνακα και διάφορων θεωριών (Vsper, MO...κλπ). Από τους δύο διδάσκοντες κα.Μουτσατσου κ κ.Λιοδάκη, προσωπικά συστήνω "φανατικά" κα. Μουτσάσου διότι πιστεύω της αρέσει αυτό που κάνει και την ενδιαφέρει πραγματικά να μάθει ο φοιτητής και όχι απλώς να τελειώσει την ύλη... "Προσωπικό παράδειγμα κάπου στον ιοντικό δεσμό είχα κάνει μια απορία, μου είχε απάντησε στο μάθημα, (δεν καταλάβει την απάντηση να πω την αλήθεια) και στο διάλείμα ήρθε από μόνη της και μου είπε να στο ξαναπώ διαφορετικά αν δεν το επιασες"
Επειδή έχω τελειώσει το λύκειο στην Κύπρο παρόλο που είχα τη Χημεία ως μάθημα κατεύθυνσης η ύλη τόσο στην 2α όσο και στην 3η λυκείου ήταν κάπως διαφορετική από το περιεχόμενο του μαθήματος στο 1ο εξάμηνο, δυσκολεύτηκα λίγο στην αρχή αλλά με τη βοήθεια τόσο της κα. Μουτσάτσου όσο και του κ. Κορδάτου στην ενισχυτική διδασκαλία όλα πήγαν στο τέλος καλά!!(ίσως και καλύτερα απ ότι περίμενα).
Όσο αφορά την εξέταση τελευταίο μάθημα η κα.Μουτσάτσου μας είχε πει όλα τα sos από κάθε κεφάλαιο + μας έλυσε μια 2 ασκήσεις που έβαλε παρόμοιες στο γραπτό. Οπότε με διάβασμα έστω των SoS και με παρακολουθήσεις του μαθήματος κατά τη διάρκεια του εξαμήνου νομίζω το μάθημα περνιέται και με αρκετά καλό βαθμο!

Ανάλυση Ι : Κατά τη γνώμη μου ίσως το δυσκολότερο μάθημα του 1ου εξαμήνου διότι, έχει αρκετά θεωρητικά μαθηματικά. Ο κ.Γασπαρης παρ όλα αυτά πιστεύω ότι είναι πολύ καλός σαν καθηγητής ,ίσως τώρα μερικοί 1ο ετοίς να με βρίζουν ;) για τα περιέργα γραμματά του, το οτι τρέχει ,αφού μπορείς να τον διακόψεις συνεχώς στο μάθημα και να τον ρωτήσεις ότι δεν καταλαβαίνεις και γενικώς πιστεύω του αρέσει πολύ να τον ρωτάνε οι φοιτητές του. Αν και είναι δύσκολο πολλές φορές να τον προλάβεις την ώρα που γράφει στον πίνακα οι σημειώσεις του είναι "ΠΟΛΥ" καλές αφού διαβάζοντας τις στο τέλος είναι σαν να έχεις ένα extra βιβλίο του μαθήματος. Ακόμα και αν κάποιον τον δυσκολεύει να κρατάει σημειώσεις ή δεν μπορεί να παρακολουθεί καθ'όλη τη διάρκεια του εξαμήνου συστήνω να παρακολουθήσει όλο το κεφάλαιο των ολοκληρωμάτων του κ.Γάσπαρη διότι 1ον) τα λέει πολύ αναλυτικά και 2ον) είναι πάνω από το 60% του γραπτού στο τέλος.
Η εξέταση στο τέλος περιλαμβάνει κυρίως ολοκληρώματα , αόριστα ,ορισμένα, υπολογισμούς εμβαδών κλπ, 2-3 σειρές αν συγλίνουν , ένα όριο, bonzano(κλπ) και ένα macLaurin.


Γραμμική Άλγεβρα: αρκετά πιο εύκολο σαν έννοιες θα έλεγα. Προσωπικά το έβρισκα κάπως βαρετό και σαν περιεχόμενο και το μάθημα όπως γινόταν. Δε μου άρεζε τόσο το μάθημα του κ.Καδιανάκη διότι θα έλεγα ήταν κάπως απρόσωπο και καμοιά φορά πρόσβαλε φοιτητές ή που έκαναν κάποια απορία ή που έλεγαν λάθος απάντηση. Οι σημειώσεις του βοηθάνε αλλά πολύ πιο λίγο από του κ.Γασπαρη. Προσωπικά είχα ρήξει μια ματιά όλο το εξάμηνο στις σημειωσεις και στην εξεταστική διάβασμα κυρίως από γκαρούτσο και δεν τα πήγα κι άσχημα :p


