Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Μηχανική Χημικών Διεργασιών Ι
Σύνολο ψήφων: 19 (32%)
Περιβαλλοντική Επιστήμη (Δεν υπάρχουν ψήφοι)
Μηχανική Φυσικών Διεργασιών ΙΙ
Σύνολο ψήφων: 15 (25%)
Τρόφιμα - Βιοτεχνολογία
Σύνολο ψήφων: 14 (23%)
Μηχανική Πολυμερών
Σύνολο ψήφων: 12 (20%)
Σύνολο ψήφων: 60

Re: Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

11
Antonyd έγραψε:Καλησπέρα :)
Ξεκινήσαμε εδώ και μια βδομάδα και έχω μια ερώτηση.....
Το μάθημα της Περιβαλλοντικής Επιστήμης την πρώτη βδομάδα είχε ύλη μελέτης περιβάλλοντος πέμπτης δημοτικού με σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον.....
Οπότε η ερώτηση είναι...... θα γίνει καλύτερο ? αξίζει να μπαίνω?
Μπορώ να εγγυηθώ ότι γίνεται χειρότερο :P Μόνο το κομμάτι των υγρών έχει κάποιο ενδιαφέρον. Νομίζω θα είναι πιο αποδοτικά να διαβάζει κανείς λίγο λίγο τα βιβλία μόνος του..
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

13
Antonyd έγραψε:Καλησπέρα :)
Ξεκινήσαμε εδώ και μια βδομάδα και έχω μια ερώτηση.....
Το μάθημα της Περιβαλλοντικής Επιστήμης την πρώτη βδομάδα είχε ύλη μελέτης περιβάλλοντος πέμπτης δημοτικού με σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον.....
Οπότε η ερώτηση είναι...... θα γίνει καλύτερο ? αξίζει να μπαίνω?
Όχι όχι όχι
“Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes.”

Re: Πώς σας φάνηκε το 6ο εξάμηνο;

14
Όπως και στο 5ο εξάμηνο, βλέπεις πιο εξειδικευμένους κλάδους της χημικής μηχανικής, οπότε είναι αναμενόμενο κάποια μαθήματα να μην σού αρέσουν. Θέλει δουλειά αυτό το εξάμηνο. Μέτρια δυσκολία.
Μηχανική Φυσικών Διεργασιών ΙΙ:
Θεωρία: Πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο, αλλά δεν κινούν το ενδιαφέρον οι διαλέξεις. Το διαγώνισμα θέλει πιο πολύ ταχύτητα στους υπολογισμούς παρά γνώσεις. Κατ’ εμέ παραείναι φροντιστηριακό αυτό το μάθημα.
Εργαστήριο: Τα ίδια με ΜΦΔ Ι.
Μηχανική Χημικών Διεργασιών Ι:
Θεωρία, Φιλιππόπουλος: Πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο και πολύ σημαντικές πληροφορίες για τη συνέχεια των σπουδών, αλλά τα λέει κάπως μπερδεμένα. Πρέπει να είσαι 100% εκεί και να σου αρέσει πολύ το αντικείμενο για να γράψεις καλά. Οι σειρές ασκήσεων βοηθούν στο ξεμπέρδεμα των εννοιών και των περιπτώσεων.
Θεωρία, Στεφανίδης: Το αντικείμενο είναι ενδιαφέρον, όχι όμως και οι διαλέξεις. Ίσως φταίει το ότι έγιναν εξ’ αποστάσεως αυτή τη χρονιά. Η σειρά ασκήσεων βοηθά στην κατανόηση μεγάλου μέρους της θεωρίας.
Εργαστήριο: Έχει ενδιαφέρον, εύκολες και δύσκολες, μικρές και μεγάλες, απλές και πολύπλοκες αναφορες.
Μηχανική Πολυμερών:
Αν και Δευτέρα πρωί με την τσίμπλα στο μάτι, σού κινεί το ενδιαφέρον, παρόλο που κουράζει το σερί τρίωρο. Πολύ καλή δουλεία από την κ. Ταραντίλη. Σημαντικές γνώσεις περί συγγραφής βιβλιογραφικών εργασιών προσφέρονται και στην προαιρετική εργασία.
Οικονομική Ανάλυση και Διοίκηση Επιχειρήσεων:
Θεωρία: Όπως και στα προηγούμενα μαθήματα του κ. Τσακανίκα. Βοηθάει η παρακολούθηση, έχει ενδιαφέρον, αλλά και να χάσεις ή να βαριέσαι σε κάποια μαθήματα, μπορείς να τα μελετήσεις και μόνος σου. Άλλωστε, η εξέταση είναι με ανοιχτό το βιβλίο. Ίσως να είναι σημαντικότερη η παρακολούθηση στα κεφάλαια «Χρονική αξία του χρήματος» και «Αξιολόγηση επενδύσεων». Και η προαιρετική εργασία έχει αρκετό ενδιαφέρον.
Εργαστήριο: Καλή φασούλα για όσους γουστάρουν excel. Υπολογιστική επίλυση πιο σύνθετων θεμάτων θεωρίας, κυρίως αξιολόγησης επενδύσεων.
Business game: Φοβερό, απλά φοβερό. Πολύ ενδιαφέρον, βοηθάει στην κατανόηση της θεωρίας.
Επιστήμη και Τεχνολογία Τροφίμων:
Ωραίο, χαλαρό, ευχάριστο μάθημα, με πολλές χρήσιμες πληροφορίες για έναν μηχανικό τροφίμων. Εάν δεν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο, μπορείς με καλή δουλειά στις σειρές ασκήσεων και λίγη μελέτη στο τέλος να γράψεις καλά.
Επιστήμη και Τεχνολογία Περιβάλλοντος:
Βαρετή, σχετικά εύκολη θεωρία. Το μόνο ενδιαφέρον σε αυτό το μάθημα είναι η εργασία. Με μια καλή εργασία και ένα μέτριο διάβασμα μπορείς να πάρεις μέτριο προς καλό βαθμό στο μάθημα.
Υπολογιστική Ανάλυση Φαινομένων Μεταφοράς (επιλογής):
Υπολογιστικές μέθοδοι βολ2. Για τους μερακλήδες, όπως έχει πει και ο κ. Παπαθανασίου. Κάψιμο εγκεφαλικών κυττάρων στο κομμάτι του matlab, μια εισαγωγή για το μεταπτυχιακό της υπολογιστικής μηχανικής. Πολύ καλή δουλειά από τον κ. Καβουσανάκη στο comsol, πολύ χρήσιμες γνώσεις. Πρέπει να παρακολουθείς όλες τις διαλέξεις και να ρίξεις αίμα δάκρυα και ιδρώτα στις εργασίες για να ανταπεξέλθεις σε αυτό το μάθημα, αλλά αν δουλέψεις θα έχεις στάνταρ καλό βαθμό στο μάθημα.