Φυσική : Παρακολουθουσα τον κ.Κυρίτση οποίος δε διδάσκει πλεόν στη σχολή, οπότε πλέον ότι και να πώ δεν πολυ παιζει ρόλο. Απλώς αν δίνονται ακόμη σειρές ασκήσεων προτίνω να γίνεται έστω μια προσπάθεια για 2-3 ασκήσεις σε κάθε σειρά. Αφού στο τέλος σ' εμένα τουλάχιστον έπεσαν παρόμοιες. Επίσης οι ασκήσεις που λύνονται στην τάξη θα έλεγα έιναι ψηλο σοσ. Σαν περιεχόμενο ενδιαφέρον θα έλεγα το μάθημα, αν και δεν ήμουν ποτέ φαν της φυσικής. Αυτό που δεν μου αρέσε καθόλου ήταν ότι στο τέλος έκαναν 1 κεφάλαιο γρήγορα-γρήγορα μόνο και μόνο για να βγεί η ύλη.

Σχέδιο: Προσωπικά δεν μου άρεζε καθόλου (διότι δεν τα κατάφερνα και πολύ στο σχεδίασμα + ήθελα 4++ ώρες για κάθε σχέδιο) αλλά με ελάχιστη παρακολούθηση μόνο και μόνο για τα βασικά (κανόνες σχεδίασης) το μάθημα περνίεται εύκολα πιστεύω αρκεί να παραδίδονται τα σχέδια που δίνονται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου τα οποία βοηθούν άλλωστε και για μια ψηλοεξοικειίωση...
Όσο αφορά το AutoCad δεν το βρήκα καθόλου ωραίο να πρέπει μετά από μια παράδοση σε ένα πρόγραμμα που δεν ήξερα καθόλου να μάθω να σχεδιάζω στο computer, παρ' όλο που σαν πρόγραμμα είναι αρκετά ενδιαφέρον. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε ίσως να υπάρχει ένα μάθημα επιλογής μέσα στο πρόγραμμα σπουδών που να διδάσκεται το ΑutoCad και όχι να γίνεται η διδασκαλία του μ' αυτό τον τρόπο, αφού κουτσά-στραβά έκανα ένα σχέδιο και πλεόν δεν θυμάμαι καθόλου πως να το χρησιμοποιώ.

Η/Υ (fortran) : last but not least...!!! Μου άρεσε πολύ ο προγραμματισμός μέσα από το μάθημα αυτό, γνώριζα ελάχιστο προγραμματισμό πριν από αυτό το μάθημα που ίσως και να βοήθησε στον τρόπο σκέψης. Αλλά νομίζω όπως διδάσκεται το μάθημα από τον κ.Σπυρόπουλο με τις ασκήσεις που μπαίνουν ανά ενότητα (Ασπμ) και με τη βοήθεια από τους φοιτητές μέσα στο pc- lab (που προσωπικά με βοήθησαν πάρα πολυ) ακόμα και κάποιος που δεν είχε στο παρελθόν επαφή με τον προγραμματισμό δεν νομίζω να έχει σοβαρό πρόβλημα αρκεί να παρακολουθεί το μάθημα και να προσπαθεί να λύνει τις ασκήσεις από μόνος του. Αυτό που με βοηθούσε εμένα πριν γράψω κώδικα στο PC ήταν να κάνω γράφω (ακόμα και στα ελλήνικά) σε μια κόλλα χαρτί λίγες λέξεις functions ή να κάνω κουτάκια και να μετράω (π.χ στο bubble sort). Παρακολουθώντας το μάθημα νομιζω μαθαίνεις αρκετά πράγματα + γράφει κ έναν καλό βαθμό στην εξέταση. (απλώς θέλει και λίγο ταχύτητα γιατί ο χρόνος πιέζει)!!!
Όσο αφορά το matlab αρκετά ενδιαφέρον μακάρι να υπήρχε ένα επιλογής μόνο matlab !!!


ελπίζω να μην ξέχασα κάποιο από τα βασικά μαθηματα του 1ου εξαμήνου!! Αυτή ήταν η γνώμη μου όσο αφορά το 1ο εξάμηνο, μερικά μαθήματα μου άρεσαν άλλα όχι, γενικότερα όμως πιστεύω ότι ήταν ένα ενδιαφέρον εξάμηνο !!!


Υ.Γ. σορρυ για τα ορθογραφικά :P